Omdat iemand even een inhoudelijk verhaal verteld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of ik dit leuk ga vinden, heb zo mijn twijfels, het lijkt nu wel erg op studio voetbal.
Klopt, toen Vd Herik begon over haar föhnen, had Genee hem in moeten koppen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of ik dit leuk ga vinden, heb zo mijn twijfels, het lijkt nu wel erg op studio voetbal.
Mwah, maandag was er genoeg onderbroekenlol toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat. Kracht van dit programma is juist dat het de ene keer inhoudelijk is en de andere keer helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, maandag was er genoeg onderbroekenlol toch?
Oh, ze gaan het uitleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef pberends het volgende:
Waarom zit Van Marwijk eigenlijk samen met Jorien? Durven ze niet alleen?
Ja vi is koffietijd voor mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat iemand even een inhoudelijk verhaal verteld?
Daar hoef je geen profeet voor te zijn, Van Marwijk is een droogkloot pur sang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |