SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste paar topics:
Huizenmarkt # 101: Waar 'de complexe factoren' de markt bepalen
Huizenmarkt # 102: Waar we lekker op de HRA aftrekken.
Huizenmarkt # 103: Waar de huizenmarkt-zeepbel wordt ontkend
Huizenmarkt # 104: Waar de huizenmarkt voorlopig op slot blijft
Huizenmarkt #105: Waar huurders wachten op de val... en wachten...
Huizenmarkt # 106: Waar soms gewoon even niet betaald wordt
Huizenmarkt # 107: Nederland zit op lenen
Huizenmarkt # 108: Krimpregio's leidend in woningmarkt
Huizenmarkt # 109: Waar de banksters -2% voorspellen voor 2011
Huizenmarkt # 110: huizenkopers, van hero to zero en weer terug?
Huizenmarkt # 111: Waar de coalitie de macht kwijtraakt
Huizenmarkt # 112: Raakt de zeep op?
Huizenmarkt # 113: Waar huurders het zeepje oprapen
Huizenmarkt # 114: Waar de Fundateller een nieuw hoogtepunt bereikt?
Huizenmarkt # 115: de meltdown van de erfpachtwoning is in gang gezet
Huizenmarkt # 116: de meltdown is niet meer te stoppen
Huizenmarkt # 117: Het is weer lente... dus ik heb zin in appeltaart!
Huizenmarkt # 118: Ik kan geen appeltaart meer zien!
Huizenmarkt # 119: IMF: "weg met de HRA"
Huizenmarkt # 120: de Jager: "maar ik moet mijn huis nog afbetalen"
Huizenmarkt # 121: Waar zelfs de NHG de schuld krijgt...
Huizenmarkt # 122: Waar het Viva forum de woonmarkt vertegenwoordigd!=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
Ja, dat was een beetje onhandig van mij.quote:
Moet de vorige niet op slot dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:37 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje onhandig van mij.
Dank aan Pietje Puk voor het modereren!
Deze wordt het dus :-)
Volgens mij was die op slot.quote:
Hehe... als je op GoT de juiste access had, dan had ik nog een mooi topicje voor je daarquote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Terrorizer het volgende:
OK dan, Viva hebben we gehad. Welk forum gaan we hierna raiden?
GOT?
Hehe.. je kan niet zomaar linken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe... als je op GoT de juiste access had, dan had ik nog een mooi topicje voor je daar
Maar dat heb je niet.
Niet in het deel waar ik op doelquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Hehe.. je kan niet zomaar linken.
Maar ik heb gewoon GOT access.
[..]
Aah aangenaam.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
lol, ZO secet nu ook weer niet. Ik heet daar ook gewoon Whuzz hoor
God behoede ons.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb een heeele poos weinig met FoK gedaan.
quote:
Dan gaat zijn bloeddruk juist omhoog. Althans, tot het aantal liters bloed te ver afneemt.quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef Whuzz het volgende:
En fundateller gaat binnenkort dalen. Die is namelijk aan Zuurtje's bloeddruk gekoppeld. En die wordt spoedig gelynched door een horde woedende huis-verkopende vrouwen
Wel knap dat je dan ipv deel 122, toch netjes deel 123 opent....quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ahhh. Ik snap het. Ik werd op dat viva-forum terug gestuurd naar Huizenmarkt # 121: Waar zelfs de NHG de schuld krijgt... . En die was op slot.
Zowel GoT als fok inXs, da's simpelquote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Whuzz het volgende:
Aangenaam
Ik heb een heeele poos weinig met GoT gedaan. Sinds kort weer wat actiever daar.
Onzin natuurlijk. Je bent geen belastingontvanger geworden, je draagt slechts wat minder af. Het is een korting, dus als je niks bijdraagt, krijg je ook geen korting. (Maar waarschijnlijk betaal je in totaal nog steeds meer dan Xeno, Asfyxia, Terrorizer en CenZuur bij elkaar.)quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik opeens belastingontvanger ben geworden. Een huis kopen heeft toch wel zijn voordelen.![]()
Wat een ziek systeem hebben we eigenlijk.
Muah.. daar zou ik niet zo zeker van zijn... Ik woon (nog) welliswaar thuis maar heb gewoon een goede baan na mijn WO hoor. + dubbel genaaid (1.2% belasting bovenop)quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je bent geen belastingontvanger geworden, je draagt slechts wat minder af. Het is een korting, dus als je niks bijdraagt, krijg je ook geen korting. (Maar waarschijnlijk betaal je in totaal nog steeds meer dan Xeno, Asfyxia, Terrorizer en CenZuur bij elkaar.)![]()
Welkom in de wereld die het wat eerlijker verdeelt.![]()
Dat zegt niks. Bij een +terrorizer -/- Asfyxia ~0 Xeno en -100 Censuur klopt de rekensom gewoon hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Muah.. daar zou ik niet zo zeker van zijn... Ik woon (nog) welliswaar thuis maar heb gewoon een goede baan na mijn WO hoor.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Bij een +terrorizer -/- Asfyxia ~0 Xeno en -100 Censuur klopt de rekensom gewoon hoor.
Wij ontvangen ook kinderopvangtoeslag, daardoor zijn wij netto-ontvangers.quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je bent geen belastingontvanger geworden, je draagt slechts wat minder af. Het is een korting, dus als je niks bijdraagt, krijg je ook geen korting. (Maar waarschijnlijk betaal je in totaal nog steeds meer dan Xeno, Asfyxia, Terrorizer en CenZuur bij elkaar.)![]()
Het is je gegund.quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef Prutzenberg het volgende:
Wij ontvangen ook kinderopvangtoeslag, daardoor zijn wij netto-ontvangers.
Iets met aftrek of zo.
Je weet dat het op de bullshit bingo kaart staat he?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het is je gegund.![]()
Onder streep volgen vanzelf alle reacties die het daar niet mee eens zijn:
Meer risico = kans op meer rendement. Altijd al zo geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Prutzenberg het volgende:
Het geld is welkom, maar toch ik blijf het merkwaardig vinden: Als huurder was ik nog netto betaler.
Nee, op dat soort site's / weblogs kom ik niet zo vaak...quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Terrorizer het volgende:
Je weet dat het op de bullshit bingo kaart staat he?
Maar als huurder kreeg je geen kinderopvangtoeslag of wat?quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Prutzenberg het volgende:
Het geld is welkom, maar toch ik blijf het merkwaardig vinden: Als huurder was ik nog netto betaler.
Jawel, alleen minder. Het is gebaseerd op het verzamelinkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maar als huurder kreeg je geen kinderopvangtoeslag of wat?
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Prutzenberg het volgende:
Oh, ik krijg nu ook zorgtoeslag! het wordt steeds leuker.
En waar was jij al die tijd? Zeker druk op het Viva-forum?quote:
Ik heb ook nog een leven naast fokquote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En waar was jij al die tijd? Zeker druk op het Viva-forum?
Vandaar... ik heb een leven en kom op Fok. Jij beschouwd Fok als een tweede leven blijkbaar.quote:
Fokker is een voormalige Nederlandse vliegtuigbouwer die ondanks vele subsidies en steunmaatregelen in 1996 failliet ging. Vele hadden vooraf gewaarschuwd dat de subsidies in de bodemloze put werden gegooid.quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef xenobinol het volgende:
Wie is trouwens 'fokker' op dat viva forum
Ik kreeg natuurlijk niet voor niets zo'n slijmbrief van ING.. Droom lekker verder....quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |