SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste paar topics:
Huizenmarkt # 101: Waar 'de complexe factoren' de markt bepalen
Huizenmarkt # 102: Waar we lekker op de HRA aftrekken.
Huizenmarkt # 103: Waar de huizenmarkt-zeepbel wordt ontkend
Huizenmarkt # 104: Waar de huizenmarkt voorlopig op slot blijft
Huizenmarkt #105: Waar huurders wachten op de val... en wachten...
Huizenmarkt # 106: Waar soms gewoon even niet betaald wordt
Huizenmarkt # 107: Nederland zit op lenen
Huizenmarkt # 108: Krimpregio's leidend in woningmarkt
Huizenmarkt # 109: Waar de banksters -2% voorspellen voor 2011
Huizenmarkt # 110: huizenkopers, van hero to zero en weer terug?
Huizenmarkt # 111: Waar de coalitie de macht kwijtraakt
Huizenmarkt # 112: Raakt de zeep op?
Huizenmarkt # 113: Waar huurders het zeepje oprapen
Huizenmarkt # 114: Waar de Fundateller een nieuw hoogtepunt bereikt?
Huizenmarkt # 115: de meltdown van de erfpachtwoning is in gang gezet
Huizenmarkt # 116: de meltdown is niet meer te stoppen
Huizenmarkt # 117: Het is weer lente... dus ik heb zin in appeltaart!
Huizenmarkt # 118: Ik kan geen appeltaart meer zien!
Huizenmarkt # 119: IMF: "weg met de HRA"Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Werkelijk? Nog niets van gemerkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef Sjabba het volgende:
De topics worden wel vol gejankt zeg. En ondertussen gaat de huur harder omhoog dan de prijzen dalen...
Ja, en dan? Dan wil je uiteindelijk een huis kopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Werkelijk? Nog niets van gemerkt eigenlijk.
Momenteel stijgt de rente dus prijzen zullen zeker harder gaan dalen als voorheen
Als je die professor moet geloven de eerste 5 jaar niet en dan komt de babyboom verkoop pas goed op gang, die wegtrekken naar Spanje, om daar de HRA te gaan genietenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan wil je uiteindelijk een huis kopen?
Ik zou maar alvast gaan sparenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Adelante het volgende:
Ben blij dat ik vorig jaar een hypotheek heb gesloten, weinig gezeik nog met financiering en een prima rente voor tien jaar vast
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Welke gek wil er nou bij het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd naar Spanje? Niemand toch zeker...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef michaelmoore het volgende:
Als je die professor moet geloven de eerste 5 jaar niet en dan komt de babyboom verkoop pas goed op gang, die wegtrekken naar Spanje, om daar de HRA te gaan genieten
Sparen?quote:
Ah.... Dus als 1 iemand een veel te hoge prijs vraagt, dan is dat de totale reden, en is dus iedereen knettergek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Rprp het volgende:
Dit is trouwens de reden dat de huizen niet meer verkocht worden in Nederland: http://www.powned.tv/nieu(...)iljoen_voor_hui.html - ze zijn knettergek geworden met z'n allen.
Je valt bij herhaling in herhaling.quote:
Gewoon in ieder topic herhalen om de boodschap te verspreidenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je valt bij herhaling in herhaling.![]()
(Als je dat zelf niet beseft, dan heb ik niks gezegd. Als je het wel beseft, dan hoef ik niks te zeggen.)
Ga maar lekker slapen, dat heb je verdiend na 12 uur leuteren op forum 52. De huizenmarkt valt toch niet te redden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je valt bij herhaling in herhaling.![]()
(Als je dat zelf niet beseft, dan heb ik niks gezegd. Als je het wel beseft, dan hoef ik niks te zeggen.)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Censuur-152 het volgende:
Ga maar lekker slapen, dat heb je verdiend na 12 uur leuteren op forum 52. De huizenmarkt valt toch niet te redden...
Goede wijn behoeft geen krans....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon in ieder topic herhalen om de boodschap te verspreiden
Hopen dat je nooit meer hoeft te verhuizen dan. En dat de bank je gunstig gezind is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sparen?
Niks, ik doe 100% afossingsvrij en trek het systeem nog zo goed mogelijk leeg.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sparen?
Zo is dat jongen, profiteren zolang het kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sparen?
Gewoon huren vrijlaten en HRA afschaffen dat is het bestequote:
Dat zou wel het makkelijkst zijn ja. Maar ik denk dat het hoofd van Harry van Bommel dan ontploft. En dat van geertje misschien ook wel. Een beetje de hardsnurkende, uitkeringstrekkende medelander uitknijpen, kun je wel? Sjonnie heeft er heus niet om gevraagd om werkeloos op een krat bier te moeten zitten hoor. Die heeft ook gewoon recht op een grote tuin, 4 slaapkamers en een BMW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:17 schreef meth77 het volgende:
[..]
Gewoon huren vrijlaten en HRA afschaffen dat is het beste
En dan kijken wie er sterft van de honger die kan een toeslag op zijn uitkering gaan halen
Zal ook een hoop topics schelen
Dus ook alle mensen met minimaal inkomen zijn eigendom van de staat en hebben geen recht op privacy?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:15 schreef Whuzz het volgende:
Wat nou privacy? Als scheefhuurder woon je in een staatswoning, je bent in principe gewoon eigendom van de staat en hebt helemaal geen recht op privacy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |