SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste paar topics:
Huizenmarkt # 101: Waar 'de complexe factoren' de markt bepalen
Huizenmarkt # 102: Waar we lekker op de HRA aftrekken.
Huizenmarkt # 103: Waar de huizenmarkt-zeepbel wordt ontkend
Huizenmarkt # 104: Waar de huizenmarkt voorlopig op slot blijft
Huizenmarkt #105: Waar huurders wachten op de val... en wachten...
Huizenmarkt # 106: Waar soms gewoon even niet betaald wordt
[ Bericht 0% gewijzigd door xenobinol op 21-02-2011 22:04:39 ]Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Kun je dat niet samen met iemand anders betalen? Gaat 1 van jullie in therapie, en dan deel je de ervaringen via een weblog ofzo. Daar komen dan vanzelf andere patiënten mensen op af en dan kunnen jullie met zijn allen elkaar moed inspreken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef xenobinol het volgende:
Ik praat ook tegen mezelf, maakt niet uit. Het laten behandelen kost teveel
Als uniek mens wens ik geen kuddegedrag te gaan vertonen, ik ben toch geen schaapquote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kun je dat niet samen met iemand anders betalen? Gaat 1 van jullie in therapie, en dan deel je de ervaringen via een weblog ofzo. Daar komen dan vanzelf andere patiënten mensen op af en dan kunnen jullie met zijn allen elkaar moed inspreken.![]()
Verkeerde topic?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef xenobinol het volgende:
Overigens vond ik het huilie gehalte meevallen. Wel mensen die een illusie armer waren. Ach ja.... leergeld..... meer dan wel een hele berg![]()
Daar kun je op klikken...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik begrijp de spoiler-knop niet....
Deze ontbreekt:quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef droom_econoom8 het volgende:
HERSTEL: Ik zie dat ik de geschiedenis toch zie als ik op "spoiler" klik
Die ontbreekt niet. Die maakt helemaal geen deel uit van de reeks.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:01 schreef Censuur-152 het volgende:
Deze ontbreekt:
Starters kunnen voorlopig beter wachten met een koophuis.
Inderdaad.quote:
Hoe kan het dat het allemaal zo duur is?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef capricia het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is waarom je met een (bruto)maandlast van bijv 750 euro pm wel een woning kunt kopen in een door jouw gewenste buurt, maar je voor datzelfde bedrag 8 jaar op een huur-wachtlijst moet staan. En dan in een kut buurt terecht komt.
Hoe kan dat?
Huurwoningen zijn dan kennelijk dus niet marktconform geprijst? En dus is het gevolg een wachtlijst..omdat ze niet kunnen kopen ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het allemaal zo duur is?
Precies. Sociale huurwoningen zijn niet marktconform geprijst. En dat hoeven ze ook niet te zijn, want die zijn nu juist bedoeld om mensen die niet marktconform kúnnen betalen toch fatsoenlijk onderdak te geven.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Huurwoningen zijn dan kennelijk dus niet marktconform geprijst?
The fuckquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:41 schreef meth77 het volgende:
Juist, en dat die melanie Schultz van Haegen bij PenW gisteren een huis koopt voor 215.000 euro en nu een hypotheek heeft van ruim 600.000 is dus onterechte villasubsidie en maakt dat de overheid er helemaal mee gaat stoppen en terecht
http://player.omroep.nl/?aflID=12170692quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
The fuck![]()
Dat heb ik even gemist. Hoe zit dat in elkaar?
Tuurlijk niet, iedereen slikt het boerenleenbanksprookje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef xenobinol het volgende:
Brand in hoofdkantoor Rabobank aangestoken
Een actie van een ontevreden klant?
Eens, met dien verstande dat de HRA nog tot een max van 350.000 euro wordt verstrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:05 schreef Whuzz het volgende:
Zoals al eerder voorgesteld door mij:
- HRA alleen nog op lineaire/annuiteiten hypotheken en alleen op het niet-aflossingsvrije deel (en daarnaast wellicht afbouwen over X-jaar)
- Sociale huurwoningen alleen nog voor gezinnen die flink onder modaal verdienen. Dit als een glijdende schaal toepassen om armoedeval te voorkomen. Dus als je meer verdient ga je langzaamaan ook meer betalen, tot het langzaam duurder wordt in die sociale huurwoning dan in de vrije sector.
moet je wel heel erg goed met je bank zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:47 schreef Whuzz het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan ff geen video's bekijken![]()
Korte samenvatting van hoe ik een hypotheek van 600k op mijn huis kan krijgen en zo Xeno verder kan kaalplukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |