SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste paar topics:
Huizenmarkt # 101: Waar 'de complexe factoren' de markt bepalen
Huizenmarkt # 102: Waar we lekker op de HRA aftrekken.
Huizenmarkt # 103: Waar de huizenmarkt-zeepbel wordt ontkend
Huizenmarkt # 104: Waar de huizenmarkt voorlopig op slot blijft
Huizenmarkt #105: Waar huurders wachten op de val... en wachten...
Huizenmarkt # 106: Waar soms gewoon even niet betaald wordt
Huizenmarkt # 107: Nederland zit op lenen
Huizenmarkt # 108: Krimpregio's leidend in woningmarkt
Huizenmarkt # 109: Waar de banksters -2% voorspellen voor 2011
Huizenmarkt # 110: huizenkopers, van hero to zero en weer terug?
Huizenmarkt # 111: Waar de coalitie de macht kwijtraakt
Huizenmarkt # 112: Raakt de zeep op?
Huizenmarkt # 113: Waar huurders het zeepje oprapen
Huizenmarkt # 114: Waar de Fundateller een nieuw hoogtepunt bereikt?Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Oh mijn god, als dat leergeld was voor je naïviteit, beschouwende hoeveel naïviteit er nog bij je over is... ik hoop dat je een dikke bankrekening hebt! Of mogen wij opdraaien voor de rest van het leergeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:43 schreef xenobinol het volgende:
Ik zie het als leergeld voor mijn eigen naïviteit
Begin jij nou maar eerst eens je eigen rente verplichting te betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:26 schreef Whuzz het volgende:
Oh mijn god, als dat leergeld was voor je naïviteit, beschouwende hoeveel naïviteit er nog bij je over is... ik hoop dat je een dikke bankrekening hebt! Of mogen wij opdraaien voor de rest van het leergeld![]()
![]()
Dat doe ik al hoor, netjes elke maandquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Begin jij nou maar eerst eens je eigen rente verplichting te betalen
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon stoppen met erfpacht betalen? Of met de hypotheekrente betalen. Lekker gratis wonenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Asfyxia het volgende:
Ja, op erfpacht (particulier of niet particulier) zit nu een hele grote smet. Wel sneu voor de mensen die nu aan zo'n huis vast zitten. Maar ook wel een beetje dom en naïef hoor.
En slapend rijk worden! Immers, als je financiele verplichtingen niet voldoet, dan wordt je slapend rijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon stoppen met erfpacht betalen? Of met de hypotheekrente betalen. Lekker gratis wonen
Als je huis dan niks meer waard is, zou ik ook gewoon stoppen met betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En slapend rijk worden! Immers, als je financiele verplichtingen niet voldoet, dan wordt je slapend rijkwant dat geld kun je allemaal sparen
Ja natuurlijk, gewoon stoppen met betalen maar wel daar blijven wonen natuurlijk. En dan heel verontwaardigd zijn als ze je dr uit komen flikkeren, en daar sta je dan met al je shit op straatquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:00 schreef antfukker het volgende:
[..]
Als je huis dan niks meer waard is, zou ik ook gewoon stoppen met betalen. Laat de banksters het huis dan maar verkopen
Dat kan alleen als je huurt. En als je nog in de jaren '90 zou leven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon stoppen met erfpacht betalen? Of met de hypotheekrente betalen. Lekker gratis wonen
Kun je tenminste naar een ander huisquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, gewoon stoppen met betalen maar wel daar blijven wonen natuurlijk. En dan heel verontwaardigd zijn als ze je dr uit komen flikkeren, en daar sta je dan met al je shit op straat
Wanbetalende kopers kunnen ook niet gaan huren want die woningen worden door de xeno's en asfyxia's van de wereld bezet gehoudenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je huurt. En als je nog in de jaren '90 zou leven.
Dat wordt dus een enkeltje Limburg voor al die arme drommels.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wanbetalende kopers kunnen ook niet gaan huren want die woningen worden door de xeno's en asfyxia's van de wereld bezet gehouden
Zelfs ik vind dat vrij ver gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef Asfyxia het volgende:
Dat wordt dus een enkeltje Limburg voor al die arme drommels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Ik woon niet zo heel ver van Limburg vandaan en het is er best mooi hoor. En lekker bier. En vrij veel lekkere wijven. Zolang ze hun mond maar houden en je dat dialect niet hoortquote:
Ik ken dat, ik had best een 'leuke buurvrouw'... alleen kwam ze uit Almeloquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik woon niet zo heel ver van Limburg vandaan en het is er best mooi hoor. En lekker bier. En vrij veel lekkere wijven. Zolang ze hun mond maar houden en je dat dialect niet hoort![]()
Limburg is best mooi, Drente en Overijssel ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat wordt dus een enkeltje Limburg voor al die arme drommels.
Zeker waar, sterker nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, netjes elke maand
Ik ben Asfyxia niet...
quote:Aardbeienjam
Voor ca. 4 potjes; Bereidingstijd:
Circa 40 minuten, de rusttijd voor de aardbeien niet meegerekend
Bereidingstijd:30-60 minuten
Ingredienten
1 kilo rijpe aardbeien (bij voorkeur niet te groot)
sap van 1 citroen
1 kilo geleisuiker (of 500 gram geleisuiker speciaal)
1 theelepel boter
Voorbereiding
Was de aardbeien, laat ze uitlekken en verwijder de kroontjes. Doe ze in een grote schaal, bedruppel ze met het citroensap en bestrooi ze met de suiker. Laat ze afgedekt met een doek een paar uur, maar liever nog een hele nacht, staan. Hierdoor wordt vocht aan de aardbeien onttrokken en blijven ze heel in de jam.
Bereidingswijze
Spoel de schone jampotten in heet water en laat ze omgekeerd op een schone theedoek uitlekken. Doe de aardbeien met het sap en de suiker in een grote pan met een dikke bodem en zet de pan op laag vuur. Roer af en toe tot de suiker is gesmolten. De jam mag nu nog niet koken. Roer er de boter door, om de schuimvorming te stoppen, draai het vuur hoog en breng de jam aan de kook. Zet de kookwekker op 4 minuten en laat de jam borrelend koken. Neem de pan van het vuur, schep er met een schuimspaan het eventueel gevormde schuim af en laat 10 minuten staan om te voorkomen dat de hele aardbeien in de pot naar boven komen. Schep de jam met een soeplepel in de hete potten en vul ze tot aan de rand. Schroef de deksels op de potten en laat afkoelen. Plak er een etiketje op met het opschrift aardbeienjam en de datum. Bewaar op een donkere en koele plaats. Jam die met geleisuiker speciaal wordt gemaakt, is korter houdbaar. Raadpleeg de verpakking.
Ik gebruik liever kookroom dan boter.quote:
Heerlijk al die onverstaanbare PVV-ers in limboland...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
Limburg is best mooi, Drente en Overijssel ook
Ja, want die Friezen spreken pas echt verstaanbaar.... Soepel volk ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef Censuur-152 het volgende:
Heerlijk al die onverstaanbare PVV-ers in limboland...
Boven de rivieren, het land van de Friezen en de Saksen moet je natuurlijk zijn.
Alles beter dan Limburgers. PVV kneusjes...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, want die Friezen spreken pas echt verstaanbaar.... Soepel volk ook.
Nou dan lijkt me jouw probleem wel opgelost. Koop jij een huis in Friesland of Scandinavië, daar zijn ze namelijk lekker goedkoop want daar wil voor zijn verdriet verder toch niemand wonen, en dan betalen de gezellige mensen wel wat meer voor een huis elders in NL.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Censuur-152 het volgende:
Alles beter dan Limburgers. PVV kneusjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |