en.................. -Ik heb dat ook meegemaaktquote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
quote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Het stoort me enorm dat ze Felix Rottenberg daar neerzetten als 'de man die het allemaal weet en per definitie gelijk heeft'. Flikker toch op.
"Ik weet alles"quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
Weer eens... trouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
Nu hebben ze fans vanquote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die Hans Teeuwen fans zien, hopelijk zijn het Brabanders, die kunnen allemaal Hans nadoen!
Ik vind haar vooral betweterig en wijsneuzerig overkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef thettes het volgende:
Ze komt sympathiek over. De laatste keer dat ik dat met een CDAer had kan ik me niet meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |