Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.quote:Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.
Ja, inderdaad. Het moet gewoon passen. Totaal plaatje.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".
als ze maar niet hangen zonder de bh vind ik (als in uiterlijke aantrekkelijkheid)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".
het komt vast hierdoor:quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
in pua hun boeken gaat het heus wel verder dan "je moet alfa" lijken. maar het wordt wel gebruikt om iets globaals samen te vatten.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
In KPD kom ik inderdaad zelden / nooit. Maar het ging dus even om dat laatste, want hoe je het ook went ook keert, dat is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.
Nou ja ik zie er slecht uit heb onploft haar een bolle kop en heb overgewicht. Erger kan het niet worden dus ik denk niet dat ik snel depressief wordt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd was ik ook nog positief. Ik bedoel alleen dat je nu zoveel mogelijk dames moet gaan aanspreken om ervaring op te doen.
Ik werd pas negatief toen ik in de gaten kreeg dat dames 0,0 geïnteresseerd waren in mij tijdens uitgaan en altijd alle aandacht naar mijn vrienden ging.
Hoe verder in het alfabet hoe groter.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Hoe zit dat dan precies met die cupmaten? Dus B is groter dan A en C weer groter dan B zeg maar?
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard. ik raad toch echt aan om pua te gaan bestuderen. het is allemaal logisch beredeneert tot alle kleine details.
Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.
Dat PUA ding zou wel werken voor gasten die bijvoorbeeld wel normaal zijn, maar totaal niet weten hoe ze vrouwen moeten aanspreken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
Ik vind dat soort vrouwen ook wel mooi. Hou niet zo van onbehouwen en grof.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
Heb jij dat zelf ook dan?quote:Ik vind het persoonlijk vanaf cup E sexy. Cup E en groter dus.
Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.
ik ben al kansvoller dan dat ik was!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
Jij hoort niet te klagen over off topic vind ik persoonlijk aangezien de hele reeks al off topic was door Richard zijn vreselijke ziekte BDD.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf ook dan?
Wat off-topic eigenlijk.
Nee ik niet, kijk maar naar deelnemerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
Ja, serieus. Maximaal een 9.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vrouwen zouden dus maximaal een 9 kunnen scoren bij jou, K_W?
Bij mannen vind ik het slechte hygiene en vieze tanden.quote:Maar ik vind persoonlijk echte afknappers een vieze huid vol met puisten, onverzorgd vet haar en vieze (gele, uitstekende) tanden. Of schele ogen. Of een lui oog.
Nah, nee. Zelfs dan nog niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat PUA ding zou wel werken voor gasten die bijvoorbeeld wel normaal zijn, maar totaal niet weten hoe ze vrouwen moeten aanspreken.
Reageer ik daar nog op dan? Nee. Sinds kort is het belangrijker geworden om on-topic te gaan aangezien het geen slowchat reeks mag worden over vanalles en nogwat, weet je nog.quote:Jij hoort niet te klagen over off topic vind ik persoonlijk aangezien de hele reeks al off topic was door Richard zijn vreselijke ziekte BDD.
Vandaar ook dat je naar de hoeren moet om seks te hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben al kansvoller dan dat ik was!
alsof het na 3 a 4 keer uitgaan ineens allemaal werkt![]()
voordat ik pua las was ik ook al 100 keer ofzo uitgegaan in me leven(en dan probeerde ik nooit wat). en ik heb de laatste paar keer grotere 'successen'gehad dan die andere 100 keer eerder.
en opzich "gewoon doen en proberen" is het begin van de meeste pua boeken. dus dat ik nu tenminste iets probeer zie ik ook als resultaat van pua boeken hun advies
Mwah, ik heb een andere mening daarover maar niet echt veel nut om daarover te discussiëren denk ik dan.quote:
Echt belachelijk off-topicquote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf ook dan?
Wat off-topic eigenlijk.
Klopt. Hoe ze eruit moet zien moet een ieder zelf maar uitzoeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reageer ik daar nog op dan? Nee. Sinds kort is het belangrijker geworden om on-topic te gaan aangezien het geen slowchat reeks mag worden over vanalles en nogwat, weet je nog.
Klopt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik het slechte hygiene en vieze tanden.
En veel overgewicht/ondergewicht is ook niet aantrekkelijk.
Rihanna is best licht eigenlijk, of is dat alleen op die foto. Ik vind haar nu al gewoon/normaalquote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maximaal een 9.
Maar eerlijk, stel je voor Rihanna was geen bekende zanger, maar ze werkte gewoon in je Albert Heijn als enige negerin uit je dorp. Zou je haar bijzonder sexy and speciaal vinden en een 10 geven?
Dat was voor hij met PUA begon.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je naar de hoeren moet om seks te hebben.
Nee net als bij vollere meiden zijn er ook jongens die vallen op magere/anorexia meiden zonder vrouwelijke vormen. Ook een minderheid, maar ze zijn er wel.quote:Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
Hahahah, meen je dat nou echt serieus? Cupmaat is voor mij wel echt het minst belangrijke.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Echt belachelijk off-topic. Nee, ik heb dat helaas niet. Maar ik zou vrouwen qua aantrekkelijkheid wel beoordelen op hun cupmaat.
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Mwah, ik heb een andere mening daarover maar niet echt veel nut om daarover te discussiëren denk ik dan.
Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?quote:Rihanna is best licht eigenlijk, of is dat alleen op die foto. Ik vind haar nu al gewoon/normaal
Of je iets kunt en het begrijpen hoe het werk zijn, als het gaat om vaardigheden, heel verschillende dingen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.
Omdat ik haar gewoon normaal vind, heb ik extreem hoge en irreële eisen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef deelnemer het volgende:
Of je iets kunt en het begrijpen hoe het werk zijn, als het gaat om vaardigheden, heel verschillende dingen.
Goed idee. Gelukkig heb ik bij een bepaald type vrouw het rijk alleen, begrijp ik nu.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard en MLiG, ik heb een briljant idee. Als je nou eens begint met aandacht geven aan de lelijke vrouwen. Wedden dat ze er op in gaan..
Als ze net zo elegant zou zijn als ze is als 'diva' en ook met dezelfde glamoureuze en sexy uitstraling, absoluut. Maar goed, ik hou dan weer niet per se van grote tieten. Ik heb waarschijnlijk gewoon andere maatstaven. Ik denk alleen wel in mijn geval dat ik sommige vrouwen een 10 zou geven ondanks minpunten, omdat bepaalde kwaliteiten daarvoor compenseren. De mooie eigenschappen bepalen voor mij of iemand een 10 is of niet, niet de minpunten, of een checklist ofzoiets. En dan kijk ik met name naar gezicht, vind ik simpelweg veel belangrijker dan lichaam. Kleine borsten kan ik zeker waarderen en mooi vinden, maar wat betreft lichaam is voor mij de lichaamstaal het belangrijkst, en slank zijn toch ook wel. Verder heeft meestal iedereen wel een paar sexy features, zijn het niet de borsten dan de benen/kont of wat dan ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maximaal een 9.
Maar eerlijk, stel je voor Rihanna was geen bekende zanger, maar ze werkte gewoon in je Albert Heijn als enige negerin uit je dorp. Zou je haar bijzonder sexy and speciaal vinden en een 10 geven?
Tuurlijk. Maar ik zeg het is handig wat betreft dingen die ze kunnen leren. Bijvoorbeeld er zijn gasten die denken dat als ze een meisje op een voetstuk gaan zetten, dat meisje hen waarderen. Dat PUA vertelt hun dat dat niet zo is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.
Een discussie heeft echt geen zin hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.
Dat heb ik hem ook al eens voor de voeten gegooid. Het is veilig om alleen te vallen op onbereikbare vrouwen.quote:Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?
Als je het goed kunt, gaat het vanzelf. Omdat het vanzelf gaat, denk je nauwelijks over na.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.
Nee, maar we hebben vaker dit soort discussies gehad en je hebt vaker aangegeven wat je wel en niet mooi vindt. Jij bent zo'n type die zegt dat je niet op een meisje zal vallen tenzij ze het meest perfecte en allermooiste uiterlijk heeft. Tenminste dat heb je vroeger vaker gezegd, maar niet in zulke woorden.Dat vind ik een beetje dom.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat ik haar gewoon normaal vind, heb ik extreem hoge en irreële eisen?
Het gros van wat je vertelt heeft geen ruk te maken met PUA. Maar goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Tuurlijk. Maar ik zeg het is handig wat betreft dingen die ze kunnen leren. Bijvoorbeeld er zijn gasten die denken dat als ze een meisje op een voetstuk gaan zetten, dat meisje hen waarderen. Dat PUA vertelt hun dat dat niet zo is.
Ook over dingen zoals wanhopig zijn. Er zijn gasten die een meisje 5 keer op een dag zullen bellen om te vertellen dat ze haar leuk vindt. PUA gedoe, of masterflirt en dat soort dingen, vertelt hun anders.
Maar ik ben geen fan van PUA. Maar bijvoorbeeld masterflirt heb ik een gedeelte gelezen en dat vond ik op zich wel een leuk boek om te lezen.
Nee, net als PUA. Tenzij jij nu even wat onafhankelijke wetenschappelijk onderzoeken kan posten dat het tegendeel beweerd. Ik wens je bij deze alvast veel succes!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Een discussie heeft echt geen zin hoor.
ja inderdaad. dat was altijd zo, ik zag echt geen andere mogelijkheid.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je naar de hoeren moet om seks te hebben.
Nou, gefeliciteerd?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. dat was altijd zo, ik zag echt geen andere mogelijkheid.
en het is nog steeds zo, dat als ik nu binnen 1/2 dagen seks zou willen, dat me enige optie is:
het met me huidige game,sneller naar volgende fases gaan, en hele avond uit opzoek naar een ons. of perfect game gaan doen voor langer dan dat als dat toevallig komt
en daar faal ik in omdat ik niet goed ben.
dus nogsteeds hoeren.
maar ik ga al sinds juli/augustus niet meer naar de hoeren. dus ook geen seks sinds toen uiteraard. kan nog wel wat langer bij hoor
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Of gewoon geen game en jezelf proberen te zijn?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:
Hoe cliché het ook moge klinken, gewoon jezelf zijn werkt het beste.
yeah right, en wat heeft dat schenkstroop en richard, en benzin, en mij voorheen opgeleverd !quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Of gewoon geen game en jezelf proberen te zijn?
Wat heeft al dat gezanik op Fok jullie opgeleverd?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
yeah right, en wat heeft het schenkstroop en richard, en benzin, en mij voorheen opgeleverd !
Aandacht!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft al dat gezanik op Fok jullie opgeleverd?
Ik bedoelde dus jezelf zijn mét die vrouw, en dat kan niet als je haar ontwijkt natuurlijk.quote:yeah right, en wat heeft het schenkstroop en richard, en benzin, en mij voorheen opgeleverd !
ik: vrouwen ontwijken
richard: vrouwen ontwijken
schenkstroop : probeert dingen, maar schijnbaar niet de goede dingen of niet goed genoeg.
benzin: heeft ook niet echt veel vriendinnetjes in ze leven
Hij is dan zichzelf met die vrouw.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus jezelf zijn mét die vrouw, en dat kan niet als je haar ontwijkt natuurlijk.
Uiteindelijk hou je een toneelstukje ook niet vol. Dan wordt het allemaal zo geforceerd, zeker in het geval van MLiG en zijn PUA. Elke reactie op wat de ander zegt wil hij van tevoren instuderen. Dat werkt niet, zeker niet als je al kansloos bent bij vrouwen.quote:Gewoon jezelf zijn is geschikt voor mensen voor wie het vanzelf gaat.
Precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Uiteindelijk hou je een toneelstukje ook niet vol. Dan wordt het allemaal zo geforceerd, zeker in het geval van MLiG en zijn PUA. Elke reactie op wat de ander zegt wil hij van tevoren instuderen. Dat werkt niet, zeker niet als je al kansloos bent bij vrouwen.
Naja dan speelt ie maar zichzelf, alleen dan met meer zelfvertrouwen. Zonder PUA verder.quote:Hij is dan zichzelf met die vrouw.
de dingen waar ik om vroeg,quote:Op zondag 27 maart 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heeft al dat gezanik op Fok jullie opgeleverd?
Wat verwoord je het allemaal goed. Vrouwelijk inzicht, zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteindelijk hou je een toneelstukje ook niet vol. Dan wordt het allemaal zo geforceerd, zeker in het geval van MLiG en zijn PUA. Elke reactie op wat de ander zegt wil hij van tevoren instuderen. Dat werkt niet, zeker niet als je al kansloos bent bij vrouwen.
Niets dus. Next.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
de dingen waar ik om vroeg,
zoals " hoe kan ik haar krijgen", "krijg ik me geld terug", "hoe kan je als stalker lief overkomen en je meisje krijgen", etc,etc.
ik wist dat ik geen ervaring had, en het daarom niet wist. maar het is toch allemaal wat moeilijker dan ik dacht alleen. het gebeurd niet vaak dat iemand zich in mij en dan een oplossingen/antwoord heeft voor mij
Ktopt , de enige oplossing is acceptatie. Als tegen iemand zegt: "wees jezelf" en hij moet daarvoor tegen zijn vlucht instinct in handelen, dan lukt dat niet. Zo iemand moet je gerust stellen, niet afwijzen. Maar de dating markt is een selectie mechanisme. Gerust stellen is niet sexy.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik zou je toevallig tegenkomen (de situatie ongemerkt zo maken dat ik je toevallig tegenkom maar dat weet jij niet)quote:Op maandag 28 maart 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
"Als ik een vrouw was, hoe zou ik dan versierd of aangesproken willen worden..."
Ik wilde de post eigenlijk nog aanpassen omdat storende woordherhaling, maar ik heb geen edit knop.quote:Wat verwoord je het allemaal goed. Vrouwelijk inzicht, zeker?
Nee, maar als je zelf een beetje verder denkt, kun je afleiden dat gasten die dat soort "regels" niet snappen, het wel makkelijk kunnen leren uit zo'n PUA boek of van zo'n dating guru.quote:Het gros van wat je vertelt heeft geen ruk te maken met PUA. Maar goed.
Je hebt zelf gezegd dat je haar maar een paar keer ofzo hebt gesproken en ook een lange tijd geleden.quote:Dat heb ik nooit gezegd, dat maak je er zelf van. Ik ben in mijn leven op één meisje verliefd (geweest). Jij denkt volgens mij dat het komt door haar uiterlijk, maar ik kende haar ook wel daadwerkelijk. Ik wist/weet veel over haar en ze kwam heel lief, leuk, rustig, zelfverzekerd en intelligent over. Ik heb met haar gepraat enzovoort en soms heb je een soort van klik met iemand (tenminste ik) en dat had ik zeker met haar. Haar uiterlijk speelt ook een rol, maar ook door het beeld die ik van haar heb, is ze voor mij de perfecte vrouw.. doch onbereikbaar. En waarom is ze onbereikbaar? Niet door haar uiterlijk maar door mijn domme versierpogingen, denk ik dan.
Vrouwelijk inzicht? Nou, nee hoor. Is eerder gewoon logisch. Oorzaak en gevolg en zulks.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde de post eigenlijk nog aanpassen omdat storende woordherhaling, maar ik heb geen edit knop.En uhh bedankt ofzo.
Het feit dat je het "moet leren" maakt het per definitie al tot iets dat gedoemd is tot falen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, maar als je zelf een beetje verder denkt, kun je afleiden dat gasten die dat soort "regels" niet snappen, het wel makkelijk kunnen leren uit zo'n PUA boek of van zo'n dating guru.
Kun je dan niet beter hem quoten?quote:Vrouwelijk inzicht? Nou, nee hoor. Is eerder gewoon logisch. Oorzaak en gevolg en zulks.
Ach, jou quoten was gewoon handiger. Tja, pragmatisch hè?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kun je dan niet beter hem quoten?Ik heb het nooit vrouwelijk inzicht genoemd.
Tja, sommige gasten hebben alleen maar WoW gespeeld tijdens middelbare school en vervolg studie. Die kunnen dan makkelijk even erachter komen dat als ze de hele tijd cadeautjes gaat kopen voor een meisje om haar te versieren dat dat niet werkt, ondanks wat ze hebben gezien op TV.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Het feit dat je het "moet leren" maakt het per definitie al tot iets dat gedoemd is tot falen.
Ja, maar er is iets als TE kieskeurig, vooral wat betreft uiterlijk. Zoals ik zei, op een gegeven kom je erachter dat alleen andere mensen haar mooi blijven vinden. Jij merkt er zelf niks van meer, als het emotioneel/mentaal niet klikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah oke. Nou goed ik weet van mezelf ook wel dat ik erg kieskeurig ben.
En jij denkt werkelijk dat wat PUA-tricks gaan helpen voor dergelijke lieden?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, sommige gasten hebben alleen maar WoW gespeeld tijdens middelbare school en vervolg studie. Die kunnen dan makkelijk even erachter komen dat als ze de hele tijd cadeautjes gaat kopen voor een meisje om haar te versieren dat dat niet werkt, ondanks wat ze hebben gezien op TV.
eeej, de gasten hier hebben waarschijnlijk dan diablo 2 gespeeldquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, sommige gasten hebben alleen maar WoW gespeeld tijdens middelbare school en vervolg studie. Die kunnen dan makkelijk even erachter komen dat als ze de hele tijd cadeautjes gaat kopen voor een meisje om haar te versieren dat dat niet werkt, ondanks wat ze hebben gezien op TV.
Dat geld ook voor kerels die heel erg met kerels alleen omgaan, die weten juist doordat ze onderling ook alleen maar grof praten en niet echt met vrouwen omgaan hoe ze vrouwen moeten benaderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja bij mij heeft het geholpen. Gister een leuke meid tegengekomen en ze ging meteen met me mee naar huis nadat ik een openingszin zei die uit het PUA boekje kwam. Ze was meteen verkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat wat PUA-tricks gaan helpen voor dergelijke lieden?
Gelukkig bestaan er ook zulk soort meisjes; soort zoekt soort.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat geld ook voor kerels die heel erg met kerels alleen omgaan, die weten juist doordat ze onderling ook alleen maar grof praten en niet echt met vrouwen omgaan hoe ze vrouwen moeten benaderen.
5 jaar WoW hierquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, de tricks niet. Stop even met woorden in mijn mond zetten, is irritant. Ik zeg, het is een goede manier om even wat wijsheden te krijgen wat vrouwen en wat durf te krijgen. Ik denk niet dat zo'n ingestudeerde lijn gaat werken. Denk wel dat het beter is dan klagen op de internet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat wat PUA-tricks gaan helpen voor dergelijke lieden?
Dat vind ik echt niet normaal. Waarom ooit voor de trein?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
5 jaar WoW hieromdat ik het opgegeven had.
Zoals ik elders in een topic aangaf ging ik op mijn 21ste naar het station op er een eind aan te maken, maar ik besloot om op het laatste moment te vluchten in een virtuele wereld.
Dus niet alleen vanwege dat ik geen vriendin kon krijgen maar vanwege mijn pestverleden en dat ik geen vrienden/vriendinnen kon maken.
Ja, die ook. Ik zeg alleen, gasten die totaal geen verstand van vrouwen hebben wel baat bij zulke boeken. Niet perse PUA, want PUA is smerig en manipulatief, maar er zijn andere boeken die ook heel goede advies en inzicht geven.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat geld ook voor kerels die heel erg met kerels alleen omgaan, die weten juist doordat ze onderling ook alleen maar grof praten en niet echt met vrouwen omgaan hoe ze vrouwen moeten benaderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan staat tot augustus 2010 er nog niet op.
Nee, tenzij je in Captain Obvious en/of Jomanda gelooft.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Even serieus, waar kan je die pua boeken ofzo halen dan? En is het daadwerkelijk nuttig? Ik heb er iig nog nooit van gehoord totdat ik hier kwam
Ik leg je geen woorden in de mond, ik stelde je gewoon een vraag.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, de tricks niet. Stop even met woorden in mijn mond zetten, is irritant. Ik zeg, het is een goede manier om even wat wijsheden te krijgen wat vrouwen en wat durf te krijgen. Ik denk niet dat zo'n ingestudeerde lijn gaat werken. Denk wel dat het beter is dan klagen op de internet.
je kan ze met veel moeite vinden:Pquote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja bij mij heeft het geholpen. Gister een leuke meid tegengekomen en ze ging meteen met me mee naar huis nadat ik een openingszin zei die uit het PUA boekje kwam. Ze was meteen verkocht
Even serieus, waar kan je die pua boeken ofzo halen dan? En is het daadwerkelijk nuttig? Ik heb er iig nog nooit van gehoord totdat ik hier kwam
Als ik het nu zou doen dan niet meer dmv de trein inderdaad. Ik richt dan inderdaad teveel emotionele / financiële schade aan alleen daar houd je op dat moment geen rekening mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja je betrekt natuurlijk altijd wel mensen bij je zelfmoord, je wordt toch een keer gevonden.
Maar bij de trein wel een stukje meer en erger idd.
Doe dan ook niet lullig. Dit is heel erg moeilijk voor Richard om erover te praten en dan kom jij er zo tussen vallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord
Ja volgende week ga ik weer een poging wagen, ergens in een bar in Utrechtquote:Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom klink jij altijd sarcastisch....quote:Doe dan ook niet lullig. Dit is heel erg moeilijk voor Richard om erover te praten en dan kom jij er zo tussen vallen.
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.quote:Ja volgende week ga ik weer een poging wagen, ergens in een bar in Utrecht
Ik zal dan weer live verslag doen. En ik hoop dat iemand me kan pushen om een missie te beginnen zoals MLiG beschreef![]()
Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom klink jij altijd sarcastisch....
Hahha je wilt me weg hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.
Vertoon je pas weer in dit topic als het is gelukt.
Nee ik denk het niet. Ik weet al bepaalde dingen over hem die me niet zo aanstaan.quote:Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
Kuuuut.... Groningen?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Jij denkt dat het niet mogelijk is om online sarcastisch te zijn?quote:Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme.
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.quote:Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.
Ik vraag namelijk aan lelijke vrouwen (bijv. klasgenoten) waar ik TOTAAL niks in zie allerlei dingen, pure interesse in andere mensen.
MLiG ik hoop dat je zaterdag online bent en dat je een missie voor me kan verzinnenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.
, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)
en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.
, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)
en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.
4 meisjes aanspreken behoort geen onmogelijke opgave te zijn. Het maakt niet eens uit of je faalt, als je het maar probeert. Als je nog nooit een meisje hebt aangesproken kan je ook niet weten of je succesvol bent bij meisjes, want een normaal uitziend persoon zal eerder initiatief moeten tonen, helemaal als jongen. Dan val je pas op.quote:Hahha je wilt me weg hebben en liever nooit meer terug zien vandaar ook die onmogelijke opgave
Hoe kan je nou zeggen dat ik er 4 moet aanspreken als het me slechts 1 keer is gelukt in 12 jaar om er eentje aan te spreken.
Hoeft niet, maar het is aannemelijker van wel. Mij maakt het ook niet uit eigelijk, probeerde gewoon OT te zijn.quote:Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.
Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ookquote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom klink jij altijd sarcastisch....
Oh dat vind ik een mooie en stoere vrouwquote:
Oh nee ik bedoelde iwannabehigh.quote:Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ook
voor de meeste kans, kan je in wat hij tot dan toe wist in die situatie en over aardbei, het beste niet zo direct zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.
Dat was dus VH1 Pick Up Artist. PUA.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was trouwens ooit zo'n MTV programma...ook iets van nerds die hulp kregen met versieren. Aan het eind waren ze een stuk zelfverzekerder en succesvoller bij de vrouwen. Een van de opdrachten die ze altijd kregen was dat ze willekeurig vrouwen moesten aanspreken. Is wat lef voor nodig, maar een goede leermethode.
Mooi is ze wel vind ik, en stoer ook wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat vind ik een mooie en stoere vrouw![]()
Maar heel moeilijk te versieren volgens mij om ontopic te blijven
Ik ga niet zo vaak naar kroegen, maar als je contact met me neemt dan wil ik je best komen opzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Keep_walking volgende week ga tegenkomen in een kroeg.
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak naar kroegen, maar als je contact met me neemt dan wil ik je best komen opzoeken.
Of je kan gewoon direct zijn en als je merkt dat ze geen interesse heeft, doorgaan naar een andere.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor de meeste kans, kan je in wat hij tot dan toe wist in die situatie en over aardbei, het beste niet zo direct zijn.
Vandaar dat je vrienden hebt die op nijlpaarden lijken, I see.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijn
Ik als ik heel eerlijk ben , word ook meestal versierd. Of ik flirt zonder dat ik het door heb dat kan ook, want dat is bij meiden vaak toch 2e natuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi is ze wel vind ik, en stoer ook wel ja.
Geen idee, ik word meestal versierd.
Maar ik ben heel lief en vriendelijk enzo. Wat versta jij onder alpha man eigenlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijn
Dat was meer een vriend van mijn vriend die toevallig mee ging. Bovendien voel ik me bij hen ook minderwaardig.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrienden hebt die op nijlpaarden lijken, I see.
oke dan is de missie : doe iets!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
MLiG ik hoop dat je zaterdag online bent en dat je een missie voor me kan verzinnenals ik een situatie beschrijf waar ik me in bevind
Ah zo. Maar ik begrijp het wel hoor. K_W ziet er beter uit en dan voel je je minderwaardig/nog onzekerder. Best jammer eigenlijk aangezien je jezelf zo kleineert.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat was meer een vriend van mijn vriend die toevallig mee ging.
Ja maar het zou fijn zijn als je online zou zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan is de missie : doe iets!
verder hangt wat de meeste kans zal geven van de situatie af, en is dus moeilijk te zeggen he.
De meesten vrienden van mij zijn ook Alpha man alleen stonden ze niet op die foto afgebeeld. Ze waren al weer druk bezig bij de dames. De meiden versieren mijn alpha vrienden meestal.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah zo. Maar ik begrijp het wel hoor. K_W ziet er beter uit en dan voel je je minderwaardig/nog onzekerder. Best jammer eigenlijk aangezien je jezelf zo kleineert.
Heel interessant.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik als ik heel eerlijk ben , word ook meestal versierd. Of ik flirt zonder dat ik het door heb dat kan ook, want dat is bij meiden vaak toch 2e natuur.
Ergens zou ik het heel moeilijk vinden een jongen te versieren omdat het meestal juist voor mij gedaan word.
Ja dat krijg je met K_W ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De meesten vrienden van mij zijn ook Alpha man alleen stonden ze niet op die foto afgebeeld. Ze waren al weer druk bezig bij de dames. De meiden versieren mijn alpha vrienden meestal.
En wij (de lelijke gasten) blijven dan alleen achter en gaan wat bier drinken en ouwehoeren.
Nee, niet echt, want ik hoef niet met veel meisjes te ouwe hoeren. Zoiezo in kroegen en discotheken zit ik niet echt constant meisjes te versieren ofzo. Ik kan gewoon rustig een diep gesprek hebben terwijl ik whiskey drink.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel interessant.
[..]
Ja dat krijg je met K_W ook.
Alsof die hem alleen achter laat. K_W heeft al een vriendin dus die gaat sowieso niemand versieren.quote:Ja dat krijg je met K_W ook.
K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof die hem alleen achter laat. K_W heeft al een vriendin dus die gaat sowieso niemand versieren.
Maar kijk, dat bedoel ik dus. Ik ga echt niet op een manier gedragen die je minderwaardig gaat laten voelen. Ik ga niet tien meisjes aanspreken en met iedereen dansen en laten zien dat ik grote ballen heb. Ik ben chill, blijf chill, en zal gewoon een biertje met je drinken en verder kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
En daarom durf ik hem ook niet te ontmoeten inderdaad. Ik ben gewoon bang voor hem omdat hij ook van mijn problemen af weet en omdat hij alpha man is.
Ik heb nog nooit iemand in het echt ontmoet die van mijn BDD af weet.
Maar even concreet: wat zou er kunnen gebeuren wat zo erg is?quote:En daarom durf ik hem ook niet te ontmoeten inderdaad. Ik ben gewoon bang voor hem omdat hij ook van mijn problemen af weet en omdat hij alpha man is.
Ik heb nog nooit iemand in het echt ontmoet die van mijn BDD af weet.
Dus zowel mijn vrienden als op mijn werk weten ze echt niks af van mijn problemen.
Alleen als hij daar voor open staat. Als hij gewoon chill met Rich een biertje drinkt verwacht ik dat niet eerlijk gezegd.quote:K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.
Dan ga jij nooit uit denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als hij daar voor open staat. Als hij gewoon chill met Rich een biertje drinkt verwacht ik dat niet eerlijk gezegd.
Is ook wel zo. Spreek dan gewoon ergens anders af, niet in een kroeg of zo maar gewoon ergens anders.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen(dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
Stel we gaan gewoon ergens poolen voor een uurtje en kan jij dan verder alleen in een kroeg gaan drinken. Dan loop je dat risico niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen(dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
En wat als je dan eens over die angst heenzette en gewoon meepraat ??quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als het je toch al zo vaak is overkomen, wat maakt die ene keer extra dan uit?quote:Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen (dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitzietquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als je dan eens over die angst heenzette en gewoon meepraat ??
Het kan natuurlijk wel, maar als K_W duidelijk in gesprek is met Rich en verder ook niet om zich heen kijkt voor vrouwelijk contact, en daar ook niet open voor staat, dan zullen niet veel vrouwen zich daar tussen willen mengen. Maar het kan wel, dat is waar.quote:Dan ga jij nooit uit denk ik.
Nu draai je weer door. Ik ben het met je eens dat vrouwen eerder naar K_W gaan dan naar jou, maar je kan ook ergens anders afspreken. Waar het rustig is.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het je toch al zo vaak is overkomen, wat maakt die ene keer extra dan uit?
Je zoekt gewoon excusen, en dat snap ik wel, maar realiseer je dat het ook een hele positieve ervaring kan zijn als je hem ontmoet. Dan is er ten minste iemand die kan zien waar het probleem ligt, of die je gewoon kan steunen.
Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.quote:Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Weer een dom excuus, want je weet best dat K_W je dat niet zal zeggen.quote:Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.
Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Inderdaad, dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
Dat snap ik zelf ook niet, want toen ik mezelf nog niet als alpha beschouwde, ging ik juist met alpha mannen om.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Hehehequote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.
Gaat wel om uiterlijk. Je wilt toch geen lelijke vrouw/man versieren?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
Dat denk ik dus ook , door de angst praten ze de irreele dingen zichzelf aan en dat maakt het juist groter om de stap te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat is het hele probleem. Daar moeten ze zich overheen zetten.
Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.quote:Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Jammer dat ik niet met jou zou kunnen oefenen, dat ik een toneel stuk ga spelen ofzo als versierpogingquote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.
Dus of jij zet zelf concrete stappen om je angst te overwinnen met meiden, of je probeert het dmv een goed gesprek met K_W.
Neinquote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Nee, ik heb een bloedhekel aan telefoongesprekken.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?
Dat klopt wel ja, maar ik bedoel jij bent de enige met wie ik zou kunnen oefenen kwa versieren omdat ik jou volledig vertrouw.quote:
Het komt allemaal wel goed. Er komt hoe dan ook een keer een einde aan, slecht eind of goed. Ik ga bidden dat jij ooit een leuke vriendin krijgt waar je ook echt gelukkig mee wordt en dat je je leven weer oppakt. Dat je gewoon weer gelukkig wordt zonder teveel na te denken over je uiterlijk, beter wordt het er toch niet van. En vooral dat je jezelf accepteert en blij met jezelf bent. Als dat bereikt is, dan shine je net zoals K_W en ben je ook een alphaquote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar ik bedoel jij bent de enige met wie ik zou kunnen oefenen kwa versieren omdat ik jou volledig vertrouw.
Als ik met K_W ben dan weet ik zeker dat ik jaloers word en dat ik me kut ga voelen.
En een meisje confronteert je niet met het feit dat je geen meisje kan krijgen?quote:Dat klopt wel ja, maar ik bedoel jij bent de enige met wie ik zou kunnen oefenen kwa versieren omdat ik jou volledig vertrouw.
Als ik met K_W ben dan weet ik zeker dat ik jaloers word en dat ik me kut ga voelen.
Zowaar oprecht.quote:Het komt allemaal wel goed. Er komt hoe dan ook een keer een einde aan, slecht eind of goed. Ik ga bidden dat jij ooit een leuke vriendin krijgt waar je ook echt gelukkig mee wordt en dat je je leven weer oppakt. Dat je gewoon weer gelukkig wordt zonder teveel na te denken over je uiterlijk, beter wordt het er toch niet van. En vooral dat je jezelf accepteert en blij met jezelf bent. Als dat bereikt is, dan shine je net zoals K_W en ben je ook een alpha
Ik heb het idee dat mijn stem niet helemaal je van het is. Maar bij navraag heeft iedereen dat wel dat men zichzelf voor de kop slaat als ze zichzelf terugluisteren op de band. Ik merk wel uit reacties (althans die destilleer ik er zelf uit uit) dat ik nogal netjes overkom (randje) en soms ook wer teveel als een intellectuele straatschoffie. mylifeisgrey hoe klink ik is het aantehoren? ik weet het niet, ik weet het niet. Maar als mijn stem mijn enige onzekerheid was in het leven mochten jullie mij terecht uitschelden. mijn stem boeit mij niet zoveel.quote:
Ik woon in omgeving Utrecht dus ja ik ga vaak in mn eentje naar kroegjes en een beetje rondhangen aan de bar.quote:
nee.. meisjes gaan niet heel ver in langdurig zomaar aan je zitten en je blijven betasten tenzij:quote:Op maandag 28 maart 2011 03:53 schreef Schenkstroop het volgende:
klein vraagje.
hebben jullie welleens de ervaring gehad dat een meisje 'je moet hebben'. en daar bedoel ik mee je commentaar geeft je plaagt duwt aan je zit etc. en dat betekent dat ze je wel ziet zitten of begrijp ik dat dna verkeerd?
dat ze irritant is ?quote:en betekent het nog wat als een meisje zich altijd bemoeit met het gesprek tussen jou en willekeurig andere gesprekspartners. Dat ze bv antwoord geeft op de vragen die jij stelt aan de ander maar niet aan haar bv?
ik denk dat een vrouw niet snel antwoorden zal blijven geven op vragen die duidelijk niet voor haar bedoelt zijn.quote:het zegt trouwens niets of ik het uit eerste persoon mee heb gemaakt of constatteer bij anderen.
jij klinkt normaal, ik ben meer bang voor mijn stem!quote:Op maandag 28 maart 2011 03:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn stem niet helemaal je van het is. Maar bij navraag heeft iedereen dat wel dat men zichzelf voor de kop slaat als ze zichzelf terugluisteren op de band. Ik merk wel uit reacties (althans die destilleer ik er zelf uit uit) dat ik nogal netjes overkom (randje) en soms ook wer teveel als een intellectuele straatschoffie. mylifeisgrey hoe klink ik is het aantehoren?
er is ook niets mee aan de handquote:ik weet het niet, ik weet het niet. Maar als mijn stem mijn enige onzekerheid was in het leven mochten jullie mij terecht uitschelden. mijn stem boeit mij niet zoveel.
Ik wou net zeggen, dat zijn allemaal zaken waar je iets aan kunt doen. Als je 'n 6 bent, dan zijn er genoeg mannen die je aanspreken.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef minnemin het volgende:
[..]
Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.
Wacht even. Objectief is het een zes maar het voelt als een vier min.
Ben ik het wel mee eens. Het moet in proportie zijn. Voor 'n slank meisje is 'n B-cup gewoon mooi. Net iets te grote borsten is ook mooi, maar 'n kleine dame die net wat voller is dan gemiddeld en 'n A-cup heeft vind ik niets. Net zoals 'n dame van 1m80 met een A-cup. Die verdenk ik er altijd van pot te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.
Ik denk dat het niet echt helpt als dat het enige is dat je in huis hebt. Een beetje dame prikt er wel doorheen. Af en toe zul je wel 'n succesje boeken bij 'n naïeve dame, maar dan val je waarschijnlijk bij de volgende date door de mand.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, die ook. Ik zeg alleen, gasten die totaal geen verstand van vrouwen hebben wel baat bij zulke boeken. Niet perse PUA, want PUA is smerig en manipulatief, maar er zijn andere boeken die ook heel goede advies en inzicht geven.
Ja, maar die ene succes bij zo'n naieve vrouw zorgt bij een normale man natuurlijk voor wat zelfvertrouwen en ook wat ervaring. Op een gegeven moment komt die WoW nerd of lompe tokkie erachter hoe vrouwen echt werken.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt helpt als dat het enige is dat je in huis hebt. Een beetje dame prikt er wel doorheen. Af en toe zul je wel 'n succesje boeken bij 'n naïeve dame, maar dan val je waarschijnlijk bij de volgende date door de mand.
Ik denk dat de klap, van het achteraf door de mand vallen, alleen maar harder is. Het is 'n beetje als 'n veel te zware halter heffen, terwijl er iemand de halter mee vast heeft. Laat diegene de halter los, dan dondert de halter op de grond.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar die ene succes bij zo'n naieve vrouw zorgt bij een normale man natuurlijk voor wat zelfvertrouwen en ook wat ervaring. Op een gegeven moment komt die WoW nerd of lompe tokkie erachter hoe vrouwen echt werken.
Zou best kunnen. Dat weten we niet. Zoiezo, PUA gaat meer over seks krijgen dan over daten, dat zeggen die boeken ook. En ik denk dat dat als een jongen die zelfs nooit oogcontact kon krijgen met een meisje, tenminste met een meisje krijgt te zoenen of seks, dat hij dan zelfvertrouwen krijgt over zichzelf en zijn aantrekkelijkheid en dat is altijd handig. Maar wat ik nuttig vind van dat PUA gedoe is niet die ingestudeerde truucjes, maar de andere dingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap, van het achteraf door de mand vallen, alleen maar harder is. Het is 'n beetje als 'n veel te zware halter heffen, terwijl er iemand de halter mee vast heeft. Laat diegene de halter los, dan dondert de halter op de grond.
kijk dit is nou zo pijnlijk voor sommigen om te lezen he. iig pijnlijk voor mij, en ik denk ook voor anderen als richard, en voor schenkstroop helemaal(ookal zal hij met meer legitime reden misschien wel alles op ze uiterlijk kunnen betrekken)quote:Zo moeilijk is het allemaal niet.
ik waardeer wel heel erg dat je tenminste uitlegt wat er gebeurd is ipv alleen maar "op te scheppen".quote:Op maandag 28 maart 2011 06:34 schreef Halcon het volgende:
Zo, deze jongen is net terug van Park Avenue. Daar was ik gisteren al geweest, dan is het volle bak. Zondag is het wat rustiger, maar wel gezelliger. Er is dan ook wat karaoke, je kunt dansen, rustig aan de bar zitten en rustig in het lounge gedeelte zitten. Prima tent dus. Na het Fok!-en wilde ik eigenlijk gaan pitten. Met nieuwe wax met m'n haar aan het klooien geweest om kapsels uit te proberen en het zag er eigenlijk best fatsoenlijk uit. Ik was nog niet echt moe, dus maar wat mooie kleren bij elkaar gescharreld en op naar Park Avenue.
Vandaag de Richard-tactiek maar eens gehanteerd. Rond een uur of 11 gearriveerd en in m'n eentje aan de bar gaan zitten. Zondag is het vanaf pakweg 0.00 feest in de zin van dansen en karaoke. Daarvoor zitten er meestal wat stelletjes en groepjes. Had ik nog mooi 'n uurtje de tijd om wat rond te kijken. Al snel zag ik een erg mooie dame zitten. Niet al teveel make-up, niet sletterig gekleed, maar gewoon van nature mooi en ze zag er vriendelijk uit. Wat oogcontact gemaakt, maar erop aflopen als het rustig is, is ook weer zoiets. De ober gevraagd hen een drankje aan te bieden. Ze lachten weer vriendelijk en gebaarden even later of ik niet bij hen wilde zitten. Dat gewoon gedaan dus.
Het bleken geen Belgische of Nederlandse dames te zijn, maar Hongaarse dames. Zusjes overigens. Gelukkig sprak de leukste van de twee goed Engels, vloeiend Roemeens en aardig Spaans, dus communiceren ging prima. Een leuk gesprek gehad over België, Nederland, Hongarije, werk, vakanties, etc... Ze vertelde volop, vroeg vanalles en dat is doorgaans een goed teken. Ze keek me ook voortdurend aan en lachte voortdurend lief, dus dat zat wel goed.
Daarna nog wat gedanst, meegedaan aan de karaoke, gedanst, gezoend, tel nrs uitgewisseld, etc. Ze daarna netjes thuis afgezet en afgesproken om haar morgen te bellen en donderdag naar de bioscoop te gaan.
nee rot op. pua kan je voor vanalles aanwenden, ook om een player te worden en seks krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Dat weten we niet. Zoiezo, PUA gaat meer over seks krijgen dan over daten, dat zeggen die boeken ook. En ik denk dat dat als een jongen die zelfs nooit oogcontact kon krijgen met een meisje, tenminste met een meisje krijgt te zoenen of seks, dat hij dan zelfvertrouwen krijgt over zichzelf en zijn aantrekkelijkheid en dat is altijd handig. Maar wat ik nuttig vind van dat PUA gedoe is niet die ingestudeerde truucjes, maar de andere dingen.
ik heb niet alles gelezen ofzoiets. en weet niet waar jij het vandaan hebt. maar wat mij het meest is bijgebleven dat seks nodig is voor een relatie, of nodig is voor grote kansen op een relatie.quote:Zoiezo, PUA gaat meer over seks krijgen dan over daten, dat zeggen die boeken ook
Ik durf wel te stellen 8/9-10. die 1 a 2 die niet op zoek zijn zijn gewoon heel erg moe en begeven zich achter de gokkast of heeft teveel aan zn kop.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zijn allemaal zaken waar je iets aan kunt doen. Als je 'n 6 bent, dan zijn er genoeg mannen die je aanspreken.
Even heel plat gezegd is 50% van de mannelijke aanwezigen 'op zoek' op 'n avond. Daarvan kijken ze allemaal wel naar die paar 8-en en 9-ens, maar 'n enkeling stapt er op af. De rest begeeft zich richting de 6-en en 7-ens. Lukt dat niet, dan komen de 4-tjes en de 5-jes ook nog wel in aanmerking voor een deel van die 50%.
wist je dat cupmaat helemaal niets zegt over de daadwerkelijke grootte van de borstenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Btw in de tt staat dat de tietmaat besproken wordt. hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden. Men dat is een grote lap stof man. die ballen die daarin gaan dat is toch niet mooi meer
nee, ik heb amper bh's aangeraakt in me leven. laat staan goed bekeken of uitgebreid vastgehoudenquote:hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden.
Ach elk succesje draagt bij aan het zelfvertrouwen bij mannen kijk maar om je heen. Mannen hebben vaak praatjes dat ze hun neus ophalen voor het een en a nder. maar eigenlijk zijn ze blij met alles wat op hun pad komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar die ene succes bij zo'n naieve vrouw zorgt bij een normale man natuurlijk voor wat zelfvertrouwen en ook wat ervaring. Op een gegeven moment komt die WoW nerd of lompe tokkie erachter hoe vrouwen echt werken.
75C is niet zo bijzonder hoor. Zijn flinke tieten maar ze zitten niet bepaald in de weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Btw in de tt staat dat de tietmaat besproken wordt. hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden. Men dat is een grote lap stof man. die ballen die daarin gaan dat is toch niet mooi meer
Dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:48 schreef Catbert het volgende:
75C is niet zo bijzonder hoor. Zijn flinke tieten maar ze zitten niet bepaald in de weg.
Ga jij regelmatig in winkels aan BH's voelen? Bij sommige kun je de kussentjes eruit trekken, dat is spannend. Moet je eens proberen.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Schenkstroop het volgende:
75C is helemaal niet zo groot, dat heb ik en dat valt erg mee. Ik vind D+ groot.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ga jij regelmatig in winkels aan BH's voelen? Bij sommige kun je de kussentjes eruit trekken, dat is spannend. Moet je eens proberen.
Het_Noorderlicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Brno2011 het volgende:
Die site zegt zelf dat PUA alleen werkt bij domme oppervlakkige vrouwen, i.e. de "Barbies". Een slimmere vrouw (hoeft niet eens een hoogopgeleide vrouw te zijn, zelfs meisjes met een lagere opleiding en mensenkennis kunnen dit) prikt hier zo doorheen.
En vrouwen kunnen vaak gemeen zijn. Neem het maar van mij aan dat als wij met een groepje uitgaan en zo'n wanhopige gozer als mylifeisgrey komt op ons af we samen naar de wc gaan/ wachten tot hij weg is en dan genadeloos afkraken en uitlachen. Niet omdat hij lelijk is ofzo, maar om zijn gedrag. En reken maar dat als jij constant faalt bij vrouwen met je rare PUA taktiekjes vrouwen dat aan elkaar door vertellen en jij wordt een no go.
Pics van je 75C tieten.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
75C is helemaal niet zo groot, dat heb ik en dat valt erg mee. Ik vind D+ groot.
Goed plan. Dan wordt dit topic weer een beetje bezoek-waardig.quote:
Natuurlijk, ik ben de enige vrouw die hier zegt waar het op staat. Strawberry is te onzeker en lanterfanteraar is gewoon labiel. Ik ben hier om jullie te helpen, maar ik word steeds geband terwijl ik niks fout doe op dit moment. Maar goed, jullie willen hulp, ik ben hier als "normale"vrouw met zat ervaring met mannen, en als ik steeds gebanned word blijven jullie wanhopig pua boekjes leren en janken (niet jij supersoep, maar de jankerds hier)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het_Noorderlicht.![]()
Je blijft ook gewoon klonen hé.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Brno2011 het volgende:
Ookal word ik 100% zeker weer gebanned, wat ik zeg geldt voor normale vrouwen die geen wanhopige vent willen en die niet te onzeker zijn om met mannen te praten.
mylifeisgrey krijgt nooit beter dan een pitje of een domme bimbo met een iq van een steen die zsm zwanger van hem worden en hem dan laten betalen als hij zo doorgaat.
Ik denk dat meisjes zoasl Strawberry hem wel willen aangezien zulke meiden vaak labiel en onzeker zijn. Dat past wel bij elkaar eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Brno2011 het volgende:
Richard krijgt niks want niemand wil een man die huilt dat hij zo lelijk is. Waarom zouden we ieman d willen waar niemand anders wat mee wil?
Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef Brno2011 het volgende:
Mwa strawberry wil een normale man heb ik het idee. lijkt me dat zij iemand wil die haar troost en haar beter doet voelen ipv een huilebalk die alleen maar aan zichzelf en zijn eigen probleempjes denkt.
Sommige mannen hebben het wel op onzekere vrouwen. Maar niet te lang, na een tijdje gaat dat gejank ook vervelen. Tenzij ze actief er aan werkt, wat ze ook doet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.
Hoe weet jij dat ze er actief aan werkt?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben het wel op onzekere vrouwen. Maar niet te lang, na een tijdje gaat dat gejank ook vervelen. Tenzij ze actief er aan werkt, wat ze ook doet.
Sommige mannen hebben het ook op gekke vrouwen dus er is wel hoop voor lant.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Brno2011 het volgende:
Lante is een vrouw en nog best knap geloof ik, die krijgt makkelijk seks als ze er voor gaat maar ik denk niet dat een man haar aankan in een relatie. na een maand rent hij gillend weg.
Mwa mannen die gekek vrouwen willen denken dat ze makkelijker te krijgen zijn. Meestal gaan ze ook vreemd bij de vleet. Vriend van me heeft soms seks met labiele en minder knappe vrouwen iomdat zij makkelijk te neuken zijn. Hij heeft ook een relatie met een van hen maar hij heeft gewoon seks buiten de deur.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze er actief aan werkt?
[..]
Sommige mannen hebben het ook op gekke vrouwen dus er is wel hoop voor lant.
Ja maar dat zijn feitelijk gewoon zielige mannen. Vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Mwa mannen die gekek vrouwen willen denken dat ze makkelijker te krijgen zijn. Meestal gaan ze ook vreemd bij de vleet. Vriend van me heeft soms seks met labiele en minder knappe vrouwen iomdat zij makkelijk te neuken zijn. Hij heeft ook een relatie met een van hen maar hij heeft gewoon seks buiten de deur.
Strawberry heeft vaker verteld dat ze aan zichzelf werkt dus neem aan dat dat wel goedkomt. Tenzij ze d';r vader is. Zou ook verklaren waarom ze niet naar de meet komt.
Ja je hebt het hele verhaal niet mee gekregen denk ik anders zou je de uitspraak wel begrijpenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is weer een heel nieuw topic op zich ik ben eigenlijk mijn vader
Je zegt amper, dan doen hebben jij en Schenk het toch beter gedaan dan ik. Bovendien wist ik niks van cup maten af en heb ik weer eens wat nieuws geleerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik heb amper bh's aangeraakt in me leven. laat staan goed bekeken of uitgebreid vastgehouden![]()
Zo extreem onzeker als die kerels hier is ze helemaal niet. Beetje suf dat er weer een beetje nagetrapt moet worden. Ze zal het wel laten nu nog persoonlijke dingen te posten.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.
Zo gek als zij is heb je d'r weinig volgens mij. Ze is compleet wereldvreemd en weet niet hoe ze zich moet gedragen en public. Je wil iemand toch ook mee kunnen nemen naar een familiefeestje of een kerstdiner van kantoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen hebben het ook op gekke vrouwen dus er is wel hoop voor lant.
Het zou zomaar kunnen. Op internet is lang niet alles wat het lijkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar dat zijn feitelijk gewoon zielige mannen. Vind ik.
Je bedoelt dat Straw niet is wie ze zegt dat ze is. Dat verklaard dan ook dat ze niet wil bellen en dat ze inderdaad een oude man is. Hahaha, zou wat zijn.
Alsof ik in het echt huil tegen iemand dat ik zo lelijk ben?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Brno2011 het volgende:
Richard krijgt niks want niemand wil een man die huilt dat hij zo lelijk is. Waarom zouden we ieman d willen waar niemand anders wat mee wil?
Met je gedrag, ja. Niet in woorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alsof ik in het echt huil tegen iemand dat ik zo lelijk ben?
Dan post ze toch geen persoonlijke dingen. Maakt mij niks uit, het is gewoon een feit dat ze (of wie dan ook, tenminste iemand achter die PC) onzeker is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo extreem onzeker als die kerels hier is ze helemaal niet. Beetje suf dat er weer een beetje nagetrapt moet worden. Ze zal het wel laten nu nog persoonlijke dingen te posten.
[..]
Zo gek als zij is heb je d'r weinig volgens mij. Ze is compleet wereldvreemd en weet niet hoe ze zich moet gedragen en public. Je wil iemand toch ook mee kunnen nemen naar een familiefeestje of een kerstdiner van kantoor.
Daarom. Ken je dat verhaal over haar vader? Dan krijg je sowieso de twijfels.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Op internet is lang niet alles wat het lijkt.
in woorden huilen?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met je gedrag, ja. Niet in woorden.
Als ik uitga kunnen ze niet afleiden dat er wat met mij aan de hands is. Zeker niet toen ik vaak in Breda kwam met vrienden en mijn toneelstukje speelde.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met je gedrag, ja. Niet in woorden.
Maar Richard heel eerlijk als je iemand ontmoet en die zit constant te zeuren over dat ze er niet uitziet dan is het toch ook einde verhaal. Dan ben je gewoon geen leuk gezelschap.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alsof ik in het echt huil tegen iemand dat ik zo lelijk ben?
Ja maar ik heb het er toch nooit over tegen helemaal niemand. Niemand weet het op mijn werk en ik werk er al 3 jaar. Niemand van mijn vrienden weet het, eentje die ik al 15 jaar ken en eentje die ik 7 jaar ken.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar Richard heel eerlijk als je iemand ontmoet en die zit constant te zeuren over dat ze er niet uitziet dan is het toch ook einde verhaal. Dan ben je gewoon geen leuk gezelschap.
neem maar van mij aan dat mensen op je werk je eng vinden omdat je waarschijnlijk raar nerveus doet tegen vrouwen, vaak ontzettend bleek en onverzorgd naar je werk bent gekomen (toen je nog niet at), je drank problemen hebt (ontken het maar niet) daarom krijg jij geen kusjes maar een hand., omdat je een creep bent.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het er toch nooit over tegen helemaal niemand. Niemand weet het op mijn werk en ik werk er al 3 jaar. Niemand van mijn vrienden weet het, eentje die ik al 15 jaar ken en eentje die ik 7 jaar ken.
EN ik weet het niet.... ik weet niet hoe vrouwen in elkaar zitten, ik ben de grootste faler op dat gebied. Ik weet alleen dat ze me er niet zo goed vinden uitzien.
Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:34 schreef Halcon het volgende:
Zo, deze jongen is net terug van Park Avenue. Daar was ik gisteren al geweest, dan is het volle bak. Zondag is het wat rustiger, maar wel gezelliger. Er is dan ook wat karaoke, je kunt dansen, rustig aan de bar zitten en rustig in het lounge gedeelte zitten. Prima tent dus. Na het Fok!-en wilde ik eigenlijk gaan pitten. Met nieuwe wax met m'n haar aan het klooien geweest om kapsels uit te proberen en het zag er eigenlijk best fatsoenlijk uit. Ik was nog niet echt moe, dus maar wat mooie kleren bij elkaar gescharreld en op naar Park Avenue.
Vandaag de Richard-tactiek maar eens gehanteerd. Rond een uur of 11 gearriveerd en in m'n eentje aan de bar gaan zitten. Zondag is het vanaf pakweg 0.00 feest in de zin van dansen en karaoke. Daarvoor zitten er meestal wat stelletjes en groepjes. Had ik nog mooi 'n uurtje de tijd om wat rond te kijken. Al snel zag ik een erg mooie dame zitten. Niet al teveel make-up, niet sletterig gekleed, maar gewoon van nature mooi en ze zag er vriendelijk uit. Wat oogcontact gemaakt, maar erop aflopen als het rustig is, is ook weer zoiets. De ober gevraagd hen een drankje aan te bieden. Ze lachten weer vriendelijk en gebaarden even later of ik niet bij hen wilde zitten. Dat gewoon gedaan dus.
Het bleken geen Belgische of Nederlandse dames te zijn, maar Hongaarse dames. Zusjes overigens. Gelukkig sprak de leukste van de twee goed Engels, vloeiend Roemeens en aardig Spaans, dus communiceren ging prima. Een leuk gesprek gehad over België, Nederland, Hongarije, werk, vakanties, etc... Ze vertelde volop, vroeg vanalles en dat is doorgaans een goed teken. Ze keek me ook voortdurend aan en lachte voortdurend lief, dus dat zat wel goed.
Daarna nog wat gedanst, meegedaan aan de karaoke, gedanst, gezoend, tel nrs uitgewisseld, etc. Ze daarna netjes thuis afgezet en afgesproken om haar morgen te bellen en donderdag naar de bioscoop te gaan.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dus dat ''zo, na 3 dagen zie ik er goed uit zeg!'' was dus ook weer onzin?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.
Bovendien ga ik keihard uitgelachen worden als ik zoiets als jij zou proberen omdat ik eruit zie als een magere geest die er verder eng uitziet. Dan zouden de dames weigeren om met mij te praten of dit doen uit beleefdheid.
En oogcontact maken is sowieso onmogelijk want dames kijken liever altijd meteen weer weg vanwege duidelijke redenen.
Ik heb geen drank problemen. Ik heb geen druppel gedronken van mijn 20ste tot 26ste. Nu drink ik regelmatig alcohol eens in 3 weken. Ik heb totaal geen problemen met alcohol. Maar eens in de maand ga ik wel los en dat is verder geen verslaving of levert problemen op. Ik weet wanneer ik moet stoppen want ik kom ook altijd weer veilig thuis in mijn eentje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat mensen op je werk je eng vinden omdat je waarschijnlijk raar nerveus doet tegen vrouwen, vaak ontzettend bleek en onverzorgd naar je werk bent gekomen (toen je nog niet at), je drank problemen hebt (ontken het maar niet) daarom krijg jij geen kusjes maar een hand., omdat je een creep bent.
Ja dus je stinkt dan wel naar drank en je drinkt complete flessen whisky.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb geen drank problemen. Ik heb geen druppel gedronken van mijn 20ste tot 26ste. Nu drink ik regelmatig alcohol eens in 3 weken. Ik heb totaal geen problemen met alcohol. Maar eens in de maand ga ik wel los en dat is verder geen verslaving of levert problemen op. Ik weet wanneer ik moet stoppen want ik kom ook altijd weer veilig thuis in mijn eentje.
Ik zei dat ik beter uitzag of minder lelijk zeg maar. Maar misschien dat ik me vergist heb ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus dat ''zo, na 3 dagen zie ik er goed uit zeg!'' was dus ook weer onzin?
Weet je richard, die scheve bek is ook geen gezicht. Misschien moet iemand hem wel revchtslaan dan houd je wel op met janken als een 12 jarig meisje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zei dat ik beter uitzag of minder lelijk zeg maar. Maar misschien dat ik me vergist heb ja.
Wuahahahahahhaha erg man doe normaal, wie ben jijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Weet je richard, die scheve bek is ook geen gezicht. Misschien moet iemand hem wel revchtslaan dan houd je wel op met janken als een 12 jarig meisje.
Ja maar ga nou niet zo praten. Ik heb absoluut geen alcohol probleem. Dit probeer jij mij nu aan te praten maar dat gaat je niet lukken. Ik heb nooit maar dan ook nooit een probleem gekend met alcohol en drink veel minder dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Ja dus je stinkt dan wel naar drank en je drinkt complete flessen whisky.
Nou flessen alcohol leeg drinken is niet echt normaal hoor. Als je gewoon drinkt , dan drink je een paar glaasjes maar fles weg drinken dat lijkt er wel op dat je eigen problemen aan het wegdrinken bent.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ga nou niet zo praten. Ik heb absoluut geen alcohol probleem. Dit probeer jij mij nu aan te praten maar dat gaat je niet lukken. Ik heb nooit maar dan ook nooit een probleem gekend met alcohol en drink veel minder dan de gemiddelde Nederlander.
Ach das bij ons ook nooit aan de orde geweest daar hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Trouwens wel dom dat je niks weet van cupmaten, nooit verzorging gehad op school?
Als ik nuchter uitga dan krijg ik ook niet voor elkaar en dat ik geen seks krijg dat is het probleem niet. Als ik dat zou willen dan kan ik naar de hoeren gaan. Bovendien zijn die lusten ook verdwenen omdat ik geen mogelijkheden heb gekend in pakweg 12 jaar en verminderde levenslust.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Kan mij het ook wat schelen, als je dronken uitgaat gedraag je je als een mongool, en daarom krijg je geen seks. Dus je hebt alleen jezelf ermee.
Trouwens wel dom dat je niks weet van cupmaten, nooit verzorging gehad op school?
Dat weten de meeste vrouwen zelf ook niet, dus dat is niet zo verwonderlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Ik hoopte dat ik me beter zou gaan voelen maar dit was absoluut niet het geval dus ik ga zeker niet opnieuw zoveel drinken.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou flessen alcohol leeg drinken is niet echt normaal hoor. Als je gewoon drinkt , dan drink je een paar glaasjes maar fles weg drinken dat lijkt er wel op dat je eigen problemen aan het wegdrinken bent.
Versterkt de onderliggende emotie dus kut wordt kutter en leuk leukerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ik me beter zou gaan voelen maar dit was absoluut niet het geval dus ik ga zeker niet opnieuw zoveel drinken.
Dat werkt niet bij iedereen zo denk ik. Volgens mij heeft het bij iedereen een ander effect. Maar ik ga me in elk geval slechter voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef erik81 het volgende:
[..]
Versterkt de onderliggende emotie dus kut wordt kutter en leuk leuker
Volgens mij viel ik niet eens op. Ik hing een beetje aan de bar en daarna ging ik aan een tafeltje zitten en vervolgens weer aan de bar. Ik denk niet dat men daar zo erg op gaat letten omdat ze druk met zichzelf bezig zijn. Bovendien was het een hele grote kroeg dat je niet zo snel opvalt.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef Brno2011 het volgende:
Mannen die in een hoekje van een kroeg 3 uur lang met huhn mobiel spelen worden toch wel raar aangekeken. waarom ga je naar ene kroeg als je geen gebruik maakt van de socialize fuinctie van een kroeg. Mensen dachten waarschijnlijk ohja dat is die rare bleke autist die alleen maar drinkt en met niemand praat wat een loser.
Geloof me als je in je kroeg in je eentje zit en gaat zitten met je mobiel valt dat wel degelijk op hoor. Probeer gewoon in een niet al te dronken toestand een gesprek aan te knopen met iemand hoeft geen meisje te zijn maar ook een man, dan ben je sociaal bezig en dat geeft al een heel andere uitstraling.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij viel ik niet eens op. Ik hing een beetje aan de bar en daarna ging ik aan een tafeltje zitten en vervolgens weer aan de bar. Ik denk niet dat men daar zo erg op gaat letten omdat ze druk met zichzelf bezig zijn. Bovendien was het een hele grote kroeg dat je niet zo snel opvalt.
Maar het klopt dat ik mezelf als magere bleke autist met een lelijk gezicht.
Blijkbaar geniet jij ervan om mij complexen aan te praten.
Nou ik ben een keer of 15 uitgeweest in Breda met behoorlijk wat vrienden en vriendinnen en toen zat ik alsnog altijd in mijn eentje.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof me als je in je kroeg in je eentje zit en gaat zitten met je mobiel valt dat wel degelijk op hoor. Probeer gewoon in een niet al te dronken toestand een gesprek aan te knopen met iemand hoeft geen meisje te zijn maar ook een man, dan ben je sociaal bezig en dat geeft al een heel andere uitstraling.
Ja dan moet je met ze praten he, niemand wil een afdankertje neuken.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer of 15 uitgeweest in Breda met behoorlijk wat vrienden en vriendinnen en toen zat ik alsnog altijd in mijn eentje.
En toen ik afgelopen zaterdag uitging heb ik wel gepraat met een paar vreemde gasten.
Dat willen ze niet omdat ze druk bezig zijn met andere jongens.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Ja dan moet je met ze praten he, niemand wil een afdankertje neuken.
Jaaa hoor, alle vrouwen zijn op elk moment bezig met een andere jongen. jij ging er toch mee uit dus je was deel van de groep, natuurlijk willen ze dan even praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat willen ze niet omdat ze druk bezig zijn met andere jongens.
Die indruk krijg ik niet. Ik word 100% genegeerd, alleen de jongens willen praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Jaaa hoor, alle vrouwen zijn op elk moment bezig met een andere jongen. jij ging er toch mee uit dus je was deel van de groep, natuurlijk willen ze dan even praten.
Die onzekerheden zijn anders heel vaak bevestigd door vrouwen. Er is wel 6 keer letterlijk in mijn gezicht gezegd dat ik lelijk ben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
richard weet je dat je zelf je eigen onzekerheden aanpraat ???
Je was ook hondslelijk omdat je extreem mager was, een psycho blik in je ogen had en amper at. Op die normale foto zag je er ook gewoon normaal uit, wel een psychog blik en die scheve bek heh.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die onzekerheden zijn anders heel vaak bevestigd door vrouwen. Er is wel 6 keer letterlijk in mijn gezicht gezegd dat ik lelijk ben.
Bovendien kan ik me nog herinneren dat een vrouwelijke collega ooit vroeg waarom ik geen relatie had ( ik werkte er toen al 3 jaar en was altijd single als enige) en ze dus echt niet wist wat er mis was met mij. Ik vertelde haar dat ik niet wist hoe dat kwam en dat ik me er niet zoveel mee bezig hield. En toen zei ze dat ze dacht dat dat kwam omdat ik best lelijk was en er uitzag als 18 jaar terwijl ik 25 was.
Dat komt door je houding en uitstraling enzo. Maar dat begrijp je natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik niet. Ik word 100% genegeerd, alleen de jongens willen praten.
Ja, zoiets had ik al in gedachte.quote:
Haha nee dat is totaal niet raar.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien gedroeg ik me niet raar afgelopen zaterdag. Ik was druk bezig met mijn mobieltje zodat ik niet compleet afging als loser in een hoekje.
Misschien is die scheve kaak gewoon een soort chernobyl achtige misvorming door telefoonstraling.quote:
Ik heb nog nooit een foto gezien, maar alleen zijn posts gelezen op de laatste paar pagina's. En ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt hoe iemand eruit ziet, maar als je zo bleek en mager bent dat mensen denken dat je kanker hebt maakt dat je meestal toch wel iets minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Misschien is die scheve kaak gewoon een soort chernobyl achtige misvorming door telefoonstraling.
[ afbeelding ] zijn kaak is ook scheef!!!
Is het ook wel een beetje maar Richard roept aan een kant ook op zichzelf af , hij roept constant hoe lelijk die is . Dan gaan mensen op een gegeven moment ook wel zoiets hebben van ok dan ben je het ook om maar van dat gezeur af te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja ik vind het wel een beetje gemeen eerlijk gezegd. Zulke dingen had ik dan weer niet in gedachte
Die geven het snel op met posten als ze zien dat alles om Richard draait. Want dat is interessant, een soort van verkapt leedvermaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Brno2011, ik hoop dat je moeder kanker in haar baarmoeder krijgt.
Maar wat is er met benzine gebeurt eigenlijk? Ik mis hem, hij was nog redbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |