abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94697286
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wilde de post eigenlijk nog aanpassen omdat storende woordherhaling, maar ik heb geen edit knop. :') En uhh bedankt ofzo.
Vrouwelijk inzicht? Nou, nee hoor. Is eerder gewoon logisch. Oorzaak en gevolg en zulks. :*
pi_94697354
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, maar als je zelf een beetje verder denkt, kun je afleiden dat gasten die dat soort "regels" niet snappen, het wel makkelijk kunnen leren uit zo'n PUA boek of van zo'n dating guru.
Het feit dat je het "moet leren" maakt het per definitie al tot iets dat gedoemd is tot falen.
pi_94697362
quote:
Vrouwelijk inzicht? Nou, nee hoor. Is eerder gewoon logisch. Oorzaak en gevolg en zulks.
Kun je dan niet beter hem quoten? :P Ik heb het nooit vrouwelijk inzicht genoemd.
pi_94697401
Ah oke. Nou goed ik weet van mezelf ook wel dat ik erg kieskeurig ben.
pi_94697424
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kun je dan niet beter hem quoten? :P Ik heb het nooit vrouwelijk inzicht genoemd.
Ach, jou quoten was gewoon handiger. Tja, pragmatisch hè? ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 00:13:39 #81
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94697495
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Het feit dat je het "moet leren" maakt het per definitie al tot iets dat gedoemd is tot falen.
Tja, sommige gasten hebben alleen maar WoW gespeeld tijdens middelbare school en vervolg studie. Die kunnen dan makkelijk even erachter komen dat als ze de hele tijd cadeautjes gaat kopen voor een meisje om haar te versieren dat dat niet werkt, ondanks wat ze hebben gezien op TV.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 28 maart 2011 @ 00:15:02 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94697553
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah oke. Nou goed ik weet van mezelf ook wel dat ik erg kieskeurig ben.
Ja, maar er is iets als TE kieskeurig, vooral wat betreft uiterlijk. Zoals ik zei, op een gegeven kom je erachter dat alleen andere mensen haar mooi blijven vinden. Jij merkt er zelf niks van meer, als het emotioneel/mentaal niet klikt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94697612
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, sommige gasten hebben alleen maar WoW gespeeld tijdens middelbare school en vervolg studie. Die kunnen dan makkelijk even erachter komen dat als ze de hele tijd cadeautjes gaat kopen voor een meisje om haar te versieren dat dat niet werkt, ondanks wat ze hebben gezien op TV.
En jij denkt werkelijk dat wat PUA-tricks gaan helpen voor dergelijke lieden?
  maandag 28 maart 2011 @ 00:17:39 #84
238453 hasjman
utter madness
pi_94697657
quote:

[..]

eeej, de gasten hier hebben waarschijnlijk dan diablo 2 gespeeld :')
pi_94697671
quote:

[..]

Dat geld ook voor kerels die heel erg met kerels alleen omgaan, die weten juist doordat ze onderling ook alleen maar grof praten en niet echt met vrouwen omgaan hoe ze vrouwen moeten benaderen.
pi_94697674
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja bij mij heeft het geholpen. Gister een leuke meid tegengekomen en ze ging meteen met me mee naar huis nadat ik een openingszin zei die uit het PUA boekje kwam. Ze was meteen verkocht ;)

Even serieus, waar kan je die pua boeken ofzo halen dan? En is het daadwerkelijk nuttig? Ik heb er iig nog nooit van gehoord totdat ik hier kwam :P
pi_94697719
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat geld ook voor kerels die heel erg met kerels alleen omgaan, die weten juist doordat ze onderling ook alleen maar grof praten en niet echt met vrouwen omgaan hoe ze vrouwen moeten benaderen.
Gelukkig bestaan er ook zulk soort meisjes; soort zoekt soort.
pi_94697729
quote:

[..]

5 jaar WoW hier 8-) omdat ik het opgegeven had.

Zoals ik elders in een topic aangaf ging ik op mijn 21ste naar het station op er een eind aan te maken, maar ik besloot om op het laatste moment te vluchten in een virtuele wereld.

Dus niet alleen vanwege dat ik geen vriendin kon krijgen maar vanwege mijn pestverleden en dat ik geen vrienden/vriendinnen kon maken.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:19:15 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94697738
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, de tricks niet. Stop even met woorden in mijn mond zetten, is irritant. Ik zeg, het is een goede manier om even wat wijsheden te krijgen wat vrouwen en wat durf te krijgen. Ik denk niet dat zo'n ingestudeerde lijn gaat werken. Denk wel dat het beter is dan klagen op de internet.
pi_94697800
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

5 jaar WoW hier 8-) omdat ik het opgegeven had.

Zoals ik elders in een topic aangaf ging ik op mijn 21ste naar het station op er een eind aan te maken, maar ik besloot om op het laatste moment te vluchten in een virtuele wereld.

Dus niet alleen vanwege dat ik geen vriendin kon krijgen maar vanwege mijn pestverleden en dat ik geen vrienden/vriendinnen kon maken.
Dat vind ik echt niet normaal. Waarom ooit voor de trein? :{ Op die manier betrek je er nóg meer mensen bij en bezorg je hun een trauma. Echt heel erg egoistisch. Niet zeggen dat je niet helder nadacht want je kon je ook weer om draaien om het toch niet te doen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:21:17 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94697818
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja, die ook. Ik zeg alleen, gasten die totaal geen verstand van vrouwen hebben wel baat bij zulke boeken. Niet perse PUA, want PUA is smerig en manipulatief, maar er zijn andere boeken die ook heel goede advies en inzicht geven.
pi_94697850
Het bewijs dat ik vluchtte in een virtuele wereld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan staat tot augustus 2010 er nog niet op.
pi_94697867
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Even serieus, waar kan je die pua boeken ofzo halen dan? En is het daadwerkelijk nuttig? Ik heb er iig nog nooit van gehoord totdat ik hier kwam :P
Nee, tenzij je in Captain Obvious en/of Jomanda gelooft. :P

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee, de tricks niet. Stop even met woorden in mijn mond zetten, is irritant. Ik zeg, het is een goede manier om even wat wijsheden te krijgen wat vrouwen en wat durf te krijgen. Ik denk niet dat zo'n ingestudeerde lijn gaat werken. Denk wel dat het beter is dan klagen op de internet.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik stelde je gewoon een vraag. :o

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 00:22:59 ]
pi_94697877
Tja je betrekt natuurlijk altijd wel mensen bij je zelfmoord, je wordt toch een keer gevonden.

Maar bij de trein wel een stukje meer en erger idd.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:24:09 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94697925
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja bij mij heeft het geholpen. Gister een leuke meid tegengekomen en ze ging meteen met me mee naar huis nadat ik een openingszin zei die uit het PUA boekje kwam. Ze was meteen verkocht ;)

je kan ze met veel moeite vinden:P
dat houdt de natuurlijke selectie en evolutie en alles ook een beetje in stand he, dat ik er wel nu een heleboel heb weten te verkrijgen maakt me beter voor de genenpoel dan anderen
pi_94697934
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja je betrekt natuurlijk altijd wel mensen bij je zelfmoord, je wordt toch een keer gevonden.

Maar bij de trein wel een stukje meer en erger idd.
Als ik het nu zou doen dan niet meer dmv de trein inderdaad. Ik richt dan inderdaad teveel emotionele / financiële schade aan alleen daar houd je op dat moment geen rekening mee.
pi_94697939
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord
pi_94697983
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord
Doe dan ook niet lullig. Dit is heel erg moeilijk voor Richard om erover te praten en dan kom jij er zo tussen vallen.
pi_94697990
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ja volgende week ga ik weer een poging wagen, ergens in een bar in Utrecht :D

Ik zal dan weer live verslag doen. En ik hoop dat iemand me kan pushen om een missie te beginnen zoals MLiG beschreef :D
pi_94697998
OT:

Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')