abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94695692
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:29:31 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695705
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94695726
quote:
Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.
pi_94695739
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".
pi_94695790
C is zo groot niet. Heeft m'n ex, en dat is nauwelijks een handvol. Valt tegen.

Grote tieten vallen dus wel onder DD en hoger.
Ron Paul 2012
  zondag 27 maart 2011 @ 23:31:59 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695811
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het moet gewoon passen. Totaal plaatje.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 maart 2011 @ 23:32:35 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94695838
quote:
12s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:

[..]

als ze maar niet hangen zonder de bh vind ik (als in uiterlijke aantrekkelijkheid)
grootheid maakt verder niet uit, A lijkt me ook wel genoeg en zal vast minder snel hangen dan dubbel d

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
het komt vast hierdoor:
:P

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
in pua hun boeken gaat het heus wel verder dan "je moet alfa" lijken. maar het wordt wel gebruikt om iets globaals samen te vatten.

@richard. ik raad toch echt aan om pua te gaan bestuderen. het is allemaal logisch beredeneert tot alle kleine details.

jij hebt het bijvoorbeeld over dat als je eenmaal in gesprek bent gekomen met een meisje, je gewoon niet "negatieve" dingen moet zeggen, en beetje positief moet zijn......
dat heb je ook logisch beredeneert, en klopt wel
ook balans van interesse in haar hebben en over jezelf vertellen moet goed zijn

sommig pua materiaal gaat over alle kleine details behandelen waardoor je "geen Zelfvertrouwen" verraadt.(zoals hier vaak wordt genoemd van, heb zelfvertrouwen).....
.

als leek kan je simpel advies als "heb zelfvertrouwen" totaal verkeerd opvatten. als ik als noob naar het cafe ging/gaat(ik ben al iets beter geworden).
ik heb het een paar keer geprobeert voordat ik pua las.
dan ga ik lol proberen te hebben (dat is een tip hier weleens gegeven)
dan wacht ik even, en ga ik zelfvertrouwen even bij elkaar rapen
dan stap ik vol zelfvertrouwen op een meisje af, en zeg wat.
vervolgens denk ik, zelfvertrouwen, zelfvertrouwen...zal het nu wel werken, en kunnen ze er doorheen prikken.

dan gaat het dus hartstikke mis, en omdat ik in me benadering stil aan het staan ben om het zelfvertrouwen te verzamelen. en nog vele andere dingen

ik vind het echt klote hoe er hier over wordt gedacht door iedereen die de inhoud van diverse pua neit heeft gelezen. en aan iedereen die wel inhoud heeft gelezen, het helpt me tenminste wel met doorgaan met oefenen. ik ga er gewoon mee door

over dat gedoe met belang van uiterlijk tijdens het uitgaan zie ik het zo:
als een meisje in cafe een man benadert, beoordeelt de man haar voor 80%(weet ik veel, maar een heel groot deel) haar in 1ste indruk op haar uiterlijk.(niet dat hij de rest totaal negeert of vergeet voor later dan)
voor een maar kleiner deel komt of ze zenuwachtig, of wanhopig, of "heeft ze zelfvertrouwen" aan bod.
dus 80% uiterlijk

voor een vrouw geld 80% 1ste indruk hoeveel "Zelfvertrouwen" die man heeft, en hoe hij op haar afkwam hoe dat voelde(gemakkelijk of ongemakkelijk).
dus maar 20% uiterlijk

ps. sorry dat ik het steeds heb over zelfvertrouwen.
echt zelfvertrouwen samen met wat ervaring zorgt ervoor dat je dingen beter zegt
dat je houding beter is
dat je gedrag beter is
dat... een boel eigenlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 23:48:17 ]
pi_94695839
Hoe zit dat dan precies met die cupmaten? Dus B is groter dan A en C weer groter dan B zeg maar?
pi_94695859
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.
In KPD kom ik inderdaad zelden / nooit. Maar het ging dus even om dat laatste, want hoe je het ook went ook keert, dat is nu eenmaal zo. ;)
  zondag 27 maart 2011 @ 23:33:09 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695866
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd was ik ook nog positief. Ik bedoel alleen dat je nu zoveel mogelijk dames moet gaan aanspreken om ervaring op te doen.

Ik werd pas negatief toen ik in de gaten kreeg dat dames 0,0 geïnteresseerd waren in mij tijdens uitgaan en altijd alle aandacht naar mijn vrienden ging.
Nou ja ik zie er slecht uit heb onploft haar een bolle kop en heb overgewicht. Erger kan het niet worden dus ik denk niet dat ik snel depressief wordt.

Ik kan meestal wel prima praten met meisjes. Wordt bijna nooit nerveus van ze. Maar dat zijn wel meisjes die ik al ken en ik zie als gewoon een vriendin.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94695872
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:34:12 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94695903
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Hoe zit dat dan precies met die cupmaten? Dus B is groter dan A en C weer groter dan B zeg maar?
Hoe verder in het alfabet hoe groter.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94695918
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard. ik raad toch echt aan om pua te gaan bestuderen. het is allemaal logisch beredeneert tot alle kleine details.
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
  zondag 27 maart 2011 @ 23:35:38 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94695969
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.
pi_94695993
Maar ik vind persoonlijk echte afknappers een vieze huid vol met puisten, onverzorgd vet haar en vieze (gele, uitstekende) tanden. Of schele ogen. Of een lui oog.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:36:13 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94695997
Ik vind het persoonlijk vanaf cup E sexy. Cup E en groter dus.
pi_94696016
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.
Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:36:47 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94696024
quote:
9s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
Dat PUA ding zou wel werken voor gasten die bijvoorbeeld wel normaal zijn, maar totaal niet weten hoe ze vrouwen moeten aanspreken.
pi_94696052

Deze vrouwen zouden dus maximaal een 9 kunnen scoren bij jou, K_W? :P
  zondag 27 maart 2011 @ 23:37:29 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94696061
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen ook wel mooi. Hou niet zo van onbehouwen en grof.
The view from nowhere.
pi_94696070
quote:
Ik vind het persoonlijk vanaf cup E sexy. Cup E en groter dus.
Heb jij dat zelf ook dan?

Wat off-topic eigenlijk.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:37:49 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94696073
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.
Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
pi_94696095
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe verder in het alfabet hoe groter.
I see.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:38:54 #24
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94696120
quote:
9s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

ik ben al kansvoller dan dat ik was!

alsof het na 3 a 4 keer uitgaan ineens allemaal werkt :')

voordat ik pua las was ik ook al 100 keer ofzo uitgegaan in me leven(en dan probeerde ik bijna nooit wat). en ik heb de laatste paar keer grotere 'successen'gehad dan die andere 100 keer eerder.

en opzich "gewoon doen en proberen" is het begin van de meeste pua boeken. dus dat ik nu tenminste iets probeer zie ik ook als resultaat van pua boeken hun advies

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 23:49:44 ]
pi_94696131
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb jij dat zelf ook dan?

Wat off-topic eigenlijk.
Jij hoort niet te klagen over off topic vind ik persoonlijk aangezien de hele reeks al off topic was door Richard zijn vreselijke ziekte BDD.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
Nee ik niet, kijk maar naar deelnemer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')