Dat is dan jouw interpretatie. Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik alles behalve arrogant ben.quote:Wat een arrogantie weer, denkt ze dat mannen haar gaan proberen te versieren
Ik ben daar weer heel makkelijk in, wat betreft uiterlijk dan. Slank, grote tieten, grote strakke billen en lange benen, mooi lang haar, mooi symmetrisch gezicht die lief maar ook ondeugend eruit ziet en rechte tanden.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Gek genoeg vind ik niet veel vrouwen snel een 10. Er is altijd wel iets fout in mijn ogen.
Daten?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is dan jouw interpretatie. Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik alles behalve arrogant ben.
Lekker wil je neuken, mooi wil je liefde bedrijven.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is het verschil tussen lekker en mooi dan?
Lekker word je geil van en mooi is niet noodzakelijk seksueel geladen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is het verschil tussen lekker en mooi dan?
Ik zie dat niet gebeuren met mijn positievere kijk op het leven geloof ik wel dat de dingen op zijn plaats gaan vallen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens snel gaan beginnen met aanspreken, want je wilt niet als mij eindigen geloof me.
Hahah rechte tanden. Maar je valt dus niet op kleine vrouwen? Ik vind lange benen soms mooi, ligt eraan, ik vind dunne benen nooit zo mooi.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben daar weer heel makkelijk in, wat betreft uiterlijk dan. Slank, grote tieten, grote strakke billen en lange benen, mooi lang haar, mooi symmetrisch gezicht die lief maar ook ondeugend eruit ziet en rechte tanden.
Ik snap die grote tieten obsessie niet zo?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben daar weer heel makkelijk in, wat betreft uiterlijk dan. Slank, grote tieten, grote strakke billen en lange benen, mooi lang haar, mooi symmetrisch gezicht die lief maar ook ondeugend eruit ziet en rechte tanden.
Vind jij kleine tieten mooier dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik snap die grote tieten obsessie niet zo?
Op jouw leeftijd was ik ook nog positief. Ik bedoel alleen dat je nu zoveel mogelijk dames moet gaan aanspreken om ervaring op te doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren met mijn positievere kijk op het leven geloof ik wel dat de dingen op zijn plaats gaan vallen.
Leuk, een vrouw erbij. Depri past goed in de groep. Kom en vertel ons over je ervaringen, hoe je versiert zou willen worden en of je zelf wel eens geprobeerd hebt iemand te versieren.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef minnemin het volgende:
[..]
Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.
Wacht even. Objectief is het een zes maar het voelt als een vier min.
Sommige zeer zeker. Lelijke grote kan ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vind jij kleine tieten mooier dan?
Ah ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Lekker word je geil van en mooi is niet noodzakelijk seksueel geladen.
quote:
Kleine vrouwen kunnen ook lange benen hebben. Maar ook al heeft een vrouw geen lange benen (mijn vriendin bijvoorbeeld heeft geen lange benen) kan ik toch op haar vallen als ze andere kwaliteiten heeft dat ik wel leuk vind.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahah rechte tanden. Maar je valt dus niet op kleine vrouwen? Ik vind lange benen soms mooi, ligt eraan, ik vind dunne benen nooit zo mooi.
Ik kijk meer naar het totaalplaatje. Het hebben van "grote tieten" is dus geen vereiste of zo.quote:
Ja ze is schattig/mooi maar het is niet dat ik op haar val of zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
[..]
Kleine vrouwen kunnen ook lange benen hebben. Maar ook al heeft een vrouw geen lange benen (mijn vriendin bijvoorbeeld heeft geen lange benen) kan ik toch op haar vallen als ze andere kwaliteiten heeft dat ik wel leuk vind.
Maar zoiets zou mijn droom vrouw zijn:
[ afbeelding ]
Ja, maar wat beschreef was ook het totaal plaatje. Dan noem ik het een tien. Als een meisje bijvoorbeeld verder heel mooi is, maar kleine tieten heeft, dan geef ik haar een negen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar het totaalplaatje. Het hebben van "grote tieten" is dus geen vereiste of zo.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar wat beschreef was ook het totaal plaatje. Dan noem ik het een tien. Als een meisje bijvoorbeeld verder heel mooi is, maar kleine tieten heeft, dan geef ik haar een negen.
Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar wat beschreef was ook het totaal plaatje. Dan noem ik het een tien. Als een meisje bijvoorbeeld verder heel mooi is, maar kleine tieten heeft, dan geef ik haar een negen.
Iedereen een andere smaak. Maar objectief gezien, is ze een tien, vind ik.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Ik heb toch liever mooie grote tieten dan mooie kleine tieten.
[..]
Ja ze is schattig/mooi maar het is niet dat ik op haar val of zo.
edit; niet me type zeg maar
Dat vind ik ook voldoendequote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
Ik heb een voorkeur voor kleiner. De grote vind ik onhandig en lomp.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |