Wil je niet iemand die al haar hele leven in Nederland woont maar bijv. allochtoons bloed heeft? Of wil je gewoo echt een puur hollandse meidquote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
laten we daar nou niet over beginnen he:P
Voor mij geld in elk geval dat ik iemand wil die haar hele leven in Nederland woont. Anders blijf ik liever forever alone.
Die laatste niet manquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is meer een voorbeeld van moddervet
ja dat heeft mijn voorkeur inderdaad. Maar andere afkomsten zijn niet uitgesloten als ze gewoon dezelfde cultuur handhaven.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wil je niet iemand die al haar hele leven in Nederland woont maar bijv. allochtoons bloed heeft? Of wil je gewoo echt een puur hollandse meid
En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap is. Ook denk ik dat de meeste mannen ongeveer hetzelfde cijfer zullen geven voor het uiterlijk van een vrouw en dat vrouwen op bepaalde type mannen vallen en dit erg verschillend is kwa smaak.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laten we het even versimpelen en de schaal van 10 hanteren.
Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap onbereikbaar is.
Bullshit. Ik spreek die tienen gewoon aan en andere mannen ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En ik wil even toevoegen dat vrouwen die ongeveer een 8 scoren kwa uiterlijk veel meer aandacht krijgen dan een meisje dat een 9 of 10 scoort omdat de meeste mannen denken meer kans te maken bij een meisje dat niet super knap is. Ook denk ik dat de meeste mannen ongeveer hetzelfde cijfer zullen geven voor het uiterlijk van een vrouw en dat vrouwen op bepaalde type mannen vallen en dit erg verschillend is kwa smaak.
Nah, nee hoor. Een man stapt eerder op een 8je of 7tje af dan iets dat "way out of his league" is.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Bullshit. Ik spreek die tienen gewoon aan en andere mannen ook.
Ik spreek 1 t/m 10 niet aanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent nog jong, maar ik zou alvast beginnen.quote:
Hahaha. Ben jij een alpha?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent nog jong, maar ik zou alvast beginnen.
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.quote:
Waarschijnlijk omdat het aandachtshoeren zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. Die klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
Ja, maar wereld is niet zo simpel, denk ik dan. Iedereen heeft een andere manier van denken, wat betreft cijfers.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen daarom altijd dat er nooit
[..]
mannen op hun afkomen.
Mwah. Een 9 of 10 is sowieso uitermate subjectief natuurlijk. Genoeg vrouwen die dat cijfer krijgen, en ik snap ook wel waarom, maar toch val ik er niet op...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
Wanneer je net uit de middelbare school komt of zoiets, wilt iedereen een tien hebben om te kunnen pronken tegenover hun vrienden en familie. Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je begint te snappen dat er meer belangrijke dingen zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah. Een 9 of 10 is sowieso uitermate subjectief natuurlijk. Genoeg vrouwen die dat cijfer krijgen, en ik snap ook wel waarom, maar toch val ik er niet op...
Nou ik heb het meisje van mijn dromen vorige week aangesproken maar ja dat was alleen maar niets zeggend geleuter.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent nog jong, maar ik zou alvast beginnen.
Dan zou ik maar eens snel gaan beginnen met aanspreken, want je wilt niet als mij eindigen geloof me.quote:
Nietszeggend geleuter is prima.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb het meisje van mijn dromen vorige week aangesproken maar ja dat was alleen maar niets zeggend geleuter.
Door blijven spreken. Ook andere vrouwen. VOORAL andere vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb het meisje van mijn dromen vorige week aangesproken maar ja dat was alleen maar niets zeggend geleuter.
Hmm, dat bedoel ik juist? Wat jij een tien vindt kan ik maar een acht vinden. Bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer je net uit de middelbare school komt of zoiets, wilt iedereen een tien hebben om te kunnen pronken tegenover hun vrienden en familie. Maar hoe ouder je wordt, hoe beter je begint te snappen dat er meer belangrijke dingen zijn.
Stel je hebt een hele mooie meisje (een 10) maar je voelt die klik niet echt bij haar. Na een maand of twee denken alleen je vrienden dat ze een 10 is, terwijl jij toch naar iets anders zoekt.
Natuurlijk is het ook persoonlijk. Een 10 die me niet boeit spreek ik ook gemakkelijk aan.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah. Een 9 of 10 is sowieso uitermate subjectief natuurlijk. Genoeg vrouwen die dat cijfer krijgen, en ik snap ook wel waarom, maar toch val ik er niet op...
Ik ben jaloers op je.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar wereld is niet zo simpel, denk ik dan. Iedereen heeft een andere manier van denken, wat betreft cijfers.
Maar ik spreek tienen aan, ik heb ook tienen gedate enzo, maar mijn huidige vriendin zou ik eerder een 8 ofzo geven. Ze is wel mooi en ik vind haar ook bijzonder mooi, maar objectief gezien is ze niet het aller-lekkerste meisje die ik heb gezien. Maak ook niet uit, haar persoonlijkheid is wel een 10.
En ik zou ook verliefd op een zes kunnen worden als ze de persoonlijkheid heeft van een 10.
Voor mij is er ook echt een duidelijk verschil tussen lekker en mooi. Een lekker meisje wil ik seks mee maar. Dat gevoel heb ik eigenlijk niet bij mooie meisjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |