abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94689894
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat komt misschien van het vele zuipen.
Ik drink normaal nooit zoveel hoor, maar 1 x in de maand is het wel eens lekker om helemaal los te gaan. En ik kan heel goed tegen alcohol, ik heb bijna nooit een kater en heb nog nooit moeten overgeven zelfs toen ik extreem veel dronk tijdens carnaval.
pi_94690027
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink normaal nooit zoveel hoor, maar 1 x in de maand is het wel eens lekker om helemaal los te gaan. En ik kan heel tegen alcohol, ik heb bijna nooit een kater en heb nog nooit moeten overgeven zelfs toen ik extreem veel dronk tijdens carnaval.
Na "ik ben lelijk" zijn dingen in de trant van "me lekker volgooien", "een fles sterke drank achterover slaan" en "ik was weer eens bezopen" toch wel de passages die je het vaakst gebruikt in je postings.
pi_94690084
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Na "ik ben lelijk" zijn dingen in de trant van "me lekker volgooien", "een fles sterke drank achterover slaan" en "ik was weer eens bezopen" toch wel de passages die je het vaakst gebruikt in je postings.
Ja dat klopt wel, maar ik doe dit echt niet vaak hoor.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:51:39 #204
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94690086
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is zelfs evolutionair en sociologisch heel goed te verdedigen, dus neem ik dat ook aan inderdaad.
ik neem het niet aan.
het klopt denk ik perfect ongeveer in de praktijk, maar jullie gaan ervanuit in dat model (? :P ) elke man dezelfde sociale dingen doet, en zelfde sociale status heeft.

daar ging het nou juist om he! al die andere dingen weglaten behalve het uiterlijk

dus:
-voor de man:
als een vrouw een bar ingaat, en ze ziet een man daar al in een hoekje alleen zitten en hij blijft daar de hele avond naar ze drankje staren
(dat kunnen mannen met geen sociale skills, geen vrienden, geen uitstraling, geen zelfvertrouwen..... en alles....zonder oefening, zonder moeite, perfect doen. de enige factor is uiterlijk)

-voor de vrouw:
als een man naar het cafe gaat ,en hij ziet een vrouw in een hoekje alleen zitten, naar haar drankje staren, de hele avond lang. (dat kan een vrouw zonder veel moeite doen, zonder vrienden, zonder,etc,etc,etc,, de enige factor is uiterlijk)

het verschil daartussen is groter dan wat jullie stellen waarbij er wordt uitgegaan dat er wel aanwezig is :de social skills, een reputatie, een vriendenkring, een uitstraling, zelfvertrouwen, alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 22:04:20 ]
pi_94690098
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
Laten we het even versimpelen en de schaal van 10 hanteren.

Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
Dat neem ik niet zomaar aan. Want laat ik het zo stellen: Ik word met regelmaat aangesproken door mooie vrouwen, en ik ben toch echt geen George Clooney of Johnny Depp of zo. Het heeft voor een groot deel ook te maken met houding en uitstraling en zulks. Als jij uitstraalt dat je een 'loser' bent dan pikken vrouwen dat ook op ja...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 21:54:33 ]
pi_94690111
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet? Gericht aan lelijke Richard.
Ron Paul 2012
pi_94690135
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel, maar ik doe dit echt niet vaak hoor.
Misschien toch nog wat verder proberen te minderen. Dat vergroot de kans op succes ook wel. De meeste girls houden niet echt van boys die stomdronken zijn.
pi_94690164
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet?
Als je een fles JD op 'n avond kunt drinken zonder dronken te worden ben je 'n geoefend drinker.
pi_94690237
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Des te vreemder dat je zo'n hoge alcohol-tolerantie hebt. Niet? Gericht aan lelijke Richard.
Ik weet het niet. Wat ik nog wel weet is dat toen ik zo'n 18 - 20 wad dat ik echt dronken kon worden en dat ik vrolijk werd en een soort overwinningsgevoel kreeg.

Nu kan ik zo veel drinken als ik wil, Ik blijf altijd dezelfde gedachtes houden en altijd negatief denken.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:56:21 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94690368
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
Als je een fles JD op 'n avond kunt drinken zonder dronken te worden ben je 'n geoefend drinker.
Het is en blijft gewoon onzin. Ik heb geen zin in gesprekken waar je iemand probeert te helpen die dan liegt over dit soort basale zaken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94690411
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Wat ik nog wel weet is dat toen ik zo'n 18 - 20 wad dat ik echt dronken kon worden en dat ik vrolijk werd en een soort overwinningsgevoel kreeg.

Nu kan ik zo veel drinken als ik wil, Ik blijf altijd dezelfde gedachtes houden en altijd negatief denken.
Weer zo'n logica die ik dan niet snap.

Je vind het leuk om eens per maand helemaal los te gaan met alcohol, dat vind je prettig. Toch zeg je dat alcohol nauwelijks iets met je doet, het maakt je ook totaal niet losser. Waarom doe je het dan? Wat heb je er aan? Het heeft dus totaal geen positieve lading voor je, want je blijft gefocussed op je negatieve gedachtes.

Hetzelfde met dat uitgaan. Dan loop je in 20 posts te vertellen dat je weer hard aan het falen ben, dat je boos wordt omdat mensen je waarschijnlijk uitschelden, maar ook weet je te melden dat je ''het wel naar je zin hebt''.
Ron Paul 2012
pi_94690424
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toen ik dat meisje ontmoette in het oosten van het land, dronken we samen een hele fles Goldstrike leeg. Ik had nergens last van, ik voelde me nuchter terwijl zij half dood leek en niks meer kon herinneren de volgende dag.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:58:32 #213
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94690524
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toen ik dat meisje ontmoette in het oosten van het land, dronken we samen een hele fles Goldstrike leeg. Ik had nergens last van, ik voelde me nuchter terwijl zij half dood leek en niks meer kon herinneren de volgende dag.
wat heb je met dat meisje gedaan.
pi_94690633
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Mwah, een halve fles Goldstrike dus. Aangezien het maar de helft van een halve liter is, is dat niet zo heel veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:00:26 ]
pi_94690701
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weer zo'n logica die ik dan niet snap.

Je vind het leuk om eens per maand helemaal los te gaan met alcohol, dat vind je prettig. Toch zeg je dat alcohol nauwelijks iets met je doet, het maakt je ook totaal niet losser. Waarom doe je het dan? Wat heb je er aan? Het heeft dus totaal geen positieve lading voor je, want je blijft gefocussed op je negatieve gedachtes.

Hetzelfde met dat uitgaan. Dan loop je in 20 posts te vertellen dat je weer hard aan het falen ben, dat je boos wordt omdat mensen je waarschijnlijk uitschelden, maar ook weet je te melden dat je ''het wel naar je zin hebt''.
Ik vind de smaak erg lekker van alcohol. En ik hoop altijd dat ik meer durf als ik flink wat op heb maar dit blijkt meestal niet zo te zijn..

Ik had het wel naar mijn zin, de sfeer voelde goed aan en er werd goede muziek gedraaid snap je? Ik ben alleen niet blij met mezelf en ik heb wel weer gefaald. Maar omdat ik altijd faal ben ik er aan gewend en kan ik toch meer van de sfeer genieten zonder dat ik me heel kut ga voelen.

Ik wil het graag naar mijn zin hebben maar eigenlijk houd ik mezelf voor de gek.
pi_94690708
Richard als je drinkt om te vergeten , heb je een groot probleem want op die manier kan je dus verslaafd raken
pi_94690851
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef formerjellybean het volgende:
Richard als je drinkt om te vergeten , heb je een groot probleem want op die manier kan je dus verslaafd raken
True that.
pi_94690952
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

als een vrouw naar het cafe gaat, kan ze eigenlijk niet onder een grens komen dat ze in een sociaal isoloment zal vallen.(alleen in een hoekje)

als man gebeurd het wel

Niet mee eens. Ik heb het regelmatig meegemaakt. Word zelden tot nooit aangesproken.
pi_94690980
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef minnemin het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik heb het regelmatig meegemaakt. Word zelden tot nooit aangesproken.
Wat voor cijfer geef je jezelf qua uiterlijk?
  zondag 27 maart 2011 @ 22:06:09 #220
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691028
quote:

[..]

nou je wordt als man nog eens 100X zo weinig aangesproken dan.

dus dat is (zelden tot nooit) / 100 = (nog dichter bij nooit)
pi_94691067
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou je wordt als man nog eens 100X zo weinig aangesproken dan.

dus dat is zelden tot nooit / 100 = nog dichter bij nooit
Praat toch geen onzin man.
pi_94691135
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:03 schreef Techno het volgende:

[..]

True that.
I know maar ik weet wat ik doe. Ik zal nooit verslaafd raken aan alcohol.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:08:20 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691184
quote:

[..]

dat is omdat je dan misschin helemaal niets doet ofzo
voor jou is er makkelijker uit te komen dan voor een man, geloof me nou!
als een man iets probeert eenmaal in het sociale isoloment, komt hij er heel moeilijk uit.
jij hoeft maar iemand aan te klampen(meer van die aard)

quote:
13s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Praat toch geen onzin man.
sorry, ik dacht dat ze het over iets anders had.
pi_94691228
quote:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar dan moet het probleem wel bijna aan je uiterlijk liggen.
pi_94691248
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:07 schreef richard_prf het volgende:
I know maar ik weet wat ik doe. Ik zal nooit verslaafd raken aan alcohol.
Ik hoop het voor je. Want afkicken van alcohol is nog moeilijker dan afkicken van heroïne. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:09:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')