abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 21:22:40 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94688124
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef Andromache het volgende:
Is dit nou een mannentopic geworden? Er zijn toch ook wel vrouwen die nooit hebben leren versieren?
Er zijn ook vrouwen die in dit topic posten voor advies.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 maart 2011 @ 21:23:55 #177
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94688205
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef Andromache het volgende:
Is dit nou een mannentopic geworden? Er zijn toch ook wel vrouwen die nooit hebben leren versieren?
hallo
  zondag 27 maart 2011 @ 21:24:09 #178
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688226
@ halcon en iedereen anders dan schenkstroop,richard,benzin , etc.

het is erger met (sommige) mannen hier gesteld dan jullie denken hoor:
ik herken wat richard doet wel
lees het dikgedrukte:
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Volgens mij waren ze aangeschoten. Terwijl ik druk aan het Fok!en was riep er eentje iets, dus ik keek op en ik zag dat ze beide in mijn richting keken. (dat dacht ik tenminste) Dus ik keek meteen weer weg want ik schaamde me, en een paar seconde later weer opeens dus ik kijk weer en doe net alsof ik langs ze heen kijk. Daarna hielden ze gelukkig op en toen gingen ze weg, en ik ben blij dat ik niet hoorde wat ze zeiden. Ik heb daar wel mijn theorietjes op bedacht maar dat heeft geen zin verder om erover na te denken.

dat zijn ook dingen die ik toepaste iomdat ik vaak "Bang" voor meisjes ben.
als ze dan naar je gaan roepen en je bent bang voor ze, ontdek je dat er een paar opties zijn:
in volgorde van voorkeur:
- even in die richting kijken(dat je niet doof bent), maar langs hun.
dan stopen ze er meestal wel mee. net doen alsof ze niet bestaan en "jullie" in anderen werelden leven. dan willen ze geen contact meer meestal.
en het is niet leuk om het gevoel te krijgen alsof je niet hard genoeg geroepen hebt(dat de jongen net langs je kijkt uiteindelijk).
- "toevallig" weg moeten gaan. dan moet je wel wegblijven en het moet onopvallend gaan anders wordt je belachelijk gemaakt
- jezelf klein maken, en heel erg verlegen lijken(zo erg dat het niet schattig is, en gewoon creepy en ze wegjaagd). kans is dat ze je belachelijk gaan maken. dit is de minst aantrekkelijke optie
pi_94688347
Alsof iedereen je belachelijk zit te maken tijdens het uitgaan. Dat is perceptie, geen realiteit. Misschien dat er af en toe wel iemand je uitlacht, maar daar moet je niet op letten. Dat zijn uitzonderingen en lekker belangrijk wat dat soort mensen van je vinden.
pi_94688469
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende: @ halcon en iedereen anders dan schenkstroop,richard,benzin , etc.

het is erger met (sommige) mannen hier gesteld dan jullie denken hoor:

lees het dikgedrukte:

[..]

dat zijn ook dingen die ik toepaste iomdat ik "Bang" voor meisjes ben.
als ze dan naar je gaan roepen heb je een paar opties:
- "toevallig" weg moeten gaan. dan moet je wel wegblijven en het moet onopvallend gaan anders wordt je belachelijk gemaakt
- jezelf klein maken, en heel erg verlegen lijken(zo erg dat het niet schattig is, en gewoon creepy en ze wegjaagd). kans is dat ze je belachelijk gaan maken
- even in die richting kijken(dat je niet doof bent), maar langs hun.
dan denken ze dat het misschien hun eigen schuld is dat ze niet hard genoeg hadden geroepen, of wat anders. meestal stoppen ze er dan wel mee
Ik koos inderdaad voor de eerste optie. Alleen wat het kut dat ze daarna nog een keer wat riepen en toen had ik geen houding meer want het was duidelijk naar mij gericht.

Mijn andere theorie is dat ze de eerste keer wat riepen hun beide en dat ze wilde dat ik naar hen toe kwam met een indirecte hint ofzoiets en dat ze het daarna nog een keer probeerde omdat ze misschien dachten dat ik het niet gehoord had om het vervolgens op te geven.

Ik ga alleen nog maar voor de alcohol de volgende keer want ik faal toch alleen maar, een beetje aan de bar hangen en met de barman en dorpsgek ouwehoeren. Want die rol ga ik ook krijgen in de toekomst als ik echt te oud ben.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:29:03 #181
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688542
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hallo
vrouwen kunnen zich in uitgaansgelegenheden gewoon ergens neerzetten, en "mooi" zijn. en er komen wel mannen op af.

echt serieus. wat gebeurd er als een vrouw alleen verdrietig genegeerd aan een tafeltje komt zitten.
dan komt er vast wel iemand af om even te vragen wat er aan de hand is

als je het als man doet, dan wil iedereen bij je uit de buurt blijven.

die aantrekkelijkheid (wat het andere geslacht aantrekt) werkt gewoon anders
pi_94688717
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga alleen nog maar voor de alcohol de volgende keer want ik faal toch alleen maar, een beetje aan de bar hangen en met de barman en dorpsgek ouwehoeren. Want die rol ga ik ook krijgen in de toekomst als ik echt te oud ben.
Als je zo doorgaat met zuipen wel inderdaad. Je kunt er of iets aan doen of er vrede mee hebben. Ik zou eerst het eerste proberen. Het tweede kan altijd nog.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:32:45 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94688771
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik koos inderdaad voor de laatste optie. Alleen wat het kut dat ze daarna nog een keer wat riepen en toen had ik geen houding meer want het was duidelijk naar mij gericht.

Mijn andere theorie is dat ze de eerste keer wat riepen hun beide en dat ze wilde dat ik naar hen toe kwam en dat ze het daarna nog een keer probeerde omdat ze misschien dachten dat ik het niet gehoord had om het vervolgens op te geven.

ja precies. maar je durft het niet. daarom vind ik het nergens op slaan dat iedereen bang is op de meet dat er "Versiert" gaat worden.
dat gaat niet gebeuren.

mannen die zenuwachtig alsof ze iets van plan zijn op iemand af komen lijken een hele slechte versierpoging te gaan doen. mannen zonder ervaring vertonen dat gedrag bijna bij elk meisje op die manier.

quote:
nee je gaat pua bestuderen. of je gaat met de gasten blijven lullen totdat je "Toevallig" iemand ontmoet en alles goed gaat.

pua is alleen maar die toevalligheid proberen te elimineren, en de "kansen" proberen te vergroten erop.

allerlei taktieken flawless kunnen uitvoeren om die toevalligheid helemaal weg te manipuleren, maakt iemand een puA
pi_94688779
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

vrouwen kunnen zich in uitgaansgelegenheden gewoon ergens neerzetten, en "mooi" zijn. en er komen wel mannen op af.

echt serieus. wat gebeurd er als een vrouw alleen verdrietig genegeerd aan een tafeltje komt zitten.
dan komt er vast wel iemand af om even te vragen wat er aan de hand is

als je het als man doet, dan wil iedereen bij je uit de buurt blijven.

Onzin. Alsof mooie mannen nooit worden aangesproken door vrouwen zonder er zelf ook maar iets voor te doen.
pi_94688936
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies. maar je durft het niet. daarom vind ik het nergens op slaan dat iedereen bang is op de meet dat er "Versiert" gaat worden.
dat gaat niet gebeuren.

Niet door ons in elk geval :P Ik kan me voorstellen dat anderen wel een poging wagen vooral als Strawberry ook komt.
pi_94688951
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Onzin. Alsof mooie mannen nooit worden aangesproken door vrouwen zonder er zelf ook maar iets voor te doen.
Vrouwen worden vaker aangesproken door mannen dan omgekeerd.
pi_94688978
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet door ons in elk geval :P Ik kan me voorstellen dat anderen wel een poging wagen vooral als Strawberry ook komt.
Zouden er gasten zijn die "voor het geval dat" rubbers meenemen?
pi_94688987
quote:

[..]

Ja dat klopt als een man er echt goed uitziet dan krijgen ze volop aandacht zonder er iets voor te doen. Maar die zijn wel in de minderheid denk ik. En dit zijn vooral mooiboys rond de 16 - 20
pi_94689018
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
Vrouwen worden vaker aangesproken door mannen dan omgekeerd.
Dat kan wel zijn, maar dat neemt niet weg dat zijn bewering onzin is.
pi_94689198
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
allerlei taktieken flawless kunnen uitvoeren om die toevalligheid helemaal weg te manipuleren, maakt iemand een puA
PUA is regelrechte onzin, maar goed, jij bent dan ook de laatste persoon die in de positie is om "advies" te geven.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:39:34 #191
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94689252
quote:

[..]

ja idd, het gebeurt niet nooit.
maar als een man zelfverzekerd naar ze stoel loopt, en dat is de eerste indruk, heeft hij al wat gedaan he, dus niet beweren dat hij "dan niets heeft gedaan".

mannen vallen voornamelijk op "hoe het meisje eruitziet"!

vrouwen vallen op :"hoe die man doet, hoe hij erbij staat, of hij vriendengroep heeft.... heel veel meer" . en als zielig mannetje alleen in een hoekje blijven wachten....

en met "vallen op" in dat stadia, bedoel ik aantrekkelijkheid om te leren kennen

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt als een man er echt goed uitziet dan krijgen ze volop aandacht zonder er iets voor te doen. Maar die zijn wel in de minderheid denk ik. En dit zijn vooral mooiboys rond de 16 - 20
nee, wat er gebeurd is dat ze al aandacht hebben, en dat zien die andere meiden.
ook zien die andere meiden "hoe de mooiboy" ermee omgaat.

een vrouw met uiterlijk 10 die alleen zit en niet rondkijkt maar naar haar glaasje kijkt is aantrekkelijker voor mannen dan een man in ze 1tje die naar zijn glaasje kijkt en niet rondkijkt voor vrouwen

stop er nou eens mee.

als een vrouw naar het cafe gaat, kan ze eigenlijk niet onder een grens komen dat ze in een sociaal isoloment zal vallen.(alleen in een hoekje)

als man gebeurd het wel

[ Bericht 36% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 21:44:39 ]
pi_94689296
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar dat neemt niet weg dat zijn bewering onzin is.
Dat is het niet, vind ik. Als een middelmatige dame wat voor zich uit staat te staren zijn er genoeg gasten die haar aanspreken. Omgekeerd is dat een heel stuk minder.
pi_94689348
Ik geloof niet in Pua. Ik denk dat ik succes heb als ik eenmaal in gesprek raak. Maar zoals je weet kan ik niet benaderen. Jammer dat ik er niet op afgestapt ben gisteren want het had een goede ervaring kunnen worden. Het kan toch best dat ze interesseert waren in een gesprek maar ze vonden dat ik op hen moest afstappen. Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
pi_94689384
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
Dat is het niet, vind ik. Als een middelmatige dame wat voor zich uit staat te staren zijn er genoeg gasten die haar aanspreken. Omgekeerd is dat een heel stuk minder.
Ehm, je mist het punt. Onderstaande werkt gewoon precies hetzelfde hoor.
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
pi_94689528
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
Ik geloof niet in Pua. Ik denk dat ik succes heb als ik eenmaal in gesprek raak. Maar zoals je weet kan ik niet benaderen. Jammer dat ik er niet op afgestapt ben gisteren want het had een goede ervaring kunnen worden. Het kan toch best dat ze interesseert waren in een gesprek maar ze vonden dat ik op hen moest afstappen. Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
Hoe cliché het ook moge klinken, gewoon jezelf zijn werkt het beste.
pi_94689590
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe cliché het ook moge klinken, gewoon jezelf zijn werkt het beste.
Vooral als het er twee zijn dan kan ik mijn stoel niet eens uitkomen want dan ben ik verlamd op dat moment.
pi_94689644
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
Alleen is het zo moeilijk voor te stellen omdat ik mijn spiegelbeeld een uur eerder nog zag in het raam van de trien en dat was geen fijne ervaring kan ik je zeggen.
Omdat ik het bij een eventuele meet niet mag zeggen, dan hier maar.

Hou nu toch eens verdomme op over je uiterlijk man. In elke fucking post weer. Je afbeelding in het raam van een trein is zo wazig als iets; daar wordt je nu niet echt geconfronteerd met kleine onvolmaaktheden.
Ron Paul 2012
pi_94689752
quote:
11s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Ehm, je mist het punt. Onderstaande werkt gewoon precies hetzelfde hoor.

[..]

Laten we het even versimpelen en de schaal van 10 hanteren.

Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
pi_94689785
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vooral als het er twee zijn dan kan ik mijn stoel niet eens uitkomen want dan ben ik verlamd op dat moment.
Dat komt misschien van het vele zuipen.
pi_94689860
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Laten we het even versimpelen en de schaal van 10 hanteren.

Een mannelijke 9 wordt vaak aangesproken, echter niet zo vaak als een vrouwelijke 9. En de stelling 'een vrouwelijke 5,5 wordt vaker aangesproken dan een mannelijke 6,5' ook nog wel te verdedigen.
Dat is zelfs evolutionair en sociologisch heel goed te verdedigen, dus neem ik dat ook aan inderdaad.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')