abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94691304
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor cijfer geef je jezelf qua uiterlijk?
Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.

Wacht even. Objectief is het een zes maar het voelt als een vier min.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:11:53 #227
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691433
Die hele stelling van "vrouwen hoeven niet te leren versieren want er is altijd iemand geinteresseerd" is best onzin. Er zijn veel vrouwen die hetzelfde probleem hebben als de mannen. Maar ik weet niet wat voor advies ik aan de vrouwen moet geven.

Maar versieren op een latere leeftijd leren is net zo'n grote probleem voor vrouwen als voor mannen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94691531
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

Een zesje. Komt ook omdat ik vrij bleek ben door slechte zelfzorg, pukkelig, en mijn pony doet er al eeuwen over om bij te groeien. En ik ben wat dikkig omdat ik de depri periodes wegvreet. Ja, ik ga binnenkort wel naar de kapper, ja, ik ben bezig met fitness, en ja ik ga weer bruin worden in de zon.

Je geeft de antwoorden zelf al.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:13:29 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691546
Ook vrouwen die veel mannen best aantrekkelijk zullen vinden. Ik ken een paar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94691569
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk. Pukkels vallen waarschijnlijk niet op voor een man.

En ja ik weet niet hoe dik je bent, maar dat is inderdaad een grote afknapper.

In elk geval goed dat je aan jezelf werkt en dat je bruin kan worden en niet net als ik huidtype 1 heb waardoor je alleen kan verbranden ( bedankt moeder -.- rood haar/huiddype1)
  zondag 27 maart 2011 @ 22:14:04 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691586
Er zijn ook vrouwen die een zesje zijn die wel worden aangesproken door mannen.
pi_94691673
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja dat klopt , een 6 is inderdaad genoeg om aangesproken te worden.
Maar als een vrouw echt te dik is dan zakt het cijfer meestal naar een onvoldoende.
pi_94691705
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk. Pukkels vallen waarschijnlijk niet op voor een man.

En ja ik weet niet hoe dik je bent, maar dat is inderdaad een grote afknapper.

In elk geval goed dat je aan jezelf werkt en dat je bruin kan worden en niet net als ik huidtype 1 heb waardoor je alleen kan verbranden ( bedankt moeder -.- rood haar/huiddype1)
Dik zijn is een afknapper? Praat nou eens voor jezelf. Genoeg mannen die van dikke vrouwen houden (ik zelf ook niet maar toch).

Ik zeg toch ook niet tegen jou dat iets aan jou een afknapper is. :{

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja jij vindt die vrouwen een zesje maar die mannen weer niet :P
pi_94691738
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Bleek hoeft niet perse erg te zijn voor een meisje, ik vind het best aantrekkelijk.
Mee eens, een lichte/blanke huid is niet per definitie onaantrekkelijk of zo.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:18:24 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94691898
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Die hele stelling van "vrouwen hoeven niet te leren versieren want er is altijd iemand geinteresseerd" is best onzin. Er zijn veel vrouwen die hetzelfde probleem hebben als de mannen. Maar ik weet niet wat voor advies ik aan de vrouwen moet geven.

Maar versieren op een latere leeftijd leren is net zo'n grote probleem voor vrouwen als voor mannen.
ik kan perfect aan vrouwen advies geven: het staat ook in de pua boekjes.

-ga je met een vriendin begeven vlakbij de jongen die je wilt dat je gaat versieren.
-spreek de jongen aan

heb je ooit een man een bitchblock, of een shield samen met ze vrienden zien opzetten.....?
nee! als ze je te wanhopig vinden overkomen, lachen ze een beetje minachtend of weet ik veel, maar ze doen het wel altijd net zo dat je het opzich nog een keertje kan doen en je nog niet totaal kansloos bent.

edit:
is er ooit een man op je afgeknapt omdat je een beetje zenuwachtig, of zonder "Zelfvertrouwen" op hem afstapte .... nee.

is hier advies gegeven aan vrouwen van : "stap op de man af met zelfvertrouwen.....doe alsof je de baas van de club bent.... lijk niet te wanhopig....." nee.

[ Bericht 11% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-03-2011 22:24:10 ]
pi_94691938
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dik zijn is een afknapper? Praat nou eens voor jezelf. Genoeg mannen die van dikke vrouwen houden (ik zelf ook niet maar toch).
Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een kleine minderheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 22:19:12 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 22:19:37 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94691980
Dik is een afknapper, ja. Vooral in proporties. Maar net zoals mannen die hun uiterlijk niet mee hebben toch een leuke vriendin kan krijgen waar ze gelukkig mee zijn, kunnen vrouwen die hun uiterlijk niet mee hebben toch een jongen krijgen die waar ze gelukkig mee zijn.
pi_94692046
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is inderdaad een afknapper voor de meeste mannen. En dus houd ik niet rekening met de kleine minderheid.
pi_94692067
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een minderheid.
:')

Ik zie genoeg normale/gespierde mannen met dikke vrouwen lopen (ook als ze jong zijn). De één houdt van dikke vrouwen, de ander houdt van dunne vrouwen. De één houdt van getint, de ander van bleek enzovoort. 't is maar wat je lekker vindt hé. Wat nou feeders :|W
pi_94692149
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zie genoeg normale/gespierde mannen met dikke vrouwen lopen (ook als ze jong zijn). De één houdt van dikke vrouwen, de ander houdt van dunne vrouwen. De één houdt van getint, de ander van bleek enzovoort. 't is maar wat je lekker vindt hé. Wat nou feeders :|W
Weet je zeker dat ze niet gewoon mollig zijn? We praten hier over dikke vrouwen.
pi_94692174
quote:

Ik durf hier rustig te stellen dat dat een minderheid is. Mannen vallen eerder op slanke dan op dikke vrouwen. :|W
pi_94692182
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ze niet gewoon mollig zijn? We praten hier over dikke vrouwen.
Mollig is dik vind ik.
  zondag 27 maart 2011 @ 22:23:22 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94692235
quote:

[..]

Daarom zeg ik ook, er zijn ook best veel vrouwen die tips en adviezen kunnen gebruiken wat betreft dit onderwerp. Want ik ken best wel veel vrouwen die niet de eerste keuze voor mannen zullen zijn wat betreft uiterlijk, maar toch een leuke jongen hebben.
pi_94692255
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mollig is dik vind ik.
Daar zit dan ook je grote fout.
pi_94692328
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Mollig is dik vind ik.
Een beetje babyvet (mollig) != dik.
pi_94692420
Ach, je kan nog altijd een superslank bruidje in Thailand of Rusland bestellen. Die geven toch alleen maar om geld... :')
pi_94692434
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zit dan ook je grote fout.
Bedoel jij zulke dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94692529
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
Ach, je kan nog altijd een superslank bruidje in Thailand of Rusland bestellen. Die geven toch alleen maar om geld... :')
laten we daar nou niet over beginnen he:P
Voor mij geld in elk geval dat ik iemand wil die haar hele leven in Nederland woont. Anders blijf ik liever forever alone.
pi_94692629
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedoel jij zulke dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer een voorbeeld van moddervet :P
pi_94692631
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef richard_prf het volgende:
laten we daar nou niet over beginnen he:P
Voor mij geld in elk geval dat ik iemand wil die haar hele leven in Nederland woont. Anders blijf ik liever forever alone.
Hoezo? Ken wel een aantal personen IRL die dat gedaan hebben. En ze zijn er gelukkig mee. Dus tja, good for them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')