Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan is de hamvraag, wat zijn grote tieten? Persoonlijk vind ik cup B/C wel voldoende eigenlijk.
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.quote:Mja, genoeg? Feeders i.i.g. wel, maar dat is slechts een kleine minderheid.
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ook wel. Eigenlijk moet het gewoon in proporties zijn. Als een meisje cup B heeft, maar het zien er goed uit bij haar omdat ze zelf petite is, dan vind ik het nog steeds gewoon sexy. Als een meisje cup D heeft, maar het past niet bij haar (zoals bijvoorbeeld Pam Anderson) dan vind ik het lelijk.
Ja, inderdaad. Het moet gewoon passen. Totaal plaatje.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".
als ze maar niet hangen zonder de bh vind ik (als in uiterlijke aantrekkelijkheid)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan val je dus niet op louter "grote tieten".
het komt vast hierdoor:quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als iedere man voor de 10 gaat heeft niemand iets. De 10 wordt daarom genegeerd. De tienen klagen altijd dat er nooit leuke mannen op hun afkomen.
in pua hun boeken gaat het heus wel verder dan "je moet alfa" lijken. maar het wordt wel gebruikt om iets globaals samen te vatten.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In het echt geloof ik niet zo in dat alpha/beta/omega gedoe van PUA. Het is veel meer ingewikkeld dan dat. Maar als ik mezelf zou moeten gebruiken door 1 van die drie labels te kiezen, zou ik mezelf wel alpha noemen natuurlijk.
In KPD kom ik inderdaad zelden / nooit. Maar het ging dus even om dat laatste, want hoe je het ook went ook keert, dat is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nooit in die KPD topics gekeken met wat vollere/dikkere dames? Voor ieder wat wils. Het is wel een meerderheid dat slank als ideaal ziet, dat is waar. En logisch wat mij betreft.
Nou ja ik zie er slecht uit heb onploft haar een bolle kop en heb overgewicht. Erger kan het niet worden dus ik denk niet dat ik snel depressief wordt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd was ik ook nog positief. Ik bedoel alleen dat je nu zoveel mogelijk dames moet gaan aanspreken om ervaring op te doen.
Ik werd pas negatief toen ik in de gaten kreeg dat dames 0,0 geïnteresseerd waren in mij tijdens uitgaan en altijd alle aandacht naar mijn vrienden ging.
Hoe verder in het alfabet hoe groter.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef richard_prf het volgende:
Hoe zit dat dan precies met die cupmaten? Dus B is groter dan A en C weer groter dan B zeg maar?
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard. ik raad toch echt aan om pua te gaan bestuderen. het is allemaal logisch beredeneert tot alle kleine details.
Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eenmaal je mentaal volwassener wordt ga je snappen dat liefde niet alleen gebaseerd op uiterlijk is.
Dat PUA ding zou wel werken voor gasten die bijvoorbeeld wel normaal zijn, maar totaal niet weten hoe ze vrouwen moeten aanspreken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
Ik vind dat soort vrouwen ook wel mooi. Hou niet zo van onbehouwen en grof.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Sommige mannen vallen op hele kleine tieten, dat kan ik dus nooit begrijpen. Ik vind superkleine mierentieten (inclusief plat lichaam, zonder heupen, kont enzovoort - waar veel mannen opvallen) vergelijkbaar met het lichaam van een 8 jarige.
Heb jij dat zelf ook dan?quote:Ik vind het persoonlijk vanaf cup E sexy. Cup E en groter dus.
Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat snap ik nu ook wel. Ik begrijp alleen niet dat sommige mannen hun voorkeur daar naar uit gaat.
ik ben al kansvoller dan dat ik was!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Tieft nou eens op met dat PUA gebeuren. Want als dat écht zou werken, dan was je zelf ook niet zo kansloos, niet?
Jij hoort niet te klagen over off topic vind ik persoonlijk aangezien de hele reeks al off topic was door Richard zijn vreselijke ziekte BDD.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf ook dan?
Wat off-topic eigenlijk.
Nee ik niet, kijk maar naar deelnemerquote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
Ja, serieus. Maximaal een 9.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vrouwen zouden dus maximaal een 9 kunnen scoren bij jou, K_W?
Bij mannen vind ik het slechte hygiene en vieze tanden.quote:Maar ik vind persoonlijk echte afknappers een vieze huid vol met puisten, onverzorgd vet haar en vieze (gele, uitstekende) tanden. Of schele ogen. Of een lui oog.
Nah, nee. Zelfs dan nog niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat PUA ding zou wel werken voor gasten die bijvoorbeeld wel normaal zijn, maar totaal niet weten hoe ze vrouwen moeten aanspreken.
Reageer ik daar nog op dan? Nee. Sinds kort is het belangrijker geworden om on-topic te gaan aangezien het geen slowchat reeks mag worden over vanalles en nogwat, weet je nog.quote:Jij hoort niet te klagen over off topic vind ik persoonlijk aangezien de hele reeks al off topic was door Richard zijn vreselijke ziekte BDD.
Vandaar ook dat je naar de hoeren moet om seks te hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben al kansvoller dan dat ik was!
alsof het na 3 a 4 keer uitgaan ineens allemaal werkt![]()
voordat ik pua las was ik ook al 100 keer ofzo uitgegaan in me leven(en dan probeerde ik nooit wat). en ik heb de laatste paar keer grotere 'successen'gehad dan die andere 100 keer eerder.
en opzich "gewoon doen en proberen" is het begin van de meeste pua boeken. dus dat ik nu tenminste iets probeer zie ik ook als resultaat van pua boeken hun advies
Mwah, ik heb een andere mening daarover maar niet echt veel nut om daarover te discussiëren denk ik dan.quote:
Echt belachelijk off-topicquote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf ook dan?
Wat off-topic eigenlijk.
Klopt. Hoe ze eruit moet zien moet een ieder zelf maar uitzoeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reageer ik daar nog op dan? Nee. Sinds kort is het belangrijker geworden om on-topic te gaan aangezien het geen slowchat reeks mag worden over vanalles en nogwat, weet je nog.
Klopt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik het slechte hygiene en vieze tanden.
En veel overgewicht/ondergewicht is ook niet aantrekkelijk.
Rihanna is best licht eigenlijk, of is dat alleen op die foto. Ik vind haar nu al gewoon/normaalquote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maximaal een 9.
Maar eerlijk, stel je voor Rihanna was geen bekende zanger, maar ze werkte gewoon in je Albert Heijn als enige negerin uit je dorp. Zou je haar bijzonder sexy and speciaal vinden en een 10 geven?
Dat was voor hij met PUA begon.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je naar de hoeren moet om seks te hebben.
Nee net als bij vollere meiden zijn er ook jongens die vallen op magere/anorexia meiden zonder vrouwelijke vormen. Ook een minderheid, maar ze zijn er wel.quote:Ik zou denken dat hun voorkeur niet daar naar uit gaan qua uiterlijk, maar dat ze een hele goede klik hadden met die meisjes.
Hahahah, meen je dat nou echt serieus? Cupmaat is voor mij wel echt het minst belangrijke.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Echt belachelijk off-topic. Nee, ik heb dat helaas niet. Maar ik zou vrouwen qua aantrekkelijkheid wel beoordelen op hun cupmaat.
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Mwah, ik heb een andere mening daarover maar niet echt veel nut om daarover te discussiëren denk ik dan.
Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?quote:Rihanna is best licht eigenlijk, of is dat alleen op die foto. Ik vind haar nu al gewoon/normaal
Of je iets kunt en het begrijpen hoe het werk zijn, als het gaat om vaardigheden, heel verschillende dingen.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.
Omdat ik haar gewoon normaal vind, heb ik extreem hoge en irreële eisen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:46 schreef deelnemer het volgende:
Of je iets kunt en het begrijpen hoe het werk zijn, als het gaat om vaardigheden, heel verschillende dingen.
Goed idee. Gelukkig heb ik bij een bepaald type vrouw het rijk alleen, begrijp ik nu.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard en MLiG, ik heb een briljant idee. Als je nou eens begint met aandacht geven aan de lelijke vrouwen. Wedden dat ze er op in gaan..
Als ze net zo elegant zou zijn als ze is als 'diva' en ook met dezelfde glamoureuze en sexy uitstraling, absoluut. Maar goed, ik hou dan weer niet per se van grote tieten. Ik heb waarschijnlijk gewoon andere maatstaven. Ik denk alleen wel in mijn geval dat ik sommige vrouwen een 10 zou geven ondanks minpunten, omdat bepaalde kwaliteiten daarvoor compenseren. De mooie eigenschappen bepalen voor mij of iemand een 10 is of niet, niet de minpunten, of een checklist ofzoiets. En dan kijk ik met name naar gezicht, vind ik simpelweg veel belangrijker dan lichaam. Kleine borsten kan ik zeker waarderen en mooi vinden, maar wat betreft lichaam is voor mij de lichaamstaal het belangrijkst, en slank zijn toch ook wel. Verder heeft meestal iedereen wel een paar sexy features, zijn het niet de borsten dan de benen/kont of wat dan ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maximaal een 9.
Maar eerlijk, stel je voor Rihanna was geen bekende zanger, maar ze werkte gewoon in je Albert Heijn als enige negerin uit je dorp. Zou je haar bijzonder sexy and speciaal vinden en een 10 geven?
Tuurlijk. Maar ik zeg het is handig wat betreft dingen die ze kunnen leren. Bijvoorbeeld er zijn gasten die denken dat als ze een meisje op een voetstuk gaan zetten, dat meisje hen waarderen. Dat PUA vertelt hun dat dat niet zo is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof een beetje normale vrouw met dito intelligentie die standaard PUA onzin niet doorheeft? Komop zeg.
Een discussie heeft echt geen zin hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.
Dat heb ik hem ook al eens voor de voeten gegooid. Het is veilig om alleen te vallen op onbereikbare vrouwen.quote:Dat is iets wat ik persoonlijk niet snap? Volgens jouw eigen woorden doe jij het ook niet zo goed bij de vrouwen, maar tegelijkertijd heb je extreem hoge en naar mijn mening irreële eisen. Best oppervlakkig eigenlijk. Is dat een soort van afweermechanisme of zoiets?
Als je het goed kunt, gaat het vanzelf. Omdat het vanzelf gaat, denk je nauwelijks over na.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en aan wie ontbreekt het die "vaardigheden"? Alsof je met zo'n PUA cursus geholpen bent.
Nee, maar we hebben vaker dit soort discussies gehad en je hebt vaker aangegeven wat je wel en niet mooi vindt. Jij bent zo'n type die zegt dat je niet op een meisje zal vallen tenzij ze het meest perfecte en allermooiste uiterlijk heeft. Tenminste dat heb je vroeger vaker gezegd, maar niet in zulke woorden.Dat vind ik een beetje dom.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Omdat ik haar gewoon normaal vind, heb ik extreem hoge en irreële eisen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |