Die onzekerheden zijn anders heel vaak bevestigd door vrouwen. Er is wel 6 keer letterlijk in mijn gezicht gezegd dat ik lelijk ben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
richard weet je dat je zelf je eigen onzekerheden aanpraat ???
Je was ook hondslelijk omdat je extreem mager was, een psycho blik in je ogen had en amper at. Op die normale foto zag je er ook gewoon normaal uit, wel een psychog blik en die scheve bek heh.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die onzekerheden zijn anders heel vaak bevestigd door vrouwen. Er is wel 6 keer letterlijk in mijn gezicht gezegd dat ik lelijk ben.
Bovendien kan ik me nog herinneren dat een vrouwelijke collega ooit vroeg waarom ik geen relatie had ( ik werkte er toen al 3 jaar en was altijd single als enige) en ze dus echt niet wist wat er mis was met mij. Ik vertelde haar dat ik niet wist hoe dat kwam en dat ik me er niet zoveel mee bezig hield. En toen zei ze dat ze dacht dat dat kwam omdat ik best lelijk was en er uitzag als 18 jaar terwijl ik 25 was.
Dat komt door je houding en uitstraling enzo. Maar dat begrijp je natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik niet. Ik word 100% genegeerd, alleen de jongens willen praten.
Ja, zoiets had ik al in gedachte.quote:
Haha nee dat is totaal niet raar.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien gedroeg ik me niet raar afgelopen zaterdag. Ik was druk bezig met mijn mobieltje zodat ik niet compleet afging als loser in een hoekje.
Misschien is die scheve kaak gewoon een soort chernobyl achtige misvorming door telefoonstraling.quote:
Ik heb nog nooit een foto gezien, maar alleen zijn posts gelezen op de laatste paar pagina's. En ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt hoe iemand eruit ziet, maar als je zo bleek en mager bent dat mensen denken dat je kanker hebt maakt dat je meestal toch wel iets minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Misschien is die scheve kaak gewoon een soort chernobyl achtige misvorming door telefoonstraling.
[ afbeelding ] zijn kaak is ook scheef!!!
Is het ook wel een beetje maar Richard roept aan een kant ook op zichzelf af , hij roept constant hoe lelijk die is . Dan gaan mensen op een gegeven moment ook wel zoiets hebben van ok dan ben je het ook om maar van dat gezeur af te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja ik vind het wel een beetje gemeen eerlijk gezegd. Zulke dingen had ik dan weer niet in gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |