Ik zei dat ik beter uitzag of minder lelijk zeg maar. Maar misschien dat ik me vergist heb ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus dat ''zo, na 3 dagen zie ik er goed uit zeg!'' was dus ook weer onzin?
Weet je richard, die scheve bek is ook geen gezicht. Misschien moet iemand hem wel revchtslaan dan houd je wel op met janken als een 12 jarig meisje.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zei dat ik beter uitzag of minder lelijk zeg maar. Maar misschien dat ik me vergist heb ja.
Wuahahahahahhaha erg man doe normaal, wie ben jijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:52 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Weet je richard, die scheve bek is ook geen gezicht. Misschien moet iemand hem wel revchtslaan dan houd je wel op met janken als een 12 jarig meisje.
Ja maar ga nou niet zo praten. Ik heb absoluut geen alcohol probleem. Dit probeer jij mij nu aan te praten maar dat gaat je niet lukken. Ik heb nooit maar dan ook nooit een probleem gekend met alcohol en drink veel minder dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Ja dus je stinkt dan wel naar drank en je drinkt complete flessen whisky.
Nou flessen alcohol leeg drinken is niet echt normaal hoor. Als je gewoon drinkt , dan drink je een paar glaasjes maar fles weg drinken dat lijkt er wel op dat je eigen problemen aan het wegdrinken bent.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ga nou niet zo praten. Ik heb absoluut geen alcohol probleem. Dit probeer jij mij nu aan te praten maar dat gaat je niet lukken. Ik heb nooit maar dan ook nooit een probleem gekend met alcohol en drink veel minder dan de gemiddelde Nederlander.
Ach das bij ons ook nooit aan de orde geweest daar hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Trouwens wel dom dat je niks weet van cupmaten, nooit verzorging gehad op school?
Als ik nuchter uitga dan krijg ik ook niet voor elkaar en dat ik geen seks krijg dat is het probleem niet. Als ik dat zou willen dan kan ik naar de hoeren gaan. Bovendien zijn die lusten ook verdwenen omdat ik geen mogelijkheden heb gekend in pakweg 12 jaar en verminderde levenslust.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Kan mij het ook wat schelen, als je dronken uitgaat gedraag je je als een mongool, en daarom krijg je geen seks. Dus je hebt alleen jezelf ermee.
Trouwens wel dom dat je niks weet van cupmaten, nooit verzorging gehad op school?
Dat weten de meeste vrouwen zelf ook niet, dus dat is niet zo verwonderlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Brno2011 het volgende:
Ik hoopte dat ik me beter zou gaan voelen maar dit was absoluut niet het geval dus ik ga zeker niet opnieuw zoveel drinken.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou flessen alcohol leeg drinken is niet echt normaal hoor. Als je gewoon drinkt , dan drink je een paar glaasjes maar fles weg drinken dat lijkt er wel op dat je eigen problemen aan het wegdrinken bent.
Versterkt de onderliggende emotie dus kut wordt kutter en leuk leukerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ik me beter zou gaan voelen maar dit was absoluut niet het geval dus ik ga zeker niet opnieuw zoveel drinken.
Dat werkt niet bij iedereen zo denk ik. Volgens mij heeft het bij iedereen een ander effect. Maar ik ga me in elk geval slechter voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef erik81 het volgende:
[..]
Versterkt de onderliggende emotie dus kut wordt kutter en leuk leuker
Volgens mij viel ik niet eens op. Ik hing een beetje aan de bar en daarna ging ik aan een tafeltje zitten en vervolgens weer aan de bar. Ik denk niet dat men daar zo erg op gaat letten omdat ze druk met zichzelf bezig zijn. Bovendien was het een hele grote kroeg dat je niet zo snel opvalt.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef Brno2011 het volgende:
Mannen die in een hoekje van een kroeg 3 uur lang met huhn mobiel spelen worden toch wel raar aangekeken. waarom ga je naar ene kroeg als je geen gebruik maakt van de socialize fuinctie van een kroeg. Mensen dachten waarschijnlijk ohja dat is die rare bleke autist die alleen maar drinkt en met niemand praat wat een loser.
Geloof me als je in je kroeg in je eentje zit en gaat zitten met je mobiel valt dat wel degelijk op hoor. Probeer gewoon in een niet al te dronken toestand een gesprek aan te knopen met iemand hoeft geen meisje te zijn maar ook een man, dan ben je sociaal bezig en dat geeft al een heel andere uitstraling.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij viel ik niet eens op. Ik hing een beetje aan de bar en daarna ging ik aan een tafeltje zitten en vervolgens weer aan de bar. Ik denk niet dat men daar zo erg op gaat letten omdat ze druk met zichzelf bezig zijn. Bovendien was het een hele grote kroeg dat je niet zo snel opvalt.
Maar het klopt dat ik mezelf als magere bleke autist met een lelijk gezicht.
Blijkbaar geniet jij ervan om mij complexen aan te praten.
Nou ik ben een keer of 15 uitgeweest in Breda met behoorlijk wat vrienden en vriendinnen en toen zat ik alsnog altijd in mijn eentje.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof me als je in je kroeg in je eentje zit en gaat zitten met je mobiel valt dat wel degelijk op hoor. Probeer gewoon in een niet al te dronken toestand een gesprek aan te knopen met iemand hoeft geen meisje te zijn maar ook een man, dan ben je sociaal bezig en dat geeft al een heel andere uitstraling.
Ja dan moet je met ze praten he, niemand wil een afdankertje neuken.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer of 15 uitgeweest in Breda met behoorlijk wat vrienden en vriendinnen en toen zat ik alsnog altijd in mijn eentje.
En toen ik afgelopen zaterdag uitging heb ik wel gepraat met een paar vreemde gasten.
Dat willen ze niet omdat ze druk bezig zijn met andere jongens.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Ja dan moet je met ze praten he, niemand wil een afdankertje neuken.
Jaaa hoor, alle vrouwen zijn op elk moment bezig met een andere jongen. jij ging er toch mee uit dus je was deel van de groep, natuurlijk willen ze dan even praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat willen ze niet omdat ze druk bezig zijn met andere jongens.
Die indruk krijg ik niet. Ik word 100% genegeerd, alleen de jongens willen praten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Brno2011 het volgende:
[..]
Jaaa hoor, alle vrouwen zijn op elk moment bezig met een andere jongen. jij ging er toch mee uit dus je was deel van de groep, natuurlijk willen ze dan even praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |