abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94711130
Ja of het wordt zo'n relatie zoals die zwangere vrouw en die man die naar hardcore feesten gaat om haar te ontlopen
pi_94711140
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Brno2011 het volgende:

[..]

Sommige mannen hebben het wel op onzekere vrouwen. Maar niet te lang, na een tijdje gaat dat gejank ook vervelen. Tenzij ze actief er aan werkt, wat ze ook doet.
Hoe weet jij dat ze er actief aan werkt?

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef Brno2011 het volgende:
Lante is een vrouw en nog best knap geloof ik, die krijgt makkelijk seks als ze er voor gaat maar ik denk niet dat een man haar aankan in een relatie. na een maand rent hij gillend weg.
Sommige mannen hebben het ook op gekke vrouwen dus er is wel hoop voor lant.
pi_94711211
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ze er actief aan werkt?

[..]

Mwa mannen die gekek vrouwen willen denken dat ze makkelijker te krijgen zijn. Meestal gaan ze ook vreemd bij de vleet. Vriend van me heeft soms seks met labiele en minder knappe vrouwen iomdat zij makkelijk te neuken zijn. Hij heeft ook een relatie met een van hen maar hij heeft gewoon seks buiten de deur.

Strawberry heeft vaker verteld dat ze aan zichzelf werkt dus neem aan dat dat wel goedkomt. Tenzij ze d';r vader is. Zou ook verklaren waarom ze niet naar de meet komt.
pi_94711282
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Brno2011 het volgende:

[..]

Mwa mannen die gekek vrouwen willen denken dat ze makkelijker te krijgen zijn. Meestal gaan ze ook vreemd bij de vleet. Vriend van me heeft soms seks met labiele en minder knappe vrouwen iomdat zij makkelijk te neuken zijn. Hij heeft ook een relatie met een van hen maar hij heeft gewoon seks buiten de deur.

Strawberry heeft vaker verteld dat ze aan zichzelf werkt dus neem aan dat dat wel goedkomt. Tenzij ze d';r vader is. Zou ook verklaren waarom ze niet naar de meet komt.
Ja maar dat zijn feitelijk gewoon zielige mannen. Vind ik.

Je bedoelt dat Straw niet is wie ze zegt dat ze is. Dat verklaard dan ook dat ze niet wil bellen en dat ze inderdaad een oude man is. Hahaha, zou wat zijn.
pi_94711293
Dat is weer een heel nieuw topic op zich ik ben eigenlijk mijn vader _O-
pi_94711308
Het ergste wat je als vrouw kan doen is je vent zijn vrijheid inperken. Mocht hij amper tijd met je doorbrengen en dat niet willen veranderen dan weet je al dat hij gewoon niet echt geinterreseerd is. Dan kan je hem beter dumpen en zeker niet zwanger van hem worden. Gaan zitten naggen en hem dingen verbieden maakt alleen maar dat hij je nog minder wil.
pi_94711340
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is weer een heel nieuw topic op zich ik ben eigenlijk mijn vader _O-
Ja je hebt het hele verhaal niet mee gekregen denk ik anders zou je de uitspraak wel begrijpen :P
pi_94711371
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

nee, ik heb amper bh's aangeraakt in me leven. laat staan goed bekeken of uitgebreid vastgehouden :')
Je zegt amper, dan doen hebben jij en Schenk het toch beter gedaan dan ik. Bovendien wist ik niks van cup maten af en heb ik weer eens wat nieuws geleerd.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:37:15 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94711381
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.
Zo extreem onzeker als die kerels hier is ze helemaal niet. Beetje suf dat er weer een beetje nagetrapt moet worden. Ze zal het wel laten nu nog persoonlijke dingen te posten.

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:

Zo gek als zij is heb je d'r weinig volgens mij. Ze is compleet wereldvreemd en weet niet hoe ze zich moet gedragen en public. Je wil iemand toch ook mee kunnen nemen naar een familiefeestje of een kerstdiner van kantoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94711394
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar dat zijn feitelijk gewoon zielige mannen. Vind ik.

Je bedoelt dat Straw niet is wie ze zegt dat ze is. Dat verklaard dan ook dat ze niet wil bellen en dat ze inderdaad een oude man is. Hahaha, zou wat zijn.
Het zou zomaar kunnen. Op internet is lang niet alles wat het lijkt. :')
pi_94711405
Ja waarom zou iemand met een normaal leven een complee labiele vrouw willen. Kijk, ik heb ook een depressie gehad, maar ik klreeg er meteen therapie voor en nu voel ik me gewoon tiptop. Mijn vriend kende me als heel vrolijk en open toen hij me leerde kennen, en dat ben ik nu ook gewoon weer. Als een man je tegen komt op het moment dat je compleet labiel bent is hij als het goed is niet van plan om daar echt wat mee te beginnen. Dat moet je gewoon niet willen!
pi_94711441
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Brno2011 het volgende:
Richard krijgt niks want niemand wil een man die huilt dat hij zo lelijk is. Waarom zouden we ieman d willen waar niemand anders wat mee wil?
Alsof ik in het echt huil tegen iemand dat ik zo lelijk ben?
pi_94711469
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Met je gedrag, ja. Niet in woorden.
Ron Paul 2012
pi_94711475
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zo extreem onzeker als die kerels hier is ze helemaal niet. Beetje suf dat er weer een beetje nagetrapt moet worden. Ze zal het wel laten nu nog persoonlijke dingen te posten.

[..]

Zo gek als zij is heb je d'r weinig volgens mij. Ze is compleet wereldvreemd en weet niet hoe ze zich moet gedragen en public. Je wil iemand toch ook mee kunnen nemen naar een familiefeestje of een kerstdiner van kantoor.
Dan post ze toch geen persoonlijke dingen. Maakt mij niks uit, het is gewoon een feit dat ze (of wie dan ook, tenminste iemand achter die PC) onzeker is.

Ik geloof niet dat er mensen zijn zoals Lant.

quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen. Op internet is lang niet alles wat het lijkt. :')
Daarom. Ken je dat verhaal over haar vader? Dan krijg je sowieso de twijfels.
pi_94711479
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

in woorden huilen?
pi_94711485
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als ik uitga kunnen ze niet afleiden dat er wat met mij aan de hands is. Zeker niet toen ik vaak in Breda kwam met vrienden en mijn toneelstukje speelde.
pi_94711514
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar Richard heel eerlijk als je iemand ontmoet en die zit constant te zeuren over dat ze er niet uitziet dan is het toch ook einde verhaal. Dan ben je gewoon geen leuk gezelschap.
pi_94711619
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar Richard heel eerlijk als je iemand ontmoet en die zit constant te zeuren over dat ze er niet uitziet dan is het toch ook einde verhaal. Dan ben je gewoon geen leuk gezelschap.
Ja maar ik heb het er toch nooit over tegen helemaal niemand. Niemand weet het op mijn werk en ik werk er al 3 jaar. Niemand van mijn vrienden weet het, eentje die ik al 15 jaar ken en eentje die ik 7 jaar ken.

EN ik weet het niet.... ik weet niet hoe vrouwen in elkaar zitten, ik ben de grootste faler op dat gebied. Ik weet alleen dat ze me er niet zo goed vinden uitzien.
pi_94711658
Die chick die je neukte richard, die dumpte omdat je een onzekere jankerd was die nog bleef zeiken terwijl ze je voor de spiegel zette. Niemand wil een extreem onzekere wereldvreemde man, je wil een partner, geen klein kind.
pi_94711722
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar ik heb het er toch nooit over tegen helemaal niemand. Niemand weet het op mijn werk en ik werk er al 3 jaar. Niemand van mijn vrienden weet het, eentje die ik al 15 jaar ken en eentje die ik 7 jaar ken.

EN ik weet het niet.... ik weet niet hoe vrouwen in elkaar zitten, ik ben de grootste faler op dat gebied. Ik weet alleen dat ze me er niet zo goed vinden uitzien.
neem maar van mij aan dat mensen op je werk je eng vinden omdat je waarschijnlijk raar nerveus doet tegen vrouwen, vaak ontzettend bleek en onverzorgd naar je werk bent gekomen (toen je nog niet at), je drank problemen hebt (ontken het maar niet) daarom krijg jij geen kusjes maar een hand., omdat je een creep bent.
pi_94711795
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 06:34 schreef Halcon het volgende:
Zo, deze jongen is net terug van Park Avenue. Daar was ik gisteren al geweest, dan is het volle bak. Zondag is het wat rustiger, maar wel gezelliger. Er is dan ook wat karaoke, je kunt dansen, rustig aan de bar zitten en rustig in het lounge gedeelte zitten. Prima tent dus. Na het Fok!-en wilde ik eigenlijk gaan pitten. Met nieuwe wax met m'n haar aan het klooien geweest om kapsels uit te proberen en het zag er eigenlijk best fatsoenlijk uit. Ik was nog niet echt moe, dus maar wat mooie kleren bij elkaar gescharreld en op naar Park Avenue.

Vandaag de Richard-tactiek maar eens gehanteerd. Rond een uur of 11 gearriveerd en in m'n eentje aan de bar gaan zitten. Zondag is het vanaf pakweg 0.00 feest in de zin van dansen en karaoke. Daarvoor zitten er meestal wat stelletjes en groepjes. Had ik nog mooi 'n uurtje de tijd om wat rond te kijken. Al snel zag ik een erg mooie dame zitten. Niet al teveel make-up, niet sletterig gekleed, maar gewoon van nature mooi en ze zag er vriendelijk uit. Wat oogcontact gemaakt, maar erop aflopen als het rustig is, is ook weer zoiets. De ober gevraagd hen een drankje aan te bieden. Ze lachten weer vriendelijk en gebaarden even later of ik niet bij hen wilde zitten. Dat gewoon gedaan dus.

Het bleken geen Belgische of Nederlandse dames te zijn, maar Hongaarse dames. Zusjes overigens. Gelukkig sprak de leukste van de twee goed Engels, vloeiend Roemeens en aardig Spaans, dus communiceren ging prima. Een leuk gesprek gehad over België, Nederland, Hongarije, werk, vakanties, etc... Ze vertelde volop, vroeg vanalles en dat is doorgaans een goed teken. Ze keek me ook voortdurend aan en lachte voortdurend lief, dus dat zat wel goed.

Daarna nog wat gedanst, meegedaan aan de karaoke, gedanst, gezoend, tel nrs uitgewisseld, etc. Ze daarna netjes thuis afgezet en afgesproken om haar morgen te bellen en donderdag naar de bioscoop te gaan.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.
Bovendien ga ik keihard uitgelachen worden als ik zoiets als jij zou proberen omdat ik eruit zie als een magere geest die er verder eng uitziet. Dan zouden de dames weigeren om met mij te praten of dit doen uit beleefdheid.
En oogcontact maken is sowieso onmogelijk want dames kijken liever altijd meteen weer weg vanwege duidelijke redenen.
pi_94711870
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mooi zo dat die tactiek voor jou wel werkt. Maar niet voor iedereen is dit eenvoudig. Mij is het in 12 jaar dat ik uitga nog nooit gelukt.
Bovendien ga ik keihard uitgelachen worden als ik zoiets als jij zou proberen omdat ik eruit zie als een magere geest die er verder eng uitziet. Dan zouden de dames weigeren om met mij te praten of dit doen uit beleefdheid.
En oogcontact maken is sowieso onmogelijk want dames kijken liever altijd meteen weer weg vanwege duidelijke redenen.
Dus dat ''zo, na 3 dagen zie ik er goed uit zeg!'' was dus ook weer onzin?
Ron Paul 2012
pi_94711875
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Brno2011 het volgende:

[..]

neem maar van mij aan dat mensen op je werk je eng vinden omdat je waarschijnlijk raar nerveus doet tegen vrouwen, vaak ontzettend bleek en onverzorgd naar je werk bent gekomen (toen je nog niet at), je drank problemen hebt (ontken het maar niet) daarom krijg jij geen kusjes maar een hand., omdat je een creep bent.
Ik heb geen drank problemen. Ik heb geen druppel gedronken van mijn 20ste tot 26ste. Nu drink ik regelmatig alcohol eens in 3 weken. Ik heb totaal geen problemen met alcohol. Maar eens in de maand ga ik wel los en dat is verder geen verslaving of levert problemen op. Ik weet wanneer ik moet stoppen want ik kom ook altijd weer veilig thuis in mijn eentje.
pi_94711877
Je ziet er alleen eng uit omdat je dronken bent en je fucking weinig eet. Dat is afstotelijk. je hoofd is gewoon normaal. ken echt veel lelijkere mannen die gewoon neuken.

Ook zo typisch toen je jankte dat je werd uitgelachen terwijl je het niet eens wist. Je bent gewoon een aandachtstrekker, vrouwen vinden dat niet leuk, zeker niet op deze leeftijd. Misschien als we 16 zijn en nog compleet labiel, maar niet als een vrouw midden ntwintig is.
pi_94711899
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb geen drank problemen. Ik heb geen druppel gedronken van mijn 20ste tot 26ste. Nu drink ik regelmatig alcohol eens in 3 weken. Ik heb totaal geen problemen met alcohol. Maar eens in de maand ga ik wel los en dat is verder geen verslaving of levert problemen op. Ik weet wanneer ik moet stoppen want ik kom ook altijd weer veilig thuis in mijn eentje.
Ja dus je stinkt dan wel naar drank en je drinkt complete flessen whisky.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')