abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 08:14:17 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94702261
Btw in de tt staat dat de tietmaat besproken wordt. hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden. Men dat is een grote lap stof man. die ballen die daarin gaan dat is toch niet mooi meer :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 maart 2011 @ 08:18:35 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94702295
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Btw in de tt staat dat de tietmaat besproken wordt. hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden. Men dat is een grote lap stof man. die ballen die daarin gaan dat is toch niet mooi meer :{
wist je dat cupmaat helemaal niets zegt over de daadwerkelijke grootte van de borsten :D

(dacht ik).

het was iets van cupmaat * de omtrek van het bovenlichaam is pas de daadwerkelijke borstgrootte.

dus 75c zegt mij niets :P

quote:
hebben jullie welleens een BH 75C vastgehouden.
nee, ik heb amper bh's aangeraakt in me leven. laat staan goed bekeken of uitgebreid vastgehouden :')

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-03-2011 08:29:56 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 08:45:15 #203
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94702612
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 07:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar die ene succes bij zo'n naieve vrouw zorgt bij een normale man natuurlijk voor wat zelfvertrouwen en ook wat ervaring. Op een gegeven moment komt die WoW nerd of lompe tokkie erachter hoe vrouwen echt werken.
Ach elk succesje draagt bij aan het zelfvertrouwen bij mannen kijk maar om je heen. Mannen hebben vaak praatjes dat ze hun neus ophalen voor het een en a nder. maar eigenlijk zijn ze blij met alles wat op hun pad komt.

Ik bedoel daarmee het volgende:

Jongens hebben altijd van die morele praatjes: "neejoh ik heb een vriendin, neejoh onenight stand is makkelijk dat wil ik niet, neejoh ze is een hoer ik zou niet met er willen, nee ze is te jong, nee dit zus, nee dat zo"

Als puntje bij paaltje komt weet ik als man waar mannen voor gaan he. Dat heb ik vaak genoeg genoeg gezien,. Als puntje bij paaltje komt verdijwnen al die praatjes alsof ze noit hebben bestaan. Mannen zijn over het algemeen zwak als het om vrouwen gaat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 maart 2011 @ 09:48:11 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94703769
quote:
75C is niet zo bijzonder hoor. Zijn flinke tieten maar ze zitten niet bepaald in de weg.

Tevens TietVindPost.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94703848
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:48 schreef Catbert het volgende:
75C is niet zo bijzonder hoor. Zijn flinke tieten maar ze zitten niet bepaald in de weg.
Dat.

En grote lap stof? Tja, dat hangt puur van het model BH af natuurlijk.
  maandag 28 maart 2011 @ 11:26:01 #206
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94706634
quote:
Ga jij regelmatig in winkels aan BH's voelen? Bij sommige kun je de kussentjes eruit trekken, dat is spannend. Moet je eens proberen.
pi_94709867
http://lifestylejourney.blogspot.com/2010/02/pua-scam.html

Waarom PUA niet werkt. Ook zijn er zat andere sites die je hetzelfde vertellen als je PUA + Scam intypt in Google.
pi_94709943
Waarom mylifeisgrey en richard_prf geen vrouwen krijgen is omdat vrouwen een neus hebben voor wanhopige en labiele mannen, hoe anders ze zich ook voordoen. Maar ga vooral door met het posten van ervaringen, heb ik nog wat te lachen.
pi_94709964
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ga jij regelmatig in winkels aan BH's voelen? Bij sommige kun je de kussentjes eruit trekken, dat is spannend. Moet je eens proberen.
75C is helemaal niet zo groot, dat heb ik en dat valt erg mee. Ik vind D+ groot.
pi_94710196
Die site zegt zelf dat PUA alleen werkt bij domme oppervlakkige vrouwen, i.e. de "Barbies". Een slimmere vrouw (hoeft niet eens een hoogopgeleide vrouw te zijn, zelfs meisjes met een lagere opleiding en mensenkennis kunnen dit) prikt hier zo doorheen.

En vrouwen kunnen vaak gemeen zijn. Neem het maar van mij aan dat als wij met een groepje uitgaan en zo'n wanhopige gozer als mylifeisgrey komt op ons af we samen naar de wc gaan/ wachten tot hij weg is en dan genadeloos afkraken en uitlachen. Niet omdat hij lelijk is ofzo, maar om zijn gedrag. En reken maar dat als jij constant faalt bij vrouwen met je rare PUA taktiekjes vrouwen dat aan elkaar door vertellen en jij wordt een no go.
pi_94710399
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Brno2011 het volgende:
Die site zegt zelf dat PUA alleen werkt bij domme oppervlakkige vrouwen, i.e. de "Barbies". Een slimmere vrouw (hoeft niet eens een hoogopgeleide vrouw te zijn, zelfs meisjes met een lagere opleiding en mensenkennis kunnen dit) prikt hier zo doorheen.

En vrouwen kunnen vaak gemeen zijn. Neem het maar van mij aan dat als wij met een groepje uitgaan en zo'n wanhopige gozer als mylifeisgrey komt op ons af we samen naar de wc gaan/ wachten tot hij weg is en dan genadeloos afkraken en uitlachen. Niet omdat hij lelijk is ofzo, maar om zijn gedrag. En reken maar dat als jij constant faalt bij vrouwen met je rare PUA taktiekjes vrouwen dat aan elkaar door vertellen en jij wordt een no go.
Het_Noorderlicht. _O_

Je blijft ook gewoon klonen hé.
Ron Paul 2012
pi_94710627
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef Brno2011 het volgende:

[..]

75C is helemaal niet zo groot, dat heb ik en dat valt erg mee. Ik vind D+ groot.
Pics van je 75C tieten.
Ron Paul 2012
  maandag 28 maart 2011 @ 13:20:36 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94710693
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
Pics van je 75C tieten.
Goed plan. Dan wordt dit topic weer een beetje bezoek-waardig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94710725
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het_Noorderlicht. _O_

Je blijft ook gewoon klonen hé.
Natuurlijk, ik ben de enige vrouw die hier zegt waar het op staat. Strawberry is te onzeker en lanterfanteraar is gewoon labiel. Ik ben hier om jullie te helpen, maar ik word steeds geband terwijl ik niks fout doe op dit moment. Maar goed, jullie willen hulp, ik ben hier als "normale"vrouw met zat ervaring met mannen, en als ik steeds gebanned word blijven jullie wanhopig pua boekjes leren en janken (niet jij supersoep, maar de jankerds hier)
pi_94710764
Als ik een man in een hoekje zou zien zitten die veel te dronken is zou ik hem ook kansloos vinden en er niks mee willen.

Een gozer zoals mylifeisgrey die als een soort robot naar me toe gaat en geen eigen mening meer heeft is misschien makkelijk om drankjes van af te trochelen.
pi_94710823
Ookal word ik 100% zeker weer gebanned, wat ik zeg geldt voor normale vrouwen die geen wanhopige vent willen en die niet te onzeker zijn om met mannen te praten.

mylifeisgrey krijgt nooit beter dan een pitje of een domme bimbo met een iq van een steen die zsm zwanger van hem worden en hem dan laten betalen als hij zo doorgaat.
pi_94710897
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Brno2011 het volgende:
Ookal word ik 100% zeker weer gebanned, wat ik zeg geldt voor normale vrouwen die geen wanhopige vent willen en die niet te onzeker zijn om met mannen te praten.

mylifeisgrey krijgt nooit beter dan een pitje of een domme bimbo met een iq van een steen die zsm zwanger van hem worden en hem dan laten betalen als hij zo doorgaat.
*) O+

En wat krijgt Richard?
pi_94710922
Richard krijgt niks want niemand wil een man die huilt dat hij zo lelijk is. Waarom zouden we ieman d willen waar niemand anders wat mee wil?
pi_94710958
Ja, of richard moet zijn mond houden over zijn uiterlijk, niet drinken (welke mongool drinkt er ook alcohol in combinatie met medicijnen, die werken dan niet) en dan kan hij wel een meid krijgen. wel een normalere meid dan mylifeisgrey
pi_94710977
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Brno2011 het volgende:
Richard krijgt niks want niemand wil een man die huilt dat hij zo lelijk is. Waarom zouden we ieman d willen waar niemand anders wat mee wil?
Ik denk dat meisjes zoasl Strawberry hem wel willen aangezien zulke meiden vaak labiel en onzeker zijn. Dat past wel bij elkaar eerlijk gezegd.

edit: en lante
pi_94711040
Mwa strawberry wil een normale man heb ik het idee. lijkt me dat zij iemand wil die haar troost en haar beter doet voelen ipv een huilebalk die alleen maar aan zichzelf en zijn eigen probleempjes denkt.
pi_94711056
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef Brno2011 het volgende:
Mwa strawberry wil een normale man heb ik het idee. lijkt me dat zij iemand wil die haar troost en haar beter doet voelen ipv een huilebalk die alleen maar aan zichzelf en zijn eigen probleempjes denkt.
Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.
pi_94711063
Lante is een vrouw en nog best knap geloof ik, die krijgt makkelijk seks als ze er voor gaat maar ik denk niet dat een man haar aankan in een relatie. na een maand rent hij gillend weg.
pi_94711099
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar die man krijg ze niet aangezien ze heel erg onzeker is. Richard krijgt ze wel.
Sommige mannen hebben het wel op onzekere vrouwen. Maar niet te lang, na een tijdje gaat dat gejank ook vervelen. Tenzij ze actief er aan werkt, wat ze ook doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')