quote:
Zo moeilijk is het allemaal niet.
kijk dit is nou zo pijnlijk voor sommigen om te lezen he. iig pijnlijk voor mij, en ik denk ook voor anderen als richard, en voor schenkstroop helemaal(ookal zal hij met meer legitime reden misschien wel alles op ze uiterlijk kunnen betrekken)
(oke geen idee van hun, ik wil niet voor hun spreken maar het is wel iets wat ik denk wel ook voor hun is)
dat het allemaal "zo makkelijk zou horen te gaan". dan klinkt het als iets altijd onbereikbaars als je het gewoon niet kan.
om even te generaliseren, een boal alfa mannen(die over het algemeen zo doen) doen er maar makkelijk over, en snappen "ons" probleem niet.
daarom is richard bijv denk ik ook bang voor dat soort personen(eerdere aanvaring tussen k_w en rich).
quote:
Op maandag 28 maart 2011 06:34 schreef Halcon het volgende:Zo, deze jongen is net terug van Park Avenue. Daar was ik gisteren al geweest, dan is het volle bak. Zondag is het wat rustiger, maar wel gezelliger. Er is dan ook wat karaoke, je kunt dansen, rustig aan de bar zitten en rustig in het lounge gedeelte zitten. Prima tent dus. Na het Fok!-en wilde ik eigenlijk gaan pitten. Met nieuwe wax met m'n haar aan het klooien geweest om kapsels uit te proberen en het zag er eigenlijk best fatsoenlijk uit. Ik was nog niet echt moe, dus maar wat mooie kleren bij elkaar gescharreld en op naar Park Avenue.
Vandaag de Richard-tactiek maar eens gehanteerd. Rond een uur of 11 gearriveerd en in m'n eentje aan de bar gaan zitten. Zondag is het vanaf pakweg 0.00 feest in de zin van dansen en karaoke. Daarvoor zitten er meestal wat stelletjes en groepjes. Had ik nog mooi 'n uurtje de tijd om wat rond te kijken. Al snel zag ik een erg mooie dame zitten. Niet al teveel make-up, niet sletterig gekleed, maar gewoon van nature mooi en ze zag er vriendelijk uit. Wat oogcontact gemaakt, maar erop aflopen als het rustig is, is ook weer zoiets. De ober gevraagd hen een drankje aan te bieden. Ze lachten weer vriendelijk en gebaarden even later of ik niet bij hen wilde zitten. Dat gewoon gedaan dus.
Het bleken geen Belgische of Nederlandse dames te zijn, maar Hongaarse dames. Zusjes overigens. Gelukkig sprak de leukste van de twee goed Engels, vloeiend Roemeens en aardig Spaans, dus communiceren ging prima. Een leuk gesprek gehad over België, Nederland, Hongarije, werk, vakanties, etc... Ze vertelde volop, vroeg vanalles en dat is doorgaans een goed teken. Ze keek me ook voortdurend aan en lachte voortdurend lief, dus dat zat wel goed.
Daarna nog wat gedanst, meegedaan aan de karaoke, gedanst, gezoend, tel nrs uitgewisseld, etc. Ze daarna netjes thuis afgezet en afgesproken om haar morgen te bellen en donderdag naar de bioscoop te gaan.
ik waardeer wel heel erg dat je tenminste uitlegt wat er gebeurd is ipv alleen maar "op te scheppen".
ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat het moeilijk is om te benaderen via "toevallig" langs lopen als het echt rustig is, of via een andere set(die er dus niet is).
vandaar dus dat drankje kopen in zon situatie kan.
proberen simpel advies eruit te destileren zoals "koop een drankje voor iemand" is overigens kutadvies. want dan kan een n00b in een druk cafe, heel zenuwachtig een drankje kopen voor meiden die hem nog nieteens hebben zien staan, en vervolgens dan op een hele enge manier van "nu moeten we gaan praten" begint het dan. (ook in de manier dat hij dan uiteindelijk erop afkomt, en zo doet van ".....tsjah, en nu" waar die meiden een naar gevoel van kunnen krijgen...
daarom ligt het allemaal erg moeilijk hoe je wel meer contact kan krijgen met dames(zonder faal dat iedereen zich ongemakkelijk voelt).
quote:
Op maandag 28 maart 2011 07:32 schreef Keep_Walking het volgende:[..]
Zou best kunnen. Dat weten we niet. Zoiezo, PUA gaat meer over seks krijgen dan over daten, dat zeggen die boeken ook. En ik denk dat dat als een jongen die zelfs nooit oogcontact kon krijgen met een meisje, tenminste met een meisje krijgt te zoenen of seks, dat hij dan zelfvertrouwen krijgt over zichzelf en zijn aantrekkelijkheid en dat is altijd handig. Maar wat ik nuttig vind van dat PUA gedoe is niet die ingestudeerde truucjes, maar de andere dingen.
nee rot op. pua kan je voor vanalles aanwenden, ook om een player te worden en seks krijgen.
er zullen wel methodes ook geschreven zijn om zo snel mogelijk in "haar broek te komen". maar de beste manier is iemand versieren zodat je langer bij elkaar zal blijven dan dat. (volgens de boekjes wordt ook gezegd, dan heb je vaker seks en geen o.n.s.)
overigens gebruikt elke man die een beetje kan versieren zijn methodes, zonder dat hij het zelf weet. pua methodes zijn gasten die het alleen heel erg goed kunnen uitleggen, en alles heel erg hebben opgebroken in stukjes.
het is moeilijk om van, wat iemand doet, hoe hij het doet, en zijn 'stijl', een model te retro-engineren hoe hij denkt, en hoe zijn versieren werkt.
zoals in die film hitch(dat is overigens kul, want een n00b zijn, en meteen met wat simpele tips alles goed laten verlopen kan niet of is erg moeilijk anders lijkt mij) is het niet alleen maar voor players, het "beter kunnen versieren" , of het "versiertips krijgen". maar ook voor gasten die hun ware liefde willen versieren.
ik heb die film nu wel afgekeken,
meeste dingen sloegen helemaal nergens op vond ik. alles moet met korreltjes zout genomen worden, en hitch zijn zoengaantips na de date die sloegen compleet helemaal nergens op.
quote:
Zoiezo, PUA gaat meer over seks krijgen dan over daten, dat zeggen die boeken ook
ik heb niet alles gelezen ofzoiets. en weet niet waar jij het vandaan hebt. maar wat mij het meest is bijgebleven dat seks nodig is voor een relatie, of nodig is voor grote kansen op een relatie.
"De kerk" niet het menselijk natuurlijke gedrag is het die seks voor het huwelijk verbied.
de meeste kans op gelukkig trouwen of bij elkaar blijven komt pas na een goede game, en seks.
(voor de gemiddelde vrouw zonder andere indicaties dat het anders zou moeten gaan is dat het beste game-plan. een purity ring is zoiets wat het game-plan wel zal veranderen)
en ze hebben het er juist over dat "met een goede solid game" je meer kan krijgen dan alleen seks.
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-03-2011 08:17:09 ]