abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94699062
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En wat als je dan eens over die angst heenzette en gewoon meepraat ??
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet :P
pi_94699076
quote:
Dan ga jij nooit uit denk ik.

Het kan natuurlijk wel, maar als K_W duidelijk in gesprek is met Rich en verder ook niet om zich heen kijkt voor vrouwelijk contact, en daar ook niet open voor staat, dan zullen niet veel vrouwen zich daar tussen willen mengen. Maar het kan wel, dat is waar.
pi_94699080
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
angst
En dat is het hele probleem. Daar moeten ze zich overheen zetten.
pi_94699091
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet :P
Nu draai je weer door. Ik ben het met je eens dat vrouwen eerder naar K_W gaan dan naar jou, maar je kan ook ergens anders afspreken. Waar het rustig is.
pi_94699100
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het je toch al zo vaak is overkomen, wat maakt die ene keer extra dan uit?

Je zoekt gewoon excusen, en dat snap ik wel, maar realiseer je dat het ook een hele positieve ervaring kan zijn als je hem ontmoet. Dan is er ten minste iemand die kan zien waar het probleem ligt, of die je gewoon kan steunen.
Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).
pi_94699108
quote:
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:00:37 #157
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94699110
Zoiezo, dat meisjes gewoon zomaar aan onze tafel komt zitten ofzo, dat hoef niet perse te gebeuren.

Ik ben zelfverzekerd over mijn uiterlijk en charmes enzo, maar ik ben geen superman ofzo. Ik denk niet dat overal meisjes zijn die mijn kinderen willen krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94699117
quote:
Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).
Weer een dom excuus, want je weet best dat K_W je dat niet zal zeggen.
pi_94699126
quote:

[..]

quote:

[..]

Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
pi_94699141
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:01:55 #161
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94699143
Kijk, je moet het zelf weten, Rich. Je weet me te bereiken via DM of PM. Dan geef ik je mijn contact gegevens als je het wilt uitproberen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94699164
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.
Ron Paul 2012
pi_94699167
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
Inderdaad, dat dus.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:03:06 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94699182
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat snap ik zelf ook niet, want toen ik mezelf nog niet als alpha beschouwde, ging ik juist met alpha mannen om.
pi_94699191
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.
Hehehe :D dat is waar.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:03:31 #166
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94699196
In ieder geval, ik ga slapen mensen. Spreek jullie morgen.
pi_94699204
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

[..]

Gaat wel om uiterlijk. Je wilt toch geen lelijke vrouw/man versieren?
pi_94699207
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

En dat is het hele probleem. Daar moeten ze zich overheen zetten.
Dat denk ik dus ook , door de angst praten ze de irreele dingen zichzelf aan en dat maakt het juist groter om de stap te maken.
Laten zich merendeel door de angst leiden, maar angst is er om overwonnen te worden.
pi_94699217
quote:
Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.

Dus of jij zet zelf concrete stappen om je angst te overwinnen met meiden, of je probeert het dmv een goed gesprek met K_W.
pi_94699251
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.

Dus of jij zet zelf concrete stappen om je angst te overwinnen met meiden, of je probeert het dmv een goed gesprek met K_W.
Jammer dat ik niet met jou zou kunnen oefenen, dat ik een toneel stuk ga spelen ofzo als versierpoging :D

Ik denk dat dit wel zou helpen. Eerst ga ik me gigantisch voor lul voelen staan maar na 10 keer zou het beter moeten gaan.

Ik ben ook niet echt bang voor jou ik weet dat ik je kan vertrouwen :P
pi_94699311
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Ron Paul 2012
pi_94699343
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Nein :P Ik zie Strawberry meer als een soort vertrouwenspersoon. Voor mij bestaat er maar 1 meid op de wereld en ze weet wie dat is he :P Ik hou van strawberry maar op een andere manier.
pi_94699348
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?
pi_94699363
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?
Nee, ik heb een bloedhekel aan telefoongesprekken.
Ron Paul 2012
pi_94699364
Je vertrouwt K_W ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')