Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitzietquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als je dan eens over die angst heenzette en gewoon meepraat ??
Het kan natuurlijk wel, maar als K_W duidelijk in gesprek is met Rich en verder ook niet om zich heen kijkt voor vrouwelijk contact, en daar ook niet open voor staat, dan zullen niet veel vrouwen zich daar tussen willen mengen. Maar het kan wel, dat is waar.quote:Dan ga jij nooit uit denk ik.
Nu draai je weer door. Ik ben het met je eens dat vrouwen eerder naar K_W gaan dan naar jou, maar je kan ook ergens anders afspreken. Waar het rustig is.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het je toch al zo vaak is overkomen, wat maakt die ene keer extra dan uit?
Je zoekt gewoon excusen, en dat snap ik wel, maar realiseer je dat het ook een hele positieve ervaring kan zijn als je hem ontmoet. Dan is er ten minste iemand die kan zien waar het probleem ligt, of die je gewoon kan steunen.
Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.quote:Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Weer een dom excuus, want je weet best dat K_W je dat niet zal zeggen.quote:Hij zal extra op mijn uiterlijk letten en ik kan het niet nog eens aan als er gezegd wordt dat het aan mijn uiterlijk ligt (amsterdamse ervaring met die meid staat nog vers in het geheugen).
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut want ze zijn duidelijk geïnteresseerd in mijn vriend, want hij ziet er echt goed uit. Dames versieren je alleen als je er als een alpha man uitziet
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat K_W niet ontmoeten om meteen vrouwen te gaan versieren.
Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Inderdaad, dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
Dat snap ik zelf ook niet, want toen ik mezelf nog niet als alpha beschouwde, ging ik juist met alpha mannen om.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Hehehequote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je voelt je altijd kut. Wat maakt dit dan weer uit.
Gaat wel om uiterlijk. Je wilt toch geen lelijke vrouw/man versieren?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Dan vergeet je een heel belangrijk iets, versieren heb te maken met gesprek aangaan, mensen vleien, laten zien dat je interesse hebt, en niet met hoe je eruit ziet.
Dat denk ik dus ook , door de angst praten ze de irreele dingen zichzelf aan en dat maakt het juist groter om de stap te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat is het hele probleem. Daar moeten ze zich overheen zetten.
Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.quote:Dat weet ik, maar ik voel me gewoon kut in de buurt van een een sociaal vaardige alpha man vol zelfvertrouwen. Dat snapt een vrouw niet.
Jammer dat ik niet met jou zou kunnen oefenen, dat ik een toneel stuk ga spelen ofzo als versierpogingquote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan voel je je maar even kut, maar jij weet ook wel dat het kan helpen. En dat het waarschijnlijk een van de weinige dingen is dat nog kan helpen op dit moment. Deze reeks is wel leuk en zo, maar het helpt jou niet veel verder blijkt. En het heeft je angsten en onzekerheden duidelijk nog niet weggenomen.
Dus of jij zet zelf concrete stappen om je angst te overwinnen met meiden, of je probeert het dmv een goed gesprek met K_W.
Neinquote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Deze hele reeks is gewoon een stiekeme hosselpoging van Richard om met Strawberry te daten. Ik heb het al lang door. Hij heeft haar nummer al, haar foto's, ze hebben al gebeld. Jaja.
Nee, ik heb een bloedhekel aan telefoongesprekken.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij haar nummer heeft, doet hij het erg goed. Ben je nu jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |