quote:Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord
Waarom klink jij altijd sarcastisch....quote:Doe dan ook niet lullig. Dit is heel erg moeilijk voor Richard om erover te praten en dan kom jij er zo tussen vallen.
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.quote:Ja volgende week ga ik weer een poging wagen, ergens in een bar in Utrecht
Ik zal dan weer live verslag doen. En ik hoop dat iemand me kan pushen om een missie te beginnen zoals MLiG beschreef![]()
Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom klink jij altijd sarcastisch....
Hahha je wilt me weg hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.
Vertoon je pas weer in dit topic als het is gelukt.
Nee ik denk het niet. Ik weet al bepaalde dingen over hem die me niet zo aanstaan.quote:Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
Kuuuut.... Groningen?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Jij denkt dat het niet mogelijk is om online sarcastisch te zijn?quote:Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme.
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.quote:Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.
Ik vraag namelijk aan lelijke vrouwen (bijv. klasgenoten) waar ik TOTAAL niks in zie allerlei dingen, pure interesse in andere mensen.
MLiG ik hoop dat je zaterdag online bent en dat je een missie voor me kan verzinnenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.
, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)
en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.
, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)
en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.
4 meisjes aanspreken behoort geen onmogelijke opgave te zijn. Het maakt niet eens uit of je faalt, als je het maar probeert. Als je nog nooit een meisje hebt aangesproken kan je ook niet weten of je succesvol bent bij meisjes, want een normaal uitziend persoon zal eerder initiatief moeten tonen, helemaal als jongen. Dan val je pas op.quote:Hahha je wilt me weg hebben en liever nooit meer terug zien vandaar ook die onmogelijke opgave
Hoe kan je nou zeggen dat ik er 4 moet aanspreken als het me slechts 1 keer is gelukt in 12 jaar om er eentje aan te spreken.
Hoeft niet, maar het is aannemelijker van wel. Mij maakt het ook niet uit eigelijk, probeerde gewoon OT te zijn.quote:Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.
Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ookquote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom klink jij altijd sarcastisch....
Oh dat vind ik een mooie en stoere vrouwquote:
Oh nee ik bedoelde iwannabehigh.quote:Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ook
voor de meeste kans, kan je in wat hij tot dan toe wist in die situatie en over aardbei, het beste niet zo direct zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.
Dat was dus VH1 Pick Up Artist. PUA.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was trouwens ooit zo'n MTV programma...ook iets van nerds die hulp kregen met versieren. Aan het eind waren ze een stuk zelfverzekerder en succesvoller bij de vrouwen. Een van de opdrachten die ze altijd kregen was dat ze willekeurig vrouwen moesten aanspreken. Is wat lef voor nodig, maar een goede leermethode.
Mooi is ze wel vind ik, en stoer ook wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat vind ik een mooie en stoere vrouw![]()
Maar heel moeilijk te versieren volgens mij om ontopic te blijven
Ik ga niet zo vaak naar kroegen, maar als je contact met me neemt dan wil ik je best komen opzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik Keep_walking volgende week ga tegenkomen in een kroeg.
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak naar kroegen, maar als je contact met me neemt dan wil ik je best komen opzoeken.
Of je kan gewoon direct zijn en als je merkt dat ze geen interesse heeft, doorgaan naar een andere.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor de meeste kans, kan je in wat hij tot dan toe wist in die situatie en over aardbei, het beste niet zo direct zijn.
Vandaar dat je vrienden hebt die op nijlpaarden lijken, I see.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijn
Ik als ik heel eerlijk ben , word ook meestal versierd. Of ik flirt zonder dat ik het door heb dat kan ook, want dat is bij meiden vaak toch 2e natuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi is ze wel vind ik, en stoer ook wel ja.
Geen idee, ik word meestal versierd.
Maar ik ben heel lief en vriendelijk enzo. Wat versta jij onder alpha man eigenlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf, ik ben bang voor jou. Ik voel me al snel minderwaardig als je echt een alpha man blijkt te zijn
Dat was meer een vriend van mijn vriend die toevallig mee ging. Bovendien voel ik me bij hen ook minderwaardig.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrienden hebt die op nijlpaarden lijken, I see.
oke dan is de missie : doe iets!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
MLiG ik hoop dat je zaterdag online bent en dat je een missie voor me kan verzinnenals ik een situatie beschrijf waar ik me in bevind
Ah zo. Maar ik begrijp het wel hoor. K_W ziet er beter uit en dan voel je je minderwaardig/nog onzekerder. Best jammer eigenlijk aangezien je jezelf zo kleineert.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat was meer een vriend van mijn vriend die toevallig mee ging.
Ja maar het zou fijn zijn als je online zou zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan is de missie : doe iets!
verder hangt wat de meeste kans zal geven van de situatie af, en is dus moeilijk te zeggen he.
De meesten vrienden van mij zijn ook Alpha man alleen stonden ze niet op die foto afgebeeld. Ze waren al weer druk bezig bij de dames. De meiden versieren mijn alpha vrienden meestal.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah zo. Maar ik begrijp het wel hoor. K_W ziet er beter uit en dan voel je je minderwaardig/nog onzekerder. Best jammer eigenlijk aangezien je jezelf zo kleineert.
Heel interessant.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik als ik heel eerlijk ben , word ook meestal versierd. Of ik flirt zonder dat ik het door heb dat kan ook, want dat is bij meiden vaak toch 2e natuur.
Ergens zou ik het heel moeilijk vinden een jongen te versieren omdat het meestal juist voor mij gedaan word.
Ja dat krijg je met K_W ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De meesten vrienden van mij zijn ook Alpha man alleen stonden ze niet op die foto afgebeeld. Ze waren al weer druk bezig bij de dames. De meiden versieren mijn alpha vrienden meestal.
En wij (de lelijke gasten) blijven dan alleen achter en gaan wat bier drinken en ouwehoeren.
Nee, niet echt, want ik hoef niet met veel meisjes te ouwe hoeren. Zoiezo in kroegen en discotheken zit ik niet echt constant meisjes te versieren ofzo. Ik kan gewoon rustig een diep gesprek hebben terwijl ik whiskey drink.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel interessant.
[..]
Ja dat krijg je met K_W ook.
Alsof die hem alleen achter laat. K_W heeft al een vriendin dus die gaat sowieso niemand versieren.quote:Ja dat krijg je met K_W ook.
K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof die hem alleen achter laat. K_W heeft al een vriendin dus die gaat sowieso niemand versieren.
Maar kijk, dat bedoel ik dus. Ik ga echt niet op een manier gedragen die je minderwaardig gaat laten voelen. Ik ga niet tien meisjes aanspreken en met iedereen dansen en laten zien dat ik grote ballen heb. Ik ben chill, blijf chill, en zal gewoon een biertje met je drinken en verder kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
En daarom durf ik hem ook niet te ontmoeten inderdaad. Ik ben gewoon bang voor hem omdat hij ook van mijn problemen af weet en omdat hij alpha man is.
Ik heb nog nooit iemand in het echt ontmoet die van mijn BDD af weet.
Maar even concreet: wat zou er kunnen gebeuren wat zo erg is?quote:En daarom durf ik hem ook niet te ontmoeten inderdaad. Ik ben gewoon bang voor hem omdat hij ook van mijn problemen af weet en omdat hij alpha man is.
Ik heb nog nooit iemand in het echt ontmoet die van mijn BDD af weet.
Dus zowel mijn vrienden als op mijn werk weten ze echt niks af van mijn problemen.
Alleen als hij daar voor open staat. Als hij gewoon chill met Rich een biertje drinkt verwacht ik dat niet eerlijk gezegd.quote:K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
K_W hoeft niemand te versieren, ze komen wel naar hem toe.
Dan ga jij nooit uit denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als hij daar voor open staat. Als hij gewoon chill met Rich een biertje drinkt verwacht ik dat niet eerlijk gezegd.
Is ook wel zo. Spreek dan gewoon ergens anders af, niet in een kroeg of zo maar gewoon ergens anders.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen(dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
Stel we gaan gewoon ergens poolen voor een uurtje en kan jij dan verder alleen in een kroeg gaan drinken. Dan loop je dat risico niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen(dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
En wat als je dan eens over die angst heenzette en gewoon meepraat ??quote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als het je toch al zo vaak is overkomen, wat maakt die ene keer extra dan uit?quote:Ook daar ben ik bang voor dat er opeens hele leuke dames bij ons aan tafel schuiven ofzo en dan zit ik daar weer alleen (dit is me al heel vaak overkomen! dat er dames bij een vriend en mij aanschuiven en dat ik LETTERLIJK word genegeerd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |