abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94698029
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar het topic gaat over versieren en niet over zelfmoord

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 00:26:49 ]
pi_94698032
quote:
Doe dan ook niet lullig. Dit is heel erg moeilijk voor Richard om erover te praten en dan kom jij er zo tussen vallen.
Waarom klink jij altijd sarcastisch....
  maandag 28 maart 2011 @ 00:27:08 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94698067
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:

Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94698082
quote:
Ja volgende week ga ik weer een poging wagen, ergens in een bar in Utrecht :D

Ik zal dan weer live verslag doen. En ik hoop dat iemand me kan pushen om een missie te beginnen zoals MLiG beschreef :D
Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.

Vertoon je pas weer in dit topic als het is gelukt.
pi_94698110
quote:
OT:

Vandaag trouwens een soort van versierpoging van een jongen bij mij. Hij wilde maar al te graag weten welke films ik nog niet had gezien. Mja, geen concrete vraag omdat ik de boot een beetje afhield.
Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.

Ik vraag namelijk aan lelijke vrouwen (bijv. klasgenoten) waar ik TOTAAL niks in zie allerlei dingen, pure interesse in andere mensen.

quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme. ^O^
pi_94698111
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je missie: spreek 4 meisjes aan die avond en probeer een gesprek met ze te voeren.

Vertoon je pas weer in dit topic als het is gelukt.
Hahha je wilt me weg hebben :P en liever nooit meer terug zien vandaar ook die onmogelijke opgave :P

Hoe kan je nou zeggen dat ik er 4 moet aanspreken als het me slechts 1 keer is gelukt in 12 jaar om er eentje aan te spreken.
pi_94698123
quote:
Was die jongen wel je type? Had je hem toegelaten, als je zelfverzekerder was geweest?
Nee ik denk het niet. Ik weet al bepaalde dingen over hem die me niet zo aanstaan.

Het is wel een knappe jongen maar daardoor zou ik het dus niet overwegen.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:29:24 #108
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_94698149
quote:
OT:

Kuuuut.... Groningen?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_94698159
quote:
Ik vind het knap van je dat je dat zo via de computer kan zien. Echt. En dit is geen sarcasme.
Jij denkt dat het niet mogelijk is om online sarcastisch te zijn?

Dat zegt meer over jou ben ik bang.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:30:24 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94698179
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.

, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)

en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
  maandag 28 maart 2011 @ 00:30:40 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94698188
Maar persoonlijk vond ik die opmerking niet erg als het sarcastisch was. Richard_prf mag best beseffen dat we liever niet willen praten over hoe hij zelfmoord zou plegen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94698200
ja het was sarcastisch.
pi_94698217
quote:
Dus als ik aan jou vraag van welke films jij houdt, wil ik je meteen versieren.

Ik vraag namelijk aan lelijke vrouwen (bijv. klasgenoten) waar ik TOTAAL niks in zie allerlei dingen, pure interesse in andere mensen.

Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.
pi_94698225
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hij deed het fout omdat vragen welke films "je nog niet gezien had" wel een erg persoonlijke vraag is die als een soort versierpoging kan worden beschouwt.
je werkte bij een bioscoop, een legitimere vraag zou zijn geweest " wat zijn goede films volgens de folder" of wat dan ook.

, omdat jij nog niet genoeg over hem wist. en je was daarom ook nog niet geinteresseerd. (eerste wat moet gebeuren)

en je had ook nog niet over jezelf vertelt(tweede, dat het niet lijkt dat hij alleen op je valt, maar ook op je 'innerlijk')
MLiG ik hoop dat je zaterdag online bent en dat je een missie voor me kan verzinnen :D als ik een situatie beschrijf waar ik me in bevind :P
  maandag 28 maart 2011 @ 00:32:12 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94698243
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.
pi_94698261
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, het ging er specifiek om welke films ik nog niet had gezien. Een logischere vraag is welke films ik al wel heb gezien, tenzij hij me wilde uitvragen. Je hoeft niet elke post van mij proberen af te kraken hoor.
Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.
pi_94698269
quote:
Hahha je wilt me weg hebben en liever nooit meer terug zien vandaar ook die onmogelijke opgave

Hoe kan je nou zeggen dat ik er 4 moet aanspreken als het me slechts 1 keer is gelukt in 12 jaar om er eentje aan te spreken.
4 meisjes aanspreken behoort geen onmogelijke opgave te zijn. Het maakt niet eens uit of je faalt, als je het maar probeert. Als je nog nooit een meisje hebt aangesproken kan je ook niet weten of je succesvol bent bij meisjes, want een normaal uitziend persoon zal eerder initiatief moeten tonen, helemaal als jongen. Dan val je pas op.
pi_94698305
quote:
Haha ik probeer je niet expres af te kraken. Ik wil je alleen duidelijk maken dat hij het (misschien) niet eens bedoelde als versierpoging. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.
Hoeft niet, maar het is aannemelijker van wel. Mij maakt het ook niet uit eigelijk, probeerde gewoon OT te zijn.
pi_94698333
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ook :Y
pi_94698387
quote:
Oh dat vind ik een mooie en stoere vrouw O+
Maar heel moeilijk te versieren volgens mij om ontopic te blijven :Y
pi_94698416
Er was trouwens ooit zo'n MTV programma...ook iets van nerds die hulp kregen met versieren. Aan het eind waren ze een stuk zelfverzekerder en succesvoller bij de vrouwen. Een van de opdrachten die ze altijd kregen was dat ze willekeurig vrouwen moesten aanspreken. Is wat lef voor nodig, maar een goede leermethode.
pi_94698418
Ik heb het gevoel dat ik Keep_walking volgende week ga tegenkomen in een kroeg.
pi_94698431
quote:
Als dat over mijn opmerking was , ben iemand die zelf nogal droog en sarcastisch kan overkomen. Zo ben ik in het echie ook
Oh nee ik bedoelde iwannabehigh. :)
  maandag 28 maart 2011 @ 00:37:08 #124
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94698437
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Direct zijn kan ook geen kwaad, hoor.
voor de meeste kans, kan je in wat hij tot dan toe wist in die situatie en over aardbei, het beste niet zo direct zijn.
  maandag 28 maart 2011 @ 00:37:23 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94698446
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was trouwens ooit zo'n MTV programma...ook iets van nerds die hulp kregen met versieren. Aan het eind waren ze een stuk zelfverzekerder en succesvoller bij de vrouwen. Een van de opdrachten die ze altijd kregen was dat ze willekeurig vrouwen moesten aanspreken. Is wat lef voor nodig, maar een goede leermethode.
Dat was dus VH1 Pick Up Artist. PUA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')