Reclame maken voor hun handel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Om hun musical te pluggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Die zijn ook nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh ik zag alleen maar de standaard fragmenten
Ach, er is weer reclame gemaakt, daar ging het om.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg helemaal nergens op. Kees Prins heeft twee keer ja gezegd. Michiel Romeijn 3 keer en Herman Koch zei ook nog andere woordjes die ik ben vergeten.
Ah die idioot ja. Die zouden ze meteen moeten mummificeren en tentoonstellen op de Dam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Op de redactie van VI werkte ook een man die fan was van Jiskefet en iedere ochtend binnenkwam met 'Goeiesmorgens!'. Toen sprak mijn avatar de legendarische woorden 'Nog een keer goeiesmorgens en ik gooi je met een stenen asbak voor je harses'
quote:Nicolette Kluijver is tafeldame. Gasten o.a.:
-Internetondernemer Joost Zuurbier. Hij maakte van het nietige eilandengroepje Tokelau een grootmacht op het internet. Zuurbier gebruikt namelijk de '.tk' extensie van de eilanden om gratis domeinnamen voor websites weg te geven. En dat levert hem jaarlijks een miljoenenomzet op.
-Muziek is er van Little Trouble Kids, de favoriete band van de Belgische rockers van Triggerfinger.
Hetzelfde geniaal systeem, tegenwoordig wordt je er niet echt meer serieus meer mee genomen.quote:
Goh, ik had het gister voor de uitzending al gezegd: wtf doen de Jiskefet-heren in DWDD als ze toch eigenlijk niets te melden hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg helemaal nergens op. Kees Prins heeft twee keer ja gezegd. Michiel Romeijn 3 keer en Herman Koch zei ook nog andere woordjes die ik ben vergeten.
Een van hen, ik ben ff kwijt wie, wees er nog fijntjes op dat er nog wel wat ruimte zit in het aantal voor$tellingen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:45 schreef pberends het volgende:
Willen ze zo graag nog 5 veren in hun reet geduwd krijgen met allerlei achterhaalde oude fragmenten die geile Matthijs wil laten zien? What's the point...
Ze zijn een parodie op zichzelf gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een van hen, ik ben ff kwijt wie, wees er nog fijntjes op dat er nog wel wat ruimte zit in het aantal voor$tellingen...
Daar hebben we Youtube voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Aan de andere kant: Er is altijd ruimte voor een aantal tijdloze fragmentjes. Ben je toch weer 10 minuten van de straat.
Nou ja... Ze ziet er niet bezopen uit, maar het is ook ze-ker geen Yolanthe of Sylvie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Krantenman het volgende:
Ik hoop dat Nicolette er weer eens goed uitziet. De laatste keren zag ze er altijd uit alsof ze teveel gezopen had, om eerlijk te zijn.
Vond ik wel. Sowieso veel beter dan Jiskefet die gastquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Najib was (in dit stukje) alvast niet grappig.
Ik vond Herman Finkers ("Anna, was kosten die Condome!!!") dan veel beter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef msnk het volgende:
Vond ik wel. Sowieso veel beter dan Jiskefet die gast
Ons Natuurkundige wonderquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze kerel heeft z'n stem niet mee!
Wel zijn verstandquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze kerel heeft z'n stem niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |