Vergeet de spelvout nietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat mierenneuken, er staat: china/japan
China heeft het grootste aantal inwoners van de hele wereld. Daar woonden, volgens een telling in 2007, 1.321.851.888 mensen. Er is berekend dat in 2035 India waarschijnlijk de meeste inwoners zal hebben. India had volgens een telling in 2007 1.129.866.155 inwoners, China en India zijn ook de enige 2 landen met meer dan 1 miljard inwoners.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was china en zijn ze van af gestapt ja. Sowieso heeft India al véél meer inwoners ondertussen.
Zeiksnorquote:
Graag gedaan, je hebt er vast gepast van genotenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
Dag vriendjes!
Dag MissB
had je nog niet (genoeg) bedankt voor je heerlijke verjaardagscadeau (PeuRac ook trouwens).
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
Dag vriendjes!
Dag MissB
had je nog niet (genoeg) bedankt voor je heerlijke verjaardagscadeau (PeuRac ook trouwens).
En als wij iets niet hebben...quote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
'Genot van het opvoeden' heeft wel een hoog Viva-gehalte hoor.
Sarcasmquote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
'Genot van het opvoeden' heeft wel een hoog Viva-gehalte hoor.
Ik ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Tosti-apparaat heb ik overigens ook niet. True story.
Wat een falende moeders hiero zegquote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Tosti-apparaat heb ik overigens ook niet. True story.
Die avond en op ENERGY.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt er vast gepast van genoten
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik deed niet eens wat
Peu z'n schuld
Nice, Energy was stom, ik had geen kaarten, bleek achteraf dat ik er gratis heen had gekund omdat ik bij de Jaarbeurs werktequote:
Ja daar kun je soms een tijdje last van hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gisteren kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog pijn
Mijn kwaliteiten als ouder zitten niet in een apparaat waarmee je boterhammetjes warm maakt, mafcase.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een falende moeders hiero zeg![]()
Wij hebben hier dan weliswaar al 25 jaar dezelfde, maar toch, het is er een.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gisteren kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog pijn
Je wilt anders niet weten hoe blij dit jochie wordt van opgewarmde boterhammetjesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kwaliteiten als ouder zitten niet in een apparaat waarmee je boterhammetjes warm maakt, mafcase.
Q-Night! En daarna Deep Green waarschijnlijk... zet hem vast in je agenda; 4 juni.quote:
Oh ja, we zijn toch allemaal klonen van elkaar hequote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach een pot nat, jullie allemaal.
Klopt: wil ik niet weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt anders niet weten hoe blij dit jochie wordt van opgewarmde boterhammetjes
Verkeerd gelegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar dan ben jij het dus ookquote:
Eh watte?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Q-Night! En daarna Deep Green waarschijnlijk... zet hem vast in je agenda; 4 juni.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn toch allemaal klonen van elkaar he
Oh ja joh? Was wel leuk, maar minder dan hardstylefeestjes vond ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, Energy was stom, ik had geen kaarten, bleek achteraf dat ik er gratis heen had gekund omdat ik bij de Jaarbeurs werkte![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg maar op 1 moment kramp in mn kuiten ...
Als je de bovenkant van de keukenkastjes afstoft he? Heb t ook altijd hoor, balen man.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg maar op 1 moment kramp in mn kuiten ...
ik vond t vorig jaar ook al wat tegenvallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja joh? Was wel leuk, maar minder dan hardstylefeestjes vond ik.
Je nek/schouders?quote:
Hoefde niet, liepen door tot aan t plafond, hier ookquote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je de bovenkant van de keukenkastjes afstoft he? Heb t ook altijd hoor, balen man.
Waar bewaar je dan je oude sok met geld?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoefde niet, liepen door tot aan t plafond, hier ook
Afscheidsfeestje (legaal). Heb al een mooie locatie op het oog, deze week es even kijken of ik dat kan regelen...quote:
www.abnamro.nl ik had geen sokken meer over om te dragenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar bewaar je dan je oude sok met geld?
Ah coolquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje (legaal). Heb al een mooie locatie op het oog, deze week es even kijken of ik dat kan regelen...
Houd je wel op de hoogte.
Hoe is het met jou, meisje?
aah dm stuk, heb ik meestal niet zo'n last van. Of ik krijg nooit DM'squote:
Oh noes, waai not?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah cool
and you don't wanna know
Weltrustequote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed ook. Morgen dansen.
Welterusten lieve mensen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Uhuh en uhuh.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh noes, waai not?
Is het zo erg? Of wil je het liever niet kwijt?
quote:
thanks babequote:
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat ik over dat ene droom
She called me babe!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
She called me babe!
Brazilliaansen kunnen trouwens totaal niet dansen.Althans, die van gisteren niet.
hmm, toch liever iets andersquote:Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?
Enjoy!
Hoevaak verhuis jij?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, toch liever iets anders![]()
Een buurmeisje na er 3 jaar gewoond te hebben pas afgelopen vrijdag leren kennen, ben 2 weken terug wegverhuisd![]()
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.quote:
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoevaak verhuis jij?Of was dat nog die ene keer? Een Utrechtse dus? Is ze lekker?
En rijk? En what about your plans to go overseas?
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Dat is nasty, echt sneue mensen die dat doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Precies! Ik verwachtte een enorm danstalent waar ik iets van kon leren, maar dat bleek dus anders. Muziek was Westers ("trance"/"house", maar ZEKER geen goeie techno die ik had verwacht, al stond ik heerlijk los te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?
En dat laatste is niet tof, bedrugsd worden is een ding, maar niet stiekem
Ah so.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.
Geen Utrechtse van oorsprong (R'dam) is erg lekker, niet rijk, maar dezelfde plannen als ik
en die plannen gaan goed, deze week vliegt iemand van Google naar A'dam om mij te meeten voor de 3e ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah so.
Rotterdam, waarom? Rotterdams accent bij een vrouw is sexy!
Mooi dat ze dezelfde plannen heeft. Wow, ga je voor Google werken? En waar zou dat zijn?
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
Met carnaval was ik in Maastricht (oh ja, nog ff fotootje uploaden) lekker aan de space en toen ik terugkwam bij mijn auto was mijn achterruit ingeslagen.RukkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja! Alcoholquote:
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja! Alcohol
Denk je dat ik dat kan claimen bij de verzekering?
Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoekquote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.
Ik hou niet van Rotterdam, gelukkig zij zelf ook nietmaar goed, buiten die 4u die we vrijdag hebben zitten ouwehoeren, weet ik ook niet zoveel van dr
buiten dan dat we beide bij Google aan t solliciteren waren, ik voor een baan, zij voor een stage van een jaar
(wel andere functies gelukkig
)
Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...
Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoek).
Wow, toeval of niet? En voormalig buurmeisje En zelfde bedrijf?! Google staat heel hoog aangeschreven als werkgever. Vet man, hoop dat het lukt.
Ik heb deze week hier in Rio een meeting met de manager van heel Latijns-Amerika over de functie in -hopelijk- Bogota. Moet snel es gaan gebeuren. Er is een hoop werk te doen hier. Maar ook met mijn plan loopt het nu dus gesmeerd.
Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn.
Zal aangifte doen (heb foto's gemaakt) als ik terugben.
Hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...
[ afbeelding ]
Ja was een gaaf avondje.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.
Aangifte zal ook alleen voor de statistieken zijn, krijg je met een week een brief dat de zaak gesloten is wegens gebrek aan bewijsJoh, je meent het
[..]
Hahatof!
Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.
Ik hoop ook heel erg dat het lukt, maar die 1e twee rondes vloog ik doorheen. Maandag kreeg ik de vacature voor t eerst te zien. Ik zal uitkijken naar goede feesten daar (al schijnt dat dan weer flink tegen te vallen in Dublin).
Echt spannend dat project van jou, als wanneer dat lukt kom ik jou ook opzoeken, die regio staat hoog op mijn verlanglijstje. Al een idee wanneer je er permanent heen wilt?
Laat maar ff weten, Dublin is dichtbijquote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.
Ik hoop dat het in juli gaat zijn. Heb ervoor nog teveel te doen en wil mijn afscheidsfeestje geven op 4 juni dus. Deep Green, mooie locatie, wordt vet. En wordt niet permanent, maar ongeveer 1,5-2 jaar. Ff goed cashen en dan een mooi huis kopen met knuffelmeisje
Truste!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat maar ff weten, Dublin is dichtbijMijn plan is 2-5jr, ook met de intentie snel te stijgen en wat leuks te kunnen kopen. Al zat dat niet te vergelijken zijn met jouw niveau van inkomen vermoed ik
Of ik tzt iemand heb of nog alleen, dat merk ik dan wel.
Nu ga ik echt slapen, om 8u gaat de wekker weer.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer
Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof
Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de busGoed weekend na wij dachten
Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:53 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Tering, wat een drukte in de treinVolgens mij had de NS weer problemen. But, what's new?
Bij lange na niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.
Klinkt alsof het tijd is voor vakantie.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q !
Ik ook.Veel te druk geweest de afgelopen weken.
![]()
Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:08 schreef Samzz het volgende:
Heb jij trouwens iets gemerkt van die aardbeving/tsunami in Japan, Godt?
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.
Als ze op magische wijze opeens Cambodja en Japan dichterbij elkaar hadden gelegd wel ja.quote:
In Indonesië merkten ze ook de gevolgen. Maar Cambodja zal wel teveel landinwaarts liggen of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze op magische wijze opeens Cambodja en Japan dichterbij elkaar hadden gelegd wel ja.
Maar dat had dan ook met Nederland kunnen gebeuren.
Ik denk trouwens dat het helemaal geen echte aardbeving was. Het was tegelijk met mijn half Japanse love interest. De aarde beefde gewoon even op zijn grondvesten van dit moois en dan vooral haar Japanse kant.
Die liggen dan ook aan de pacific net als amerika.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Indonesië merkten ze ook de gevolgen. Maar Cambodja zal wel teveel landinwaarts liggen of zo.
De waarheid is de waaheid. Lamé of niet. Dat is ook erg subjectief.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zag het. En die laatste opmerking is wel heel lame he, dat zij de aarde deed schudden, jezus
En dit was nog maar 1 avond.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:38 schreef Samzz het volgende:
Ja, de waarheid is idd dat zij de aarde deed schudden en 10000 doden op dr geweten heeft
Liefde doet rare dingen met mensen
Natuurlijk bestaat dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:44 schreef Samzz het volgende:
Liefde op 't eerste gezicht bestaat dus toch?
Waarom moet je er in geloven. Misschien overkomt het je nooit misschien wel. Op voorhand uitsluiten lijkt me in elk geval de minst prettige optie van allemaal.quote:
Ik denk niet dat 't bestaat. Liefde moet groeien. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een blik straalverliefd was.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet je er in geloven. Misschien overkomt het je nooit misschien wel. Op voorhand uitsluiten lijkt me in elk geval de minst prettige optie van allemaal.
Positieve gedachtes geven veel meer voldoening.
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, de vent naast me moet per se 't licht aan hebben... Ik wil het donker
Dat jij dingen niet meemaakt betekend niet dat het niet bestaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 't bestaat. Liefde moet groeien. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een blik straalverliefd was.
Dat kan ie sowieso niet, want die is bedekt met een sjaalquote:Op maandag 14 maart 2011 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.
Hij wil licht niet een zwart gat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.
Dan heeft 'ie geen hele beste maandagochtend nu.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ie sowieso niet, want die is bedekt met een sjaal
Ik zeg dat ik er niet in geloof en dat 't voor mij niet bestaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij dingen niet meemaakt betekend niet dat het niet bestaat.
Ik zeg ook niet dat het je gaat gebeuren of mij maar ik sluit het niet uit.
Als zijn geluk samenhangt met 't al dan niet begluren van m'n decollete, dan heeft ie een kutlevenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie geen hele beste maandagochtend nu.
Dat begreep ik de eerse keer ook al daarom maakte ik de oorspronkelijke opmerking al. Waarom deze cirkel nog een keer dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet in geloof en dat 't voor mij niet bestaat.
Alleen om aan te geven dat ik toch niet van gedachten veranderquote:Op maandag 14 maart 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat begreep ik de eerse keer ook al daarom maakte ik de oorspronkelijke opmerking al. Waarom deze cirkel nog een keer dan?
Het is je goed recht om er een gesloten houding bij in te nemen. Dan nog was de cirkel niet relevant aangezien ik de opmerking reeds had geplaatst en we weer op hetzelfde punt uit kwamenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen om aan te geven dat ik toch niet van gedachten verander
Dan is het nu klaar, lijkt mequote:Op maandag 14 maart 2011 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is je goed recht om er een gesloten houding bij in te nemen. Dan nog was de cirkel niet relevant aangezien ik de opmerking reeds had geplaatst en we weer op hetzelfde punt uit kwamen
Het zou dus zomaar iemand van hier kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Als zijn geluk samenhangt met 't al dan niet begluren van m'n decollete, dan heeft ie een kutleven
Het was een oudere man met zwart/grijze krulletjesquote:Op maandag 14 maart 2011 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou dus zomaar iemand van hier kunnen zijn.
Mijn krullen zijn nog niet grijs, dus ik was 't niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
Het was een oudere man met zwart/grijze krulletjes
Ik neem aan dat jij ook nog niet kalend bent?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn krullen zijn nog niet grijs, dus ik was 't niet.
Nee, dat al helemaal niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:24 schreef Samzz het volgende:
Ik neem aan dat jij ook nog niet kalend bent?
Of het was een vermomming
Ik had t gezien op facebook, erg tof!quote:Op maandag 14 maart 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer
Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof
Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de busGoed weekend na wij dachten
Goedemorgen!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Samzz het volgende:
Het is wel echt een trieste maandag, dikke mist.
Struikrover?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het is een trieste maandag want stond 30 minuten in de file, tijd proberen in te halen op de A12 waar ik vervolgens weer vol in de remmen mocht voor een struikrover. En dan is het nog mistig en zijn er mensen die al hun mistlampen menen te gebruiken bij 500m of minder zicht![]()
Is het al weekend?
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.quote:
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
Als je definitie van bijna vijf dagen beslaat, dan wel.
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.
Wat fijn voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.
Struikrover = flitser gok ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Struikrover?
Overigens mag je nu toch je mistlicht voeren, ongeacht het zicht? Ik meende daar iets over gehoord te hebben. Weet 't niet zeker, though.
Klopt, struikrover is een flitser! En ik had al haast...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Struikrover = flitser gok ik.
Mistlampen voor is bij mits, sneeuw, regen en zicht minder dan 200m, mistlamp achter is alleen bij mist met zicht minder dan 50m. Als het zo erg is, wil je ook geen 100km/h meer rijden
Patser!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.
Ik dacht dat de aantallen meters omhoog waren gezetquote:Op maandag 14 maart 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Struikrover = flitser gok ik.
Mistlampen voor is bij mits, sneeuw, regen en zicht minder dan 200m, mistlamp achter is alleen bij mist met zicht minder dan 50m. Als het zo erg is, wil je ook geen 100km/h meer rijden
ben je gerold, of zag je em op tijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt, struikrover is een flitser! En ik had al haast...
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat de aantallen meters omhoog waren gezetMaar dat zal ik dan mis hebben
Zag hem op tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben je gerold, of zag je em op tijd?
Ik vind gewone lichten soms al irritantquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.
Dat is ook heel vervelend, t wordt weer tijd voor campagne op dat gebied, net als onnodig links rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind gewone lichten soms al irritantMaar die zijn dan gewoon te hoog afgesteld. Dus ik snap je irritatie
Mistlichten voor aan terwijl er geen mist is, vind ik al triestquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend, t wordt weer tijd voor campagne op dat gebied, net als onnodig links rijden
Ben je zo'n brave rijder?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.
Jij bent zeker zo'n notoire bumperkleverquote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je zo'n brave rijder?
Heb juist best vaak last van notoire linksrijders.
Wat is een brave rijder? Ik heb er weinig last van, ik rijd dan ook praktisch nooit in de spits en haal alleen vrachtwagens en auto's met aanhangers in en ga gewoon weer naar rechtsquote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je zo'n brave rijder?
Heb juist best vaak last van notoire linksrijders.
Behalve gisteren zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een brave rijder? Ik heb er weinig last van, ik rijd dan ook praktisch nooit in de spits en haal alleen vrachtwagens en auto's met aanhangers in en ga gewoon weer naar rechts
Vooroordelen ook altijd weerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n notoire bumperklever
Gisteren moest ik over de provinciale wegquote:
Daar gebeuren wel de meeste ongelukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren moest ik over de provinciale weg
Al die arme boeren met hun tractors van de weg gereden zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren moest ik over de provinciale weg
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare manquote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.
Niks bijzonders te vertellenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Vertel vertel vertel....
hoe was het?
The Rite is toch met sir anthony hopkins? Dus leuk vermaak maar geen topper dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare man
[..]
Niks bijzonders te vertellenGewoon leuk weekend gehad! Baal er alleen van dat ik vrijdag niet ben wezen stappen, want zaterdag was er niet zoveel aan omdat iedereen nog dood in zijn bed lag van vrijdag. Damnit
Maar voorderest was het supergezellig
Zaterdag eerst naar de film geweest met een vriend, The Rite (leuke film maar het einde vond ik maar magertjes) en gisteravond nog koffie wezen drinken met mijn buurman. Grappig, leuk om hem eens beter te leren kennen. Vind het altijd grappig hoe anders mensen kunnen zijn dan je denkt en wat hun verhaal is enzo..
Ik ben geen gevaarlijke rijder, ik let heel goed op en het was een veilige wegquote:Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar gebeuren wel de meeste ongelukken.
Yup, die... Hij acteerde trouwens wel goed, maar wel weer heel erg in de stijl van Mr. Lector. Nja, leuke film dus, maar niet heel erg bijzonderquote:Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
The Rite is toch met sir anthony hopkins? Dus leuk vermaak maar geen topper dus.
Zoveel boeren zitten hier niet meerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al die arme boeren met hun tractors van de weg gereden zeker
Altijd als reactie op jouw standaard maandagochtendgezeur. Je noemt mij dus een nare man, maar realiseert jezelf niet dat je eigenlijk je mening geeft over je eigen zeikwijverij.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare man
Ik heb te weinig koffie op om deze zin te snappenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd als reactie op jouw standaard maandagochtendgezeur. Je noemt mij dus een nare man, maar realiseert jezelf niet dat je eigenlijk je mening geeft over je eigen zeikwijverij.
Wijf!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Me haar weer laten groeien is niet grappig, zit nu op een punt dat ik er geen model in krijg... grrrrrr
Ik rij erg veel links, ik rij meestal ook harder dan de rest. Als iemand niet naar recht kan heb ik er geen moeite mee, maar mensen die onnodig links blijven rijden en mij daardoor af laten remmen, vind ik minder leuk. Meestal geef ik omdat te voorkomen, een heel kort lichtsignaal, werkt meestal erg positief.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.
Je pakt gewoon een random pasje? Of heb je iets bijzondersquote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vooroordelen ook altijd weer![]()
Nee uit veiligheids oogpunt bumperkleef ikk niet. Mocht het te lang duren dat iemand links blijft rijden en mij er niet langs laat dan geef ik wel een seintje. Heb zelf namelijk ook een bloedhekel aan bumperklevers, en heb er al menig een laten schrikken door het tonen van een bepaalde pas.
Ik zeg dat je altijd andere mensen of dingen de schuld geeft. Mij, de koffie, maar nooit jezelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb te weinig koffie op om deze zin te snappen
Klopt! Dat is zo heerlijk makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg dat je altijd andere mensen of dingen de schuld geeft. Mij, de koffie, maar nooit jezelf.
Ik neem aan dat je niet links blijft rijden als je ook naar rechts kanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij erg veel links, ik rij meestal ook harder dan de rest. Als iemand niet naar recht kan heb ik er geen moeite mee, maar mensen die onnodig links blijven rijden en mij daardoor af laten remmen, vind ik minder leuk. Meestal geef ik omdat te voorkomen, een heel kort lichtsignaal, werkt meestal erg positief.
Jammer hoor.quote:
Moet ik mezelf er de schuld van geven dat ik op maandag moet werken dan?quote:
Klopt, zeker als er iemand achter me zit probeer ik altijd zo snel mogelijk ruimte te maken voor diegene.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet links blijft rijden als je ook naar rechts kan
Makkelijk is niet hetzelfde als gewillig.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd een voorstander was van makkelijke vrouwen.
Beter had ik het zelf niet kunnen zeggen.quote:
"Op papier" zijn de meesten hier ook allemaal players... Ik zie een verband.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Wat zijn we hier op "papier" allemaal nette automobilisten.
Yup, niemand weerhoud je ervan om je baan op te zeggen en thuis te gaan zitten namelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Moet ik mezelf er de schuld van geven dat ik op maandag moet werken dan?
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, niemand weerhoud je ervan om je baan op te zeggen en thuis te gaan zitten namelijk.
Dan is er toch geen probleemquote:Op maandag 14 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, zeker als er iemand achter me zit probeer ik altijd zo snel mogelijk ruimte te maken voor diegene.
Maar ik heb geen kotersquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passen.
Exactly! Gewoon toegeven aan de functie die je door de natuur is toebedeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passen.
Ik niet hoor. Ik ben een aso int verkeerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Wat zijn we hier op "papier" allemaal nette automobilisten.
Wel een uitgelubberde doos?quote:
Ik wil een keuzequote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exactly! Gewoon toegeven aan de functie die je door de natuur is toebedeeld.
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzienquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een paar voor me?
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..quote:
Jennifer Lopezquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzien
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.quote:
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..
Zelfde geldt voor mannen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleemDat doe ik zelf ook. Als ik in wil halen haal ik in en ga dan zo snel mogelijk weer naar rechts. Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, 120-130 rijd ik en dat vind ik snel zat.
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functie
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.quote:
Zelfs tallyquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Juist. Recht onder de duim van je vrouwquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Zo zie je maar wat je als vrouw voor elkaar kunt krijgen als je niet zeikt maar initiatief neemt in het leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
En hoe oud zijn die?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denken
Ok, klinkt goed, ik kom die kant opquote:
Achja, hier komen de boetes wekelijks binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.
De 65 deed het hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed, ik kom die kant op.
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.quote:
Hey, ik was toch allang om sinds vorige week? Ik wil allang koters en de hele rimbimquote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.
Dan neem je toch de trein of auto terug! Voordat ze met tractor in Amsterdam zijn is dat kind al met pensioen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed, ik kom die kant op.
Hoeveel bewijs moet je nog hebben Samzz als zelfs Heatwave van gedachten kan veranderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik was toch allang om sinds vorige week? Ik wil allang koters en de hele rimbim.
Voor je het weet heb je wat fransen eruit gepoeptquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een paar voor me?
Pa ookquote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, hier komen de boetes wekelijks binnenmaar die zijn voornamelijk van twee medewerkers van mn pa
Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar maar 2 boetes gehad, wel flinke
Zolang hij nog niks heeft, zie ik geen bewijsquote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs moet je nog hebben Samzz als zelfs Heatwave van gedachten kan veranderen.
Dat hij er hier niet over vertelt, betekent niet dat er niks is.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
Zolang hij nog niks heeft, zie ik geen bewijs
Ironisch, dat je na het krijgen van heel veel boetes voor te hard rijden alleen nog maar op autovakantie kan binnen Nederland.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa ookIets van 400 euro voor te hard rijden was z'n record. Daarna is hij op gaan letten en valt het mee met de boetes. Die 400 euro was overigens een vervolg op de drie boetes van rond de 300 euro. Nou, kan je leuk van op vakantie
Hmmm...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hij er hier niet over vertelt, betekent niet dat er niks is.
Heb je ook zo'n moeder die dat dan ook laat weten?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa ookIets van 400 euro voor te hard rijden was z'n record. Daarna is hij op gaan letten en valt het mee met de boetes. Die 400 euro was overigens een vervolg op de drie boetes van rond de 300 euro. Nou, kan je leuk van op vakantie
Na elke zin schuift hij hem van de tafel?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef STING het volgende:
Nee, beste collega, je toetsenbord is geen typmachine
Ma is degene die de boetes als eerste onder ogen krijgtquote:Op maandag 14 maart 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n moeder die dat dan ook laat weten?Mn pa verbergt de boetes voor mn moeder, hij durft t niet te zeggen
(ze komen namelijk op de bedrijfsnaam binnen).
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na elke zin schuift hij hem van de tafel?
Gek zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Ik kreeg een boete omdat de apk was verlopen voor een auto
Ja, t is klote, maar ik ben wel eens op zondag ochtend rond 8u in de polder geflitst met 165km/hquote:Op maandag 14 maart 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma is degene die de boetes als eerste onder ogen krijgtDus ja, ma weet precies wanneer pa weer een boete heeft
Ze is ook regelmatig flink pissig geworden. Een boete kan gebeuren, maar vier van zulke bedragen achter elkaar is gewoon dom.
Hey Engeltjequote:
Dat maakt het nog wel een terechte boetequote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, t is klote, maar ik ben wel eens op zondag ochtend rond 8u in de polder geflitst met 165km/h![]()
dat verwacht je gewoon niet (ik was ook nog aan t slapen
)
Dat is kutquote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Ik kreeg een boete omdat de apk was verlopen voor een auto
Ben ik niet met je eens, als ik 30min lang niemand in haal met die snelheid, is er geen veiligheids issue en dus geen terechte boetequote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt het nog wel een terechte boeteOok al verwacht je het niet.
I hope not. Kansloze uitspraak is datquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, in before 'de politie moet gewoon boeven gaan vangen'.
Hoezo niet terecht? Jij gaat harder dan de toegestane snelheid, dus je bent gewoon in overtreding, veiligheid issue of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, als ik 30min lang niemand in haal met die snelheid, is er geen veiligheids issue en dus geen terechte boete![]()
Maar goed, heb em maar netjes betaald.
noujah die brieven moeje dan ook bewarenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kutDie rdw brieven komen ook te vroeg, 2 maanden ofso, dat ben ik al vergeten als t zo ver is
Nee, dat heeft ie niet meer. ik heb de auto geschorst. had goedkoper geweest als ik dat deed vóór de boete er wasquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dat niet verhalen op je verzekering?
Dudequote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, in before 'de politie moet gewoon boeven gaan vangen'.
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.quote:
true!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.
Eens. Maar de mensen die dat zeggen, denken dat meestal in combinatie met dat de snelheidscontroles er helemaal niet hoeven te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffenquote:
Nee, daar weer nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
true!
en zet eens een flitspaal bij een school in de straat
Oeh! Goed idee! Hoeveel boetes ze bij ons niet kunnen uitschrijven bij school... Ouders hebben veiligheid niet hoog in het vaandel staan, blijkt iedere dag maar weerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
true!
en zet eens een flitspaal bij een school in de straat
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.quote:
Daar heb jij niet zoveel aanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffen
Oh, je bedoelt het anders? Ik dacht dat jij van mening was dat de politie maar boeven moet gaan vangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.
dan ga je lekker ondersteboven aan een vent hangen, wordt lachen als hij je niet meer tillen kanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffen
Nee, integendeel, ik vind dat je je gewoon aan de snelheid moet houden. Ja, natuurlijk kan je 160 rijden midden in de nacht, maar dan nog moet je niet te hard rijden, en zeker niet gaan klagen als je gesnapt wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het anders? Ik dacht dat jij van mening was dat de politie maar boeven moet gaan vangen.
Ik zou bij scholen een soort carmageddon-puntensysteem aanbrengenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee doe maar op een rechte weg zonder kruizingen, veel beter voor de "verkeersveiligheid"
Er rijdt al bizar weinig politie rond op de Nederlandse wegen. Ik ben meer een voorstander van flexibele regels.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.
Licht eens toe?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er rijdt al bizar weinig politie rond op de Nederlandse wegen. Ik ben meer een voorstander van flexibele regels.
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klemquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je lekker ondersteboven aan een vent hangen, wordt lachen als hij je niet meer tillen kan
je vergeet zwarte wijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bij scholen een soort carmageddon-puntensysteem aanbrengen.
Oeh! *hummer kopen gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klem
Ik vind dat best een goed idee, m'n beste HWquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPLATTER BONUSquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oostblokkers dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke zwarte gaat die troep dan opruimen?
KNAK!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?quote:
Maar ja als homo schiet je daar niet veel mee op...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterquote:
De natuur is een mooi iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
niks mis met finnen, zijn toffe gastenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!
topquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bang
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterAls ik 's nachts op een lege weg rijd, wil ik geen 100km/h rijden, dat slaat helemaal nergens op.
Ook bijv inhaal verboden flexibel indelen. Mensen zullen er ook alerter van gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |