Licht eens toe?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er rijdt al bizar weinig politie rond op de Nederlandse wegen. Ik ben meer een voorstander van flexibele regels.
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klemquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je lekker ondersteboven aan een vent hangen, wordt lachen als hij je niet meer tillen kan
je vergeet zwarte wijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bij scholen een soort carmageddon-puntensysteem aanbrengen.
Oeh! *hummer kopen gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klem
Ik vind dat best een goed idee, m'n beste HWquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPLATTER BONUSquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oostblokkers dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke zwarte gaat die troep dan opruimen?
KNAK!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?quote:
Maar ja als homo schiet je daar niet veel mee op...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffen
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterquote:
De natuur is een mooi iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
niks mis met finnen, zijn toffe gastenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!
topquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bang
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterAls ik 's nachts op een lege weg rijd, wil ik geen 100km/h rijden, dat slaat helemaal nergens op.
Ook bijv inhaal verboden flexibel indelen. Mensen zullen er ook alerter van gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |