abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94078024
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Dude, le-zen!
aah dm stuk, heb ik meestal niet zo'n last van. Of ik krijg nooit DM's ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_94078047
Ik ga naar bed ook. Morgen dansen. O+

Welterusten lieve mensen! :*
pi_94078051
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ah cool :Y
and you don't wanna know :N
Oh noes, waai not? :(

Is het zo erg? Of wil je het liever niet kwijt? :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 14 maart 2011 @ 00:34:08 #54
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94078065
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:

Weltruste
  maandag 14 maart 2011 @ 00:34:28 #55
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94078077
quote:

:* :W
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 14 maart 2011 @ 00:34:59 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94078091
quote:

Weltrusten :W
pi_94078108
Truste L-E :W
  maandag 14 maart 2011 @ 00:36:03 #58
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94078124
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh noes, waai not? :(

Is het zo erg? Of wil je het liever niet kwijt? :)
Uhuh en uhuh.
pi_94078295
Ik ga ook slapen, hopen dat ik over dat ene droom O+
pi_94078318
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh en uhuh.
-O-

Anyway veel sterkte dan :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 14 maart 2011 @ 00:43:07 #61
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94078324
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

-O-

Anyway veel sterkte dan :*
thanks babe :*
pi_94078350
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat ik over dat ene droom O+
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop? ^O^

Enjoy! _O-

pi_94078375
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

thanks babe :*
She called me babe! O+

Brazilliaansen kunnen trouwens totaal niet dansen. :N Althans, die van gisteren niet. _O-

maandag 14 maart 2011 @ 00:45:10 #64
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94078399
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

She called me babe! O+

Brazilliaansen kunnen trouwens totaal niet dansen. :N Althans, die van gisteren niet. _O-
8-)
pi_94078405
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop? ^O^

Enjoy! _O-
hmm, toch liever iets anders :Y)

Een buurmeisje na er 3 jaar gewoond te hebben pas afgelopen vrijdag leren kennen, ben 2 weken terug wegverhuisd :')
pi_94078494
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hmm, toch liever iets anders :Y)

Een buurmeisje na er 3 jaar gewoond te hebben pas afgelopen vrijdag leren kennen, ben 2 weken terug wegverhuisd :')
Hoevaak verhuis jij? :o Of was dat nog die ene keer? Een Utrechtse dus? Is ze lekker? ;) En rijk? En what about your plans to go overseas? :)

pi_94078550
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

8-)
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is. :N

En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter. :@ Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan. :(

pi_94078577
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoevaak verhuis jij? :o Of was dat nog die ene keer? Een Utrechtse dus? Is ze lekker? ;) En rijk? En what about your plans to go overseas? :)
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.

Geen Utrechtse van oorsprong (R'dam :r ) is erg lekker, niet rijk, maar dezelfde plannen als ik O+ en die plannen gaan goed, deze week vliegt iemand van Google naar A'dam om mij te meeten voor de 3e ronde *O*
  maandag 14 maart 2011 @ 00:52:18 #69
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94078608
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is. :N

En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter. :@ Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan. :(
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?
En dat laatste is niet tof, bedrugsd worden is een ding, maar niet stiekem :(
pi_94078650
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is nasty, echt sneue mensen die dat doen.

En vrouwen die niet kunnen dansen :{
pi_94078714
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?
En dat laatste is niet tof, bedrugsd worden is een ding, maar niet stiekem :(
Precies! Ik verwachtte een enorm danstalent waar ik iets van kon leren, maar dat bleek dus anders. Muziek was Westers ("trance"/"house", maar ZEKER geen goeie techno die ik had verwacht, al stond ik heerlijk los te gaan :D ), en misschien niet zo haar ding, maar toch. Ik had net zo goed met een muur kunnen gaan dansen. :')

pi_94078735
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.

Geen Utrechtse van oorsprong (R'dam :r ) is erg lekker, niet rijk, maar dezelfde plannen als ik O+ en die plannen gaan goed, deze week vliegt iemand van Google naar A'dam om mij te meeten voor de 3e ronde *O*
Ah so.

Rotterdam, waarom :r ? Rotterdams accent bij een vrouw is sexy! :9 Mooi dat ze dezelfde plannen heeft. Wow, ga je voor Google werken? En waar zou dat zijn?

pi_94078772
Met carnaval was ik in Maastricht (oh ja, nog ff fotootje uploaden) lekker aan de space en toen ik terugkwam bij mijn auto was mijn achterruit ingeslagen. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_94078787
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah so.

Rotterdam, waarom :r ? Rotterdams accent bij een vrouw is sexy! :9 Mooi dat ze dezelfde plannen heeft. Wow, ga je voor Google werken? En waar zou dat zijn?
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.

Ik hou niet van Rotterdam, gelukkig zij zelf ook niet :D maar goed, buiten die 4u die we vrijdag hebben zitten ouwehoeren, weet ik ook niet zoveel van dr :') buiten dan dat we beide bij Google aan t solliciteren waren, ik voor een baan, zij voor een stage van een jaar :D (wel andere functies gelukkig :P )
pi_94078805
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
Met carnaval was ik in Maastricht (oh ja, nog ff fotootje uploaden) lekker aan de space en toen ik terugkwam bij mijn auto was mijn achterruit ingeslagen. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rukkers :r
pi_94078920
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Rukkers :r
Ja! Alcohol :r

Denk je dat ik dat kan claimen bij de verzekering? :@

pi_94078942
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja! Alcohol :r

Denk je dat ik dat kan claimen bij de verzekering? :@
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
  maandag 14 maart 2011 @ 01:04:39 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94078970
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...
pi_94078979
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.

Ik hou niet van Rotterdam, gelukkig zij zelf ook niet :D maar goed, buiten die 4u die we vrijdag hebben zitten ouwehoeren, weet ik ook niet zoveel van dr :') buiten dan dat we beide bij Google aan t solliciteren waren, ik voor een baan, zij voor een stage van een jaar :D (wel andere functies gelukkig :P )
Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoek :P ).

Wow, toeval of niet? En voormalig buurmeisje En zelfde bedrijf?! Google staat heel hoog aangeschreven als werkgever. Vet man, hoop dat het lukt.

Ik heb deze week hier in Rio een meeting met de manager van heel Latijns-Amerika over de functie in -hopelijk- Bogota. Moet snel es gaan gebeuren. Er is een hoop werk te doen hier. Maar ook met mijn plan loopt het nu dus gesmeerd. :9

pi_94078995
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn. :(

Zal aangifte doen (heb foto's gemaakt) als ik terugben.

pi_94079018
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...
Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...

pi_94079103
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoek :P ).

Wow, toeval of niet? En voormalig buurmeisje En zelfde bedrijf?! Google staat heel hoog aangeschreven als werkgever. Vet man, hoop dat het lukt.

Ik heb deze week hier in Rio een meeting met de manager van heel Latijns-Amerika over de functie in -hopelijk- Bogota. Moet snel es gaan gebeuren. Er is een hoop werk te doen hier. Maar ook met mijn plan loopt het nu dus gesmeerd. :9
Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.
Ik hoop ook heel erg dat het lukt, maar die 1e twee rondes vloog ik doorheen. Maandag kreeg ik de vacature voor t eerst te zien. Ik zal uitkijken naar goede feesten daar (al schijnt dat dan weer flink tegen te vallen in Dublin).

Echt spannend dat project van jou, als wanneer dat lukt kom ik jou ook opzoeken, die regio staat hoog op mijn verlanglijstje. Al een idee wanneer je er permanent heen wilt?
pi_94079142
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn. :(

Zal aangifte doen (heb foto's gemaakt) als ik terugben.
Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.
Aangifte zal ook alleen voor de statistieken zijn, krijg je met een week een brief dat de zaak gesloten is wegens gebrek aan bewijs :') Joh, je meent het :D

quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...

[ afbeelding ]
Haha :D tof!
pi_94079333
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.
Aangifte zal ook alleen voor de statistieken zijn, krijg je met een week een brief dat de zaak gesloten is wegens gebrek aan bewijs :') Joh, je meent het :D

[..]

Haha :D tof!
Ja was een gaaf avondje.

Maar die aangifte is ook vooral voor als ze meer van dit soort zaken hebben, dat dit soort gasten in ieder geval gepakt worden. Niksdoen is ook niks. ;)

pi_94079360
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.
Ik hoop ook heel erg dat het lukt, maar die 1e twee rondes vloog ik doorheen. Maandag kreeg ik de vacature voor t eerst te zien. Ik zal uitkijken naar goede feesten daar (al schijnt dat dan weer flink tegen te vallen in Dublin).

Echt spannend dat project van jou, als wanneer dat lukt kom ik jou ook opzoeken, die regio staat hoog op mijn verlanglijstje. Al een idee wanneer je er permanent heen wilt?
Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.

Ik hoop dat het in juli gaat zijn. Heb ervoor nog teveel te doen en wil mijn afscheidsfeestje geven op 4 juni dus. Deep Green, mooie locatie, wordt vet. En wordt niet permanent, maar ongeveer 1,5-2 jaar. Ff goed cashen en dan een mooi huis kopen met knuffelmeisje O+

pi_94079464
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.

Ik hoop dat het in juli gaat zijn. Heb ervoor nog teveel te doen en wil mijn afscheidsfeestje geven op 4 juni dus. Deep Green, mooie locatie, wordt vet. En wordt niet permanent, maar ongeveer 1,5-2 jaar. Ff goed cashen en dan een mooi huis kopen met knuffelmeisje O+
Laat maar ff weten, Dublin is dichtbij 8-) Mijn plan is 2-5jr, ook met de intentie snel te stijgen en wat leuks te kunnen kopen. Al zat dat niet te vergelijken zijn met jouw niveau van inkomen vermoed ik :D

Of ik tzt iemand heb of nog alleen, dat merk ik dan wel.

Nu ga ik echt slapen, om 8u gaat de wekker weer. :W
pi_94079527
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Laat maar ff weten, Dublin is dichtbij 8-) Mijn plan is 2-5jr, ook met de intentie snel te stijgen en wat leuks te kunnen kopen. Al zat dat niet te vergelijken zijn met jouw niveau van inkomen vermoed ik :D

Of ik tzt iemand heb of nog alleen, dat merk ik dan wel.

Nu ga ik echt slapen, om 8u gaat de wekker weer. :W
Truste!

Ik hoop rond de 6000 bruto per maand te gaan verdienen. Belasting iets van 25%, dus iets van 4500 per maand overhouden, dat zou lekker zijn.

maandag 14 maart 2011 @ 04:24:41 #88
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_94080899
Mogguh, tijd om op te staan *O*
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_94081016
:7
pi_94081133
Zo, ben ik weer :)

Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof :D

Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de bus :) Goed weekend na wij dachten :D
pi_94081149
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer :)

Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof :D

Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de bus :) Goed weekend na wij dachten :D
Klinkt goed. ^O^
Dat zijn de betere acties.
  maandag 14 maart 2011 @ 06:38:54 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_94081163
Bijna weekend! *O*
For great justice!
pi_94081173
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:38 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend! *O*
Lekker. *O*
Ik ben er echt aan toe. *O*
  maandag 14 maart 2011 @ 06:45:55 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_94081187
Godt! *O*
Ik kan het me voorstellen. 8-)
For great justice!
pi_94081194
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:45 schreef Q. het volgende:
Godt! *O*
Ik kan het me voorstellen. 8-)
Q !
Ik ook. ;( Veel te druk geweest de afgelopen weken. ;(
  maandag 14 maart 2011 @ 06:53:41 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94081216
Goedemorgen!

Tering, wat een drukte in de trein :( Volgens mij had de NS weer problemen. But, what's new?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_94081228
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:53 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!

Tering, wat een drukte in de trein :( Volgens mij had de NS weer problemen. But, what's new?
Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.
  maandag 14 maart 2011 @ 06:57:00 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94081234
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.
Bij lange na niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_94081261
quote:
Op maandag 14 maart 2011 06:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij lange na niet.
Op sommige plekken toch wel bijna.
  maandag 14 maart 2011 @ 07:07:07 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_94081277