aah dm stuk, heb ik meestal niet zo'n last van. Of ik krijg nooit DM'squote:
Oh noes, waai not?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah cool
and you don't wanna know
Weltrustequote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed ook. Morgen dansen.
Welterusten lieve mensen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Uhuh en uhuh.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh noes, waai not?
Is het zo erg? Of wil je het liever niet kwijt?
quote:
thanks babequote:
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat ik over dat ene droom
She called me babe!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
She called me babe!
Brazilliaansen kunnen trouwens totaal niet dansen.Althans, die van gisteren niet.
hmm, toch liever iets andersquote:Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?
Enjoy!
Hoevaak verhuis jij?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, toch liever iets anders![]()
Een buurmeisje na er 3 jaar gewoond te hebben pas afgelopen vrijdag leren kennen, ben 2 weken terug wegverhuisd![]()
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.quote:
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoevaak verhuis jij?Of was dat nog die ene keer? Een Utrechtse dus? Is ze lekker?
En rijk? En what about your plans to go overseas?
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Dat is nasty, echt sneue mensen die dat doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Precies! Ik verwachtte een enorm danstalent waar ik iets van kon leren, maar dat bleek dus anders. Muziek was Westers ("trance"/"house", maar ZEKER geen goeie techno die ik had verwacht, al stond ik heerlijk los te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?
En dat laatste is niet tof, bedrugsd worden is een ding, maar niet stiekem
Ah so.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.
Geen Utrechtse van oorsprong (R'dam) is erg lekker, niet rijk, maar dezelfde plannen als ik
en die plannen gaan goed, deze week vliegt iemand van Google naar A'dam om mij te meeten voor de 3e ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah so.
Rotterdam, waarom? Rotterdams accent bij een vrouw is sexy!
Mooi dat ze dezelfde plannen heeft. Wow, ga je voor Google werken? En waar zou dat zijn?
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
Met carnaval was ik in Maastricht (oh ja, nog ff fotootje uploaden) lekker aan de space en toen ik terugkwam bij mijn auto was mijn achterruit ingeslagen.RukkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |