Vergeet de spelvout nietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat mierenneuken, er staat: china/japan
China heeft het grootste aantal inwoners van de hele wereld. Daar woonden, volgens een telling in 2007, 1.321.851.888 mensen. Er is berekend dat in 2035 India waarschijnlijk de meeste inwoners zal hebben. India had volgens een telling in 2007 1.129.866.155 inwoners, China en India zijn ook de enige 2 landen met meer dan 1 miljard inwoners.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was china en zijn ze van af gestapt ja. Sowieso heeft India al véél meer inwoners ondertussen.
Zeiksnorquote:
Graag gedaan, je hebt er vast gepast van genotenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
Dag vriendjes!
Dag MissB
had je nog niet (genoeg) bedankt voor je heerlijke verjaardagscadeau (PeuRac ook trouwens).
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
Dag vriendjes!
Dag MissB
had je nog niet (genoeg) bedankt voor je heerlijke verjaardagscadeau (PeuRac ook trouwens).
En als wij iets niet hebben...quote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
'Genot van het opvoeden' heeft wel een hoog Viva-gehalte hoor.
Sarcasmquote:Op maandag 14 maart 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
'Genot van het opvoeden' heeft wel een hoog Viva-gehalte hoor.
Ik ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Tosti-apparaat heb ik overigens ook niet. True story.
Wat een falende moeders hiero zegquote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Tosti-apparaat heb ik overigens ook niet. True story.
Die avond en op ENERGY.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan, je hebt er vast gepast van genoten
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik deed niet eens wat
Peu z'n schuld
Nice, Energy was stom, ik had geen kaarten, bleek achteraf dat ik er gratis heen had gekund omdat ik bij de Jaarbeurs werktequote:
Ja daar kun je soms een tijdje last van hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gisteren kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog pijn
Mijn kwaliteiten als ouder zitten niet in een apparaat waarmee je boterhammetjes warm maakt, mafcase.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een falende moeders hiero zeg![]()
Wij hebben hier dan weliswaar al 25 jaar dezelfde, maar toch, het is er een.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gisteren kramp in mijn kuit gehad en het doet nu nog pijn
Je wilt anders niet weten hoe blij dit jochie wordt van opgewarmde boterhammetjesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kwaliteiten als ouder zitten niet in een apparaat waarmee je boterhammetjes warm maakt, mafcase.
Q-Night! En daarna Deep Green waarschijnlijk... zet hem vast in je agenda; 4 juni.quote:
Oh ja, we zijn toch allemaal klonen van elkaar hequote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach een pot nat, jullie allemaal.
Klopt: wil ik niet weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt anders niet weten hoe blij dit jochie wordt van opgewarmde boterhammetjes
Verkeerd gelegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar dan ben jij het dus ookquote:
Eh watte?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Q-Night! En daarna Deep Green waarschijnlijk... zet hem vast in je agenda; 4 juni.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn toch allemaal klonen van elkaar he
Oh ja joh? Was wel leuk, maar minder dan hardstylefeestjes vond ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, Energy was stom, ik had geen kaarten, bleek achteraf dat ik er gratis heen had gekund omdat ik bij de Jaarbeurs werkte![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg maar op 1 moment kramp in mn kuiten ...
Als je de bovenkant van de keukenkastjes afstoft he? Heb t ook altijd hoor, balen man.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik krijg maar op 1 moment kramp in mn kuiten ...
ik vond t vorig jaar ook al wat tegenvallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja joh? Was wel leuk, maar minder dan hardstylefeestjes vond ik.
Je nek/schouders?quote:
Hoefde niet, liepen door tot aan t plafond, hier ookquote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je de bovenkant van de keukenkastjes afstoft he? Heb t ook altijd hoor, balen man.
Waar bewaar je dan je oude sok met geld?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoefde niet, liepen door tot aan t plafond, hier ook
Afscheidsfeestje (legaal). Heb al een mooie locatie op het oog, deze week es even kijken of ik dat kan regelen...quote:
www.abnamro.nl ik had geen sokken meer over om te dragenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar bewaar je dan je oude sok met geld?
Ah coolquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje (legaal). Heb al een mooie locatie op het oog, deze week es even kijken of ik dat kan regelen...
Houd je wel op de hoogte.
Hoe is het met jou, meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |