Do the math boyquote:
T zijn wel leuke herinneringen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof ansichZijn toch vaak de dingen waar je sneller naar terugkijkt, denk ik
Ben jaloers, mijn (stomme) ex deed niet aan drugsquote:
Over iets meer dan 2u is die bij je?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw ondertitel lees denk ik:
[ afbeelding ]
Is dat erg?
bummer -O (mn smiley's arm is gebrokenquote:
Welcome back to the chick corner thenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb officieel geen kort pittig kapsel meer, ik kan weer een staartje maken. Een sneu staartje, maar toch
D'r is maar één ding erger dan een kort pittig kapsel...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb officieel geen kort pittig kapsel meer, ik kan weer een staartje maken. Een sneu staartje, maar toch
Ik zeg ook niet dat ik het doe, maar het kan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
D'r is maar één ding erger dan een kort pittig kapsel...
En is dat goed of slecht?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welcome back to the chick corner then
Scheelt weer dat je niet lelijk bentquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het geen fuck uitmaken, maar daar denken de zeikerds hier anders overquote:
Jij staat toch altijd in het midden van de belangstelling?quote:
kijk met mijn huidige bui uit, welke voorzetten je geeftquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij staat toch altijd in het midden van de belangstelling?
Dus niet in de hoek.
Jij hebt altijd een bui, als ik daar rekening mee moet gaan houden...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk met mijn huidige bui uit, welke voorzetten je geeft
quote:
blijkbaar maak jij dat in mij los, als jij me altijd zo mee maaktquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een bui, als ik daar rekening mee moet gaan houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |