Denk dat de AH nog de meeste invloed op mij heeft met plaatsing van artikelenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook, maar toch krijgt het mij ook wel eens te pakken
quote:
Haha, ik loop in alle topics drugs dusdanig te verdedigen dat men denkt dat ik wekelijks wel wat snuif, maar ik weet echt heel weinig.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
onschuldig lief ding ben je toch ook
schattigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik loop in alle topics drugs dusdanig te verdedigen dat men denkt dat ik wekelijks wel wat snuif, maar ik weet echt heel weinig.
En je luistert er naar?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef n8n het volgende:
[..]
Niet die van mij, zou k wel grappig vinden
Ik blijk ook vaak de indruk te wekken vaak te gebruiken, grappig als mensen daar meteen vanuit gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik loop in alle topics drugs dusdanig te verdedigen dat men denkt dat ik wekelijks wel wat snuif, maar ik weet echt heel weinig.
Dat sowieso, is vrijwel onmogelijk om daar langsheen te werken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk dat de AH nog de meeste invloed op mij heeft met plaatsing van artikelen
Sshhtt, laat de man!quote:
Ik zou me rot lachen als ik drugs met mijn moeder kon gebruiken. Dat zou toch een wonder zijn!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken, niet met mijn moeder en niet met mijn zoon
Daarom vroeg ik L-Equote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lache joh, ik ga wel eens uit met mn paquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha dat jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou me rot lachen als ik drugs met mijn moeder kon gebruiken. Dat zou toch een wonder zijn!
Niks er van, als iemand jou een vinger geeft, is die z'n leven kwijt. Ik zal alle mannen uit jouw klauwen reddenquote:
Tof. Ik ga mn pa meenemen naar Boudewijn de Grootquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lache joh, ik ga wel eens uit met mn pa
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks er van, als iemand jou een vinger geeft, is die z'n leven kwijt. Ik zal alle mannen uit jouw klauwen redden
Zonde, je was een toffe gast, helaas ging je te vroeg heen. Ik zal je positief blijven herinneren.quote:
Je bent ook weer veel te slimquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
BleghZusjes met computergezeik en wie mag 't weer oplossen
Mja.
Het enige wat ik met mijn pa doe, is naar voetbalwedstrijden gaan of soms ergens koffie drinken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lache joh, ik ga wel eens uit met mn pa
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, je was een toffe gast, helaas ging je te vroeg heen. Ik zal je positief blijven herinneren.
Dat is wel stoer, daar wil ik ook weer een keer heen, eens uitzoeken waar die, wanneer speelt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef n8n het volgende:
[..]
Tof. Ik ga mn pa meenemen naar Boudewijn de Groot
Mwah, it's a nice way to end itquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks er van, als iemand jou een vinger geeft, is die z'n leven kwijt. Ik zal alle mannen uit jouw klauwen redden
welke reputatie?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet mijn reputatie verpesten.
Nee, ik ben gewoon stom genoeg om het te willen proberenquote:
Ohja? Spreek je uit ervaring?quote:
http://www.last.fm/music/Boudewijn+de+Groot/+eventsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, daar wil ik ook weer een keer heen, eens uitzoeken waar die, wanneer speelt.
Ik ben niet je pa, maar toch eens koffie drinken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige wat ik met mijn pa doe, is naar voetbalwedstrijden gaan of soms ergens koffie drinken.
Wat zit je bitchen op me zeg?quote:
Zo erg zal het wel niet zijn, kan heel goed op mezelf passen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, je was een toffe gast, helaas ging je te vroeg heen. Ik zal je positief blijven herinneren.
Hoe werkt dat voor je?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
g wil ik alleen gebruiken met een lekker vent![]()
Misschienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben niet je pa, maar toch eens koffie drinken?
Voetbal doe ik en/of mn pa niet aan en koffie drinken nemen we geen tijd voor. T stappen gebeurt ook alleen als we beide voor zaken ergens zijn en we dan beide daar in een hotel zitten, gebeurd 2x per jaar of zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige wat ik met mijn pa doe, is naar voetbalwedstrijden gaan of soms ergens koffie drinken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, anders was ik er niet meer heh
Dat was t probleem nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zit je bitchen op me zeg?Zeker weer niet geneukt?
Duh, wat denk je?quote:
quote:
Wel tof ansichquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voetbal doe ik en/of mn pa niet aan en koffie drinken nemen we geen tijd voor. T stappen gebeurt ook alleen als we beide voor zaken ergens zijn en we dan beide daar in een hotel zitten, gebeurd 2x per jaar of zo.
checkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, anders was ik er niet meer heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |