Geloof me, ookal zie je het niet bewust, het beinvloed je.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Wordt er weinig mee geconfronteerd, kijk geen tv, luister geen radio, lees geen krant, reclame buiten of online zie ik niet meer
Boefje, lekker verantwoord weerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, even tussen een lijntje snuiven door, jeweetz.
Marketing is a bitch i know, weet wel aardig hoe het werkt dat scheelt welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ookal zie je het niet bewust, het beinvloed je.
Eigen schuld, had je maar geen jong moeten werpenquote:
Wilde ik ook niet. Maar hij mocht niet blijven zitten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen jong moeten werpen
kutkinderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wilde ik ook niet. Maar hij mocht niet blijven zitten.
Lang leve de vrijheidquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij mag ook niks meerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ook, maar toch krijgt het mij ook wel eens te pakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Marketing is a bitch i know, weet wel aardig hoe het werkt dat scheelt wel
sshhhht!quote:
quote:
quote:
Verplichtingen? Waarom? Hij is al drie!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang leve de vrijheid![]()
Geen verplichtingen
doet ze wat dan?quote:
Jij doet g met je moeder?quote:
Wanneer is dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef xFriendx het volgende:
MissB mag anders nog steeds aan de wodka en als puber oud genoeg is mag ie samen met moeders mee drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |