Dan hebben ze echt hun best gedaan om het op MS Office te laten lijken!quote:
Office is wel het toonbeeld van prettige software jaquote:
Niet, want Office isquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt hun best gedaan om het op MS Office te laten lijken!
Vroeger, toen je zelf nog nadacht.quote:
Dat is zeker een jaar of 50 al zoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huidige marketing gedachte
Lifestyle.
Dat kan ja, of Open Office, wat beter werktquote:Op zondag 13 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil best over op linux, maar wil wel eeen werkende Office
Dat kan tegenwoordig wel he?
100 wellicht, 50 zeker. Heb hier een boek liggen over advertising uit de 50's en 60'squote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven, misschien jaartje of 10
Ik wil dus geen Open Office, want kutquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ja, of Open Office, wat beter werkt
Nee hoor, Apple is een bedrijf.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik snap niks van pc's, maar heb een tijdje de linux laptop van een kennis gebruikt en vind het heerlijk. Net als dat ik Apple wel kan waarderen, maar Apple is niks meer dan een linux variant
Office for Mac 2011.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil dus geen Open Office, want kut
Zal ik? Of zal ik je sparen?quote:
Ik wil geen Macquote:
Oud velquote:
nou, ik heb die ipad gekocht omdat ie niet zo heel duur meer was, verwachtte er niet zoveel van, maar damn dat ding werkt superfijn. heb mn gewone laptop niet meer aangeraaktquote:
quote:
Oh daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef n8n het volgende:
Waarom gaat het over computers en software en zulks?
Misschien als m'n laptop dood isquote:
Zeg, over die software he...quote:
Serieus? Dan mag mijn leraar,en de schrijver van mijn marketingboek, wel eens verder gaan kijken dan zijn neus lang isquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef n8n het volgende:
[..]
100 wellicht, 50 zeker. Heb hier een boek liggen over advertising uit de 50's en 60's
Ja. Rolls Royce kwam erin voorquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar je vond het wel leuk? Hoe is het met Flippiee trouwens?
quote:
Tegenwoordig komt er vrij veel psychologie bij kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag mijn leraar,en de schrijver van mijn marketingboek, wel eens verder gaan kijken dan zijn neus lang is![]()
Of ik zelf natuurlijk
Dat dusquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil dus geen Open Office, want kut
Dan zou ik ernstig gaan twijfelen aan je leraar ja. Marketing is echt al heel oud en lifestyle en dergelijke zijn zaken die al ruim voor de 2e wereld oorlog bekend waren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag mijn leraar,en de schrijver van mijn marketingboek, wel eens verder gaan kijken dan zijn neus lang is![]()
Of ik zelf natuurlijk
[..]
Ja. Rolls Royce kwam erin voor![]()
Wel goed. Met jou?
Dan koop je maar mooi een Android tablet.quote:
Maar niet doen he... Hoewel missMSX er ook is, die heeft wel goede smaakquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We gaan maar geen muziek weer draaien hier hè?
Misschien niet echt in NL, maar in Amerika wel. Zo'n hele hype creeeren rond suburbs en de bijbehorende lifestyle bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik zelf natuurlijk
[..]
Wel goed. Met jou?
Sowieso zijn autoprogramma's wel okay, vooral snelle bakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed. Met jou?
Wel goed aanstampen he.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Morgenochtend ga ik Peuterdansen.
Jullie zijn jaloers he?
Wellichtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan koop je maar mooi een Android tablet.
Dat zou betekenen dat ik een peuter heb, dus nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn jaloers he?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet doen he... Hoewel missMSX er ook is, die heeft wel goede smaak
In welke zin?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tegenwoordig komt er vrij veel psychologie bij kijken
Jawohl. Misschien werd het ook meer bedoeld als dat eerst aan de behoefte van mensen werd voldaan en dat ze nu hun lifestyle proberen in te richten. Maar kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, want zover heb ik mij er eerlijk gezegd nog niet in verdiept.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik ernstig gaan twijfelen aan je leraar ja. Marketing is echt al heel oud en lifestyle en dergelijke zijn zaken die al ruim voor de 2e wereld oorlog bekend waren.
Of een peuter bentquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een peuter heb, dus nee.
quote:
Ik ben jaloers op Peuter dat ie met je gaat dansen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn jaloers he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |