Do the math boyquote:
T zijn wel leuke herinneringen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof ansichZijn toch vaak de dingen waar je sneller naar terugkijkt, denk ik
Ben jaloers, mijn (stomme) ex deed niet aan drugsquote:
Over iets meer dan 2u is die bij je?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw ondertitel lees denk ik:
[ afbeelding ]
Is dat erg?
bummer -O (mn smiley's arm is gebrokenquote:
Welcome back to the chick corner thenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb officieel geen kort pittig kapsel meer, ik kan weer een staartje maken. Een sneu staartje, maar toch
D'r is maar één ding erger dan een kort pittig kapsel...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb officieel geen kort pittig kapsel meer, ik kan weer een staartje maken. Een sneu staartje, maar toch
Ik zeg ook niet dat ik het doe, maar het kan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
D'r is maar één ding erger dan een kort pittig kapsel...
En is dat goed of slecht?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welcome back to the chick corner then
Scheelt weer dat je niet lelijk bentquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het geen fuck uitmaken, maar daar denken de zeikerds hier anders overquote:
Jij staat toch altijd in het midden van de belangstelling?quote:
kijk met mijn huidige bui uit, welke voorzetten je geeftquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij staat toch altijd in het midden van de belangstelling?
Dus niet in de hoek.
Jij hebt altijd een bui, als ik daar rekening mee moet gaan houden...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk met mijn huidige bui uit, welke voorzetten je geeft
quote:
blijkbaar maak jij dat in mij los, als jij me altijd zo mee maaktquote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een bui, als ik daar rekening mee moet gaan houden...
[slijm] maar jou staat toch alles [/slijm]quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het geen fuck uitmaken, maar daar denken de zeikerds hier anders over
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blijkbaar maak jij dat in mij los, als jij me altijd zo mee maakt
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[slijm] maar jou staat toch alles [/slijm]
Het gaat heel goed met mij ja, afgezien van een stommiteit afgelopen weekend, heb ik een top week gehad. Die lijn ga ik lekker doorzetten tot t einde van deze weekquote:
Ga je nu bier drinken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met mij ja, afgezien van een stommiteit afgelopen weekend, heb ik een top week gehad. Die lijn ga ik lekker doorzetten tot t einde van deze week
Ik kan em hier ook maar bij 1 slijter kopen, ik ga dinsdag weer denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nu bier drinken?
Overigens heb ik die Leffe nog niet kunnen kopen. Wel een hoop andere lekkere dingetjes.
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*quote:
owja en dat tnxquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*
Jij lui varkenquote:
Als ie boks had gezegd, had ik 'm gesnaptquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*
/teken van wederzijdse herkenning en/of respect.
quote:
Lui incompetent varkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij lui varken
[..]
Als ie boks had gezegd, had ik 'm gesnapt
quote:Salary: 27000 Czech Koronas per month gross (+/- 2000), its about 1050 Euros gross salary (around 860 net)
Smoothquote:
0900-callgirlquote:
in a nutshell, lui incompetent varken was het heaquote:
Hmmm.... Niet mijn zondagen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Lui incompetent varkendaar is de zondag voor
Ik ga nog graag naar m'n paard toe, of leuke dingen doenquote:
Wat kun je ervoor kopen in Tsjechie en wat kost een kamer/huis/apartement daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]kreeg ik net in mn inbox. Daarvoor open ik mn ogen niet eens, laat staan dat ik er voor naar Praag ga verhuizen
Me 2, wat doen. Hele dag in mn nest liggen wil ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nog graag naar m'n paard toe, of leuke dingen doen
Drukke week gehad kon eindelijk een beetje slapen vandaagquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praag is niet zo héél goedkoop, ik heb ff snel gekeken (want als ik voor 250 euro in de maand kan wonen en eten is het nog te doen). Een appartement zit al snel boven de 450 euro, dan moet ik nog eten, verzekeren, etc. Kom ik al snel boven de 650-700 euro aan vaste lasten per maand. Dan blijft er dus niks van die 860 euro overquote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat kun je ervoor kopen in Tsjechie en wat kost een kamer/huis/apartement daar?
Naar je paard toe gaan is niet leuk?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... als het kan slaap ik natuurlijk wel uit. Maar als ik thuis ben, moet ik er wel uit want ik moet m'n paard rijden. Sowieso kan ik niet de hele dag in bed liggen, ik moet naar buiten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Me 2, wat doen. Hele dag in mn nest liggen wil ik niet.
Oh, dat is voor mij geen excuusquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Drukke week gehad kon eindelijk een beetje slapen vandaag
Dat kan vind het zo nu en dan wel relaxed, heb dan ook geen paardquote:
Jij impliceerde met je post dat je alle zondagen lui bent, want daar zijn de zondagen voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat kan vind het zo nu en dan wel relaxed, heb dan ook geen paard
Ik gebruik het in dit geval graag als excuusquote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij impliceerde met je post dat je alle zondagen lui bent, want daar zijn de zondagen voor.Ik vind dat niet en niet alleen omdat ik een paard heb.
Waarom zou je een excuus gebruiken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik gebruik het in dit geval graag als excuus
Download iets van caberet ofzo. Ga youtuben. Genoeg te doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Bored, niks op tv, niks op mn pc, boeken ingepakt...
Van mij mag je dat te pas en te onpas doen. Ik vraag me alleen af waarom je een excuus nodig hebt.quote:
De UK versie was leuker, die wijven gingen in een of ander gehucht helemaal los in de kroegquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef n8n het volgende:
Ga dames in de dop kijken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/62b66611-170c-33aa-97e9-7a5bc9bd05a8/
vind ik leukquote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mag je dat te pas en te onpas doen. Ik vraag me alleen af waarom je een excuus nodig hebt.
Is dat nog ergens te bekijken online?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De UK versie was leuker, die wijven gingen in een of ander gehucht helemaal los in de kroeg
Geen idee.quote:
Ik las tyfushoerquote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaargh, laat die tyfushoest eens afgelopen zijn
Die mag wel doorgaanquote:
quote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Starship Troopers aan, erg fout, maar kijkt makkelijk weg.
Vanavond Die Hard with a Vengeance gekekenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet bijna zeker dat kleine 'm aan het kijken isquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Vind die nog best vermakelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Slaap lekkerquote:
Truste, werkze morgenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Het is hier toch dood. Trusten
Watjesquote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef cafpow het volgende:
is iedereen al slapen? Wat zijn de singles de afgelopen 2 daagjes rustig zeg
net thuis?quote:
Is t dr gelukg om de luie zondag voort te zetten, of heb je dr aan t werk gezetquote:
dat had ze zelf al gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is t dr gelukg om de luie zondag voort te zetten, of heb je dr aan t werk gezet
Had ze al boodschappen gedaan?quote:
herkenbaar, heb vandaag alleen wat in de wasmachine (en daarna de droger) gegooid en wat gezogen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alweer even, beetje lui doen ook nog ondertussen.
Dat is baggerquote:
Uhuhquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er van uit gaat dan gebeurt het waarschijnlijk ook.
Helaas ga ik er ook al vast vanuit.
hahaha...dat is handig, dat wordt eentje afzeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
ik kom er net achter dat ik morgen een dubbele afspraak heb
klopt, de keuze tussen een etentje of een vergadering, goh wat moeilijkquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...dat is handig, dat wordt eentje afzeggen
zeker moeilijk, vooral als het een belangerijke vergadering isquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, de keuze tussen een etentje of een vergadering, goh wat moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Voor sommigen is die heel belangrijk, voor mij niet, ik ben al een statement aan het schrijven en daar moeten ze t maar mee doenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeker moeilijk, vooral als het een belangerijke vergadering is
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft er $190 liggen ergens voor mij? Ik ben verliefd
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liggen ja, voor schoenen? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oh daar kan ik ook wel wat mee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusquote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie laarsen, maar ik heb geen $ alleen euro's![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar ik krijg ze zelf ook wel op.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook wel wat mee hoor
Als ik niet op geld zou hoeven letten had je ze zo gekregen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Dat valt me tegen van jullie, mannen
Uit Amerika?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Over dollars gesproken, ik heb een bestelling na een maand nog steeds niet
Ah nee gek, maak toch maar een grapjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik niet op geld zou hoeven letten had je ze zo gekregen.
Maar helaas voor jou kan ik het momenteel zelf heel goed gebruiken.
Ja ja....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee gek, maak toch maar een grapje
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Uit de UK, maar in dollars aangeboden dus in dollars betaaldquote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah nee gek, maak toch maar een grapje
En je punt is?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.
Ok?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit de UK, maar in dollars aangeboden dus in dollars betaald
Ik ben ook niet moeilijk met geld, maar 190 dollar gaat me wel ver.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar ben niet zo moeilijk met geld.
En niet lief om me meteen weer gek te noemen
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi, maar toch zijn 't fuckmeboots.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.
Jij mag ze wel voor me kopen hoorquote:
Zijn wel boven de knie.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh mafkees. Zijn geen temeierboots
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moeilijk met geld, maar 190 dollar gaat me wel ver.
quote:
T is MissB...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat de sponsoring van hoerificatie uit mijn kas niet direct mijn goedkeuring krijgt.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dus ik ben gewoon 2 jaar te laat?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.
Had toen niet echt besef meer van waarde van geld.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is MissB...SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zijn ze bij voorbaat al degelijk en vroom.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja helaas.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon 2 jaar te laat?
Hmm ja, had dat een beetje toen ik meer in de handel van auto-onderdelen zat (erg goede handel als je weet waar en wat in te kopen). Maar goed, net als ik vermoed jij, eindigde dat met een crash and burn.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze met dat 2 jaar terug gevragen had dan had ik gedacht dat het maar 2 buy ins waren.
Had toen niet echt besef meer van waarde van geld.
Weer een echte vrouwen reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag ze wel voor me kopen hoor
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergerequote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een materialistisch kutwijfquote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een echte vrouwen reactie
Atlijd maar weer die materialistische dingen
[..]
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergere
Verloor veel geld toen T6 poker failliet ging, en daarna was de motivatie wel een beetje weg om weer te gaan grinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, had dat een beetje toen ik meer in de handel van auto-onderdelen zat (erg goede handel als je weet waar en wat in te kopen). Maar goed, net als ik vermoed jij, eindigde dat met een crash and burn.
Oh, er zijn zeker ergere.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer een echte vrouwen reactie
Atlijd maar weer die materialistische dingen
[..]
Vallen best mee die laarzen, zijn wel ergere
golddiggerquote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een materialistisch kutwijf
quote:
Zijn die van echt slangen leer?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, er zijn zeker ergere.
[ afbeelding ]
he, jakkes die vind ik echt helemaal niks. Zou er nooit in gezien willen wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graven? Je hebt toch een varken die alle botten opeet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
helaas is het meer graven dan goud hier
Ben je al bijna in china?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
ja dat is toch niet te vergelijken?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel nasty en totaal geen bescherming natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verloor veel geld toen T6 poker failliet ging, en daarna was de motivatie wel een beetje weg om weer te gaan grinden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Graven? Je hebt toch een varken die alle botten opeet.
Ik lijk de goede kant op te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep, that's me
lig bijna onder de zodenquote:
Nee lastig om een rechtszaak te beginnen voor iets wat verboden is in nederland.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel nasty en totaal geen bescherming natuurlijk.
nice, is lekker soepel, voelt wel wat vreemd.quote:
Als je belasting afdraagt, is er niks aan de hand andersquote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee lastig om een rechtszaak te beginnen voor iets wat verboden is in nederland.
quote:
Was toen nog niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je belasting afdraagt, is er niks aan de hand anders
nu t topic in kpd gesloten is, moeten we toch watquote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan me nu toch niet gek maken met lange benen en geil schoeisel hè.
Hee, jij bent oud he..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan me nu toch niet gek maken met lange benen en geil schoeisel hè.
Dan zou je haast vanuit een ander land moeten procederen, wil je zeggen hoeveel je bent verloren?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toen nog niet.
Maar zitten heel veel haken en ogen aan.
Grote jongens die heel veel geld hebben verloren hebben het er ook bij laten zitten.
En de belastingdienst maakt het niet interesanter om weer te gaan beginnen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou je de laarzen bijna niet eens durven te weigeren
*FB check*quote:
quote:
Kom, ik stel je voor aan Escobarquote:
Die ken ik alquote:Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik stel je voor aan Escobar
10kquote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou je haast vanuit een ander land moeten procederen, wil je zeggen hoeveel je bent verloren?
quote:
quote:
Oei, dat vergeet je niet ff.quote:
quote:
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.quote:
Ja sorry had liever van dat geld schoenen voor je gekocht dan een malafide bedrijf gesponsordquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.
Dus het was eigenlijk gewoon fictief geld wat ik had, en toen opeens niet meer.
Of in zijn geval, 1/3e NSXquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te maken
gokje, die kregen betaald?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.
Duurt nog wel ff met dit tempoquote:
Ik hou niet van liegenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, zeg even dat ik geen raar wief ben
Sorry, no cant doquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Vraag je ons nu te liegen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Zeg jij maar helemaal niksquote:
En dat zegt zij, die met kort oranje haar op de foto staatquote:Op zondag 13 maart 2011 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn het ergste, die van zichzelf vinden dat ze helemaal normaal zijn
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat zegt zij, die met kort oranje haar op de foto staat
Al je haar nog?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, niet lief!
Ik heb tenminste al mijn haar nog
Ik draag mijn laatste haren met trotsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, niet lief!
bah. overal?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Iemand mailde me om 22 uur vanavond: 'Ik ga even sigaretten halen, mail je meteen daarna terug!'
Verlaten worden anno 2011 is dat.
Chewie is er niks bij.quote:
Gewoon vanuit de auto door mailenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Iemand mailde me om 22 uur vanavond: 'Ik ga even sigaretten halen, mail je meteen daarna terug!'
Verlaten worden anno 2011 is dat.
Cousin Itquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, niet lief!
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Miss, je bent helemaal niet raar hoor. Als we eventuele tosti's buiten beschouwing laten dan.
Spot on!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je bent een grote, snel agressieve wookie?
Je hebt me gezien tochquote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je bent een grote, snel agressieve wookie?
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
ik moet googlen om uit te zoeken wat Chewie was
Wat doe jequote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Miss, je bent helemaal niet raar hoor. Als we eventuele tosti's buiten beschouwing laten dan.
Failquote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
ik moet googlen om uit te zoeken wat Chewie was
Evie was een trekkie, ik nietquote:
Wat was dr bijnaam ook alweer? Ohja MissTostiquote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Je maakt het alleen maar erger nuquote:
Een pot nat, helaas geen natte pot, want dat is dan nog wel leuk.quote:
Goed hequote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger nu
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was dr bijnaam ook alweer? Ohja MissTosti![]()
Dus je zegt met een omweg dat ze toch raar is
Maak de wookie nou niet boos Peuquote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik L-E aan mijn kant heb
Sorry, wat geef je zo'n beest om t rustig te laten worden?quote:
Een bekend vraagstuk: 'Hoe krijgen we L-E naar déze kant?' Many men will try. Only few shall succeed.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come over to the dark sidequote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Een bekend vraagstuk: 'Hoe krijgen we L-E naar déze kant?' Many men will try. Only few shall succeed.
Ik kan heel veel hebben, als je bepaalde personen irl kent, snap je wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat blijft tussen ons.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?
Wouldn't you like to know..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?
Lekker complimenteusquote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
Er zit al een uur een liedje in mijn kop.. die tekst![]()
My new favorite thing to do
Is wastin' my time on a bum like you
My new favorite thing to do
Is wastin' my time on you
You're always up to no good
you catch on like a bonfire
Every single worn out line is shiny and new
I never met a sweeter liar
allemaal vage zooiquote:
Hehe ja nogalquote:
Namen en details gaarne.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben, als je bepaalde personen irl kent, snap je wat ik bedoel
Ga maar langs met welke fokkers ik om ga buiten Fok en jij niet kentquote:
Doe maarquote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, dus we mogen dat zelf invullen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, wat geef je zo'n beest om t rustig te laten worden?
Noodlesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trek, dan is de vraag, chips of noodles?
Ik kan alleen Evie bedenken?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar langs met welke fokkers ik om ga buiten Fok en jij niet kent
Ik heb zin in iets hartig. Broodje zelf gemaakte zalmsalade bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Herkenbaar. Hoewel dat ook weer mailtjes zijn waarvan ik denk "die beantwoord ik later even" want je uiteindelijk dan vergeet. Ik snap t van jou wel, is gewoon irritant.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat vrienden en familie gemaild met de vraag of ze 26/27 maart (mogen kiezen) kunnen helpen klussen, moeten nog wat kleine dingetjes gedaan die ik niet alleen kan doen. Dat zijn allemaal nerds met internet op hun telefoon die heel de dag hun mail checken, voortdurend.
Vier dagen na de mail naar zes mensen heb ik 1 reactie terug.Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt, maar niet reageren vind ik zo respectloos.
Een boterhamquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Dat is inderdaad niet netjesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat vrienden en familie gemaild met de vraag of ze 26/27 maart (mogen kiezen) kunnen helpen klussen, moeten nog wat kleine dingetjes gedaan die ik niet alleen kan doen. Dat zijn allemaal nerds met internet op hun telefoon die heel de dag hun mail checken, voortdurend.
Vier dagen na de mail naar zes mensen heb ik 1 reactie terug.Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt, maar niet reageren vind ik zo respectloos.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met een kelder enzo want dat kan niet vrijwillig zijn gegaan![]()
Het is beide hartigquote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets hartig. Broodje zelf gemaakte zalmsalade bijvoorbeeld.
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoewel dat ook weer mailtjes zijn waarvan ik denk "die beantwoord ik later even" want je uiteindelijk dan vergeet. Ik snap t van jou wel, is gewoon irritant.
zulke mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.
Miss heeft wel wat spullen in dr kelder voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke mensen![]()
Dat kan ook, al reageer ik daar vrij slecht op meestal
Jij eindigt daar nog eens als je zo doorgaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miss heeft wel wat spullen in dr kelder voor je
They're doomedquote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.
Dat kan tegen je werken hequote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij eindigt daar nog eens als je zo doorgaat.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Mailtje van iemand over de zorgwekkende dip in de groei van haar kind. Kinderarts bellen, PANIEK!!
Laat ze een curve zien die helemaal afbuigt, heel plotseling. Vraag ik even verder, is ze een 0 vergeten in te vullen. Kind is 12.800 gram, volgens de curve 1280 gram. Dan zou ik idd naar een dokter gaan.
Nu niet, medicatie voor achterlijke moeders bestaat nog niet.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Mailtje van iemand over de zorgwekkende dip in de groei van haar kind. Kinderarts bellen, PANIEK!!
Laat ze een curve zien die helemaal afbuigt, heel plotseling. Vraag ik even verder, is ze een 0 vergeten in te vullen. Kind is 12.800 gram, volgens de curve 1280 gram. Dan zou ik idd naar een dokter gaan.
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Ik heb er 1, mijn taak zit erop!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.
Sowieso is het beter als nog maar 10% van de mensen 1 kind krijgt. Dan zitten we snel weer op het ideale punt van 1 miljard aardbewoners
Gewoon doorverwijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
Dat je dat ook zelf niet ziet he? Ik kan er ook wat van qua domme acties hoor, maar echt:.
Wij kunnen relaxen en luieren. Oh wachtquote:
dan moeten 10 andere vrouwen dus géén kind krijgen, anders heb jij er 1000% teveelquote:
*slechte grap over japan*quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.
Sowieso is het beter als nog maar 10% van de mensen 1 kind krijgt. Dan zitten we snel weer op het ideale punt van 1 miljard aardbewoners
Veel plezier met opvoeden, ik ga leuke dingen doenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij kunnen relaxen en luieren. Oh wacht
Die gingen gisteren vlot over tafel ja, bij mensen met allemaal een hoog intelligentie niveau (ik was de uitzondering).quote:
Ik heb zo een lijstje van ongeveer 67 vrouwen die ABSOLUUT NOOOOIT - NEE ECHT NIET een kind moeten krijgen. Kunnen er ook 68 zijn trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moeten 10 andere vrouwen dus géén kind krijgen, anders heb jij er 1000% teveel
Qua intelligentie niveau?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gingen gisteren vlot over tafel ja, bij mensen met allemaal een hoog intelligentie niveau (ik was de uitzondering).
Opvoeden = leuk, jij anti-kind-nazi.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier met opvoeden, ik ga leuke dingen doen
Dat is China schatquote:Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso China/Japen hebben ze toch al wetten voor hoeveel kinderen enzo? Of zijn ze daar weer vanaf gestapt.
Ach wat weet hij er nu vanquote:
oa.quote:
Daarom gun ik jou en MB ook dat plezierquote:
Was china en zijn ze van af gestapt ja. Sowieso heeft India al véél meer inwoners ondertussen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso China/Japen hebben ze toch al wetten voor hoeveel kinderen enzo? Of zijn ze daar weer vanaf gestapt.
Nee, er staat Japan/Chinaquote:
Als je dan toch gaat mierenneuken, er staat: china/japanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |