Evie was een trekkie, ik nietquote:
Wat was dr bijnaam ook alweer? Ohja MissTostiquote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
Miss, je bent helemaal niet raar hoor. Als we eventuele tosti's buiten beschouwing laten dan.
Je maakt het alleen maar erger nuquote:
Een pot nat, helaas geen natte pot, want dat is dan nog wel leuk.quote:
Goed hequote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger nu
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was dr bijnaam ook alweer? Ohja MissTosti![]()
Dus je zegt met een omweg dat ze toch raar is
Maak de wookie nou niet boos Peuquote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik L-E aan mijn kant heb
Sorry, wat geef je zo'n beest om t rustig te laten worden?quote:
Een bekend vraagstuk: 'Hoe krijgen we L-E naar déze kant?' Many men will try. Only few shall succeed.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Come over to the dark sidequote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Een bekend vraagstuk: 'Hoe krijgen we L-E naar déze kant?' Many men will try. Only few shall succeed.
Ik kan heel veel hebben, als je bepaalde personen irl kent, snap je wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat blijft tussen ons.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?
Wouldn't you like to know..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je bij d'r gedaan dat ze dat doet?
Lekker complimenteusquote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
Er zit al een uur een liedje in mijn kop.. die tekst![]()
My new favorite thing to do
Is wastin' my time on a bum like you
My new favorite thing to do
Is wastin' my time on you
You're always up to no good
you catch on like a bonfire
Every single worn out line is shiny and new
I never met a sweeter liar
allemaal vage zooiquote:
Hehe ja nogalquote:
Namen en details gaarne.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben, als je bepaalde personen irl kent, snap je wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |