Doe maarquote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, dus we mogen dat zelf invullen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, wat geef je zo'n beest om t rustig te laten worden?
Noodlesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trek, dan is de vraag, chips of noodles?
Ik kan alleen Evie bedenken?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar langs met welke fokkers ik om ga buiten Fok en jij niet kent
Ik heb zin in iets hartig. Broodje zelf gemaakte zalmsalade bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Herkenbaar. Hoewel dat ook weer mailtjes zijn waarvan ik denk "die beantwoord ik later even" want je uiteindelijk dan vergeet. Ik snap t van jou wel, is gewoon irritant.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat vrienden en familie gemaild met de vraag of ze 26/27 maart (mogen kiezen) kunnen helpen klussen, moeten nog wat kleine dingetjes gedaan die ik niet alleen kan doen. Dat zijn allemaal nerds met internet op hun telefoon die heel de dag hun mail checken, voortdurend.
Vier dagen na de mail naar zes mensen heb ik 1 reactie terug.Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt, maar niet reageren vind ik zo respectloos.
Een boterhamquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Dat is inderdaad niet netjesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb wat vrienden en familie gemaild met de vraag of ze 26/27 maart (mogen kiezen) kunnen helpen klussen, moeten nog wat kleine dingetjes gedaan die ik niet alleen kan doen. Dat zijn allemaal nerds met internet op hun telefoon die heel de dag hun mail checken, voortdurend.
Vier dagen na de mail naar zes mensen heb ik 1 reactie terug.Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt, maar niet reageren vind ik zo respectloos.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met een kelder enzo want dat kan niet vrijwillig zijn gegaan![]()
Het is beide hartigquote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets hartig. Broodje zelf gemaakte zalmsalade bijvoorbeeld.
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoewel dat ook weer mailtjes zijn waarvan ik denk "die beantwoord ik later even" want je uiteindelijk dan vergeet. Ik snap t van jou wel, is gewoon irritant.
zulke mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.
Miss heeft wel wat spullen in dr kelder voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe dat gaat. Maar ik weet ook dat dit allemaal mensen zijn die liever websites bouwen dan een lampje voor mij ophangen. Ik ga ze gewoon dwingen, lijkt me het beste.
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke mensen![]()
Dat kan ook, al reageer ik daar vrij slecht op meestal
Jij eindigt daar nog eens als je zo doorgaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miss heeft wel wat spullen in dr kelder voor je
They're doomedquote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.
Dat kan tegen je werken hequote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij eindigt daar nog eens als je zo doorgaat.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb Miss on my side. Dat gaat wel lukken.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Mailtje van iemand over de zorgwekkende dip in de groei van haar kind. Kinderarts bellen, PANIEK!!
Laat ze een curve zien die helemaal afbuigt, heel plotseling. Vraag ik even verder, is ze een 0 vergeten in te vullen. Kind is 12.800 gram, volgens de curve 1280 gram. Dan zou ik idd naar een dokter gaan.
Nu niet, medicatie voor achterlijke moeders bestaat nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |