[slijm] maar jou staat toch alles [/slijm]quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het geen fuck uitmaken, maar daar denken de zeikerds hier anders over
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blijkbaar maak jij dat in mij los, als jij me altijd zo mee maakt
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[slijm] maar jou staat toch alles [/slijm]
Het gaat heel goed met mij ja, afgezien van een stommiteit afgelopen weekend, heb ik een top week gehad. Die lijn ga ik lekker doorzetten tot t einde van deze weekquote:
Ga je nu bier drinken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met mij ja, afgezien van een stommiteit afgelopen weekend, heb ik een top week gehad. Die lijn ga ik lekker doorzetten tot t einde van deze week
Ik kan em hier ook maar bij 1 slijter kopen, ik ga dinsdag weer denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nu bier drinken?
Overigens heb ik die Leffe nog niet kunnen kopen. Wel een hoop andere lekkere dingetjes.
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*quote:
owja en dat tnxquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*
Jij lui varkenquote:
Als ie boks had gezegd, had ik 'm gesnaptquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*vuist maakt met hand, vooruit steekt* "Box ouwe" *jij bokst terug*
/teken van wederzijdse herkenning en/of respect.
quote:
Lui incompetent varkenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij lui varken
[..]
Als ie boks had gezegd, had ik 'm gesnapt
quote:Salary: 27000 Czech Koronas per month gross (+/- 2000), its about 1050 Euros gross salary (around 860 net)
Smoothquote:
0900-callgirlquote:
in a nutshell, lui incompetent varken was het heaquote:
Hmmm.... Niet mijn zondagen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Lui incompetent varkendaar is de zondag voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |