quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Mailtje van iemand over de zorgwekkende dip in de groei van haar kind. Kinderarts bellen, PANIEK!!
Laat ze een curve zien die helemaal afbuigt, heel plotseling. Vraag ik even verder, is ze een 0 vergeten in te vullen. Kind is 12.800 gram, volgens de curve 1280 gram. Dan zou ik idd naar een dokter gaan.
Nu niet, medicatie voor achterlijke moeders bestaat nog niet.
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Oh, nee, nee, NEE!
Mailtje van iemand over de zorgwekkende dip in de groei van haar kind. Kinderarts bellen, PANIEK!!
Laat ze een curve zien die helemaal afbuigt, heel plotseling. Vraag ik even verder, is ze een 0 vergeten in te vullen. Kind is 12.800 gram, volgens de curve 1280 gram. Dan zou ik idd naar een dokter gaan.
Nu niet, medicatie voor achterlijke moeders bestaat nog niet.
Ik heb er 1, mijn taak zit erop!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.
Sowieso is het beter als nog maar 10% van de mensen 1 kind krijgt. Dan zitten we snel weer op het ideale punt van 1 miljard aardbewoners
Gewoon doorverwijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
Dat je dat ook zelf niet ziet he? Ik kan er ook wat van qua domme acties hoor, maar echt:.
Wij kunnen relaxen en luieren. Oh wachtquote:
dan moeten 10 andere vrouwen dus géén kind krijgen, anders heb jij er 1000% teveelquote:
*slechte grap over japan*quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nooit kinderen moeten mogen krijgen.
Sowieso is het beter als nog maar 10% van de mensen 1 kind krijgt. Dan zitten we snel weer op het ideale punt van 1 miljard aardbewoners
Veel plezier met opvoeden, ik ga leuke dingen doenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij kunnen relaxen en luieren. Oh wacht
Die gingen gisteren vlot over tafel ja, bij mensen met allemaal een hoog intelligentie niveau (ik was de uitzondering).quote:
Ik heb zo een lijstje van ongeveer 67 vrouwen die ABSOLUUT NOOOOIT - NEE ECHT NIET een kind moeten krijgen. Kunnen er ook 68 zijn trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moeten 10 andere vrouwen dus géén kind krijgen, anders heb jij er 1000% teveel
Qua intelligentie niveau?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gingen gisteren vlot over tafel ja, bij mensen met allemaal een hoog intelligentie niveau (ik was de uitzondering).
Opvoeden = leuk, jij anti-kind-nazi.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier met opvoeden, ik ga leuke dingen doen
Dat is China schatquote:Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso China/Japen hebben ze toch al wetten voor hoeveel kinderen enzo? Of zijn ze daar weer vanaf gestapt.
Ach wat weet hij er nu vanquote:
oa.quote:
Daarom gun ik jou en MB ook dat plezierquote:
Was china en zijn ze van af gestapt ja. Sowieso heeft India al véél meer inwoners ondertussen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso China/Japen hebben ze toch al wetten voor hoeveel kinderen enzo? Of zijn ze daar weer vanaf gestapt.
Nee, er staat Japan/Chinaquote:
Als je dan toch gaat mierenneuken, er staat: china/japanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |