Oh noes, waai not?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah cool
and you don't wanna know
Weltrustequote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed ook. Morgen dansen.
Welterusten lieve mensen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
Uhuh en uhuh.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh noes, waai not?
Is het zo erg? Of wil je het liever niet kwijt?
quote:
thanks babequote:
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook slapen, hopen dat ik over dat ene droom
She called me babe!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
She called me babe!
Brazilliaansen kunnen trouwens totaal niet dansen.Althans, die van gisteren niet.
hmm, toch liever iets andersquote:Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks met een harige aap met je ballen bedekt met honing op een termietenhoop?
Enjoy!
Hoevaak verhuis jij?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, toch liever iets anders![]()
Een buurmeisje na er 3 jaar gewoond te hebben pas afgelopen vrijdag leren kennen, ben 2 weken terug wegverhuisd![]()
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.quote:
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoevaak verhuis jij?Of was dat nog die ene keer? Een Utrechtse dus? Is ze lekker?
En rijk? En what about your plans to go overseas?
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Dat is nasty, echt sneue mensen die dat doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond lekker los te gaan op de dansvloer en pakte er 1tje om mee te dansen. Wat een drama. Echt niet normaal. Ik wil niet weten hoe ze in bed is.
En erna mijn dronken avonturen. Ben net nuchter.Maar waarschijnlijk is er iets in mijn cocktail gedaan.
Precies! Ik verwachtte een enorm danstalent waar ik iets van kon leren, maar dat bleek dus anders. Muziek was Westers ("trance"/"house", maar ZEKER geen goeie techno die ik had verwacht, al stond ik heerlijk los te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zou je niet verwachten toch?
En dat laatste is niet tof, bedrugsd worden is een ding, maar niet stiekem
Ah so.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven, de voorlaatste keer was in 2008.
Geen Utrechtse van oorsprong (R'dam) is erg lekker, niet rijk, maar dezelfde plannen als ik
en die plannen gaan goed, deze week vliegt iemand van Google naar A'dam om mij te meeten voor de 3e ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah so.
Rotterdam, waarom? Rotterdams accent bij een vrouw is sexy!
Mooi dat ze dezelfde plannen heeft. Wow, ga je voor Google werken? En waar zou dat zijn?
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
Met carnaval was ik in Maastricht (oh ja, nog ff fotootje uploaden) lekker aan de space en toen ik terugkwam bij mijn auto was mijn achterruit ingeslagen.RukkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja! Alcoholquote:
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja! Alcohol
Denk je dat ik dat kan claimen bij de verzekering?
Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoekquote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin, niet zo exotisch als ik had gehoopt, maar fuck it, als dat betekend dat ik voor Google werk... kijk over een jaar dan wel wat de mogelijkheden zijn.
Ik hou niet van Rotterdam, gelukkig zij zelf ook nietmaar goed, buiten die 4u die we vrijdag hebben zitten ouwehoeren, weet ik ook niet zoveel van dr
buiten dan dat we beide bij Google aan t solliciteren waren, ik voor een baan, zij voor een stage van een jaar
(wel andere functies gelukkig
)
Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandalisme is in NL alleen verzekerd onder all-risk. Weet niet hoe het in Nederland is.
Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, kansloze stakkers die niet met hun poten van spullen af kunnen blijven...
Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dublin is wel een gave stad heb ik gehoord (zelf nog niet geweest, maar dan kom ik wel bij je op bezoek).
Wow, toeval of niet? En voormalig buurmeisje En zelfde bedrijf?! Google staat heel hoog aangeschreven als werkgever. Vet man, hoop dat het lukt.
Ik heb deze week hier in Rio een meeting met de manager van heel Latijns-Amerika over de functie in -hopelijk- Bogota. Moet snel es gaan gebeuren. Er is een hoop werk te doen hier. Maar ook met mijn plan loopt het nu dus gesmeerd.
Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kut. Zal in Duitsland wel niet anders zijn.
Zal aangifte doen (heb foto's gemaakt) als ik terugben.
Hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja echt te ziek. Duits nummerbord, dat trekt het wel aan, maar kom op zeg. Er rijden zoveel Aachense nummerborden rond daar. Ja, was wel een heftig (en koud) einde van een heerlijke nacht...
[ afbeelding ]
Ja was een gaaf avondje.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verwacht ik niet nee, die regels zijn redelijk integraal doorgevoerd.
Aangifte zal ook alleen voor de statistieken zijn, krijg je met een week een brief dat de zaak gesloten is wegens gebrek aan bewijsJoh, je meent het
[..]
Hahatof!
Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voormalig buurmeisje ja, kwam ik tegen op t feestje van mn voormalige buurjongen waar ik goed bevriend mee ben. Heel erg toevallig.
Ik hoop ook heel erg dat het lukt, maar die 1e twee rondes vloog ik doorheen. Maandag kreeg ik de vacature voor t eerst te zien. Ik zal uitkijken naar goede feesten daar (al schijnt dat dan weer flink tegen te vallen in Dublin).
Echt spannend dat project van jou, als wanneer dat lukt kom ik jou ook opzoeken, die regio staat hoog op mijn verlanglijstje. Al een idee wanneer je er permanent heen wilt?
Laat maar ff weten, Dublin is dichtbijquote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed man. Ja, valt Dublin zo tegen? Wist ik niet.
Ik hoop dat het in juli gaat zijn. Heb ervoor nog teveel te doen en wil mijn afscheidsfeestje geven op 4 juni dus. Deep Green, mooie locatie, wordt vet. En wordt niet permanent, maar ongeveer 1,5-2 jaar. Ff goed cashen en dan een mooi huis kopen met knuffelmeisje
Truste!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat maar ff weten, Dublin is dichtbijMijn plan is 2-5jr, ook met de intentie snel te stijgen en wat leuks te kunnen kopen. Al zat dat niet te vergelijken zijn met jouw niveau van inkomen vermoed ik
Of ik tzt iemand heb of nog alleen, dat merk ik dan wel.
Nu ga ik echt slapen, om 8u gaat de wekker weer.
Klinkt goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer
Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof
Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de busGoed weekend na wij dachten
Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:53 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Tering, wat een drukte in de treinVolgens mij had de NS weer problemen. But, what's new?
Bij lange na niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dag is vrij nieuw. Nog geen 24 uur oud.
Klinkt alsof het tijd is voor vakantie.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q !
Ik ook.Veel te druk geweest de afgelopen weken.
![]()
Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:08 schreef Samzz het volgende:
Heb jij trouwens iets gemerkt van die aardbeving/tsunami in Japan, Godt?
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |