Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:08 schreef Samzz het volgende:
Heb jij trouwens iets gemerkt van die aardbeving/tsunami in Japan, Godt?
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb gemerkt dat de kranten er vol mee staan.
Als ze op magische wijze opeens Cambodja en Japan dichterbij elkaar hadden gelegd wel ja.quote:
In Indonesië merkten ze ook de gevolgen. Maar Cambodja zal wel teveel landinwaarts liggen of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze op magische wijze opeens Cambodja en Japan dichterbij elkaar hadden gelegd wel ja.
Maar dat had dan ook met Nederland kunnen gebeuren.
Ik denk trouwens dat het helemaal geen echte aardbeving was. Het was tegelijk met mijn half Japanse love interest. De aarde beefde gewoon even op zijn grondvesten van dit moois en dan vooral haar Japanse kant.
Die liggen dan ook aan de pacific net als amerika.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Indonesië merkten ze ook de gevolgen. Maar Cambodja zal wel teveel landinwaarts liggen of zo.
De waarheid is de waaheid. Lamé of niet. Dat is ook erg subjectief.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik zag het. En die laatste opmerking is wel heel lame he, dat zij de aarde deed schudden, jezus
En dit was nog maar 1 avond.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:38 schreef Samzz het volgende:
Ja, de waarheid is idd dat zij de aarde deed schudden en 10000 doden op dr geweten heeft
Liefde doet rare dingen met mensen
Natuurlijk bestaat dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:44 schreef Samzz het volgende:
Liefde op 't eerste gezicht bestaat dus toch?
Waarom moet je er in geloven. Misschien overkomt het je nooit misschien wel. Op voorhand uitsluiten lijkt me in elk geval de minst prettige optie van allemaal.quote:
Ik denk niet dat 't bestaat. Liefde moet groeien. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een blik straalverliefd was.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet je er in geloven. Misschien overkomt het je nooit misschien wel. Op voorhand uitsluiten lijkt me in elk geval de minst prettige optie van allemaal.
Positieve gedachtes geven veel meer voldoening.
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
Blegh, de vent naast me moet per se 't licht aan hebben... Ik wil het donker
Dat jij dingen niet meemaakt betekend niet dat het niet bestaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 't bestaat. Liefde moet groeien. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een blik straalverliefd was.
Dat kan ie sowieso niet, want die is bedekt met een sjaalquote:Op maandag 14 maart 2011 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.
Hij wil licht niet een zwart gat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie beter in je decolleté gluren.
Dan heeft 'ie geen hele beste maandagochtend nu.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ie sowieso niet, want die is bedekt met een sjaal
Ik zeg dat ik er niet in geloof en dat 't voor mij niet bestaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij dingen niet meemaakt betekend niet dat het niet bestaat.
Ik zeg ook niet dat het je gaat gebeuren of mij maar ik sluit het niet uit.
Als zijn geluk samenhangt met 't al dan niet begluren van m'n decollete, dan heeft ie een kutlevenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie geen hele beste maandagochtend nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |