Ik dacht dat de aantallen meters omhoog waren gezetquote:Op maandag 14 maart 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Struikrover = flitser gok ik.
Mistlampen voor is bij mits, sneeuw, regen en zicht minder dan 200m, mistlamp achter is alleen bij mist met zicht minder dan 50m. Als het zo erg is, wil je ook geen 100km/h meer rijden
ben je gerold, of zag je em op tijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt, struikrover is een flitser! En ik had al haast...
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat de aantallen meters omhoog waren gezetMaar dat zal ik dan mis hebben
Zag hem op tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben je gerold, of zag je em op tijd?
Ik vind gewone lichten soms al irritantquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.
Dat is ook heel vervelend, t wordt weer tijd voor campagne op dat gebied, net als onnodig links rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind gewone lichten soms al irritantMaar die zijn dan gewoon te hoog afgesteld. Dus ik snap je irritatie
Mistlichten voor aan terwijl er geen mist is, vind ik al triestquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop t niet, heb liever dat ze er strakker op beboeten. Weinig irritanter dan mistachterlichten die onnodig aan staan, die dingen verblinden je soms bijna.
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook heel vervelend, t wordt weer tijd voor campagne op dat gebied, net als onnodig links rijden
Ben je zo'n brave rijder?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.
Jij bent zeker zo'n notoire bumperkleverquote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je zo'n brave rijder?
Heb juist best vaak last van notoire linksrijders.
Wat is een brave rijder? Ik heb er weinig last van, ik rijd dan ook praktisch nooit in de spits en haal alleen vrachtwagens en auto's met aanhangers in en ga gewoon weer naar rechtsquote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je zo'n brave rijder?
Heb juist best vaak last van notoire linksrijders.
Behalve gisteren zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een brave rijder? Ik heb er weinig last van, ik rijd dan ook praktisch nooit in de spits en haal alleen vrachtwagens en auto's met aanhangers in en ga gewoon weer naar rechts
Vooroordelen ook altijd weerquote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n notoire bumperklever
Gisteren moest ik over de provinciale wegquote:
Daar gebeuren wel de meeste ongelukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren moest ik over de provinciale weg
Al die arme boeren met hun tractors van de weg gereden zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren moest ik over de provinciale weg
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare manquote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.
Niks bijzonders te vertellenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Vertel vertel vertel....
hoe was het?
The Rite is toch met sir anthony hopkins? Dus leuk vermaak maar geen topper dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare man
[..]
Niks bijzonders te vertellenGewoon leuk weekend gehad! Baal er alleen van dat ik vrijdag niet ben wezen stappen, want zaterdag was er niet zoveel aan omdat iedereen nog dood in zijn bed lag van vrijdag. Damnit
Maar voorderest was het supergezellig
Zaterdag eerst naar de film geweest met een vriend, The Rite (leuke film maar het einde vond ik maar magertjes) en gisteravond nog koffie wezen drinken met mijn buurman. Grappig, leuk om hem eens beter te leren kennen. Vind het altijd grappig hoe anders mensen kunnen zijn dan je denkt en wat hun verhaal is enzo..
Ik ben geen gevaarlijke rijder, ik let heel goed op en het was een veilige wegquote:Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar gebeuren wel de meeste ongelukken.
Yup, die... Hij acteerde trouwens wel goed, maar wel weer heel erg in de stijl van Mr. Lector. Nja, leuke film dus, maar niet heel erg bijzonderquote:Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
The Rite is toch met sir anthony hopkins? Dus leuk vermaak maar geen topper dus.
Zoveel boeren zitten hier niet meerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al die arme boeren met hun tractors van de weg gereden zeker
Altijd als reactie op jouw standaard maandagochtendgezeur. Je noemt mij dus een nare man, maar realiseert jezelf niet dat je eigenlijk je mening geeft over je eigen zeikwijverij.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zeg je graag iedere week tegen me he? Jij nare, nare, nare man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |