Dat begreep ik de eerse keer ook al daarom maakte ik de oorspronkelijke opmerking al. Waarom deze cirkel nog een keer dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik er niet in geloof en dat 't voor mij niet bestaat.
Alleen om aan te geven dat ik toch niet van gedachten veranderquote:Op maandag 14 maart 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat begreep ik de eerse keer ook al daarom maakte ik de oorspronkelijke opmerking al. Waarom deze cirkel nog een keer dan?
Het is je goed recht om er een gesloten houding bij in te nemen. Dan nog was de cirkel niet relevant aangezien ik de opmerking reeds had geplaatst en we weer op hetzelfde punt uit kwamenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen om aan te geven dat ik toch niet van gedachten verander
Dan is het nu klaar, lijkt mequote:Op maandag 14 maart 2011 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is je goed recht om er een gesloten houding bij in te nemen. Dan nog was de cirkel niet relevant aangezien ik de opmerking reeds had geplaatst en we weer op hetzelfde punt uit kwamen
Het zou dus zomaar iemand van hier kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Als zijn geluk samenhangt met 't al dan niet begluren van m'n decollete, dan heeft ie een kutleven
Het was een oudere man met zwart/grijze krulletjesquote:Op maandag 14 maart 2011 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou dus zomaar iemand van hier kunnen zijn.
Mijn krullen zijn nog niet grijs, dus ik was 't niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
Het was een oudere man met zwart/grijze krulletjes
Ik neem aan dat jij ook nog niet kalend bent?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn krullen zijn nog niet grijs, dus ik was 't niet.
Nee, dat al helemaal niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:24 schreef Samzz het volgende:
Ik neem aan dat jij ook nog niet kalend bent?
Of het was een vermomming
Ik had t gezien op facebook, erg tof!quote:Op maandag 14 maart 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ben ik weer
Donderdag als verrassing naar Oostenrijk gegaan naar mijn vriendin die toen jarig was. Nou, verrast was ze wel, maar ze vond het zooooooooooo ontzettend tof
Vrijdag lekker geboard en zaterdagavond terug met de busGoed weekend na wij dachten
Goedemorgen!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Samzz het volgende:
Het is wel echt een trieste maandag, dikke mist.
Struikrover?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het is een trieste maandag want stond 30 minuten in de file, tijd proberen in te halen op de A12 waar ik vervolgens weer vol in de remmen mocht voor een struikrover. En dan is het nog mistig en zijn er mensen die al hun mistlampen menen te gebruiken bij 500m of minder zicht![]()
Is het al weekend?
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.quote:
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
Als je definitie van bijna vijf dagen beslaat, dan wel.
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nog steeds. Mijn werkweek begint morgen pas.
Wat fijn voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.
Struikrover = flitser gok ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Struikrover?
Overigens mag je nu toch je mistlicht voeren, ongeacht het zicht? Ik meende daar iets over gehoord te hebben. Weet 't niet zeker, though.
Klopt, struikrover is een flitser! En ik had al haast...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Struikrover = flitser gok ik.
Mistlampen voor is bij mits, sneeuw, regen en zicht minder dan 200m, mistlamp achter is alleen bij mist met zicht minder dan 50m. Als het zo erg is, wil je ook geen 100km/h meer rijden
Patser!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf dagen werken is voor het plebs. Ik verdien meer dan genoeg om maar vier dagen te hoeven werken. Heb ik dus nog tijd ook om mijn geld uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |