Dat is kutquote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Ik kreeg een boete omdat de apk was verlopen voor een auto
Ben ik niet met je eens, als ik 30min lang niemand in haal met die snelheid, is er geen veiligheids issue en dus geen terechte boetequote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt het nog wel een terechte boeteOok al verwacht je het niet.
I hope not. Kansloze uitspraak is datquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, in before 'de politie moet gewoon boeven gaan vangen'.
Hoezo niet terecht? Jij gaat harder dan de toegestane snelheid, dus je bent gewoon in overtreding, veiligheid issue of niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, als ik 30min lang niemand in haal met die snelheid, is er geen veiligheids issue en dus geen terechte boete![]()
Maar goed, heb em maar netjes betaald.
noujah die brieven moeje dan ook bewarenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kutDie rdw brieven komen ook te vroeg, 2 maanden ofso, dat ben ik al vergeten als t zo ver is
Nee, dat heeft ie niet meer. ik heb de auto geschorst. had goedkoper geweest als ik dat deed vóór de boete er wasquote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dat niet verhalen op je verzekering?
Dudequote:Op maandag 14 maart 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, in before 'de politie moet gewoon boeven gaan vangen'.
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.quote:
true!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.
Eens. Maar de mensen die dat zeggen, denken dat meestal in combinatie met dat de snelheidscontroles er helemaal niet hoeven te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind wel dat snelheidscontrole prima onbemand kan, laat de manschappen maar lekker de straat op.
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffenquote:
Nee, daar weer nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
true!
en zet eens een flitspaal bij een school in de straat
Oeh! Goed idee! Hoeveel boetes ze bij ons niet kunnen uitschrijven bij school... Ouders hebben veiligheid niet hoog in het vaandel staan, blijkt iedere dag maar weerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
true!
en zet eens een flitspaal bij een school in de straat
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.quote:
Daar heb jij niet zoveel aanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffen
Oh, je bedoelt het anders? Ik dacht dat jij van mening was dat de politie maar boeven moet gaan vangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.
dan ga je lekker ondersteboven aan een vent hangen, wordt lachen als hij je niet meer tillen kanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, kan straks wel blz 67 en 83 van de kamasutra... eeen vrouw ondersteboven beffen
Nee, integendeel, ik vind dat je je gewoon aan de snelheid moet houden. Ja, natuurlijk kan je 160 rijden midden in de nacht, maar dan nog moet je niet te hard rijden, en zeker niet gaan klagen als je gesnapt wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het anders? Ik dacht dat jij van mening was dat de politie maar boeven moet gaan vangen.
Ik zou bij scholen een soort carmageddon-puntensysteem aanbrengenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee doe maar op een rechte weg zonder kruizingen, veel beter voor de "verkeersveiligheid"
Er rijdt al bizar weinig politie rond op de Nederlandse wegen. Ik ben meer een voorstander van flexibele regels.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat? Menig feestje meegemaakt waar dit uiteindelijk weer door een notoire hardrijder gezegd wordt. Van die mensen die denken dat ze hun eigen regels wel kunnen maken en het allemaal veel beter weten.
Licht eens toe?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er rijdt al bizar weinig politie rond op de Nederlandse wegen. Ik ben meer een voorstander van flexibele regels.
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klemquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga je lekker ondersteboven aan een vent hangen, wordt lachen als hij je niet meer tillen kan
je vergeet zwarte wijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bij scholen een soort carmageddon-puntensysteem aanbrengen.
Oeh! *hummer kopen gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ik dan val en tijdens de val m'n kaken op elkaar klem
Ik vind dat best een goed idee, m'n beste HWquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SPLATTER BONUSquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oostblokkers dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke zwarte gaat die troep dan opruimen?
KNAK!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
ja of dat je blijft hangen en.. ach laat ook maar....
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?quote:
Maar ja als homo schiet je daar niet veel mee op...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wie gaat hen opruimen als het er teveel worden?
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterquote:
De natuur is een mooi iets.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn het altijd de vrouwen die de zooi moeten opruimen natuurlijk.
niks mis met finnen, zijn toffe gastenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
finnen, altijd al een hekel gehad aan finnen!
topquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets dat nooit zal veranderen, ben ik bang
Hmmm... ik vraag me af of dat eerste wenselijk is. De 80-km wegen ben ik met je eens, dat zijn echt kutwegen om te rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snelheid aanpassen aan de verkeersdrukte, tussen 100 en 160km/h. De 80km/h zones werken niet zijn ze na jaren eindelijk achterAls ik 's nachts op een lege weg rijd, wil ik geen 100km/h rijden, dat slaat helemaal nergens op.
Ook bijv inhaal verboden flexibel indelen. Mensen zullen er ook alerter van gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |