Ik wil een keuzequote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exactly! Gewoon toegeven aan de functie die je door de natuur is toebedeeld.
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzienquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een paar voor me?
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..quote:
Jennifer Lopezquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzien
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.quote:
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..
Zelfde geldt voor mannen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleemDat doe ik zelf ook. Als ik in wil halen haal ik in en ga dan zo snel mogelijk weer naar rechts. Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, 120-130 rijd ik en dat vind ik snel zat.
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functie
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.quote:
Zelfs tallyquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Juist. Recht onder de duim van je vrouwquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Zo zie je maar wat je als vrouw voor elkaar kunt krijgen als je niet zeikt maar initiatief neemt in het leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
En hoe oud zijn die?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denken
Ok, klinkt goed, ik kom die kant opquote:
Achja, hier komen de boetes wekelijks binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.
De 65 deed het hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed, ik kom die kant op.
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.quote:
Hey, ik was toch allang om sinds vorige week? Ik wil allang koters en de hele rimbimquote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.
Dan neem je toch de trein of auto terug! Voordat ze met tractor in Amsterdam zijn is dat kind al met pensioen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tuint er met open ogen in. Tot over een maand of negen pappa.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed, ik kom die kant op.
Hoeveel bewijs moet je nog hebben Samzz als zelfs Heatwave van gedachten kan veranderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Hey, ik was toch allang om sinds vorige week? Ik wil allang koters en de hele rimbim.
Voor je het weet heb je wat fransen eruit gepoeptquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een paar voor me?
Pa ookquote:Op maandag 14 maart 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, hier komen de boetes wekelijks binnenmaar die zijn voornamelijk van twee medewerkers van mn pa
Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar maar 2 boetes gehad, wel flinke
Zolang hij nog niks heeft, zie ik geen bewijsquote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs moet je nog hebben Samzz als zelfs Heatwave van gedachten kan veranderen.
Dat hij er hier niet over vertelt, betekent niet dat er niks is.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
Zolang hij nog niks heeft, zie ik geen bewijs
Ironisch, dat je na het krijgen van heel veel boetes voor te hard rijden alleen nog maar op autovakantie kan binnen Nederland.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa ookIets van 400 euro voor te hard rijden was z'n record. Daarna is hij op gaan letten en valt het mee met de boetes. Die 400 euro was overigens een vervolg op de drie boetes van rond de 300 euro. Nou, kan je leuk van op vakantie
Hmmm...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hij er hier niet over vertelt, betekent niet dat er niks is.
Heb je ook zo'n moeder die dat dan ook laat weten?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa ookIets van 400 euro voor te hard rijden was z'n record. Daarna is hij op gaan letten en valt het mee met de boetes. Die 400 euro was overigens een vervolg op de drie boetes van rond de 300 euro. Nou, kan je leuk van op vakantie
Na elke zin schuift hij hem van de tafel?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef STING het volgende:
Nee, beste collega, je toetsenbord is geen typmachine
Ma is degene die de boetes als eerste onder ogen krijgtquote:Op maandag 14 maart 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n moeder die dat dan ook laat weten?Mn pa verbergt de boetes voor mn moeder, hij durft t niet te zeggen
(ze komen namelijk op de bedrijfsnaam binnen).
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na elke zin schuift hij hem van de tafel?
Gek zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Ik kreeg een boete omdat de apk was verlopen voor een auto
Ja, t is klote, maar ik ben wel eens op zondag ochtend rond 8u in de polder geflitst met 165km/hquote:Op maandag 14 maart 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma is degene die de boetes als eerste onder ogen krijgtDus ja, ma weet precies wanneer pa weer een boete heeft
Ze is ook regelmatig flink pissig geworden. Een boete kan gebeuren, maar vier van zulke bedragen achter elkaar is gewoon dom.
Hey Engeltjequote:
Dat maakt het nog wel een terechte boetequote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, t is klote, maar ik ben wel eens op zondag ochtend rond 8u in de polder geflitst met 165km/h![]()
dat verwacht je gewoon niet (ik was ook nog aan t slapen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |