Ik wil een keuzequote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exactly! Gewoon toegeven aan de functie die je door de natuur is toebedeeld.
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzienquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een paar voor me?
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..quote:
Jennifer Lopezquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, de sperma bank kan je vast in die behoefte voorzien
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.quote:
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, droge sherry, zoete sherry, witte bonbons, donkere bonbons etc etc..
Zelfde geldt voor mannen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waanidee is je opgelegd door de huidige maatschappij. Uiteindelijk ben je niks meer dan een middel voor voortplanting.
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleemDat doe ik zelf ook. Als ik in wil halen haal ik in en ga dan zo snel mogelijk weer naar rechts. Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, 120-130 rijd ik en dat vind ik snel zat.
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op wel of niet toegeven aan de door mama natuur toebedeelde functie
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.quote:
Zelfs tallyquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Juist. Recht onder de duim van je vrouwquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, je ziet mij dan ook nergens roepen dat ik een keus wil hebben. Ik weet mijn plek in het heelal.
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rijd meestal 15-20km/h te hard, op de gps. Op de snelweg, daar waar het verkeer het toelaat. Net als W-G ben ik vrij goed in het spotten van flitsers en onopvallende politie autos (het is een sport). Boetes vallen dan dus wel mee. Omdat ik ook niet bumperkleef of rechts in haal, maak ik eigenlijk ook nooit agressie mee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, dat roepen jullie AL-LE-MAAL, tot op een zekere dag en opeens : hop zwanger.... jullie rammelen vroeger of later allemaal.
Zo zie je maar wat je als vrouw voor elkaar kunt krijgen als je niet zeikt maar initiatief neemt in het leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Recht onder de duim van je vrouw
En hoe oud zijn die?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken er toch voldoende die daar niet zo over denken
Ok, klinkt goed, ik kom die kant opquote:
Achja, hier komen de boetes wekelijks binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boete gehad. Ook niet voor te snel rijden. Ik heb bij god geen idee waar de meters staan. Maar ik rijd dan ook niet te hard. Ik ga wel harder als ik in moet halen, maar dat lijkt me logisch.
De 65 deed het hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed, ik kom die kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |