Ik heb te weinig koffie op om deze zin te snappenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd als reactie op jouw standaard maandagochtendgezeur. Je noemt mij dus een nare man, maar realiseert jezelf niet dat je eigenlijk je mening geeft over je eigen zeikwijverij.
Wijf!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Me haar weer laten groeien is niet grappig, zit nu op een punt dat ik er geen model in krijg... grrrrrr
Ik rij erg veel links, ik rij meestal ook harder dan de rest. Als iemand niet naar recht kan heb ik er geen moeite mee, maar mensen die onnodig links blijven rijden en mij daardoor af laten remmen, vind ik minder leuk. Meestal geef ik omdat te voorkomen, een heel kort lichtsignaal, werkt meestal erg positief.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van notoire linksrijders heb ik nooit echt last gehad omdat ik zelf vooral rechts rijd en niet veel hoef in te halen, wel valt het me op dat het in Nederland veel erger is dan in Duitsland.
Je pakt gewoon een random pasje? Of heb je iets bijzondersquote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vooroordelen ook altijd weer![]()
Nee uit veiligheids oogpunt bumperkleef ikk niet. Mocht het te lang duren dat iemand links blijft rijden en mij er niet langs laat dan geef ik wel een seintje. Heb zelf namelijk ook een bloedhekel aan bumperklevers, en heb er al menig een laten schrikken door het tonen van een bepaalde pas.
Ik zeg dat je altijd andere mensen of dingen de schuld geeft. Mij, de koffie, maar nooit jezelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb te weinig koffie op om deze zin te snappen
Klopt! Dat is zo heerlijk makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg dat je altijd andere mensen of dingen de schuld geeft. Mij, de koffie, maar nooit jezelf.
Ik neem aan dat je niet links blijft rijden als je ook naar rechts kanquote:Op maandag 14 maart 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij erg veel links, ik rij meestal ook harder dan de rest. Als iemand niet naar recht kan heb ik er geen moeite mee, maar mensen die onnodig links blijven rijden en mij daardoor af laten remmen, vind ik minder leuk. Meestal geef ik omdat te voorkomen, een heel kort lichtsignaal, werkt meestal erg positief.
Jammer hoor.quote:
Moet ik mezelf er de schuld van geven dat ik op maandag moet werken dan?quote:
Klopt, zeker als er iemand achter me zit probeer ik altijd zo snel mogelijk ruimte te maken voor diegene.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet links blijft rijden als je ook naar rechts kan
Makkelijk is niet hetzelfde als gewillig.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd een voorstander was van makkelijke vrouwen.
Beter had ik het zelf niet kunnen zeggen.quote:
"Op papier" zijn de meesten hier ook allemaal players... Ik zie een verband.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Wat zijn we hier op "papier" allemaal nette automobilisten.
Yup, niemand weerhoud je ervan om je baan op te zeggen en thuis te gaan zitten namelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Moet ik mezelf er de schuld van geven dat ik op maandag moet werken dan?
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, niemand weerhoud je ervan om je baan op te zeggen en thuis te gaan zitten namelijk.
Dan is er toch geen probleemquote:Op maandag 14 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, zeker als er iemand achter me zit probeer ik altijd zo snel mogelijk ruimte te maken voor diegene.
Maar ik heb geen kotersquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passen.
Exactly! Gewoon toegeven aan de functie die je door de natuur is toebedeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Idd, met uitgelubberde doos, fles sherry en een doos bonbons, op de koters passen.
Ik niet hoor. Ik ben een aso int verkeerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Wat zijn we hier op "papier" allemaal nette automobilisten.
Wel een uitgelubberde doos?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |