abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:26:05 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93896058
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

Veel gestelde vragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
noiconn.png CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
noiconn.png hawk07, hiker regio Haarlem
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
luciano3.png joppie_saus, hiker regio Groningen
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
nr1.jpg Lekiamh, hiker regio Den Haag
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
noiconn.png mcnick1, hiker regio Apeldoorn
noiconn.png Misterx333, hiker regio Rotterdam
05_WALLS.jpg MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
noiconn.png Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics:
SPOILER
Deze OP is hier te vinden.
#26 || Luciano da Silva
pi_93896245
Ik ga er ook weer op uit, heb een spoedje.

Wat betreft die zon.. Laat maar komen, maar het ziet er hier niet veelbelovend uit.
pi_93897132
Aan het begin van de week was het heerlijk werken hoor _O_
Ik ben vandaag vrij van school, maar heb me zowaar niet beschikbaar gesteld. Heb een stuk of 3 projecten dit blok :'(

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef charlie511 het volgende:
Een vraagje:
Als je ipv een rit papieren van A naar B moet brengen, moet je dan alsnog iets van een formulier gebruiken? Ik weet ofc. dat je geen schade gaat opschrijven, maar moet er wel bevestiging zijn dat de ze bij punt B zijn ontvangen?
Da's altijd van Meerkerk naar Houten, meestal gebruik dan hetzelfde formulier als die je gebruikt voor auto's naar Meerkerk. Die heeft toch geen schadeblok.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef DoimuN het volgende:
Vraagje: Ze vragen mij steeds vaker of ik ergens een dag wil meedraaien, eigenlijk wil ik dit niet omdat ik dat echt niet fijn vind. (de hele dag auto's door de wasstraat halen en parkeren word ik echt gek van, ik heb immers niet op dat werk gesolliciteerd) Maar als ik dat dan weiger reageren die meiden heel gepikeerd, hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik hoor vaak van mensen dat ze in het opmerkingenvakje zetten dat ze liever niet op een vestiging willen werken.
Ik vind het trouwens niet heel erg, ik werk altijd op een vestiging van dezelfde maatschappij als die in Breda zit (geen namen jwz :P ) en daar is het alleen huurauto's bij klanten ophalen of naar klanten brengen.
pi_93897460
Voor kentekenpapieren gebruikte ik nooit een formulier. Wel even de naam vragen van de persoon aan wie je ze hebt afgegeven en die zet je op je ritbon.

Wat betreft dat vestigingswerk.. Ik heb het lang geleden een keer gedaan en ze daarna laten weten dat ik daar niet meer inzetbaar voor was. Ongeveer een jaar later, 2 weken terug ofzo, toch nog een keer gevraagd en ook geaccepteerd. Ik vond het wel te doen. Goed het werk is wat minder, maar beter dat werk dan geen werk.

Volgens mij is er ook een soort zwarte lijst waar je opgezet kan worden als je geen vestigingswerkzaamheden meer wilt doen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:14:06 #6
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93897742
Auto's ophalen, wassen, stofzuigen, wegzetten en dan nieuwe halen, wegbrengen of weer wassen en alles.
#26 || Luciano da Silva
pi_93897744
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 11:11 schreef LoggedIn het volgende:
wat moet j doen op zon vestiging dan? :')
Autos ophalen en wegbrengen van/naar klanten en autos die terugkomen meestal aftanken, door de wasstraat, daarna van binnen schoonmaken, vloeistoffen controleren e.d. Daarna kunnen ze weer ingezet worden als voorloop of vervangend vervoer o.i.d.
pi_93897756
Dat verschilt per vestiging. In bijvoorbeeld Almere is het alleen de auto's die gebracht worden in de wasstraat zetten, bij de vestiging waar ik wel eens werk is het huurauto's van en naar de klanten brengen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:08 #9
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93898215
brrrrrr moet een halfuur wachten op bus 131 nach breda, wat is het verdomd koud.
pi_93899302
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef DoimuN het volgende:
Vraagje: Ze vragen mij steeds vaker of ik ergens een dag wil meedraaien, eigenlijk wil ik dit niet omdat ik dat echt niet fijn vind. (de hele dag auto's door de wasstraat halen en parkeren word ik echt gek van, ik heb immers niet op dat werk gesolliciteerd) Maar als ik dat dan weiger reageren die meiden heel gepikeerd, hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik heb, toen ze weer een keer belden of ik in Nieuwegein aan de gang kon, gewoon gezegd dat ik liever normale ritten heb. Ze hebben me toen op een lijst gezet met mensen die niet gebeld hoeven te worden en sindsdien heb ik alleen maar normale ritten.
Vestiging in Almere heb ik ook 1x gedaan. Sfeer is wel ok, maar het werk vind ik idd hersendodend. Ik had toen 'mazzel' dat het heel druk was en daardoor wel de hele tijd door moest gaan maar het is verder niet heel boeiend.
pi_93904938
Nou eindelijk, morgen naar Meerkerk met een Corsa :'). Daarna door naar Almere met een Jumper (na maanden weer eens een busje....)
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:32:35 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93905287
Morgen twee ritjes, Assen-Breda en Breda-Almere. Auto's weet ik nog niet, ben nu op school.
#26 || Luciano da Silva
pi_93905412
Zijn sowieso wel prima ritjes lijkt mij :Y
Hoewel ik een keer Barendrecht - Lelystad en Heerenveen - Breda had en bij beiden geen cruise control, dat is dan wel weer killing :P
pi_93905535
Ik vind sowieso de wat langere ritjes wel fijn, niets mis met 3 uur in de auto :)
Ben nog niet gebeld voor morgen, werd vorige week om 10 voor half 6 nog gebeld dus de hoop is er zeker nog ^O^
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_93905668
Langere ritten zonder cruise control zijn wel minder ja..ik moest laatst Groningen-Meerkerk in een Mercedes Sprinter. Dat zijn lange ritten dan hoor :P Als je daarna in een Renault Megane stapt, is dat ineens een heerlijke auto..

Ze mogen mij ook wel bellen voor morgen..ik zit er iig klaar voor :P
pi_93906492
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen twee ritjes, Assen-Breda en Breda-Almere. Auto's weet ik nog niet, ben nu op school.
Misschien tot dan :)!
pi_93906769
Over lange ritten gesproken..morgen Groningen-Maastricht en Heerlen-Heerenveen :P
Gegevens staan nog niet online dus weet nog niet welke auto's
pi_93907223
Heerlijk, jij hebt mazzel :D
Tenzij het natuurlijk om een Aygo ofzo gaat -O-
pi_93907293
Ik kijk hier al langere tijd mee, het lijkt mij ook wel leuk om dit werk te gaan doen als ik over 2 maand m'n rijbewijs een half jaar heb. Of in de zomervakantie.

Weet iemand of het in de zomervakantie ook druk is?
pi_93907511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heerlijk, jij hebt mazzel :D
Tenzij het natuurlijk om een Aygo ofzo gaat -O-
Tweede ritje is Den Bosch - Deventer geworden, in een Polo. Eerste rit is een 308. Kan allebei beter, maar ook veel erger
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:56:16 #21
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93909085
Ik heb morgen Assen-Breda in een Mini Cooper, en Breda-Almere in een Audi A6. Lijkt me ook niet verkeerd :)

En RTS91, waar ben je morgen precies dan?
Edit: O, Almere, ja misschien zie ik je nog wel! Als je niet bij de gelijknamige bank moet zijn tenminste ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_93909295
Weten jullie of je bij dat gigantische bedrijf in het zuiden des lands waar de portier alles weet, je de tankbonnen ook echt moet opsturen of ook kan volstaan met een kopie via de mail?
pi_93909692
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Thrasyllus het volgende:
Weten jullie of je bij dat gigantische bedrijf in het zuiden des lands waar de portier alles weet, je de tankbonnen ook echt moet opsturen of ook kan volstaan met een kopie via de mail?
Denk dat via mail ook wel ok is. Check t anders ff en post ff het antwoord.
pi_93911428
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen Assen-Breda in een Mini Cooper, en Breda-Almere in een Audi A6. Lijkt me ook niet verkeerd :)

En RTS91, waar ben je morgen precies dan?
Edit: O, Almere, ja misschien zie ik je nog wel! Als je niet bij de gelijknamige bank moet zijn tenminste ;)
Lekker bakkies! Ik moet naar het bedrijf waar 9/10 hikers heen moet in Almere.
pi_93911599
Inderdaad, jij hebt veel geluk morgen :)
Ik ben nog niet gebeld, bel straks maar ff of ze toevallig nog wat in de pijplijn hebben.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:54:39 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93911724
Hikers regio Groningen die nog niks hebben? Kreeg net een smsje, of je dan even wilt bellen ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_93912392
Twee dagen op rij niet gebeld in het zuiden des lands, het is rustig hier in de vakantie.
pi_93912676
Vandaag een VW Caddy verreden, damn leek net alsof ik op een trampoline stond. Wat een vering in dat ding, iedere lichte hobbel deed m helemaal schudden.
pi_93915092
Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.

Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad :'). Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.

@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen.. :')
pi_93915216
Haha die sprinters zijn echt een drama, vooral op de snelweg inderdaad. Een goede windvlaag en je wordt helemaal heen en weer geslingerd. Ik had er toen ook één met alarm, dus ik doe dat ding open, maar start hem niet direct. Gaat dat alarm af, dikke teringherrie :')
pi_93915875
Haha goeie verhalen jongens, op het moment zelf baal je ervan maar later kun je erom lachen _O- Ben helaas niet gebeld voor morgen :'(
pi_93923647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende:
Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.

Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad :'). Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.

@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen.. :')
Haha mooi verhaal weer!

Tevens ToyotaVolkswagenPrius
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_93925157
Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag 8-)
pi_93926506
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag 8-)
Volgens Autoweek had ik woensdag ook een Golf station, maar dat bleek niet te kloppen. Heb ik overigens wel eens vaker gehad met Volkswagen.. Dat het model niet klopt..
pi_93926551
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

Autos ophalen en wegbrengen van/naar klanten en autos die terugkomen meestal aftanken, door de wasstraat, daarna van binnen schoonmaken, vloeistoffen controleren e.d. Daarna kunnen ze weer ingezet worden als voorloop of vervangend vervoer o.i.d.
Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto.. :P Of zit iemand je te timen bij zon vestiging? :{
pi_93927255
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto.. :P Of zit iemand je te timen bij zon vestiging? :{
Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.
pi_93927714
oh, ja, das niet handig idd.. Een enkele keer stofzuig ik weleens een auto voor een klant, maar de klanten die dat willen houden hun auto sowieso redelijk orderlijk :P Dus dan is het wel te overzien.

Meestal is het alleen wassen gelukkig :)
pi_93929321
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.
Als je vestigingswerkzaamheden bij de leasemaatschappij met dezelfde naam als de bank moet doen ( :P ) dan staat er in de ritinfo "Spijkerbroek is toegestaan want je moet auto's schoonmaken"
pi_93931507
Heb ook weleens vestigingswerkzaamheden gedaan, een keer liep er een gozer in z'n korte broek en petje auto's schoon te maken en naar klanten te rijden etc. geen haan die kraaide :').
pi_93932816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef enpe het volgende:
Heb ook weleens vestigingswerkzaamheden gedaan, een keer liep er een gozer in z'n korte broek en petje auto's schoon te maken en naar klanten te rijden etc. geen haan die kraaide :').
Laatst was er een chauffeur die daar vaker werkte en hij kreeg te horen dat hij de volgende keer een colbert aan moest trekken.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:24:03 #41
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93935959
Ik heb nog nooit auto's hoeven schoon te maken voor klanten. Hoop het ook niet te hoeven doen!
#26 || Luciano da Silva
pi_93937841
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende:

Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staan :') Gestripte busjes met ladders zijn ook een hel om te rijden.

Morgen tot half 11 college, daarna maar even bellen of er nog wat in de buurt te doen is.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 02:10:41 #43
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93942945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende:
Precies de zelfde auto's gereden alleen maar van Amsterdam-Breda en Rotterdam-Amsterdam.
pi_93944320
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staan :') Gestripte busjes met ladders zijn ook een hel om te rijden.

Morgen tot half 11 college, daarna maar even bellen of er nog wat in de buurt te doen is.
Ik zette die Sprinter in zn 1 en wilde optrekken bij het stoplicht.. Hoor ik echt een oorverdovende knal.. Was de pook uit de versnelling geschoten. Het was trouwens best een snel ding.. Een 330 dacht ik. Zelfs rond de 100km/h versnelde hij nog rap.
pi_93949786
Dat verklaart waarom busjes kunnen bumperkleven. Die ik had waren niet vooruit te branden.

Uur geleden al gebeld voor maandag. Mag weer eens naar Almere, TOT nu toe elke werkdag minstens een keer geweest. Maar vind het niet erg, makkelijk bedrijf.

Citroën C3 en Ford SMax, kan ook slechter.
pi_93951356
Ik zit nu in Maastricht, 330 km gemaakt. Wat een teringeind :P Nu op naar Den Bosch
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:26:55 #47
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93951389
Net de Mini afgeleverd in Breda, lekker autootje hoor. Ook al gebeld voor maandag, Groningen-Amsterdam en Schiphol-Almere. Almere is ook voor mij al de 4e keer op rij, maar inderdaad, makkelijk bedrijf, niet erg dus. Auto's nog niet gezien, kan niet inloggen op Easyway vanaf Blackberry dus dat is dan een leuke verrassing als ik thuis kom.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:57:09 #48
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93952422
Met dank aan Mallet een manier gevonden om het alsnog via mijn mobiel te bekijken; een Hyundai i30 en een Peugeot Partner..
#26 || Luciano da Silva
pi_93953071
Wat zou EW er van vinden als ik vanaf Maastricht het vliegtuig terug had gepakt? En dan schaamteloos je vliegticket declareren :P
pi_93953617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef Viezze het volgende:
Wat zou EW er van vinden als ik vanaf Maastricht het vliegtuig terug had gepakt? En dan schaamteloos je vliegticket declareren :P
Gewoon doen joh :P
pi_93954163
Even een vraagje hè... Ik heb nu 2 maanden door school niet kunnen werken, maar over paar weekjes kan ik eventueel weer aan de slag. Probleem is dan echter dat ik de vrijdag vrij heb... maar donderdag is gebombardeerd tot uitgaansavond door vriendin en vrienden... Ik hoop stiekem nog op een extra vrij dagje in de week, maar ik vrees dat dit niet het geval zal zijn. Wat zouden jullie doen???

Ik heb het geld niet perse nodig, is een tweede baantje wat meer voor de leuk dan voor het geld is... Ben bang dat ik ontslag zal moeten nemen :N
pi_93955035
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef MageTwan het volgende:
Even een vraagje hè... Ik heb nu 2 maanden door school niet kunnen werken, maar over paar weekjes kan ik eventueel weer aan de slag. Probleem is dan echter dat ik de vrijdag vrij heb... maar donderdag is gebombardeerd tot uitgaansavond door vriendin en vrienden... Ik hoop stiekem nog op een extra vrij dagje in de week, maar ik vrees dat dit niet het geval zal zijn. Wat zouden jullie doen???

Ik heb het geld niet perse nodig, is een tweede baantje wat meer voor de leuk dan voor het geld is... Ben bang dat ik ontslag zal moeten nemen :N
Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.
pi_93955304
Ik zie dat er al mensen gebeld zijn voor maandag? Hopen dat ze daar dan nog steeds mee bezig zijn :P
pi_93955544
Ik werk in het weekend bij een tankstation, waar ik in principe ruim van kan rondkomen als student ;) Ik kan best af en toe een donderdagavond skippen, dat is geen enkel punt, alleen voor EW wel want je moet iedere week beschikbaar zijn dacht ik?

Ik ben gewoon helemaal knettergek van auto's, zit het liefst ook echt een hele dag achter het stuur. Ik houd zowiezo geen drol over van het geld van EW, want loonheffingskorting loopt bij tankstation ;)

Ook ligt het probleem eigenlijk wel wat ingewikkelder met die donderdag... vriendin is alleen doordeweeks in NL, woont in midden-Duitsland. En aangezien ik in het weekend werk kan ik er dan niet heen of andersom, dus moeten we het vooral van die avondjes uitgaan etc. hebben...

Conclusie heb ik inderdaad eigenlijk al getrokken, was misschien gewoon meer om mijn hart even te luchten dat ik dit kwijt moest... Ik wacht mijn nieuwe rooster even af en als dat ongunstig is dan bel ik de dames in Breda wel met de mededeling dat ik mijn contract helaas moet inleveren. Zal dan ook gewoon eerlijk het verhaal vertellen, daar zullen ze toch wel begrip voor hebben neem ik aan. Tankstation is namelijk gewoon een vast loon, wat meer houvast biedt dan oproepwerk.

Sorry voor het lastigvallen jongens :) Nog paar weekjes knallen voor school en maar hopen dat rooster meewerkt |:(
pi_93955741
Ik heb ooit iets van 4 maanden niet gewerkt, nooit wat van gehoord :P
pi_93957317
Ik pak altijd 2 maanden zomervakantie :P Ideaal, dat uitzendwerk!
pi_93958647
fuuu ook nog niet gebeld voor maandag! Hoop echt dat ze nog ritjes hebben!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:12:33 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93958882
Zo, nu in Almere wachten op de bus. Kwam bij de stoplichten nog een andere hiker tegen die achter mij aan in een Scenic de parkeergarage in reed, maar die was vrij snel weer vertrokken..Iemand van hier?

Die Audi A6 reed trouwens echt geweldig O+
#26 || Luciano da Silva
pi_93959701
Ik was het niet in ieder geval. Was er rond half 2. Zit al in de trein naar Groningen nu. Misschien heb je die grote witte Citroen Jumper wel buiten zien staan, die had ik mee. Bizar trouwens, 2 jaar oud en 230k gereden!
pi_93960158
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit auto's hoeven schoon te maken voor klanten. Hoop het ook niet te hoeven doen!
Mwach, ligt aan de klant, 't weer en de auto ;) Voor een relaxte klant lekker in 't zonnetje een 750i of ls600 door rommelen is niet hetzelfde als voor een kutklant een espace of een transit ( :') ) in de stromende regen te moeten uitmesten :P
pi_93960441
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.
Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vinden :P Je hebt alleen nagenoeg 0 zekerheid, da's eigenlijk het grootste nadeel.
pi_93960765
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vinden :P Je hebt alleen nagenoeg 0 zekerheid, da's eigenlijk het grootste nadeel.
Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.
pi_93960829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.
Wellicht dat ik daarom als het kan me tzt voor privechauffeur aanmeldt, dat staat toch net wat beter.
pi_93960852
Gisteren sollicitatie verstuurd naar EW voor regio Zwolle.
Hopelijk bellen ze snel. Iemand enig idee of het een beetje druk is in die regio?
pi_93962388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef MageTwan het volgende:
Ik houd zowiezo geen drol over van het geld van EW, want loonheffingskorting loopt bij tankstation ;)
Heb je al gekeken of je dat niet terug kan vragen dan van 2010?
pi_93962511
Jawel, maar nagenoeg niks terug haha. Maakt ook niet uit, alle beetjes helpen ook hè :)
pi_93962523
Toch werk maandag. Pijnacker - Vianen en Roosendaal - Den Haag :)
pi_93962740
Net even gekeken, naar Vianen in een Toyota Verso en naar Den Haag (overigens voor een klant zonder transportformulieren, note to self: visitekaartjes meenemen :P ) in een Mitsubishi L200, oftewel zo'n ding:

pi_93962919
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Net even gekeken, naar Vianen in een Toyota Verso en naar Den Haag (overigens voor een klant zonder transportformulieren, note to self: visitekaartjes meenemen :P ) in een Mitsubishi L200, oftewel zo'n ding:

[ afbeelding ]
Hahaha wat een ding!
pi_93963254
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn :')
pi_93963275
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn :')
Snel terugbellen dan. Als het later mag heb je wel lekker uren gemaakt aan het einde van de dag!
pi_93963308
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?
pi_93963466
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef CvHof het volgende:

[..]

En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?
Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....
Maar ik heb net gebeld en hij is veranderd in Tilburg - Nieuwegein
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:53:55 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93963560
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef RTS91 het volgende:
Ik was het niet in ieder geval. Was er rond half 2. Zit al in de trein naar Groningen nu. Misschien heb je die grote witte Citroen Jumper wel buiten zien staan, die had ik mee. Bizar trouwens, 2 jaar oud en 230k gereden!
Hmm, nee, niet gezien. Ik heb trouwens maandag een auto van 2 weken oud :D
#26 || Luciano da Silva
pi_93963620
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....
Maar ik heb net gebeld en hij is veranderd in Tilburg - Nieuwegein
Dit is helemaal prima, in plaats van die rare pick-up een Mercedes C200 met 184 paardjes :9
pi_93964004
Vandaag een lease auto afgeleverd bij iemand privé, 2 straten achter mijn huis. Scheelt weer met het openbaar vervoer gaan, is ook wel leuk :)
pi_93965482
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit is helemaal prima, in plaats van die rare pick-up een Mercedes C200 met 184 paardjes :9
Whoeii geluk bij een ongeluk dus. Beetje een recente uitvoering? Ik heb de C180 voor EW gereden. Vlgns mij is dat echt t instapmodel.
pi_93967771
Maandag 3ritten

Rotterdam - Amsterdam
Amsterdam - Tilburg
Tilburg - Utrecht

Best mooie aansluitingen! Veel rijden weinig OV
pi_93969894
Ook weer thuis, zo'n nieuwe Polo rijdt prima. Alleen wel te weinig pk zo'n Bluemotion..
pi_93970930
Maandag een retourtje Düsseldorf Airport, weer eens wat anders :).
pi_93971232
Wow, doe je goed! Beetje fatsoenlijke auto?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:57:22 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93971337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef enpe het volgende:
Goed geregeld!

Ik moet maandag een auto ophalen op Schiphol, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat knap lastig gaat worden, maar het uiteindelijk toch wel mee valt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_93971578
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef CvHof het volgende:
Wow, doe je goed! Beetje fatsoenlijke auto?
Heen en terug in een 308, kon beter maar ook slechter.
pi_93972742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef Mallet het volgende:

[..]

Whoeii geluk bij een ongeluk dus. Beetje een recente uitvoering? Ik heb de C180 voor EW gereden. Vlgns mij is dat echt t instapmodel.
Kenteken met een Z, weet niet of dat de recentste is, maar wel een redelijk nieuwe dus :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef enpe het volgende:
Ik moest gewoon met de trein terug vanuit Keulen en daarom 40 euro voorschieten :'(
Doe jij een stuk beter dan :P
pi_93972898
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kenteken met een Z, weet niet of dat de recentste is, maar wel een redelijk nieuwe dus :Y
Dat is 2008 hoogstwaarschijnlijk, kan je zo checken via https://ovi.rdw.nl
pi_93973411
Het is idd een 2008 :Y
Maar ja, het is m'n MB-debuut :P (als je de Sprinters en Vito's niet meetelt :P )
pi_93976795
Even voor de nieuwsgierigen: een pagina terug stelde ik een vraag omtrent transportformulieren bij een bepaalde opdrachtgever. Vraag was of de tankbon daadwerkelijk moest worden opgestuurd. Na contact met Easyway bleek dat gebruik van de digitale ritbon+scans voldoende was.
pi_93994480
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Thrasyllus het volgende:
Even voor de nieuwsgierigen: een pagina terug stelde ik een vraag omtrent transportformulieren bij een bepaalde opdrachtgever. Vraag was of de tankbon daadwerkelijk moest worden opgestuurd. Na contact met Easyway bleek dat gebruik van de digitale ritbon+scans voldoende was.
Oke mooi. Die ritinformatie moet maar eens aangevuld / herschreven worden. Als ik lees dat ik het originele formulier bij me moet houden en het op moet sturen, kan daar ook wel even bijgezet worden dat dit ook gewoon online kan.. Voor de duidelijkheid.
pi_93995127
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is idd een 2008 :Y
Maar ja, het is m'n MB-debuut :P (als je de Sprinters en Vito's niet meetelt :P )
Blijven toch lekker auto's die MB's :P Helaas hebben we er maar een paar van :(
pi_93996496
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oke mooi. Die ritinformatie moet maar eens aangevuld / herschreven worden. Als ik lees dat ik het originele formulier bij me moet houden en het op moet sturen, kan daar ook wel even bijgezet worden dat dit ook gewoon online kan.. Voor de duidelijkheid.
Ja klopt, daarom raakte ik ook in verwarring. Je kreeg ook zo een ander formulier met van dei carbon copies eraan, ook maar ingescand.
pi_93999384
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Ja klopt, daarom raakte ik ook in verwarring. Je kreeg ook zo een ander formulier met van dei carbon copies eraan, ook maar ingescand.
Heb je het over die afleverbon? Dat vind ik zo'n vaag ding.
pi_93999653
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:53 schreef Mallet het volgende:

[..]

Heb je het over die afleverbon? Dat vind ik zo'n vaag ding.
Als je dat ding bedoelt met bovenaan ergens in kleine lettertjes vrachtbrief; ja. Ik laat de klant m tekenen en scheur de nummers 4 eraf en geef ik daar af. Nummers 3 neem ik mee en scan ze in.
Er staat ook verder niks op die ritinformatie wat je er mee moet doen.
pi_94001913
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Als je dat ding bedoelt met bovenaan ergens in kleine lettertjes vrachtbrief; ja. Ik laat de klant m tekenen en scheur de nummers 4 eraf en geef ik daar af. Nummers 3 neem ik mee en scan ze in.
Er staat ook verder niks op die ritinformatie wat je er mee moet doen.
Een hele tijd geleden stond in de ritinfo dat je die niet op hoefde te sturen, inmiddels staat het er dus niet meer maar ik stuur hem sowieso niet mee. Nooit iets over gehoord dus zal vast wel goed zijn.
pi_94023357
Ik ben vorige week aangenomen als hiker! Eerst maar eens mijn vog aanvragen en wat info doorlezen op de site.
pi_94025228
Gefeliciteerd! Welke regio?
pi_94038508
@Hojdhopper
Kan je mij nog toevoegen aant OP? Een EW Hikert voor regio Rotterdam.
pi_94044827
Elke x word je gewezen op het ZO COMPLET MOGELIJK!! :') invullen van je transportformulier. Zelf nooit problemen gehad ofzeau. Word daar echt zo streng naar gekeken?
pi_94047019
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef MisterPK het volgende:
Elke x word je gewezen op het ZO COMPLET MOGELIJK!! :') invullen van je transportformulier. Zelf nooit problemen gehad ofzeau. Word daar echt zo streng naar gekeken?
Nee bijna niet, eigenlijk kijken alleen particulieren echt naar wat je opschrijft. En die kijken ook alleen of het klopt, niet of er nog meer schade aan zit.
Soms snap je het echt niet, dan kijken ze niet eens of de auto er überhaupt wel staat.
Maar je zal het net meemaken dat je niet goed kijkt en dat er dan wel wordt gecontroleerd..

Ik moet zeggen dat het schade controleren me ook steeds beter (sneller) af gaat, zo erg vind ik het niet meer :)
pi_94047152
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee bijna niet, eigenlijk kijken alleen particulieren echt naar wat je opschrijft. En die kijken ook alleen of het klopt, niet of er nog meer schade aan zit.
Soms snap je het echt niet, dan kijken ze niet eens of de auto er überhaupt wel staat.
Maar je zal het net meemaken dat je niet goed kijkt en dat er dan wel wordt gecontroleerd..

Ik moet zeggen dat het schade controleren me ook steeds beter (sneller) af gaat, zo erg vind ik het niet meer :)
Inderdaad, in het begin vond ik dat ook echt vreselijk. Maar naarmate je het meer doet, gaat het sneller. Ook is het handig om alvast van tevoren, voor je ergens naar binnen gaat, te controleren, als je de auto al ziet staan.
pi_94047293
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hier ook, ik loop max 3x om de auto heen. Ik vergeet wel vaak de ruiten goed te controleren. Heb al 3x meegemaakt dat ik een dikke ster niet had opgemerkt.
pi_94047325
quote:
19s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Hier ook, ik loop max 3x om de auto heen. Ik vergeet wel vaak de ruiten goed te controleren. Heb al 3x meegemaakt dat ik een dikke ster niet had opgemerkt.
Ik spiegel altijd van twee kanten, en loop dan heel rustig langs die kant heen om te controleren. Ruiten vergeet ik ook vaak, en ik wil ook nog wel eens een velg vergeten.
pi_94048446
Ik doe het altijd heel zorgvuldig, maar misschien komt dat omdat ik het nog niet zo lang werk. Van krasjes onder de deurgrepen tot de meest miniscule beschadigingen die je ooit gezien hebt. Vervolgens wordt het formulier zonder ook maar te bekijken wat erop staat ondertekent :')
  zondag 13 maart 2011 @ 16:55:39 #103
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94052106
Als je voor die grote leasemaatschappijen rijdt, dan valt het vaak wel mee hoe ze de schade controleren. Maar inderdaad, ruiten enzo vergeet ik ook nog wel eens. Het fijnst vind ik dan ook die formulieren van die maatschappijen waarbij je geen schade hoeft te noteren :)
#26 || Luciano da Silva
pi_94053737
Ik controleer altijd wel redelijk uitgebreid. Het ligt ook een beetje aan de staat van de auto en hoe vies hij is. Ik heb helaas al een paar keer gehad dat ik dingen over het hoofd had gezien doordat ik juist de auto afleverde bij iemand die hem dus wel helemaal ging controlere. Dan moet je de leasemaatschappij weer bellen.. Gedoe allemaal.

Of als maatschappijen zeggen dat er geen schade op zit.. Moet je altijd zelf nog extra goed checken. Ik kan het weten :')
  zondag 13 maart 2011 @ 17:46:16 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94054355
Als de auto vies is, kruis ik aan dat de auto vies is en zeg ik bij de opmerkingen dat een goede schadecontrole niet mogelijk was.
#26 || Luciano da Silva
pi_94056626
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef joppie_saus het volgende:
Als de auto vies is, kruis ik aan dat de auto vies is en zeg ik bij de opmerkingen dat een goede schadecontrole niet mogelijk was.
Dat zet ik er inderdaad ook altijd bij. Of als er sneeuw op ligt / gevroren heeft of de auto in een parkeergarage staat.
pi_94057685
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef Mallet het volgende:
Of als maatschappijen zeggen dat er geen schade op zit.. Moet je altijd zelf nog extra goed checken. Ik kan het weten :')
Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in :')
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
  zondag 13 maart 2011 @ 19:48:19 #108
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_94060724
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook een keer, ik extra goed gekeken en er zat een dikke kras in :')
Dat was trouwens ook een maatschappij waarbij ik een kopie rijbewijs achter moest laten, hebben jullie dat wel eens gehad?
Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.
Zou je dit mogen weigeren eigenlijk? Wat kunnen ze nu doen met een kopie van jou rijbewijs??
pi_94062905
Ik controleer de schade altijd heel goed, maar natuurlijk zal je af en toe wat vergeten. Vind het wel komisch om te zien dat een maatschappij zegt dat er geen schade is, en ik vervolgens binnen kom met een formulier vol kruisjes en nummertjes.. geen schade zei je?
pi_94063507
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Moest ik een keer doen bij het afleveren bij TNT.
Zou je dit mogen weigeren eigenlijk? Wat kunnen ze nu doen met een kopie van jou rijbewijs??
Ik weet het niet, snap ook niet wat ze er mee willen want je werkt voor EW en die hebben gewoon een kopie..ze kunnen hoogstens controleren of je wel de juiste persoon bent. Maarja ik doe er nooit zo moeilijk over, ze zien maar wat ze er mee doen :P
pi_94065471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Goed geregeld!

Ik moet maandag een auto ophalen op Schiphol, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat knap lastig gaat worden, maar het uiteindelijk toch wel mee valt :')
Mwoah, ik neem aan dat je bij de autoverhuur moet zijn? Dat staat allemaal prima aangegeven en alle autoverhuurbedrijven zijn bij elkaar gepropt. Moest er laatst een afleveren daar.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef charlie511 het volgende:
@Hojdhopper
Kan je mij nog toevoegen aant OP? Een EW Hikert voor regio Rotterdam.
Toegevoegd. ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 21:12:36 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94066287
Nee, bij een bedrijf op het industriepark daar.
#26 || Luciano da Silva
pi_94068803
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik heb dat wel vaker gehad inderdaad dat ik mijn rijbewijs moest afgeven om een kopie van te laten maken.
pi_94084345
Zit op station Dieren. Moest een auto ophalen, maar die was donderdag ook al opgehaald. Was bij een particulier en die bood me aan om me bij het station af te zetten. Tijdens die rit werd ik twee keer gebeld, eerst dat ik naar een ander adres in die plaats moest, daarna dat ik toch naar het station moest, schaarde me naar... En nu op het station wachten op meer informatie, gelukkig is het een station met een wachtkamer :P
pi_94085974
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Panthera. het volgende:
Zit op station Dieren. Moest een auto ophalen, maar die was donderdag ook al opgehaald. Was bij een particulier en die bood me aan om me bij het station af te zetten. Tijdens die rit werd ik twee keer gebeld, eerst dat ik naar een ander adres in die plaats moest, daarna dat ik toch naar het station moest, schaarde me naar... En nu op het station wachten op meer informatie, gelukkig is het een station met een wachtkamer :P
Wat irritant. Hopelijk heb je nog wel een ritje vanuit Dieren. Anders moet je vast ver reizen met het OV.. Dat heb ik meestal als er een rit uitvalt.
pi_94086120
Ja vanuit Naarden, twee uur + met Ov. Maar goed zit nog steeds te wachten, bij EW weten ze het ook niet...

Edit: mooie boel, het leasebedrijf had alles allang uitgezocht, maar ze waren vergeten het weer door te bellen... mag alsnog naar volgende rit, na anderhalf uur wachten. Ik word ervoor betaald zullen we maar denken...

[ Bericht 51% gewijzigd door Panthera. op 14-03-2011 11:27:34 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 13:11:07 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94090310
En ik ben alweer klaar voor vandaag..zit nu in Almere in de trein terug naar huis.
#26 || Luciano da Silva
pi_94097356
Ook klaar. Ging allemaal erg voorspoedig, haalde net allemaal aansluitingen die officieel niet bestaan. Alleen m'n trein naar huis niet, die haalde ik niet omdat de deuren 5 seconden te vroeg dicht gingen. Ik kwam 2 seconden later het perron op rennen... maar goed, die trein gaat eens in het kwartier.

Uiteindelijk ruim 8 uur gewerkt waarvan krap een uur in de auto :P
pi_94097965
Ben ook weer terug van m'n retourtje Düsseldorf Airport, leuk om eens een keer over wat andere snelwegen te rijden :).
  maandag 14 maart 2011 @ 16:18:35 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94097998
Morgen weer 2 ritjes. Groningen-Breda en Oisterwijk-Almere. Honda Civic en Skoda Octavia :)
#26 || Luciano da Silva
pi_94098772
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer terug van m'n retourtje Düsseldorf Airport, leuk om eens een keer over wat andere snelwegen te rijden :).
Wat voor auto's had je en had je onbeperkte snelweg? :o

Die Ford die ik moest rijden vandaag zat helemaal onder de krassen (m'n hele schadetekening was vol, uiteindelijk maar "krassen over hele auto" neergezet :') ), maar reed wel lekker, vrij grote motor ook, zat zo op de 160 als je bij het inhalen even gas intrapte. Luxe uitvoering ook.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:35:19 #122
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94098910
Kom op EW! bel me! ik kan maar 1 maal in de week en heb een tijdje niet gewerkt!
pi_94099161
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen weer 2 ritjes. Groningen-Breda en Oisterwijk-Almere. Honda Civic en Skoda Octavia :)
Leuke afstand!

Vandaag ook weer een leuke dag gehad. Kwam 8:15 aan bij de dealer voor een VW T5 (viel best nog mee), bleek dat een collega er nog in rond reed. Hij zou er over een kwartier zijn. 45 minuten later kwam hij op zijn gemak binnengewandeld en melde derbij dat de reserveband achterin lek was en ik dus eerst nog even langs een zuster bedrijf moest rijden (EW gebeld voor toestemming ofc.). Dus ik naar die andere tent toe. Ik moest daar wachten want ze zouden het heel snel voor me doen. Half uur later ben ik toch maar even gaan vragen hoe het zat. Bleek dat de monteur pauze was gaan houden :') Ik heb er meteen bij gezegd dat ik meteen weg moest (ritje duurde 1:40 zonder file en moest om 12 uur in Vaassen zijn, het was toen alweer 10 uur!). Die gozer snel de band achterin gepleurd en uiteindelijk 5 min voor 12 nog optijd aangekomen.

2de rit was een Opel Tigra cabrio (A), wat een ding zeg! T is zonde dat het niet al te droog was.. Maar 1 keer gas geven en ik vloog echt vooruit, je werd gewoon goed in je stoel gedrukt.. en het geluids systeem was nog beter! Keiharde bass, lekker nummer.. Top!

Helaas volgende week pas weer werken :(
pi_94100244
Vandaag er weer 9uur opzitten :)
Jammer genoeg was wel de laatste rit geannuleerd, auto stond er niet ...

Morgen weer 3ritten, waarvan 1 auto op LPG rijdt. Nog nooit gehad, ben benieuwd :P
pi_94100630
Dat had ik vrijdag, Audi A4 stond niet bij ophaaladres, dus kreeg ik een C3 mee ter vervanging. Behoorlijke degradatie :P

Morgen 2 ritten, Deventer naar Zevenaar in een 1.2 Polo, dan door naar Rheden met OV, om daar een 320d op te halen en naar Almere te brengen. Moet om 8 uur al in Deventer staan, dus ik ben denk ik snel klaar.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:09:12 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94100682
Wellicht zie ik je dan nog wel in Almere. Ik moet 8 uur op het afhaaladres in Groningen zijn.

En @Charlie, voordeel van in Groningen wonen is dat je vrij vaak lange afstanden moet rijden :)
#26 || Luciano da Silva
pi_94100698
Ik heb al een paar keer bij een garagebedrijf van een Duits premiummerk een auto moeten ophalen en dat was dan een Ford of een Toyota ofzo, is ook niet leuk. :'(
pi_94100744
Dat heb je ook in Deventer, daar zit Pouw, met Audi en VW. Ben er al 10+ keer geweest, en nog nooit een Audi mee mogen nemen.
pi_94101306
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Wat voor auto's had je en had je onbeperkte snelweg? :o
Heen en terug in een 308, onbeperkte snelweg heb ik maar voor een kwart gehad ofzo want er werd flink aan de weg gewerkt. Paar controles gezien, hopelijk ben ik niet geflitst aangezien ik de auto liet uitrollen als er een snelheidsbeperking gold :P.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:54:32 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94102509
@Jorian, iets met namen ;) Maar goed, daar ben ik ook geweest inderdaad. Kreeg ik zo'n achterlijke T4 mee die niet vooruit te branden was ;(
#26 || Luciano da Silva
  maandag 14 maart 2011 @ 18:13:48 #131
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94103238
niet gebeld :( .
pi_94104082
quote:
Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef Jorian29 het volgende:
Dat heb je ook in Deventer, daar zit Pouw, met Audi en VW. Ben er al 10+ keer geweest, en nog nooit een Audi mee mogen nemen.
Moet je chauffeur worden, dan is een audi je grootste tegenvaller :P
pi_94104502
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Moet je chauffeur worden, dan is een audi je grootste tegenvaller :P
Is het zo erg? Ik zit erover te denken om dat misschien volgend jaar te doen, maar dan krijg je dus allemaal Maserati's, BMW's en dat soort auto's?
pi_94105283
Zou als Hiker wel de auto's van een privéchauf willen rijden :9~
pi_94105508
En weer thuis. Heb 8,5 uur gedraaid dus da's weer lekker :Y

Vanmorgen begonnen in Pijnacker en moest vanaf daar naar Vianen met een Toyota Verso. Ik haal dat ding op, brandstofmeter geeft aan dat ie nog 1/8 vol zit. De range was volgens de bc nog 100km, dus ik ben maar gaan rijden. Alleen tijdens het rijden ging de range voor elke kilometer die ik reed 2 of 3 km omlaag, dus toch maar gebeld of ik mocht tanken.. Maar dat werd geweigerd :D Ze dachten dat ik het wel zo halen :D
Dus toen maar verder gereden en dat ding met brandend lampje en een range van welgeteld 4km afgeleverd in Vianen :')
Toen met het OV naar Tilburg, dat duurde bijna 3 uur, maar dat werd volledig goedgemaakt door die Mercedes C-klasse. Dat reed wel heel erg prima zeg _O_
Moest dat ding in Nieuwegein afleveren, dus ik rij met die C het terrein op daar en parkeer hem. Op dat moment kwam er ook een andere hiker aan, die met een VW Fox ergens uit de buurt van Groningen was gekomen :+
  maandag 14 maart 2011 @ 19:06:22 #136
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94105830
Hoe zijn de ervaringen bij AutoReset?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94106005
Werken die niet alleen met gepensioneerden? Sprak laatst in Meerkerk namelijk iemand van Autoreset en ik begreep van die man dat zij alleen 65+'ers in dienst hebben..
  maandag 14 maart 2011 @ 19:12:32 #138
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94106203
Zoals ik al eerder zei in dit topic, een vriend van mij, week jonger dan ik dus ook 20 :9, werkt er ook. AutoReset Groningen is op last van hogeraf begonnen met het opzetten van een studentenpoule, en andere afdelingen van AutoReset moeten dit nu ook doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_94106256
Ah, ok, dat wist die man dan blijkbaar niet :P
  maandag 14 maart 2011 @ 19:16:20 #140
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94106406
Ze zullen hem nog wel niet verteld hebben dat die er binnenkort uit vliegt dan :9 Nee maar goed, studenten zijn goedkoper, maar hoe ze dat met die 65+ op gaan lossen weet ik niet. Bij AutoReset hoeft die vriend van mij in ieder geval geen formulieren in te vullen qua schade ofzo.. Hij stapt binnen, vraagt naar de sleutels en de papieren en hij is weg.
#26 || Luciano da Silva
pi_94106488
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, ok, dat wist die man dan blijkbaar niet :P
Of hij zit niet te wachten op studentjes die bij zn club komen solliciteren natuurlijk :P.

Edit: is wel weer meer concurrentie voor EW. AReset is dat hun grooste concurrent? Denk het wel toch..
pi_94106616
Ik heb het na 1x om de auto lopen wel gezien hoor :P Weet na 2,5 jaar wel wat de punten zijn om goed te kijken, de rest zie ik globaal ook wel.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:20:46 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94106691
Ik kijk inderdaad ook even op de bekende 'raakvlakken' en vervolgens nog even op sporen van sleutels e.d. Daarna even snel spiegelen en dan vind ik het wel prima.

Had vandaag een auto van 4 weken oud met 1300 kilometer op de teller. Gebruiksschade heeft die sowieso nog niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_94107127
Had het laatst nét gehaald op de tankinhoud, had nog 1 km tankinhoud volgens de boordcomputer xD

Lijkt me idd wel lekker rijden, zo'n MB. Ze zien er in elk geval wel altijd tiptop uit.
pi_94107794
Hoe zit dat eigenlijk met de overgang hiker->privechauffeur: moet je echt tot op de dag nauwkeurig je rijbewijs 1 jaar hebben? Moet je de volledige sollicitatieprocedure doorlopen? Zit er over te denken om dat te doen.
pi_94108179
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de overgang hiker->privechauffeur: moet je echt tot op de dag nauwkeurig je rijbewijs 1 jaar hebben? Moet je de volledige sollicitatieprocedure doorlopen? Zit er over te denken om dat te doen.
Tijdens mijn sollicitatie werd verteld dat er wel anders naar die rijtest wordt gekeken als je solliciteert voor prive chauffeur. Volgens mij moet je wel opnieuw naar Breda. Wat betreft die 2 jaar rijbewijs.. Geen idee.. Lijkt me niet dat ze er heel moeilijk over doen. Je hebt tenslotte al best veel ervaring opgedaan met je hikerwerkzaamheden. Meer dan iemand die direct als prive chauffeur solliciteert lijkt me en die net zn rijbewijs 2 jaar heeft.
pi_94108770
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Heb 8,5 uur gedraaid dus da's weer lekker :Y

Vanmorgen begonnen in Pijnacker en moest vanaf daar naar Vianen met een Toyota Verso. Ik haal dat ding op, brandstofmeter geeft aan dat ie nog 1/8 vol zit. De range was volgens de bc nog 100km, dus ik ben maar gaan rijden. Alleen tijdens het rijden ging de range voor elke kilometer die ik reed 2 of 3 km omlaag, dus toch maar gebeld of ik mocht tanken.. Maar dat werd geweigerd :D Ze dachten dat ik het wel zo halen :D
Dus toen maar verder gereden en dat ding met brandend lampje en een range van welgeteld 4km afgeleverd in Vianen :')
Toen met het OV naar Tilburg, dat duurde bijna 3 uur, maar dat werd volledig goedgemaakt door die Mercedes C-klasse. Dat reed wel heel erg prima zeg _O_
Moest dat ding in Nieuwegein afleveren, dus ik rij met die C het terrein op daar en parkeer hem. Op dat moment kwam er ook een andere hiker aan, die met een VW Fox ergens uit de buurt van Groningen was gekomen :+
Apart dat het wordt geweigerd :P Ik zeg gewoon dat de tank bijna leeg is, en dan is het prima. 1 liter per 10 km er in en klaar

Over autoreset, maat van mij moet binnenkort op sollicitatie. Het betaalt iig beter dan EW, maar het is altijd maar of er voldoende werk is.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:41 #148
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94117461
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Apart dat het wordt geweigerd :P Ik zeg gewoon dat de tank bijna leeg is, en dan is het prima. 1 liter per 10 km er in en klaar

Over autoreset, maat van mij moet binnenkort op sollicitatie. Het betaalt iig beter dan EW, maar het is altijd maar of er voldoende werk is.
Loon was voor 21-jarige iets van ¤6,-, exclusief 8% vakantie en een of andere 'reservering'. Geen idee wat dat inhield. Hij legde het nog uit maar ik had haast (was via de telefoon).
  maandag 14 maart 2011 @ 21:56:13 #149
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94117589
Maar verder geen ervaringen met AR? Ben benieuwd of ze werk kunnen leveren. Ik meot namelijk kiezen tussen 2 baantjes, zodoende. Dat andere is sowieso 3 tot 4 dagen in de week rondrijden (koerier), als ik wordt aangenomen tenminste.
pi_94117894
quote:
Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar verder geen ervaringen met AR? Ben benieuwd of ze werk kunnen leveren. Ik meot namelijk kiezen tussen 2 baantjes, zodoende. Dat andere is sowieso 3 tot 4 dagen in de week rondrijden (koerier), als ik wordt aangenomen tenminste.
Ben je nu definitief weg bij dat bedrijf in Doetinchem dan?
  maandag 14 maart 2011 @ 22:07:28 #151
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94118609
quote:
Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ben je nu definitief weg bij dat bedrijf in Doetinchem dan?
Na 1 maand nog geen een opdracht. Nou bekijk het dan maar. Ze waren heel blij met mij maar dit is niks.
pi_94120165
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Mallet het volgende:

[..]

Tijdens mijn sollicitatie werd verteld dat er wel anders naar die rijtest wordt gekeken als je solliciteert voor prive chauffeur. Volgens mij moet je wel opnieuw naar Breda. Wat betreft die 2 jaar rijbewijs.. Geen idee.. Lijkt me niet dat ze er heel moeilijk over doen. Je hebt tenslotte al best veel ervaring opgedaan met je hikerwerkzaamheden. Meer dan iemand die direct als prive chauffeur solliciteert lijkt me en die net zn rijbewijs 2 jaar heeft.
Ik heb, voor ik als hiker solliciteerde, gevraagd of ik niet meteen als PC doorkon (want 1 jaar en 7 maanden rijbewijs) maar mij werd verteld dat dat echt niet kon omdat die 2 jaar ervaring ook naar de klanten wordt gecommuniceerd. Denk dat je als hiker het dus ook niet red. Ik ga het sowiezo wel proberen. In mei heb ik rijbewijs 2 jaar, begin april word ik 21 dus dan ga ik tegen die tijd eens een belletje doen. PC lijkt me wel fijner.
pi_94120520
quote:
Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef CvHof het volgende:

[..]

Ik heb, voor ik als hiker solliciteerde, gevraagd of ik niet meteen als PC doorkon (want 1 jaar en 7 maanden rijbewijs) maar mij werd verteld dat dat echt niet kon omdat die 2 jaar ervaring ook naar de klanten wordt gecommuniceerd. Denk dat je als hiker het dus ook niet red. Ik ga het sowiezo wel proberen. In mei heb ik rijbewijs 2 jaar, begin april word ik 21 dus dan ga ik tegen die tijd eens een belletje doen. PC lijkt me wel fijner.
Oke.. Mij lijkt het niets. Ik kan mezelf echt niet uren vermaken als iemand de hele dag vergadering heeft.. Betaald of niet. Aan mn studie doe ik dan ook niks stel ik mezelf zo voor.
pi_94124023
Dat laatste is voor mij juist belangrijke reden.
Als PC kan ik sowiezo 2, ik denk soms wel 3 dagen in de week werken omdat ik tussendoor gewoon dingen kan gaan leren (waar ik mezelf opzich goed tot kan zetten, tijdens ov-uurtjes als hiker gaat dat ook wel). Als hiker werk ik meestal maar 1 en soms 2 dagen omdat je minder 'vrije tijd' hebt.
Sowiezo lijkt PC me leuker: meer klantcontact, zorgen dat de klant tevreden blijft, beleefd met ze omgaan, verhalen horen etc. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk!
pi_94128569
Heb net twee hospiteeravonden gehad. Was er een kerel... Ik denk waar ken ik die gast nou van. Hij had hetzelfde over mij. Bleek echt flink veel later dat we tegelijk onze sollicitatie bij EW hadden. Hoe toevallig! :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 06:45:06 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94130412
Hahaha, heerlijk dat soort dingen! Ik kwam laatst ook mijn sollicitatiegenoot tegen op het station :9
#26 || Luciano da Silva
pi_94133601
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef CvHof het volgende:
Dat laatste is voor mij juist belangrijke reden.
Als PC kan ik sowiezo 2, ik denk soms wel 3 dagen in de week werken omdat ik tussendoor gewoon dingen kan gaan leren (waar ik mezelf opzich goed tot kan zetten, tijdens ov-uurtjes als hiker gaat dat ook wel). Als hiker werk ik meestal maar 1 en soms 2 dagen omdat je minder 'vrije tijd' hebt.
Sowiezo lijkt PC me leuker: meer klantcontact, zorgen dat de klant tevreden blijft, beleefd met ze omgaan, verhalen horen etc. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk!
Precies mijn overweging! Bovendien is bijv. een audi A4een van de minste auto's die je kunt krijgen als ik het zo hoor. Ik zou het wel leuk vinden als PCs hier postten wat de vetste auto is die zij hebben gereden.

Hoe zit dat overigens precies met te hard rijden omdat de klant dat wil?
pi_94134002
Ik werd aangenomen als PC toen ik m'n rijbewijs 9 maanden had :D Was 2 jaar geleden. Vond het altijd wel chill, hele dag mee met iemand en in de wachttijd (gemiddeld 75% van de tijd) lekker andere dingen doen en gewoon betaald krijgen.
Auto's die ik heb gereden zijn X5, 530d, 530i, A6 3.0 TDI, A5, E320, XC70, dat soort werk.

Je krijgt vooral te maken met veel verschillende mensen. Zijn vooral consultants en accountants die ik reed. Sommigen wilden dat ik me precies aan de max snelheid hield en dat ik de hele tijd in de buurt bleef, anderen vonden het prima dat ik wat harder reed en ff ergens ging eten ofzo in de tijd dat ik moest wachten.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_94134200
Ik blijf juist gewoon lekker hiker. Ik kan de muziek draaien die ik wil, stoppen wanneer ik wil en rijden hoe ik wil. Bovendien krijgt een pc van mijn leeftijd maar 5 cent per uur meer dus voor het geld hoef ik het ook niet te doen. En ach, zo'n afgeragde bus op z'n tijd houdt het spannend niet waar? :P
Mij lukt het trouwens wel redelijk om te studeren in het OV, dus op zich hoef ik het ook niet voor de vrije tijd te doen.
pi_94135883
quote:
Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Is het zo erg? Ik zit erover te denken om dat misschien volgend jaar te doen, maar dan krijg je dus allemaal Maserati's, BMW's en dat soort auto's?
Erg niet, maar een Ax Audi is gewoon niet boeiend :P Behalve dan mss de A8, die heeft nog wel wat :)

Ik rij praktisch alleen BMW, met af en toe een Lexus, Mercedes, of dus een Audi ertussendoor. En een héél enkele keer een Volvo of Saab :')
pi_94136261
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef Thrasyllus het volgende:
Hoe zit dat overigens precies met te hard rijden omdat de klant dat wil?
Een tijdje terug stond de pc-handleiding online onder de hiker-handleiding (foutje denk ik, nu is ie weg).
Heb hem toen even door zitten lezen. Er stond dat wanneer de klant dit vraagt dat het mag, maar je moet hiervan wel melding maken op het 'transportformulier' (naam is me even ontschoten) wat de klant dan ook tekent zodat hij verantwoordelijk is voor de evt. bekeuringen.
Feit blijft natuurlijk wel dat je aangehouden kan worden en dan moet je als beginnend bestuurder zorgen dat je niet >40 (of >30 buiten de snelweg) te hard hebt gereden en je rijbewijs kwijtraakt :P
pi_94136587
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef CvHof het volgende:

[..]

Een tijdje terug stond de pc-handleiding online onder de hiker-handleiding (foutje denk ik, nu is ie weg).
Heb hem toen even door zitten lezen. Er stond dat wanneer de klant dit vraagt dat het mag, maar je moet hiervan wel melding maken op het 'transportformulier' (naam is me even ontschoten) wat de klant dan ook tekent zodat hij verantwoordelijk is voor de evt. bekeuringen.
Feit blijft natuurlijk wel dat je aangehouden kan worden en dan moet je als beginnend bestuurder zorgen dat je niet >40 (of >30 buiten de snelweg) te hard hebt gereden en je rijbewijs kwijtraakt :P
Ik heb eigenlijk nog nooit een verhaal gehoord van iemand die z'n rijbewijs is kwijtgeraakt onder werktijd, lijkt me toch best een penibele situatie :P

Hoe zou je werkgever daar eigenlijk op reageren? Ik rij ook weleens 200+. 't Is een enorm risico met je rbw, maarja, 't is gewoon zo fijn :9 En als je dan een klant hebt die er om vraagt.. *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:23 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94136799
In de handleiding voor hiker staat dat je ontslagen wordt als je niet meer over een rijbewijs beschikt. Maar goed, ik rijd voor EW nooit te hard en prive niet harder dan 150 op de snelweg.

Nu op weg naar de Skoda en dan op naar Almere!
#26 || Luciano da Silva
pi_94137794
Vanmorgen al gebeld voor morgen. 2 ritjes, Den Haag en Harderwijk. O.a. een Mitsubishi Canter Fuso glastransporter :D
pi_94137865
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef RTS91 het volgende:
Vanmorgen al gebeld voor morgen. 2 ritjes, Den Haag en Harderwijk. O.a. een Mitsubishi Canter Fuso glastransporter :D
Haha dat wordt vorzichtig door de bochten gaan!
pi_94140176
Als je lang genoeg wacht en niets doet dan heb je idd toegang tot de handleiding van de PC. Ik heb hem ook gelezen.

Ben vanochtend ook al gebeld. Volkswagen dagje met een Golf en Passat.
pi_94140625
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef RTS91 het volgende:
Die Canter Fuso is een mini vrachtwagen, fantastisch haha. Een paar jaar geleden moest ik zo'n ding helemaal uit het zuiden des lands ophalen en moest ik 'm het weekend bij mij thuis houden, zodat 'ie maandagochtend meteen kon worden weggebracht naar Groningen. Beetje in het weekend in dat ding crossen :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:24:39 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94142165
En weer in de trein naar huis. RTS, ik heb je Bimmer niet gezien in Almere, dus blijkbaar was ik er iets eerder dan jij.

Nu maar hopen dat ik vrijdag nog even weer kan werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_94143703
Fuuuck, ik heb weer een boete. 8 km. te hard op de A1. Weet ik ook waar ik voor gewerkt heb vandaag. 44 keiharde euro's down the drain.

Vandaag is payday trouwens, iemand al loon ontvangen? Hier (ING) nog niks.
pi_94143857
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Jorian29 het volgende:
Fuuuck, ik heb weer een boete. 8 km. te hard op de A1. Weet ik ook waar ik voor gewerkt heb vandaag. 44 keiharde euro's down the drain.

A1, daar kom ik ook vaak, toch eens opletten. Meestal let ik wel goed op m'n snelheid en ik rij ook regelmatig op snelwegen waar ze wat minder streng controleren (rij vaak tussen Nijmegen/die buurt en Almere, betekent via de A30 tussen Ede en Barneveld even lekker rijden op een rustige snelweg :) ).

Morgen twee ritten, voor het eerst naar Meerkerk in een Skoda Fabia (volgens mij niet het beruchte bedrijf) en daarna Waddinxveen naar Barneveld in Fiat Croma :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:16:12 #171
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94144036
Hmm, op de A1 staan toch van die flitspalen of is dat nou de A2?
#26 || Luciano da Silva
pi_94144591
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:
Als je lang genoeg wacht en niets doet dan heb je idd toegang tot de handleiding van de PC. Ik heb hem ook gelezen.

pi_94144922
quote:

ABN AMRO ook nog niets.
pi_94145174
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb op de A1 nog nooit flitspalen gezien, je bedoelde vast de A2. Op de bekeuring staat ook dat het om een KLPD-wagen meting gaat. Dus wss zo'n lullige onopvallende wagen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:54:40 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94145582
Dus dan rijden die naaiers achter je aan en krijg je een boete op kenteken? Lekker genaaid. Wel weer iets om op te letten, voor ons allemaal trouwens.
#26 || Luciano da Silva
pi_94146207
Hoeft nog niet eens, ze parkeren die wagens ook wel eens achter een kastje of bord ofzo.
Het was overigens in een Octavia automaat, die dingen zoeven zo lekker dat je niet eens merkt dat je te hard rijdt. Maar dat is geen excuus voor mijn wangedrag uiteraard :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:13:20 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94146545
Ooh zo. Ja dat zijn dan mobiele flitsers. Maar zulke auto's zie ik altijd wel staan, ik schijt hem het hardst voor trajectcontroles.
#26 || Luciano da Silva
pi_94146751
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ooh zo. Ja dat zijn dan mobiele flitsers. Maar zulke auto's zie ik altijd wel staan, ik schijt hem het hardst voor trajectcontroles.
Mijn TomTom weet precies waar die krengen zitten, dus zodoende pas ik mijn snelheid daar op aan. Wel rotdingen, je weet nooit zeker of je nou te hard hebt gereden of niet..
pi_94146927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Die Canter Fuso is een mini vrachtwagen, fantastisch haha. Een paar jaar geleden moest ik zo'n ding helemaal uit het zuiden des lands ophalen en moest ik 'm het weekend bij mij thuis houden, zodat 'ie maandagochtend meteen kon worden weggebracht naar Groningen. Beetje in het weekend in dat ding crossen :P
Is al de derde keer dat ik zo'n ding mee heb! Vorige edities waren met strooi-installatie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
En weer in de trein naar huis. RTS, ik heb je Bimmer niet gezien in Almere, dus blijkbaar was ik er iets eerder dan jij.

Nu maar hopen dat ik vrijdag nog even weer kan werken.
Ik was niet aan het werk :*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:34:18 #180
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94147493
Ik zit ook goed te twijfelen, of ik pc wil worden.....ik vind 1 dag in de week werken veelste weinig.
pi_94147665
Mja, moet je wel vrij zeker weten dat je als chauffeur wel meer werk krijgt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:48:54 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94148085
Oh ja, ik verwarde je met Jorian, maar alsnog, dan was ik eerder dan Jorian in Almere :9
#26 || Luciano da Silva
pi_94148124
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Fireblast het volgende:
Mja, moet je wel vrij zeker weten dat je als chauffeur wel meer werk krijgt.
Er zijn ook privéchauffeurs die bijvoorbeeld elke week 'n dag vestigingswerkzaamheden erbij doen. Laatst in Nieuwegein sprak ik een chauffeur die dat deed om in ieder geval één dag vast werk te hebben.
pi_94148244
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef LoggedIn het volgende:

[..]
Ik rij ook weleens 200+. 't Is een enorm risico met je rbw, maarja, 't is gewoon zo fijn :9 En als je dan een klant hebt die er om vraagt.. *O*
Klinkt wel goed :) Zou zelf denk ik gewoon bij 170 op de teller stoppen, tenzij het 's avonds op de A30 is ofzo maar zou wel twee keer nadenken.

(maar misschien is dat ook alleen maar de eerste keren:P)

Komt het trouwens vaak voor dat een klant vraagt even door te trappen?

quote:

Waar ben je geflitst dan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er vanaf waar?
A1 moet je vreselijk goed opletten bij werkzaamheden rond Muiden (tot aan Laren). Meeste stukken zijn daar maar 90 km/h en las in de krant (toen ze net begonnen waren) dat de helft van alle voorbijgangers geflitst werd, dat was toen bij de Muiderbrug waar je maar 70 mocht. Vaste controle staat er niet maar ze controleren daar wel regelmatig. Sowiezo gaat bij werkzaamheden het bij mij wat rustiger aan, ook voor de veiligheid van de mensen die daar werken. A1 is verder safe voor zover ik weet tot Apeldoorn (correct me if I'm wrong..)
A2 valt volgens mij wel mee qua flitsers. Nieuwe rijstroken tussen Utrecht en Amsterdam nodigen wel uit tot doortrappen maar je moet er wel mee oppassen. Ik zie ze niet vaak staan om te controleren maar ze zullen het ongetwijfeld wel eens doen.
pi_94148406
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:

Hehe, quoten ging net niet echt op mn telefoon dus nu maar vanaf de pc.

Ik heb morgen ook VW-dagje, 2x Passat! :)
Vandaag een Megane hatchback gereden, die schakelde echt super! Heel soepel, in tegenstelling tot de Zafira die ik ervoor had met LPG installatie...
pi_94148673
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Hehe, quoten ging net niet echt op mn telefoon dus nu maar vanaf de pc.

Ik heb morgen ook VW-dagje, 2x Passat! :)
Vandaag een Megane hatchback gereden, die schakelde echt super! Heel soepel, in tegenstelling tot de Zafira die ik ervoor had met LPG installatie...
Handbak die Megane? Had er pas ook een, een jaar oud ongeveer. Vond het een onding. Lukte me gewoon niet om helemaal soepel te schakelen of ik moest koppeling heeeeeel langzaam op laten komen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:10:06 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94148954
Wat is het trouwens voor iets dat hier nog geen loon binnen is? 15e is toch betaaldag?
#26 || Luciano da Silva
pi_94149020
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef CvHof het volgende:

[..]

Handbak die Megane? Had er pas ook een, een jaar oud ongeveer. Vond het een onding. Lukte me gewoon niet om helemaal soepel te schakelen of ik moest koppeling heeeeeel langzaam op laten komen.
Ja handbak, deze was ook ongeveer een jaar oud. Ik heb nergens problemen mee gehad :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is het trouwens voor iets dat hier nog geen loon binnen is? 15e is toch betaaldag?
Nog niets :(
Vorige maand was het ook al te laat
pi_94149431
Ik ook niet, Rabo. Ik vind trajectcontroles wel 'fijn' eigenlijk, veel eerlijker dan flitsers. Af en toe moet je omwille van de veiligheid gewoon eventjes doortrappen (inhalen, invoegen). Dat kun je dan compenseren door als het rustiger is wat langzamer te gaan. Flitsers zijn gewoon naaiend.
pi_94149466
Bij mij is het ook vaak de 16e. Dus even geduld nog. :) Kan het wel gebruiken. Saldo is 1,35 op dit moment. En heb even geen zin om over te maken vanaf mijn spaarrekening. :')
pi_94149831
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Oh ja, ik verwarde je met Jorian, maar alsnog, dan was ik eerder dan Jorian in Almere :9
Dat zal wel ja, ik was daar om kwart over 12. Erg rustig rond die tijd daar, ideaal.

Ben overigens geflitst bij Uddel, zo staat het op de boete. Voor zover ik weet staan daar geen vaste palen, ik kom daar regelmatig langs.
pi_94150103
Geld binnen :) (SNS)
pi_94150155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef CvHof het volgende:
Geld binnen :) (SNS)
Meh. Niet dat ik het je niet gun, maar ik wil ook :(
pi_94150595
Binnen (ABN)
pi_94150792
Ah, hier nu ook. Nog geen omschrijving, maar de monehs zijn er wel *O* (ING)
pi_94151615
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Trajectcontroles vallen wel mee, ik heb wel eens CC op de 130 gehad en ik had niet door dat er trajectcontrole was, nooit wat van gehoord. Zit wel redelijke afwijking in, en voor één keer 10 seconden 100 rijden mag je alweer 20 seconden 130. Wat ik bij trajectcontrole vooral irritant vind is dat iedereen zo bang is dat ze op de linkerbaan 110 rijden. Ga gewoon 120, er gebeurt echt niks hoor.

Die A2 tussen A'dam en Utrecht is een prachtige weg, maar het is echt belachelijk dat je daar maar 100 mag. In de spits kan ik het begrijpen, maar de rest van de dag is het vrij rustig.
pi_94152135
Flitsers bij wegwerkzaamheden zijn altijd genaaid :P Laatst echt op de rem moeten springen, reed een beetje met het verkeer mee, ongeveer 100 waar 90 stond aangegeven. Was NIEMAND aan het werk, echt niemand. Staat er zo'n fucker bij een tankstation langs de weg.

Flikkers.

Overigens nog nooit een boete gehad :D :P
pi_94153563
Ik had er privé laatst een te pakken, 65 waar je 50 mag. Weg 74 zuurverdiende euro's :(
pi_94161244
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]

A1, daar kom ik ook vaak, toch eens opletten. Meestal let ik wel goed op m'n snelheid en ik rij ook regelmatig op snelwegen waar ze wat minder streng controleren (rij vaak tussen Nijmegen/die buurt en Almere, betekent via de A30 tussen Ede en Barneveld even lekker rijden op een rustige snelweg :) ).

Morgen twee ritten, voor het eerst naar Meerkerk in een Skoda Fabia (volgens mij niet het beruchte bedrijf) en daarna Waddinxveen naar Barneveld in Fiat Croma :)
Op de A30 wordt ontzettend vaak geflitst? :P Wel vaak in de ochtend of avond spits, niet snachts dan.. Tis nog niet de A12 bij bunnik, maar het is wel een echte hotspot.
pi_94162130
Oh help :{ Nou ja, ik luister vaak naar de radio en daar hoor ik 'm niet vaak langskomen. Volgens mij staan er in ieder geval geen palen.
pi_94163277
Wat is nou precies de marge dat je te hard kan rijden? Ik rijd altijd 124 met de veronderstelling dat ik dan geen bon krijg (waar ik dus 120 mag).

Morgen de bus van 07:00. Lekker op tijd eruit dus. Ik heb wel een wissel in Breda, dus dat scheelt alweer OVen.
pi_94165349
Je krijgt bij 127 een boete. 127 - 4 marge = 123. Onder 123 word je niet bekeurd. maar aangezien je teller altijd afwijkt kun je vaak de teller gewoon op 130 laten staan.
Bij langere tijd op een rustige snelweg zet ik vaak even navigatie aan, en zet ik cruisecontrol aan als ik 125 op de navigatie rijd.

(eigenlijk maakt het geen reet uit of je nou 118, 123 of 125 rijdt maar de naald op 130 kijkt zoveel fijner dan de naald op 118)
pi_94165903
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef CvHof het volgende:
Je krijgt bij 127 een boete. 127 - 4 marge = 123. Onder 123 word je niet bekeurd. maar aangezien je teller altijd afwijkt kun je vaak de teller gewoon op 130 laten staan.
Bij langere tijd op een rustige snelweg zet ik vaak even navigatie aan, en zet ik cruisecontrol aan als ik 125 op de navigatie rijd.

(eigenlijk maakt het geen reet uit of je nou 118, 123 of 125 rijdt maar de naald op 130 kijkt zoveel fijner dan de naald op 118)
En de teller wijkt altijd af in de zin dat je langzamer rijdt?
Mijn navigatie geeft helaas niet weer wat mijn snelheid is.
pi_94166930
Teller wijkt inderdaad naar beneden af.

Bekijk anders deze uitzending van Blik op de Weg eens vanaf minuut 3

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1044036

Conclusie is dus dat snelheidsmeter naar boven afwijkt en GPS het meest nauwkeurig is. Ook geen telefoon met GPS?
pi_94167292
Mag ik ook smachten naar de zon, ook al ben ik geen student chauffeur? :)
When life gives you lemons....make lemonade!
pi_94170192
Dat mag zeker, al was het vandaag geen smachten naar maar genieten van :P

Morgen pas tegen half 10 van huis weg, ook wel eens lekker :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:53:29 #207
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94171050
Vandaag was het gewoon lekker weer hoor.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:07:24 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94175567
Inderdaad, heerlijk met de jas open staan wachten op de bus in Almere. Ik moet zeggen, ik vind het daar nog niet eens zo erg om te wachten op de bus.
#26 || Luciano da Silva
pi_94177955
Ben ook vandaag betaald (rabo) alleen meer als de helft minder als ik had verwacht! :o Het is de eerste keer dat ik betaald wordt en volgens mij ging er 11 euro af voor die verzekering. Is er nog iets anders dat je de eerste keer voor betaalt?

EDIT:
Het valt me op dat ik enkel betaald ben voor mn eerste 2 ritjes van eind februari. De rest uit begin maart mis ik dus nog, hoort dit?
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:46:08 #210
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94178118
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:33 schreef charlie511 het volgende:
Ben ook vandaag betaald (rabo) alleen meer als de helft minder als ik had verwacht! :o Het is de eerste keer dat ik betaald wordt en volgens mij ging er 11 euro af voor die verzekering. Is er nog iets anders dat je de eerste keer voor betaalt?

EDIT:
Het valt me op dat ik enkel betaald ben voor mn eerste 2 ritjes van eind februari. De rest uit begin maart mis ik dus nog, hoort dit?
Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.
pi_94178161
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:46 schreef Obama het volgende:

[..]

Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.
Ah oke. No worries then! Het verschilt nog steeds een paar cent maar niet genoeg om er moeilijk over te gaan doen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:38:52 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94180471
Hier is het ook minder, maar ik denk dan dat de loonheffing nog verkeerd staat, dat dat eerst verwerkt moet worden. Ik wacht het loonstrookje wel even af.
#26 || Luciano da Silva
pi_94181633
Hier viel het niet tegen hehe.

De afwijking verschilt ook per auto. Ik merkte dat de volvo v70 nauwkeuriger was dan volkswagen passat. Vergeleek op de navigatie.
pi_94185311
Als je de cruise control op 128 zet zit je altijd goed :) Wisselt idd per merk of het nog iets hoger kan.
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:39:35 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94185422
Ik heb altijd TomTom bij me. Als die 123 aangeeft zet ik hem op CC.
#26 || Luciano da Silva
pi_94187489
Ik ben alweer onderweg naar huis. Een wisseltje is wel handig alleen voor de uren minder.

Edit: Ik had vandaag een VW Passat Variant 1.4 16V TSI uit 2010 met DSG.. Ik vond dat ding ontzettend traag reageren op het gaspedaal. Volgens mij waren een aantal hikers juist enthousiast over die automaat of niet? Elke keer als ik wilde versnellen dan moest ik het pedaal verder intrappen zodat hij terugschakelde of hem constant in S laten staan. In de stad ben ik zelf maar gaan schakelen met de flippers.

[ Bericht 70% gewijzigd door Mallet op 16-03-2011 14:50:32 ]
pi_94193168
@Mallet, die heb ik morgen ook. Groningen - Breda in een Ford Cmax en Breda - Wijk bij Duurstede in een Passat. Ben benieuwd
pi_94194074
Ook weer klaar. Fiat Croma reed niet eens slecht. Wel 10 minuten naar het tankdop knopje zitten zoeken, blijkt dat je de tankdop moet induwen om te openen :P

Zeg, er staat bij m'n opdracht dat ik het formulier meteen naar Easyway moet sturen. Niet uploaden, maar sturen. Wat betekent dit?
pi_94194101
Reed laatst een vrij nieuwe Passat en moet zeggen dat ik daar wel tevreden mee was. Schakelde gewoon goed en had genoeg kracht onder de motorkap zitten.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:43:16 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94194332
Die Bluemotions rijden sowieso beter, zijn 1.6 liters. Ik snap niet dat ze een 1.4 in zo'n grote en zware auto stoppen.
#26 || Luciano da Silva
pi_94194373
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Mallet het volgende:
Ik ben alweer onderweg naar huis. Een wisseltje is wel handig alleen voor de uren minder.

Edit: Ik had vandaag een VW Passat Variant 1.4 16V TSI uit 2010 met DSG.. Ik vond dat ding ontzettend traag reageren op het gaspedaal. Volgens mij waren een aantal hikers juist enthousiast over die automaat of niet? Elke keer als ik wilde versnellen dan moest ik het pedaal verder intrappen zodat hij terugschakelde of hem constant in S laten staan. In de stad ben ik zelf maar gaan schakelen met de flippers.
Die had ik ook, vond de DSG bij accelereren een beetje traag opschakelen, maar verder geen problemen, in de 7e versnelling heb geen hele snelle gasrespons maar dat zal wel goed zijn voor het verbruik (wat me overigens nogal tegenviel). De 2e Passat was een 1.8 TSI met handbak, die reed op 120km/h een stuk zuinigen (6e vs. 7e versnelling) iets van 7.5l / 100km voor de DSG 1.4 en 6.6l/100km in de 1.8
pi_94194980
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef joppie_saus het volgende:
Die Bluemotions rijden sowieso beter, zijn 1.6 liters. Ik snap niet dat ze een 1.4 in zo'n grote en zware auto stoppen.
De 1.4 16V TSI waar ik het over heb is ook een Blue Motion. Toch hebben ze daar nog wel 122 pk uit weten te halen. Denk dat je hem gewoon handgeschakeld moet hebben, dat dat het beste rijdt.
pi_94196593
Kan iemand mij even de link PM'en voor het uploaden van transportformulier (voor klant, dus geen ritbon)? Staat niet bij de ritomschrijving.
pi_94196655
De 1.4 is niet sterk genoeg, ook niet handgeschakeld. De 1.6 en hoger met die DSG is echt genieten.
pi_94197191
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Panthera. het volgende:
Kan iemand mij even de link PM'en voor het uploaden van transportformulier (voor klant, dus geen ritbon)? Staat niet bij de ritomschrijving.
You've got mail ;)
pi_94198565
Bedankt, het is opgelost :)
pi_94199417
Ik lees hier nu wat over het uploaden van transportformulieren? Wanneer moet dit?
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:33:40 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94199927
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef MuurStraat het volgende:
De 1.4 is niet sterk genoeg, ook niet handgeschakeld. De 1.6 en hoger met die DSG is echt genieten.
Dat bedoel ik. Het gaat erom dat ze een 1.4 in een voor die motor te zware auto stoppen. Stop die 1.4 lekker in een Polo of misschien nog in het instapmodel Golf, al zal dat ook al wel gebeuren, maar voor de Passat komt die echt tekort.
#26 || Luciano da Silva
pi_94201528
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Chapelle het volgende:
Ik lees hier nu wat over het uploaden van transportformulieren? Wanneer moet dit?
Alleen als het bij je opdracht staat voor zover ik weet.
pi_94201882
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Chapelle het volgende:
Het mag sowieso altijd he.. Als je wilt kan je gebruik maken van de online ritbon en daarbij een scan van je transportformulier toevoegen. Dit vervangt dan de papieren ritbon die je nu waarschijnlijk gebruikt, maar dat wist je vast al wel.

Heb zelf nog niet meegemaakt dat in m'n ritgegevens staat dat ik moet uploaden. Wel de eind km.stand online doorgeven en kosten.
pi_94202947
Ok, thanks. Nee dit wist ik niet. Verder is het me met alle formulieren en terminologie ook niet helemaal duidelijk. Wat wordt er bedoeld met de ritbon?
pi_94203225
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Chapelle het volgende:
Ok, thanks. Nee dit wist ik niet. Verder is het me met alle formulieren en terminologie ook niet helemaal duidelijk. Wat wordt er bedoeld met de ritbon?
Ik beantwoord de vragen van Chapelle ff per PM.
pi_94203954
Vroegah hadden wij thuis de oude Passat (zeg maar die van <2005) met een motor met 100pk en die vond ik toch best wel prima rijden hoor. Kan me dan ook bijna niet voorstellen dat die 122pk nu te weinig is :P
(overigens hadden wij de 1.9TDI, dus misschien gaat de vergelijking niet helemaal op :D )
pi_94205036
Morgen trouwens een ritje zonder transportformulier. Moet ik dan echt helemaal niets invullen? Wel apart..
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:22:32 #235
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94205162
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Viezze het volgende:
Morgen trouwens een ritje zonder transportformulier. Moet ik dan echt helemaal niets invullen? Wel apart..
Jep....heb ik ook wel eens gehad.
pi_94205599
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 19:22 schreef Obama het volgende:

[..]

Jep....heb ik ook wel eens gehad.
Oké best wel vreemd, maar wel ideaal!
pi_94205615
quote:
Ik laat dan meestal zo'n visitekaartje achter bij m'n ophaaladres.
pi_94206864
Goede tip, ga ik doen :)
pi_94207271
Doe ik ook vaak. Sowieso altijd bij privéadressen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:07:17 #240
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_94208047
Morgen heb ik 2 ritten:
Culemborg -> Hengelo
Hengelo -> Nijmegen

Culemborg ligt 40km van mijn huis, echter is de reistijd 2,5 uur...
Staat gepland dat ik 8u in Culemborg zou moeten zijn. En dan ook nog is ongeveer 25 min. lopen. 6u van huis weggaan lijkt me ietwat overdreven? Wat jullie?
pi_94209039
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef guru033 het volgende:
Morgen heb ik 2 ritten:
Culemborg -> Hengelo
Hengelo -> Nijmegen

Staat gepland dat ik 8u in Culemborg zou moeten zijn. En dan ook nog is ongeveer 25 min. lopen. 6u van huis weggaan lijkt me ietwat overdreven? Wat jullie?
Is het bij een privéadres? Kom je anders in de knoop met je overige ritten?
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:25:27 #242
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_94209246
Nee het is een dealer. De 2e rit heeft overigens wel een aanvangstijd van 12.00,
pi_94209819
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef guru033 het volgende:
Nee het is een dealer. De 2e rit heeft overigens wel een aanvangstijd van 12.00,
Daar kan het natuurlijk mee te maken hebben. Als je rond kwart over 8 bij de dealer vertrekt.. Heb je kans dat je bij Apeldoorn of Amersfoort in de file komt te staan.. Misschien heb je die tijd wel nodig om 12.00 te redden.. Maargoed lastig om daar een oordeel over te geven.. Normaal gesproken zou je ze gelijk terug kunnen bellen, maar in dit geval zou ik toch maar de tijden aanhouden.. Dat zou ik doen iig.
pi_94213595
quote:
Had ik vandaag ook weer, heb ik al een aantal keer gehad. Gewoon sleutel en papieren ophalen en wegrijden :). De Canter Fuso van vandaag reed (net als elke Canter Fuso) als een dweil, enorme windvanger en geen radio :(. Zoop ook nog eens diesel: een halve tank over 200km (net gered).
Verder heel veel vertraging gehad (bijna 3 uur). Eerste adres niemand aanwezig waardoor ik 1,5 uur buiten kon wachten.... :{

woensdag 16 maart 2011 @ 21:38:47 #245
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94213776
wuuut dat je in zo een bak mag rijden met je rijbewijs B.
pi_94213875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Obama het volgende:
wuuut dat je in zo een bak mag rijden met je rijbewijs B.
Jahoor, al de derde keer in een half jaar dat ik zo'n geval mee heb :)!
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:48:02 #247
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94214391
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Jahoor, al de derde keer in een half jaar dat ik zo'n geval mee heb :)!
U bent stoer ^O^ .
pi_94226189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef guru033 het volgende:
Morgen heb ik 2 ritten:
Culemborg -> Hengelo
Hengelo -> Nijmegen

Je moet zeker naar de Peugeot-dealer in Culemborg? Wat een ramp is het om daar te komen zeg! Moest laatst een keer van Meerkerk naar Culemborg. Dat werd ook een reis van 2,5 uur, met gratis 50 minuten wachten op de bus bij busstation Vianen Lekbrug. Daar is het niet bepaald warm als het waait.. Toen ik net weer op temperatuur begon te komen in de bus, kon ik in Culemborg alweer beginnen met mijn wandeltocht van een half uur.

Afgelopen dinsdag met 6 andere chauffeurs 7 gloednieuwe VW Crafters van Delft naar Amsterdam gebracht. Was een leuk dagje werken, lekker met z'n allen in Delft meer dan anderhalf uur gewacht voordat alle busjes klaar waren voor vertrek. Toen in een lange rij richting Amsterdam. Heb nog ergens een foto waar ze allemaal achter elkaar staan. Zal hem binnenkort even uploaden.

Leuk trouwens, een forum voor student chauffeurs. Kan ik eindelijk eens mijn avonturen delen met collega's.
pi_94226391
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 03:59 schreef Raregoon het volgende:

[..]

Je moet zeker naar de Peugeot-dealer in Culemborg? Wat een ramp is het om daar te komen zeg! Moest laatst een keer van Meerkerk naar Culemborg. Dat werd ook een reis van 2,5 uur, met gratis 50 minuten wachten op de bus bij busstation Vianen Lekbrug. Daar is het niet bepaald warm als het waait.. Toen ik net weer op temperatuur begon te komen in de bus, kon ik in Culemborg alweer beginnen met mijn wandeltocht van een half uur.

Afgelopen dinsdag met 6 andere chauffeurs 7 gloednieuwe VW Crafters van Delft naar Amsterdam gebracht. Was een leuk dagje werken, lekker met z'n allen in Delft meer dan anderhalf uur gewacht voordat alle busjes klaar waren voor vertrek. Toen in een lange rij richting Amsterdam. Heb nog ergens een foto waar ze allemaal achter elkaar staan. Zal hem binnenkort even uploaden.

Leuk trouwens, een forum voor student chauffeurs. Kan ik eindelijk eens mijn avonturen delen met collega's.
Welkom :) !
Het is best wel een heel actief forum, dat wordt gedomineerd door EW-ers ghehe. Vanuit welke regio werk je?
  donderdag 17 maart 2011 @ 09:42:12 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94228452
Nou, RTS, jij liever dan ik in zo'n hok. Bah. Lijkt me echt drie keer niks.
#26 || Luciano da Silva
pi_94228715
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Had ik vandaag ook weer, heb ik al een aantal keer gehad. Gewoon sleutel en papieren ophalen en wegrijden :). De Canter Fuso van vandaag reed (net als elke Canter Fuso) als een dweil, enorme windvanger en geen radio :(. Zoop ook nog eens diesel: een halve tank over 200km (net gered).
Verder heel veel vertraging gehad (bijna 3 uur). Eerste adres niemand aanwezig waardoor ik 1,5 uur buiten kon wachten.... :{

[ afbeelding ]
Kan je wel gewoon 120 in zo'n ding? :D
pi_94229726
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ach opzich wel grappig, maar niet voor 200km :N

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kan je wel gewoon 120 in zo'n ding? :D
Heb het niet gehaald iig :P Zou wel kunnen maar de vraag is of je dat durft :')
pi_94231225
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
Vind het altijd wel grappig om iets te rijden waar je normaal niet in rijd :P
pi_94231505
Meestal ben ik sowieso wel tevreden als het een radio heeft en de tank goed gevuld is :P
pi_94231743
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal ben ik sowieso wel tevreden als het een radio heeft en de tank goed gevuld is :P
Cruise + climate control ben ik ook altijd wel tevreden mee, verder maakt het me niet zo heel veel uit.

Ik sta alweer in Breda op de bus te wachten, lichte vertraging gehad bij Utrecht. Zat er nog over te twijfelen om via Zwolle te gaan maar daar was het uiteindelijk nog erger :P Zo die Passat 1.4 TSI maar eens proberen :) Zo'n Ford C-max rijdt trouwens best oké
pi_94232079
Cruise control is ook altijd lekker ja. En Climate of 'gewone' airco is me om het even eigenlijk en heb je in deze periode sowieso niet echt nodig.
Maar ik kan me ook nog vorig jaar zomer herinneren waarin ik in 30 graden een VW Fox met raamslingers en zonder enige vorm van airco vervoerde, dat was niet heel erg leuk....
pi_94232307
Ik vind die halfautomatische airco's zo gruwelijk irritant, het is bijna altijd te warm of te koud.
pi_94233513
Vind de stoelverwarming ook wel grappig. Moest maandag een Opel Tigra rijden, daar leek het bijna alsof je hol weg smolt. Je kon de temperatuur ook niet instellen :P
pi_94237568
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:18 schreef charlie511 het volgende:
Vind de stoelverwarming ook wel grappig. Moest maandag een Opel Tigra rijden, daar leek het bijna alsof je hol weg smolt. Je kon de temperatuur ook niet instellen :P
Keer gehad dat een auto stoelverwarming had, maar de regelaar zat zeg maar naast je op de stoel. Had ik dus nog niet gezien, had de vorige berijder hem dus vol aangezet. Kont ongeveer in de fik :P Best even aant zoeken geweest :P
pi_94237724
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 07:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Welkom :) !
Het is best wel een heel actief forum, dat wordt gedomineerd door EW-ers ghehe. Vanuit welke regio werk je?
Leuk! Ik werk vanuit regio Delft, dus vaak ritten vanuit R'dam of Den Haag.
pi_94238242
Navigatie leidde me net via een veerpont :P Dus ik EW gebeld en kon het declareren haha. Zo'n Passat rijdt trouwens prima, maar als die niet in S staat reageert hij idd traag
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:39:25 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94238683
Ik ben om 2 uur al gebeld voor morgen. Groningen-Culemborg in een C-Max, Tiel-Zwolle in een Seat Ibiza. Helaas wel de 1.2 liter, 0-100 in 14,6 seconden ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_94239487
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben om 2 uur al gebeld voor morgen. Groningen-Culemborg in een C-Max, Tiel-Zwolle in een Seat Ibiza. Helaas wel de 1.2 liter, 0-100 in 14,6 seconden ;(
Heb een keer de FR gereden. Wat een topding, 150pk, 7,6 naar 100. Voelt allemaal heel snel in zo'n klein ding :P
pi_94244912
Ik zou vandaag naar school gaan, maar dat ging niet door. Heb om 08.30 mijn beschikbaarheid opengezet voor spoedjes en 10min later werd ik al gebeld :P.

Had nu toevallig weer een Passat met DSG, maar dit was de Variant 2.0 16V TSI met 200pk en 0-100 in 7,8sec. Ik kan je zeggen dat deze zéker wel vooruit wilde.. Wat een rap ding.
pi_94245733
Heb weer een busjesdag morgen, Citroën Jumpy en VW Caddy vanuit Vaassen en Amsterdam beiden naar Almere.
pi_94245761
Dat klinkt lekker :9
Ikzelf had vandaag vrij, maar heb deze dag opgeofferd om aan 2 projecten te werken (en om naar de ortho te gaan, want er hangt een kaakoperatie boven m'n hoofd :'( ). Hopelijk mag ik maandag weer :Y

EDIT: ik bedoel natuurlijk dat die Passat lekker klinkt, die busjes zijn wat minder :P
pi_94246089
Inderdaad :P Morgen kan ik ook kiezen voor een groot deel niet op de snelweg richting Almere, is even snel en 25 kilometer korter. Normaal wel eens leuk, maar als het een busje is met dichte achterkant zonder binnenspiegel hou ik het lekker bij de snelweg :o Rotondes vind ik echt vreselijk met die dingen.
pi_94246415
Gaan jullie dat meten naar de 100?
pi_94246821
Nee, dat zullen wel de fabrieksopgaves zijn (op RDW kan je dat vrij makkelijk opzoeken). Mijn fabrieksopgaves: Caddy in 20 seconden naar de 100 en top 142, Jumpy in 17 seconden naar de 100 en top 160 :Y)
pi_94247656
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef Panthera. het volgende:
Nee, dat zullen wel de fabrieksopgaves zijn (op RDW kan je dat vrij makkelijk opzoeken). Mijn fabrieksopgaves: Caddy in 20 seconden naar de 100 en top 142, Jumpy in 17 seconden naar de 100 en top 160 :Y)
Op RDW heb ik de prestaties nooit gevonden :o
Ik check meestal autoweek, maar die hebben geen busjes :P
pi_94248253
Mobiele RDW (Android app) geeft soms ook de 0-100, niet voor elke auto. Maar in ieder geval krijg je daar de motorinhoud.
pi_94254095
Het kenteken invoeren op autoweek.nl is het eerste wat ik doe als ik m'n ritinformatie open :P
pi_94254642
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Mallet het volgende:
Ik zou vandaag naar school gaan, maar dat ging niet door. Heb om 08.30 mijn beschikbaarheid opengezet voor spoedjes en 10min later werd ik al gebeld :P.

Had nu toevallig weer een Passat met DSG, maar dit was de Variant 2.0 16V TSI met 200pk en 0-100 in 7,8sec. Ik kan je zeggen dat deze zéker wel vooruit wilde.. Wat een rap ding.
Tering, 200pk en dan alsnog 7,8sec. Wat zijn die auto's zwaar tegenwoordig. Ik dacht dat die van mij zwaar was, maar die gaat alsnog in 7,2sec, en die heeft 'maar' 192pk :P
pi_94258839
Koeriersbedrijf kan helaas nog niet, morgen Autoreset maar eens terugbellen om te vragen of ik daar uren kan maken. Ben benieuwd, is echt de laatste kans op hikerwerk.
pi_94260679
Overhemd gestreken, klaar om te werken morgenochtend ^O^
pi_94262021
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Tering, 200pk en dan alsnog 7,8sec. Wat zijn die auto's zwaar tegenwoordig. Ik dacht dat die van mij zwaar was, maar die gaat alsnog in 7,2sec, en die heeft 'maar' 192pk :P
Jij hebt dan ook een 3-serie Coupe, da's toch iets heul anders dan een Passat Variant :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 17-03-2011 22:02:11 ]
pi_94267671
Ach, mijn Caddy heeft een 2.0 maar daar halen ze maar 80 pk uit :') Al zal het bij die motor vooral om trekkracht gaan.

In mijn opdracht staat een typfoutje in de straatnaam vermoed ik. Moet een extra e in de naam (dan klopt het verder wel met postcode, bedrijf etc.), is het nog handig om daarvoor te bellen?
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:15:17 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94268242
Welnee. Als je het adres nu toch gevonden hebt dan kan je morgen toch gewoon aan de slag? Het is wat anders als het totaal niet klopt.

Ik heb er opzich wel zin in morgen, ben vooral naar de Ibiza benieuwd. Die schijnt een mooi interieur te hebben.
#26 || Luciano da Silva
pi_94270395
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook een 3-serie Coupe, da's toch iets heul anders dan een Passat Variant :P
O ja, maar ging me meer om de acceleratiecijfers bij dat vermogen. Betekent alleen maar dat ze die dingen tegenwoordig veeeeeuls te zwaar maken. Die van mij is dat ook al!

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef MisterPK het volgende:
Overhemd gestreken, klaar om te werken morgenochtend ^O^
Goed plan, ik ga ook maar 's strijken. Geen zin in :(
pi_94270516
Ik woon gelukkig nog bij mamma en pappa die strijken :7
Vorig jaar toen ze op vakantie waren heb ik het geprobeerd, de brandwonden staan nog op m'n armen :'(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:23:51 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94272692
Same here, maar ik werk amper in een overhemd :7
#26 || Luciano da Silva
pi_94274977
Edit reden: Belevenis is wellicht te individualiseerbaar. Vrijwel zeker, trouwens. Indien je heel nieuwsgierig bent: PM maar:P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 07:33:58 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94277745
Whehe ik ben wel even benieuwd :D

De eerste boze buschauffeur vandaag is alweer een feit, nota bene in mijn eigen woonplaats ;( wist ik veel dat die OV-Chipkut het hier nu ook doet.. Groningen he, we lopen met alles achter :7
#26 || Luciano da Silva
pi_94278346
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 07:33 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe ik ben wel even benieuwd :D

De eerste boze buschauffeur vandaag is alweer een feit, nota bene in mijn eigen woonplaats ;( wist ik veel dat die OV-Chipkut het hier nu ook doet.. Groningen he, we lopen met alles achter :7
Was gewoon in het nieuws hoor :P
pi_94280525
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef Thrasyllus het volgende:
Edit reden: Belevenis is wellicht te individualiseerbaar. Vrijwel zeker, trouwens. Indien je heel nieuwsgierig bent: PM maar:P
Oh? Ik ben ook wel nieuwsgierig :P..

Wat betreft het strijken, m'n moeder doet het echt niet.. Die vind dat ze die tijd heeft gehad ghehe. Ik heb zelfs op de havo nog het vak verzorging gehad.. Dat was zo :')_! Moesten we ook leren strijken voor een cijfer.
pi_94282351
Ben verdikke weer niet gebeld voor vandaag. 2e week achtereen. Woon wss in de verkeerde regio ofzo :P
pi_94284627
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Ben verdikke weer niet gebeld voor vandaag. 2e week achtereen. Woon wss in de verkeerde regio ofzo :P
Denk het ook :P
Ik werd vanochtend al gebeld voor maandag ;)
pi_94286194
Hmm, baal er wel van. Maargoed, gelukkig heb ik nog een ander weekendbaantje die me het een en ander verschaft :)
pi_94286582
Achja, Maandag 2x Polo waarvan één BlueMotion ;(
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:11:39 #290
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94287458
Volgende week sollicitatiegesprek bij AutoReset. Ben benieuwd!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:42:14 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94288812
Kwam vanochtend nog 2 hikers tegen in Groningen, tussen kwart over 8 en half 9. Eentje haalde een C3 op, de ander een Fabia..dolen ze misschien hier rond? Heb die met de Fabia nog even op weg geholpen, was zijn eerste werkdag.

Ben nu klaar in Zwolle, ga weer naar huis. Zo'n 1.2 liter Ecomotion in de Ibiza is pure drama, snap niet wie dat verzonnen heeft want je kunt er niks mee.

Maar goed, nu maar even wachten op een belletje voor maandag.
#26 || Luciano da Silva
pi_94289243
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Succes! Zou goed zijn voor het topic, de wereld bestaat nu voornamelijk uit Easyway :P

quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef joppie_saus het volgende:
Kwam vanochtend nog 2 hikers tegen in Groningen, tussen kwart over 8 en half 9. Eentje haalde een C3 op, de ander een Fabia..dolen ze misschien hier rond? Heb die met de Fabia nog even op weg geholpen, was zijn eerste werkdag.

Ben nu klaar in Zwolle, ga weer naar huis. Zo'n 1.2 liter Ecomotion in de Ibiza is pure drama, snap niet wie dat verzonnen heeft want je kunt er niks mee.

Maar goed, nu maar even wachten op een belletje voor maandag.
Is handig om te adverteren, lekker groen enzo.

Ik ben weer klaar voor vandaag. Maandag op vestiging werken in Barneveld, ben benieuwd... Iemand ervaringen daar?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:11:04 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94290101
En ik ben gebeld! Groningen - A'dam in een Panda, A'dam - Den Haag in een nieuwe C3 en tot slot Den Haag - Barneveld in een A3. Lekker lange dag dus, ook wel fijn. Panthera, kan je even PM doen waar jij vestigingswerkzaamheden doet maandag in Barneveld?
#26 || Luciano da Silva
pi_94290113
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maat van mij is daar gisteren geweest voor sollicitatie. Schijnt (net als EW) allemaal erg mee te vallen. Je hoeft daar iig geen VOG voor aan te vragen, rijtest is in een C4 Picasso.

Heb laatst per ongeluk een keer met de verkeerde chipkaart (heb ook nog een ns pas omdat mijn vader daar werkt) ingecheckt, nu sta ik daar 4 euro in de min :') Wat een gezeik om dat terug te krijgen

[ Bericht 20% gewijzigd door Viezze op 18-03-2011 15:01:14 ]
pi_94294406
3 ritten maandag in een 3 serie, saab 9-3 en afsluiten in stijl met een vw lt 35 van een postbedrijf :').
pi_94296056
Net een sms gehad dat ze voor maandag nog een hoop transporten hadden staan! Helaas heb ik maandag college :( Had veel liever gewerkt!
pi_94296633
Ik kan volgende week helemaal niet werken eigenlijk, of ik moet vrijdag het college overslaan, daar ga ik nog over na denken :P
pi_94297570
Ik kreeg die sms ook, net 2 seconden nadat ze me gebeld hadden :P Ook echt beginnen met HELLUP!!! :D
Maar goed, ik heb dus Delft - Hilversum met een nog onbekende auto. Hij gaat echter naar TNT toe, dus ik kan het wel raden :D Gelukkig een nieuwe, dus dat scheelt alweer. Dan Amsterdam - Barneveld met een VW Golf waarin die 1.4 met 122 pk ligt, dus ik zal eens kijken hoe het in een maatje kleiner rijdt :P Overigens niet naar de veiling dit keer, maar naar diegene ernaast.
Tot slot Amsterdam - Meerkerk in een Opel Astra GTC. Kan niet klagen opzich!
pi_94297751
Oh gezellig, jullie komen allemaal mij opzoeken :o
pi_94297848
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef Panthera. het volgende:
Oh gezellig, jullie komen allemaal mij opzoeken :o
Ik wel denk ik :P
pi_94297910
Is dat die zaak waar ex-leaseauto's verkocht worden, vlak bij station Barneveld Noord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')