abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93964004
Vandaag een lease auto afgeleverd bij iemand privé, 2 straten achter mijn huis. Scheelt weer met het openbaar vervoer gaan, is ook wel leuk :)
pi_93965482
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit is helemaal prima, in plaats van die rare pick-up een Mercedes C200 met 184 paardjes :9
Whoeii geluk bij een ongeluk dus. Beetje een recente uitvoering? Ik heb de C180 voor EW gereden. Vlgns mij is dat echt t instapmodel.
pi_93967771
Maandag 3ritten

Rotterdam - Amsterdam
Amsterdam - Tilburg
Tilburg - Utrecht

Best mooie aansluitingen! Veel rijden weinig OV
pi_93969894
Ook weer thuis, zo'n nieuwe Polo rijdt prima. Alleen wel te weinig pk zo'n Bluemotion..
pi_93970930
Maandag een retourtje Düsseldorf Airport, weer eens wat anders :).
pi_93971232
Wow, doe je goed! Beetje fatsoenlijke auto?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:57:22 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93971337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef enpe het volgende:
Goed geregeld!

Ik moet maandag een auto ophalen op Schiphol, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat knap lastig gaat worden, maar het uiteindelijk toch wel mee valt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_93971578
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef CvHof het volgende:
Wow, doe je goed! Beetje fatsoenlijke auto?
Heen en terug in een 308, kon beter maar ook slechter.
pi_93972742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef Mallet het volgende:

[..]

Whoeii geluk bij een ongeluk dus. Beetje een recente uitvoering? Ik heb de C180 voor EW gereden. Vlgns mij is dat echt t instapmodel.
Kenteken met een Z, weet niet of dat de recentste is, maar wel een redelijk nieuwe dus :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef enpe het volgende:
Ik moest gewoon met de trein terug vanuit Keulen en daarom 40 euro voorschieten :'(
Doe jij een stuk beter dan :P
pi_93972898
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kenteken met een Z, weet niet of dat de recentste is, maar wel een redelijk nieuwe dus :Y
Dat is 2008 hoogstwaarschijnlijk, kan je zo checken via https://ovi.rdw.nl
pi_93973411
Het is idd een 2008 :Y
Maar ja, het is m'n MB-debuut :P (als je de Sprinters en Vito's niet meetelt :P )
pi_93976795
Even voor de nieuwsgierigen: een pagina terug stelde ik een vraag omtrent transportformulieren bij een bepaalde opdrachtgever. Vraag was of de tankbon daadwerkelijk moest worden opgestuurd. Na contact met Easyway bleek dat gebruik van de digitale ritbon+scans voldoende was.
pi_93994480
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Thrasyllus het volgende:
Even voor de nieuwsgierigen: een pagina terug stelde ik een vraag omtrent transportformulieren bij een bepaalde opdrachtgever. Vraag was of de tankbon daadwerkelijk moest worden opgestuurd. Na contact met Easyway bleek dat gebruik van de digitale ritbon+scans voldoende was.
Oke mooi. Die ritinformatie moet maar eens aangevuld / herschreven worden. Als ik lees dat ik het originele formulier bij me moet houden en het op moet sturen, kan daar ook wel even bijgezet worden dat dit ook gewoon online kan.. Voor de duidelijkheid.
pi_93995127
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is idd een 2008 :Y
Maar ja, het is m'n MB-debuut :P (als je de Sprinters en Vito's niet meetelt :P )
Blijven toch lekker auto's die MB's :P Helaas hebben we er maar een paar van :(
pi_93996496
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oke mooi. Die ritinformatie moet maar eens aangevuld / herschreven worden. Als ik lees dat ik het originele formulier bij me moet houden en het op moet sturen, kan daar ook wel even bijgezet worden dat dit ook gewoon online kan.. Voor de duidelijkheid.
Ja klopt, daarom raakte ik ook in verwarring. Je kreeg ook zo een ander formulier met van dei carbon copies eraan, ook maar ingescand.
pi_93999384
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Ja klopt, daarom raakte ik ook in verwarring. Je kreeg ook zo een ander formulier met van dei carbon copies eraan, ook maar ingescand.
Heb je het over die afleverbon? Dat vind ik zo'n vaag ding.
pi_93999653
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:53 schreef Mallet het volgende:

[..]

Heb je het over die afleverbon? Dat vind ik zo'n vaag ding.
Als je dat ding bedoelt met bovenaan ergens in kleine lettertjes vrachtbrief; ja. Ik laat de klant m tekenen en scheur de nummers 4 eraf en geef ik daar af. Nummers 3 neem ik mee en scan ze in.
Er staat ook verder niks op die ritinformatie wat je er mee moet doen.
pi_94001913
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Als je dat ding bedoelt met bovenaan ergens in kleine lettertjes vrachtbrief; ja. Ik laat de klant m tekenen en scheur de nummers 4 eraf en geef ik daar af. Nummers 3 neem ik mee en scan ze in.
Er staat ook verder niks op die ritinformatie wat je er mee moet doen.
Een hele tijd geleden stond in de ritinfo dat je die niet op hoefde te sturen, inmiddels staat het er dus niet meer maar ik stuur hem sowieso niet mee. Nooit iets over gehoord dus zal vast wel goed zijn.
pi_94023357
Ik ben vorige week aangenomen als hiker! Eerst maar eens mijn vog aanvragen en wat info doorlezen op de site.
pi_94025228
Gefeliciteerd! Welke regio?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_94038508
@Hojdhopper
Kan je mij nog toevoegen aant OP? Een EW Hikert voor regio Rotterdam.
pi_94044827
Elke x word je gewezen op het ZO COMPLET MOGELIJK!! :') invullen van je transportformulier. Zelf nooit problemen gehad ofzeau. Word daar echt zo streng naar gekeken?
pi_94047019
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:18 schreef MisterPK het volgende:
Elke x word je gewezen op het ZO COMPLET MOGELIJK!! :') invullen van je transportformulier. Zelf nooit problemen gehad ofzeau. Word daar echt zo streng naar gekeken?
Nee bijna niet, eigenlijk kijken alleen particulieren echt naar wat je opschrijft. En die kijken ook alleen of het klopt, niet of er nog meer schade aan zit.
Soms snap je het echt niet, dan kijken ze niet eens of de auto er überhaupt wel staat.
Maar je zal het net meemaken dat je niet goed kijkt en dat er dan wel wordt gecontroleerd..

Ik moet zeggen dat het schade controleren me ook steeds beter (sneller) af gaat, zo erg vind ik het niet meer :)
pi_94047152
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee bijna niet, eigenlijk kijken alleen particulieren echt naar wat je opschrijft. En die kijken ook alleen of het klopt, niet of er nog meer schade aan zit.
Soms snap je het echt niet, dan kijken ze niet eens of de auto er überhaupt wel staat.
Maar je zal het net meemaken dat je niet goed kijkt en dat er dan wel wordt gecontroleerd..

Ik moet zeggen dat het schade controleren me ook steeds beter (sneller) af gaat, zo erg vind ik het niet meer :)
Inderdaad, in het begin vond ik dat ook echt vreselijk. Maar naarmate je het meer doet, gaat het sneller. Ook is het handig om alvast van tevoren, voor je ergens naar binnen gaat, te controleren, als je de auto al ziet staan.
pi_94047293
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hier ook, ik loop max 3x om de auto heen. Ik vergeet wel vaak de ruiten goed te controleren. Heb al 3x meegemaakt dat ik een dikke ster niet had opgemerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')