Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef MageTwan het volgende:
Even een vraagje hè... Ik heb nu 2 maanden door school niet kunnen werken, maar over paar weekjes kan ik eventueel weer aan de slag. Probleem is dan echter dat ik de vrijdag vrij heb... maar donderdag is gebombardeerd tot uitgaansavond door vriendin en vrienden... Ik hoop stiekem nog op een extra vrij dagje in de week, maar ik vrees dat dit niet het geval zal zijn. Wat zouden jullie doen???
Ik heb het geld niet perse nodig, is een tweede baantje wat meer voor de leuk dan voor het geld is... Ben bang dat ik ontslag zal moeten nemen
Mwach, ligt aan de klant, 't weer en de autoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit auto's hoeven schoon te maken voor klanten. Hoop het ook niet te hoeven doen!
Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.
Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vindenJe hebt alleen nagenoeg 0 zekerheid, da's eigenlijk het grootste nadeel.
Wellicht dat ik daarom als het kan me tzt voor privechauffeur aanmeldt, dat staat toch net wat beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.
Heb je al gekeken of je dat niet terug kan vragen dan van 2010?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef MageTwan het volgende:
Ik houd zowiezo geen drol over van het geld van EW, want loonheffingskorting loopt bij tankstation![]()
Hahaha wat een ding!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Net even gekeken, naar Vianen in een Toyota Verso en naar Den Haag (overigens voor een klant zonder transportformulieren, note to self: visitekaartjes meenemen) in een Mitsubishi L200, oftewel zo'n ding:
[ afbeelding ]
Snel terugbellen dan. Als het later mag heb je wel lekker uren gemaakt aan het einde van de dag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn
En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn
Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef CvHof het volgende:
[..]
En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?
Hmm, nee, niet gezien. Ik heb trouwens maandag een auto van 2 weken oudquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef RTS91 het volgende:
Ik was het niet in ieder geval. Was er rond half 2. Zit al in de trein naar Groningen nu. Misschien heb je die grote witte Citroen Jumper wel buiten zien staan, die had ik mee. Bizar trouwens, 2 jaar oud en 230k gereden!
Dit is helemaal prima, in plaats van die rare pick-up een Mercedes C200 met 184 paardjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....
Maar ik heb net gebeld en hij is veranderd in Tilburg - Nieuwegein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |