abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93954163
Even een vraagje hè... Ik heb nu 2 maanden door school niet kunnen werken, maar over paar weekjes kan ik eventueel weer aan de slag. Probleem is dan echter dat ik de vrijdag vrij heb... maar donderdag is gebombardeerd tot uitgaansavond door vriendin en vrienden... Ik hoop stiekem nog op een extra vrij dagje in de week, maar ik vrees dat dit niet het geval zal zijn. Wat zouden jullie doen???

Ik heb het geld niet perse nodig, is een tweede baantje wat meer voor de leuk dan voor het geld is... Ben bang dat ik ontslag zal moeten nemen :N
pi_93955035
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef MageTwan het volgende:
Even een vraagje hè... Ik heb nu 2 maanden door school niet kunnen werken, maar over paar weekjes kan ik eventueel weer aan de slag. Probleem is dan echter dat ik de vrijdag vrij heb... maar donderdag is gebombardeerd tot uitgaansavond door vriendin en vrienden... Ik hoop stiekem nog op een extra vrij dagje in de week, maar ik vrees dat dit niet het geval zal zijn. Wat zouden jullie doen???

Ik heb het geld niet perse nodig, is een tweede baantje wat meer voor de leuk dan voor het geld is... Ben bang dat ik ontslag zal moeten nemen :N
Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.
pi_93955304
Ik zie dat er al mensen gebeld zijn voor maandag? Hopen dat ze daar dan nog steeds mee bezig zijn :P
pi_93955544
Ik werk in het weekend bij een tankstation, waar ik in principe ruim van kan rondkomen als student ;) Ik kan best af en toe een donderdagavond skippen, dat is geen enkel punt, alleen voor EW wel want je moet iedere week beschikbaar zijn dacht ik?

Ik ben gewoon helemaal knettergek van auto's, zit het liefst ook echt een hele dag achter het stuur. Ik houd zowiezo geen drol over van het geld van EW, want loonheffingskorting loopt bij tankstation ;)

Ook ligt het probleem eigenlijk wel wat ingewikkelder met die donderdag... vriendin is alleen doordeweeks in NL, woont in midden-Duitsland. En aangezien ik in het weekend werk kan ik er dan niet heen of andersom, dus moeten we het vooral van die avondjes uitgaan etc. hebben...

Conclusie heb ik inderdaad eigenlijk al getrokken, was misschien gewoon meer om mijn hart even te luchten dat ik dit kwijt moest... Ik wacht mijn nieuwe rooster even af en als dat ongunstig is dan bel ik de dames in Breda wel met de mededeling dat ik mijn contract helaas moet inleveren. Zal dan ook gewoon eerlijk het verhaal vertellen, daar zullen ze toch wel begrip voor hebben neem ik aan. Tankstation is namelijk gewoon een vast loon, wat meer houvast biedt dan oproepwerk.

Sorry voor het lastigvallen jongens :) Nog paar weekjes knallen voor school en maar hopen dat rooster meewerkt |:(
pi_93955741
Ik heb ooit iets van 4 maanden niet gewerkt, nooit wat van gehoord :P
pi_93957317
Ik pak altijd 2 maanden zomervakantie :P Ideaal, dat uitzendwerk!
pi_93958647
fuuu ook nog niet gebeld voor maandag! Hoop echt dat ze nog ritjes hebben!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:12:33 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93958882
Zo, nu in Almere wachten op de bus. Kwam bij de stoplichten nog een andere hiker tegen die achter mij aan in een Scenic de parkeergarage in reed, maar die was vrij snel weer vertrokken..Iemand van hier?

Die Audi A6 reed trouwens echt geweldig O+
#26 || Luciano da Silva
pi_93959701
Ik was het niet in ieder geval. Was er rond half 2. Zit al in de trein naar Groningen nu. Misschien heb je die grote witte Citroen Jumper wel buiten zien staan, die had ik mee. Bizar trouwens, 2 jaar oud en 230k gereden!
pi_93960158
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb nog nooit auto's hoeven schoon te maken voor klanten. Hoop het ook niet te hoeven doen!
Mwach, ligt aan de klant, 't weer en de auto ;) Voor een relaxte klant lekker in 't zonnetje een 750i of ls600 door rommelen is niet hetzelfde als voor een kutklant een espace of een transit ( :') ) in de stromende regen te moeten uitmesten :P
pi_93960441
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je nu van ons als antwoord hierop? Eigenlijk trek je je conclusie al aan het eind. Als je niet de discipline hebt om af en toe die donderdagavond te skippen dan weet je toch genoeg. Daarnaast wie neemt er nu een bijbaantje voor de lol en niet echt voor het geld? Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt waar is.
Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vinden :P Je hebt alleen nagenoeg 0 zekerheid, da's eigenlijk het grootste nadeel.
pi_93960765
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dit is toch wel een sector waar "de lol" een belangrijke rol speelt? Iedereen die ik spreek vindt dat het kut verdient, maar het is nou eenmaal 100x relaxter dan iedere andere denkbare bijbaan die je kan vinden :P Je hebt alleen nagenoeg 0 zekerheid, da's eigenlijk het grootste nadeel.
Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.
pi_93960829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt plezier een rol in je werk, dat is bij elke (bij)baan. Desondanks zou ik het niet blijven doen als ik gemiddeld geen dagen van 8 uur + zou hebben. En wat betreft cv building vind ik deze bijbaan ook niet van extreem toegevoegde waarde. Tenzij je van plan bent om wellicht in de automotive industrie een vaste baan te zoeken.
Wellicht dat ik daarom als het kan me tzt voor privechauffeur aanmeldt, dat staat toch net wat beter.
pi_93960852
Gisteren sollicitatie verstuurd naar EW voor regio Zwolle.
Hopelijk bellen ze snel. Iemand enig idee of het een beetje druk is in die regio?
pi_93962388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef MageTwan het volgende:
Ik houd zowiezo geen drol over van het geld van EW, want loonheffingskorting loopt bij tankstation ;)
Heb je al gekeken of je dat niet terug kan vragen dan van 2010?
pi_93962511
Jawel, maar nagenoeg niks terug haha. Maakt ook niet uit, alle beetjes helpen ook hè :)
pi_93962523
Toch werk maandag. Pijnacker - Vianen en Roosendaal - Den Haag :)
pi_93962740
Net even gekeken, naar Vianen in een Toyota Verso en naar Den Haag (overigens voor een klant zonder transportformulieren, note to self: visitekaartjes meenemen :P ) in een Mitsubishi L200, oftewel zo'n ding:

pi_93962919
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Net even gekeken, naar Vianen in een Toyota Verso en naar Den Haag (overigens voor een klant zonder transportformulieren, note to self: visitekaartjes meenemen :P ) in een Mitsubishi L200, oftewel zo'n ding:

[ afbeelding ]
Hahaha wat een ding!
pi_93963254
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn :')
pi_93963275
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, ik zet net te kijken. Moet die auto in Den Haag voor 16.00 afleveren, maar ik moet in Roosendaal met een stadsbus die alleen in de spitsuren rijdt (en dan is het al een half uur lopen, kan je nagaan als ik een andere bus moet nemen....). Dat betekent dat ik op z'n vroegst om 16.00 in Roosendaal kan zijn :')
Snel terugbellen dan. Als het later mag heb je wel lekker uren gemaakt aan het einde van de dag!
pi_93963308
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?
pi_93963466
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef CvHof het volgende:

[..]

En om 8 uur wegrijden uit Pijnacker lost het niet op?
Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....
Maar ik heb net gebeld en hij is veranderd in Tilburg - Nieuwegein
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:53:55 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_93963560
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef RTS91 het volgende:
Ik was het niet in ieder geval. Was er rond half 2. Zit al in de trein naar Groningen nu. Misschien heb je die grote witte Citroen Jumper wel buiten zien staan, die had ik mee. Bizar trouwens, 2 jaar oud en 230k gereden!
Hmm, nee, niet gezien. Ik heb trouwens maandag een auto van 2 weken oud :D
#26 || Luciano da Silva
pi_93963620
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, de bus op Roosendaal station vertrekt om half 10 voor het laatst en dan om 4 uur weer....
Maar ik heb net gebeld en hij is veranderd in Tilburg - Nieuwegein
Dit is helemaal prima, in plaats van die rare pick-up een Mercedes C200 met 184 paardjes :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')