Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!
Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
Veel gestelde vragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: rond de 1250 Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: About2Break1, hiker regio Rotterdam CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht Enpe, hiker regio Eindhoven Fireblast, hiker regio Leiden Hojdhopper,hiker regio Utrecht guru033, hiker regio Utrecht hawk07, hiker regio Haarlem irritatie100, hiker regio Rotterdam joppie_saus, hiker regio Groningen Jorian29, hiker regio Apeldoorn Keuzer, hiker regio Tilburg Lekiamh, hiker regio Den Haag LeTourdeFrance, hiker regio Groningen MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Mallet, hiker regio Doetinchem mcnick1, hiker regio Apeldoorn Misterx333, hiker regio Rotterdam MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen Obama, hiker regio Amsterdam RTS91, hikere regio Groningen Sobajo, hiker regio Eindhoven Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
Aan het begin van de week was het heerlijk werken hoor Ik ben vandaag vrij van school, maar heb me zowaar niet beschikbaar gesteld. Heb een stuk of 3 projecten dit blok
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef charlie511 het volgende: Een vraagje: Als je ipv een rit papieren van A naar B moet brengen, moet je dan alsnog iets van een formulier gebruiken? Ik weet ofc. dat je geen schade gaat opschrijven, maar moet er wel bevestiging zijn dat de ze bij punt B zijn ontvangen?
Da's altijd van Meerkerk naar Houten, meestal gebruik dan hetzelfde formulier als die je gebruikt voor auto's naar Meerkerk. Die heeft toch geen schadeblok.
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef DoimuN het volgende: Vraagje: Ze vragen mij steeds vaker of ik ergens een dag wil meedraaien, eigenlijk wil ik dit niet omdat ik dat echt niet fijn vind. (de hele dag auto's door de wasstraat halen en parkeren word ik echt gek van, ik heb immers niet op dat werk gesolliciteerd) Maar als ik dat dan weiger reageren die meiden heel gepikeerd, hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik hoor vaak van mensen dat ze in het opmerkingenvakje zetten dat ze liever niet op een vestiging willen werken. Ik vind het trouwens niet heel erg, ik werk altijd op een vestiging van dezelfde maatschappij als die in Breda zit (geen namen jwz ) en daar is het alleen huurauto's bij klanten ophalen of naar klanten brengen.
Voor kentekenpapieren gebruikte ik nooit een formulier. Wel even de naam vragen van de persoon aan wie je ze hebt afgegeven en die zet je op je ritbon.
Wat betreft dat vestigingswerk.. Ik heb het lang geleden een keer gedaan en ze daarna laten weten dat ik daar niet meer inzetbaar voor was. Ongeveer een jaar later, 2 weken terug ofzo, toch nog een keer gevraagd en ook geaccepteerd. Ik vond het wel te doen. Goed het werk is wat minder, maar beter dat werk dan geen werk.
Volgens mij is er ook een soort zwarte lijst waar je opgezet kan worden als je geen vestigingswerkzaamheden meer wilt doen.
Autos ophalen en wegbrengen van/naar klanten en autos die terugkomen meestal aftanken, door de wasstraat, daarna van binnen schoonmaken, vloeistoffen controleren e.d. Daarna kunnen ze weer ingezet worden als voorloop of vervangend vervoer o.i.d.
Dat verschilt per vestiging. In bijvoorbeeld Almere is het alleen de auto's die gebracht worden in de wasstraat zetten, bij de vestiging waar ik wel eens werk is het huurauto's van en naar de klanten brengen.
Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef DoimuN het volgende: Vraagje: Ze vragen mij steeds vaker of ik ergens een dag wil meedraaien, eigenlijk wil ik dit niet omdat ik dat echt niet fijn vind. (de hele dag auto's door de wasstraat halen en parkeren word ik echt gek van, ik heb immers niet op dat werk gesolliciteerd) Maar als ik dat dan weiger reageren die meiden heel gepikeerd, hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik heb, toen ze weer een keer belden of ik in Nieuwegein aan de gang kon, gewoon gezegd dat ik liever normale ritten heb. Ze hebben me toen op een lijst gezet met mensen die niet gebeld hoeven te worden en sindsdien heb ik alleen maar normale ritten. Vestiging in Almere heb ik ook 1x gedaan. Sfeer is wel ok, maar het werk vind ik idd hersendodend. Ik had toen 'mazzel' dat het heel druk was en daardoor wel de hele tijd door moest gaan maar het is verder niet heel boeiend.
Zijn sowieso wel prima ritjes lijkt mij Hoewel ik een keer Barendrecht - Lelystad en Heerenveen - Breda had en bij beiden geen cruise control, dat is dan wel weer killing
Ik vind sowieso de wat langere ritjes wel fijn, niets mis met 3 uur in de auto Ben nog niet gebeld voor morgen, werd vorige week om 10 voor half 6 nog gebeld dus de hoop is er zeker nog
Langere ritten zonder cruise control zijn wel minder ja..ik moest laatst Groningen-Meerkerk in een Mercedes Sprinter. Dat zijn lange ritten dan hoor Als je daarna in een Renault Megane stapt, is dat ineens een heerlijke auto..
Ze mogen mij ook wel bellen voor morgen..ik zit er iig klaar voor
Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef joppie_saus het volgende: Morgen twee ritjes, Assen-Breda en Breda-Almere. Auto's weet ik nog niet, ben nu op school.
Ik kijk hier al langere tijd mee, het lijkt mij ook wel leuk om dit werk te gaan doen als ik over 2 maand m'n rijbewijs een half jaar heb. Of in de zomervakantie.
Weet iemand of het in de zomervakantie ook druk is?
Weten jullie of je bij dat gigantische bedrijf in het zuiden des lands waar de portier alles weet, je de tankbonnen ook echt moet opsturen of ook kan volstaan met een kopie via de mail?
Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Thrasyllus het volgende: Weten jullie of je bij dat gigantische bedrijf in het zuiden des lands waar de portier alles weet, je de tankbonnen ook echt moet opsturen of ook kan volstaan met een kopie via de mail?
Denk dat via mail ook wel ok is. Check t anders ff en post ff het antwoord.
Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef joppie_saus het volgende: Ik heb morgen Assen-Breda in een Mini Cooper, en Breda-Almere in een Audi A6. Lijkt me ook niet verkeerd
En RTS91, waar ben je morgen precies dan? Edit: O, Almere, ja misschien zie ik je nog wel! Als je niet bij de gelijknamige bank moet zijn tenminste
Lekker bakkies! Ik moet naar het bedrijf waar 9/10 hikers heen moet in Almere.
Vandaag een VW Caddy verreden, damn leek net alsof ik op een trampoline stond. Wat een vering in dat ding, iedere lichte hobbel deed m helemaal schudden.
Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.
Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad . Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.
@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen..
Haha die sprinters zijn echt een drama, vooral op de snelweg inderdaad. Een goede windvlaag en je wordt helemaal heen en weer geslingerd. Ik had er toen ook één met alarm, dus ik doe dat ding open, maar start hem niet direct. Gaat dat alarm af, dikke teringherrie
Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende: Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.
Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad . Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.
@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen..
Haha mooi verhaal weer!
Tevens ToyotaVolkswagenPrius
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag
Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende: Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag
Volgens Autoweek had ik woensdag ook een Golf station, maar dat bleek niet te kloppen. Heb ik overigens wel eens vaker gehad met Volkswagen.. Dat het model niet klopt..
Autos ophalen en wegbrengen van/naar klanten en autos die terugkomen meestal aftanken, door de wasstraat, daarna van binnen schoonmaken, vloeistoffen controleren e.d. Daarna kunnen ze weer ingezet worden als voorloop of vervangend vervoer o.i.d.
Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto.. Of zit iemand je te timen bij zon vestiging?
Maar dat is niet zo erg? Beetje kutten met zo'n auto.. Of zit iemand je te timen bij zon vestiging?
Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.
oh, ja, das niet handig idd.. Een enkele keer stofzuig ik weleens een auto voor een klant, maar de klanten die dat willen houden hun auto sowieso redelijk orderlijk Dus dan is het wel te overzien.
Laatste keer dat ik het deed was het gewoon schoonmaken als er geen ritten beschikbaar zijn. Ze komen je vanzelf uit de hal plukken als ze ritten voor je hebben. Ik vond het minder erg dan ik had verwacht, want iedereen hielp elkaar hier ook. Met twee a drie man aan één auto is het zo klaar. Alleen het vervelende is dat je in pak moet (met colbert) en dat is gewoon onhandig. Ik moest bijvoorbeeld een bestelbus inklimmen om de laadbak uit te zuigen en schoon te maken en vervolgens zit je onder het zand en moet je weer richting een klant.
Als je vestigingswerkzaamheden bij de leasemaatschappij met dezelfde naam als de bank moet doen ( ) dan staat er in de ritinfo "Spijkerbroek is toegestaan want je moet auto's schoonmaken"
Heb ook weleens vestigingswerkzaamheden gedaan, een keer liep er een gozer in z'n korte broek en petje auto's schoon te maken en naar klanten te rijden etc. geen haan die kraaide .
Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef enpe het volgende: Heb ook weleens vestigingswerkzaamheden gedaan, een keer liep er een gozer in z'n korte broek en petje auto's schoon te maken en naar klanten te rijden etc. geen haan die kraaide .
Laatst was er een chauffeur die daar vaker werkte en hij kreeg te horen dat hij de volgende keer een colbert aan moest trekken.
Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef Mallet het volgende: Toen ik vanochtend onder de douche stond nadat ik was wakker gebeld voor m'n spoedje dacht ik nog: "alles is goed zolang het maar geen bestelwagen is.." en jahoor een Sprinter. Erger nog, hij was van een vishandel, dus ik ging bijna over m'n nek toen ik de deur open deed en m'n handen ruiken er nu nog steeds na.
Gisteren had ik trouwens iets vaags.. Ging een auto ophalen maar mn CP was (nog) niet beschikbaar. Ik kreeg al wel vast de sleutels van de receptie en ging naar de parkeergarage om hem alvast te controleren. Centrale deurvergrendeling deed het niet, dus ik proberen handmatig de deur te openen d.m.v. het slot.. Lukte eerst niet omdat het hele slot gewoon meedraaide.. Dus ik een beetje morrelen.. HOP open. Ik alles gecontroleerd, maar ik kreeg hem niet gestart. Ik denk wat een gezeik met die sleutel.. Komt m'n CP.. Heeft hij twee sleutels bij zich.. Heb ik gewoon de sleutel van een collega van hem.. Toevallig hetzelfde merk. Ik zag ook dat het de 26-XXX-X was en ik moest de 25-XXX-X hebben.. Dat slot had dus ook zijn beste tijd gehad . Die man begreep er eerst helemaal geen zak van hoe ik de kentekenpapieren er al uitgehaald had.
@ Charlie.. Die Sprinter was ook dramatisch qua vering. 1,5 uur op de snelweg was ook geen pretje.. Ik werd echt heen en weer gegooid door de wind. Kutding.. Vervolgens liet ik hem afslaan bij het stoplicht, maar gelijk opnieuw starten ho maar.. Had geen keus dan m'n alarmlichten maar aan te doen zodat iedereen me kon inhalen..
Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staan Gestripte busjes met ladders zijn ook een hel om te rijden.
Morgen tot half 11 college, daarna maar even bellen of er nog wat in de buurt te doen is.
Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Jorian29 het volgende: Zo, ik kan weer een dagje werken. Wordt niet veel werken deze maand, dus elk dagje is mooi meegenomen. En leuke auto's dit keer: Nieuwe Audi A4, en een Golf station. En ook nog lang rijden, Apeldoorn - Rotterdam, en Rotterdam - Barneveld. Én 9:30 beginnen, wat een topdag
Precies de zelfde auto's gereden alleen maar van Amsterdam-Breda en Rotterdam-Amsterdam.
Ja, ik had laatst een Renault Trafic, ook laten afslaan. Die versnellingspook stond in de 1 en ik kon hem gewoon nog naar links tikken (doe ik altijd ter controle of de bak in de vrij staat), dat ging gewoon, dus koppel... boem, uit. Terwijl die bak in de één stond wilde ik hem ook nog een paar keer extra in de 1 zetten, kon de pook gewoon nog weer naar voren en links bewegen, alleen bleef hij telkens niet staan Gestripte busjes met ladders zijn ook een hel om te rijden.
Morgen tot half 11 college, daarna maar even bellen of er nog wat in de buurt te doen is.
Ik zette die Sprinter in zn 1 en wilde optrekken bij het stoplicht.. Hoor ik echt een oorverdovende knal.. Was de pook uit de versnelling geschoten. Het was trouwens best een snel ding.. Een 330 dacht ik. Zelfs rond de 100km/h versnelde hij nog rap.
Dat verklaart waarom busjes kunnen bumperkleven. Die ik had waren niet vooruit te branden.
Uur geleden al gebeld voor maandag. Mag weer eens naar Almere, TOT nu toe elke werkdag minstens een keer geweest. Maar vind het niet erg, makkelijk bedrijf.
Net de Mini afgeleverd in Breda, lekker autootje hoor. Ook al gebeld voor maandag, Groningen-Amsterdam en Schiphol-Almere. Almere is ook voor mij al de 4e keer op rij, maar inderdaad, makkelijk bedrijf, niet erg dus. Auto's nog niet gezien, kan niet inloggen op Easyway vanaf Blackberry dus dat is dan een leuke verrassing als ik thuis kom.
Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef Viezze het volgende: Wat zou EW er van vinden als ik vanaf Maastricht het vliegtuig terug had gepakt? En dan schaamteloos je vliegticket declareren